Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ale nechápu jak se toho někdo nemůze bát. jestly tedy meli spravne nastaveni gamy a hrali ve tmě a sluchátkami jako já.Ja se bal až mi sel mráz po zádech. Nejde jenom o zvuky a zombii ale i o samotny príbeh.Cetl jsem každy deník a uz toto bylo desivý. Nejvíc mě děsilo vězeni a část sklad a kůr.Docela bych chtěl vědet čeho se ti co se nebojí amnesie bojí.
  • super hra
  • Se zástupci Frictional Games (i thechineseroom) jsme si měli možnost popovídat na Gamescomu a jsou to chlapíci, ze kterých čiší nadšení pro tvorbu her, které chtějí sami hrát a snaží se je přizpůsobit tomu, co by se líbilo jim samotným. Věřím, že tato atmosféra bude sálat i z videa, až ho BigPeter někdy v budoucnu sestříhá *5*
  • Z tohoto mam radost, ferovi vyvojari a jejich jejich ferove hry. At jim takovyto pristup vydrzi a necht se jim nadale dari.
  • Mě se na tom nejvíc líbilo, že tam nemusím střílet a všechny rozmašírovat. Beze zbraně je to dost hustý, i když se přiznávám, že sem hru na chvilku odložila, když sem se nemohla dostat přes ty mříže v sklepě, jak tam jsou kusy mrtvoly a ten ... šlape ve vodě... *8* ... ale nejvíc mě rozsekal konec...Je na tom moc pěkný že nemusí ukazovat něco hnusnýho...jenom naše představivost a výkřiky ve tmě..... moc moc se těším *1* na dvojku
  • zase tak strašidelné to rozhodně není, možná na začátku ale pak už jsem si v podstatě zvykl. vždycky to začíná úplně stejně, ozve se jakože děsivé "vrrr" té příšery, pak jí uvidíte, pak chvilku utíkáte a je konec. (nebo jste zabiti, což ale vůbec nevadí)
    -
    jo a vadil mi ten efekt strachu té postavy ve hře, znemožnilo mi to vcítit se do toho a mít pocit, že tam jsem já. protože on se najednou začal bát, kdežto já se udržoval v klidu, takže jsem to od té postavy, za kterou hraju bral jako zradu.. a pak už jsem na něj nadával ať se proboha zklidní (což mě spíše rozveselovalo, takže zase strach nikde)
    • 100 percentne súhlásím, tá hra sa tak zarputilo snaží hráča vydesiť až sa to preklápa do presne opačného účinku. Mal som pocit, ako by som pozeral strašidelný film s niekým, kto sa ľahko naľaká; stále si zakríva oči, trasie sa a občas až uteká z miestnosti (napr. s mojou mamou). Ale držím im palce aby sa im ďaľšia hra podarila...
    • Black_Hand
      ja to chapal tak, ze strach tohodletoho typu se velmi tezko ovlada a cim vic chces, tim hure to jde. melo to podle me podporovat bezmoc.
      • smejki
        což je fajn v momentě, kdy sebou protagonista plácne na zem v přítomnosti obludy, ne když se mu rozmaže obraz, když se posune o centimetr dál od svíčky.
        • Black_Hand
          uznavam, ze tam ten efekt nastupuje trochu rychlejsi, nez je zdravo a obcas to opravdu vede na to, ze ta postava je vic vylekana, nez by mela. nicmene myslenka samotna mi neprijde az zas tak spatna.
        • Halt lidi jsou ruzni, nekdo se boji a nekomu stoji :D
    • jasny no, priste te napoji na nejake pristroje a budou zkoumat jestli se bojis v dany moment nebo ne, aby to mohli adekvatne prenest do hry ...boze to jsou kecy
  • Radioaktivni_surikata
    Spoustu her musím hrát po tmě, abych z nich měl ten správnej pocit. Např Alan Wake je podle mě na PC sice nejlepší hrou za dlouhou dobu, ale při hraní ve dne mu něco schází. No a u Amnesie je to přesně naopak, to bych po tmě fakt nedal. Monstrum na obrázku vidím dnes poprvý, což si myslím, že u Amnesie hovoří za vše. Samozřejmě člověk si to musí umět správně vychutnat a ne to hrát jako kašpárek :)
  • Když mi bylo o hodně méně, tak jsem se lekl i pavouka v DooM 3, poté mi nahnalo strach se prodírat barákama v Condemned jen s francouzákem v ruce. Vše se dalo zvládnout, člověk zjistil, jak lehce je zabít, ale v novém Alone in the dark jsem měl spíš strach z něčeho jiného ,bál jsem se spíš neůspěchu že budu opět něco opakovat, protože černá hmota a hnusný ovládání bylo děsivé samo o sobě. Kdy jsem ale opravdu strach měl, a to i přes to, že jsem myslel, že už jsem odolný vůči strachu, bylo Dead Space. Na to se nedalo připravit, ani v podobě Sillent Hillu,COC či jiných.Scéna přeměny z lidského těla na monstrum si budu pamatovat hodně dlouho. Ale popravdě, bál jsem se rád. Asi jako pocit dívání se v mladších letech na film Kruh. Amnesia mě láká, je to pro mě výzva.
    • zatím jsem v druhé kapitole, ale dead space mě nijak moc zatím neleká (zatím mi to svou atmosférou připomíná half life, respektive ty pasáže, kde jdeš proti mutantům). hra je to super, i když to hraju po kouskách, přecejen procházet zmasakrovanou, zkrvavenou a hnusnou vesmírnou lodí není příjemný pocit - ne strach, ale prostě nepříjemno...
    • Tak to do ní rozhodně jdi - Amnesia je totiž čistě o strachu. Nejčistší derivát.
    • Sorry: úspěch
  • Asi v tom cisle budu zaratane aj pocty kopii z HumbleBundle ze? Lebo toho Bundle v ktorom bola Amnesia sa tusim predalo 0.5m . Boli tam vtedy spolu s nou aj hry ako Limbo, Bastion, Lone Survivor a nejake dalsie. Amnesiu mam no este som sa k jej poriadnemu hraniu nedostal, zatial som sa neodhodlal riskovat infarkt *1*
    • Je to na tom blogu - v tom optimistickém případě počítají s HIB, v pesimistickém s tím, že počítají jen s 1/3 HIB prodejů... Je to kvůli tomu, že nechtějí počítat jako prodaný kus to, že někdo měl Amnesii z dřívějška a koupil si bundle. Takže ten optimistický odhad 1360000 je v podstatě skutečný počet prodaných kusů spolu s HIB a dalšími akcemi.
  • Taky dobra reakce *1*
    http://www.youtube.com/watch?v=FGCUNom0miU

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit