Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • cumpi3
    vydržel jsem pár minut a už jsem strachy vypínal *1* Po měsíci jsem to zapnul, vydržel asi dalších patnáct minut a šlo to pryč...asi jsem posera, ale nic mě takhle snad nevyděsilo *1*
    • cool story rofl
    • Nechapu ze se u toho lidi boji no asi kdyz clovek zazije opravdovy strach tak pak hry a filmy jsou proti tomu nic no
      • SkillJam
        Copak jsi zažil? *5*
        • to bude veteran z Afghanistanu :)
    • Keyz
      To jsi hrál do té doby Pokémony,že nejsi zvyklí?
    • Amylee.Anderson
      Se mnou někdo musí být, abych to hrála, taky se u toho bojim :D
      • deridon
        taky tak.. tahle hra prostě ví, jak na hráče.. já jsem to ani nedohrál a dal jsem tomu druhou možnost a skončil jsem ještě dřív než jsem začal :D http://www.youtube.com/watch?v=fytI_fwJ2ss
  • Z původního postu Frictional: "Piracy
    It has been over a year since we even thought about piracy. With sales as good as above we cannot really see this as an issue worth more than two lines in this post, so screw it." - mám to tu originálně dvakrát a asi ještě skočím pro třetí kopii :) Polibte mi p*del EA.
  • Jak by řekl klasik..."A to je fakt dost super !"
    • 13_11
      Kdepak, skutečný klasik by řekl: „To je super klasika tečka bomba.“
      Ale mlaďoši tohle asi nepochopí...
  • Lawliet
    Právě z těhle xichtů.. jsem byl nejvíc pos*anej *16* *1*
    • Pamatuju na situaci, kdy někdo k nějakému článku dal podobný screenshot a v komentářích se hráči ozvali, aby to změnili, protože je to strašný spoiler - nejde ani tak o příběh jako o to, že je ta hra udělaná tak, aby se hráč na ta monstra díval co nejméně a pokud si je prohlíží někde na screenshotech ve článcích, tak to tu hru kazí... Myslím, že na tom něco bude, ale nejsem o tom zas tak silně přesvědčený abych se tady "pral" o změnu...
      • Lawliet
        No teoreticky by to mohl být vlastně takový "spoiler, ale není nad to si potvoru prohlídnout pěkne z blízka *15* Uvedu příklad když utíkáte naučenou trasou v určité fázi hry a víte kde jsou a nejsou monstra, a právě tam v odbočce kde by přesně němel být mu najednou hledíte přímo do obličeje... je to opravdu velmi příjemný zážitek *1* a ty zuby byste ve svých vzpomínkách mohli počítat znova a znova.. *15*
  • Přeju jim to !! Amnesia byla výborná a taky jediná hra , kterou sem vydržel hrát tak hodinu v kuse a to už bylo na Heart attack. Čim víc prachů tim ambicioznější projekt udělaj , teda doufam :) Come Machine for pigs!! I havent crap my pants for two years now :D
  • Radioaktivni_surikata
    Spoustu her musím hrát po tmě, abych z nich měl ten správnej pocit. Např Alan Wake je podle mě na PC sice nejlepší hrou za dlouhou dobu, ale při hraní ve dne mu něco schází. No a u Amnesie je to přesně naopak, to bych po tmě fakt nedal. Monstrum na obrázku vidím dnes poprvý, což si myslím, že u Amnesie hovoří za vše. Samozřejmě člověk si to musí umět správně vychutnat a ne to hrát jako kašpárek :)
  • Black_Hand
    ano, dlouhodoby odbyt je specialita PC hracu. konzolove se vycerpaji rychleji, po drsnejsim zacatku.
    • irdzi
      Bych si spis myslel, ze prehypovany blbosti se prodavaji rychle dokud bublina nesplaskne a dobra hra (vetsinou se jedna i trosku o ne maistreamovej pocin) se prodava sice min, ale delsi dobu, protoze lidi co si tu hru koupi, potom chvali jak je gamesa dobra, az se stane, ze ji porad nekdo kupuje ... myslim to nema s platformou moc co delat ...
  • Z tohoto mam radost, ferovi vyvojari a jejich jejich ferove hry. At jim takovyto pristup vydrzi a necht se jim nadale dari.
  • pokud si mozek nemysli ze jde o zivot tak je mira strachu zavisla na tom jestli se nekdo bat chce nebo ne. plati to pro filmy i hry. ja se bat chtel jinak bych to nehral. a bal sem se tak dobre ze sem hnusaka poprve videl az po dohrani na youtube.
    • blbost je tam scena kde te honej a dotahnou te do vezeni
  • Podle me hodne zalezi na tom v jakem rozpolozeni clovek hru hraje a take hodne na tom,jestli hru hraje pres den ,kdy se kolem cloveka kazdou chvilu nekdo mota a nebo sam v noci se sluchatkama.
    A v neposledni rade urcite hraje svou roli i vek.
    Ja osobne sem se u Penubry a Amnesie vylozene nebal,ale tisnivou atmosferu to misty melo hodne slusnou.
    Kazdopadne obe hry povazuju za opravdu kvalitni pociny a bavily az do konce.
    • Jo, dokonce tam sluchátka + tmu autoři doporučují při startu hry. Každopádně to je taky trochu o slovíčkaření a vnímání významu slova "strach". Dost často čtu něco jako "vyloženě jsem se nebál, ale xyz", kde třeba já osobně tomu xyz říkám strach. Jo, vnímání tísnivé atmosféry jak píšeš taky vnímám jako strach, vím, že ne každý tomu tak řekne a pod strachem si představí ještě něco jiného nebo víc specifického. BTW já se třeba vůbec nebál až do doby, kdy se začala objevovat monstra, která mi v té hře skutečně mohla něco udělat. Proto taky beru s rezervou když třeba někdo říká, že to hrál 15 minut, vůbec se nebál a nechápe, co na tom kdo má a šlo to z disku (a taky si myslím, že tam autoři mohli skutečnou hrozbu zasadit o něco dřív).
      • Tak ja si pod strachem predstavim trochu intenzivnejsi prozitek,ale jak rikas,je to o slovickareni a o tom,co si pod tim pojmem kdo predstavuje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit