Anna Friel

OSOBNOST 31.12.2006 
150 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • HANS MATHESON:)))

MILUJU HANSE MATHESONA!!!! *14* *14* *14*
    • Re: HANS MATHESON:)))

taky se mi líbí *14* viděla si už sherlocka?
  • FUCK

ANNA FRIEL STINKS LIKE SHIT !!!!
  • Neser mne

Anne to dos dobre slusí s Hansem *5* *14* .. boreckej pár.. ale nejj fota sou na plázi qweme! zádnej bar.. žádný fota z natáče NEJ NA PLÁŽÍÍ a neser se se mnou!§ bo zejtra k tobe jedu a tu dýmku ti celou vyčud¨ím!!!
    • lynette

Re: Neser mne

*1* *1* *1* jseš k smíchu *4*
  • Článek o filmu Bathory

Tento článek je převzatý a přeložený z maďarských médií, vyšel v Maďarsku dne 30.3.2007. *3* Je přeložený ovšem do angličtiny, takže si ho musíte přeložit do češtiny. *5* *14*

The overheated Scottish

Article in Hungarian media

After shooting "Half-light" Demi Moore was asked about her
    handsome scottish partner, Hans Matheson.She answered the question not with three sentences, but with three words: I am
    impressed...Acting his umpteenth role in this hitchthingy-crime-style
    movie he had a great effect produced on Demi - not only with his appearance, but his knowledge...
    (Here are informations about his early years, and previous films-
    nothing new for us...)
    Where could Caravaggio meet Báthory Erzsébet?Jakubisko takes
    the idea upon himself:maybe just in his imagination.
    "For they've been living in the same age, I think they have had the chance to meet.Italian historians don't even know, where he
    spent two years after a murder he committed. Maybe my story is
    fictitious but the dates are identical.Tailors of Venice had been working for Báthory Erzsébet, so they could meet in the Town of Lagoons. Caravaggio was in love for a student of the painter-school - this caused the tragedy. In my film he mentions, that he
    has never kissed anyone, never had a woman in his life ."(So that's why to be overheated...)
    Jakubisko could ask anything - it was not a problem for Hans Matheson , he could play right away. " Working with him was very easy, because he is a highly talented boy. (No comment...)
    • Re: Článek o filmu Bathory

di to rikam ze je anna s hansem *9*
      • Re: Re: Článek o filmu Bathory

hele dej si pohov *5* hansík je single pokud chápeš význam toho slova *1* *1*
      • lynette

Re: Re: Článek o filmu Bathory

nevím s kým je momentálně Hans, ale s Annou to určitě není *13* *13*
        • lynette

Re: Re: Re: Článek o filmu Bathory

Anna Friel žije s Davidem Thewlisem, s kým žije Hans, to nevím.. *5* *4*
          • Re: Re: Re: Re: Článek o filmu Bathory

hans matheson bydlí úplně sám.., chudák. *9* moc bych mu přála nějaký děti a tak.., jako vlastní myslím. *4* on není pedofil.. *13* *5*
          • celtic.man

Re: Re: Re: Re: Článek o filmu Bathory

zije se mnou a uz pres tri roky *3* *14* *14*
            • lynette

Re: Re: Re: Re: Re: Článek o filmu Bathory

ha ha ha *1* *1*
      • lynette

Re: Re: Článek o filmu Bathory

anna neni s hansem, hans je sam a opusteny.. *9*
        • celtic.man

Re: Re: Re: Článek o filmu Bathory

*13* *13* hans zije se mnou *1* *4*
          • Re: Re: Re: Re: Článek o filmu Bathory

no tak to jó *15*
    • Re: Článek o filmu Bathory

This role was shining out of him.I like this kind of actors.He is asking,meditating,searching for different solutions, cooperates,believing in what he is doing.He is searching for fine extras, the tiny impulses of the figure. He's got so many ideas, that even in the moments of shooting he is able to add something new to the role.But he can also be rude, when it is required. He used to inspire himself always with the music of the scene.He was listening to the soundtrack before stepping in front of the camera.
      Working with him is like playing on a Stradivari. Each tones sound clearly out of it.In the film he paints and plays music as well,just as in private life.Everyone loved him in the team .(DO YOU UNDERSTAND IT ?) He's got grateful nature - it's easy to adore him. ( ) There is a much more passionable loving scene in the film : after the death of her husband, Bathory Erzsébet and Caravaggio meet in the church and make love in a confessional.We shooted this scene in the Gothic church of Kutná Hora. Hans was performing with total devotion (hhhh...), but so much, that in the end during the cutting progression I had to take back of his passion and I rather had to show Anna Friel's face. He was acting so hotly, that I thought I mustn't show everything to the audience - I have to leave some momentums to their own imagination. "
      • Re: Re: Článek o filmu Bathory

Deana Horvathova, the producer of the film began to fight for Matheson a half year before the beginning of the shooting.His agency had other plans with the young artist. But the stubbornness of Horvathova got the better of him. She kept on struggling until she got him. In the end she also deployed Anna Friel, who rang him up, saying : Don't care about anything, here's your place in this film! And Matheson has been listening to her calling words. " I was even caught by his photos - says the unshakable producer - There' s something in his eyes that you are not able to get rid of.(HAVE YOU NOTICED?) He is a kind man.
        Even a man, but he may have the child in him. I felt, that he will be ideal in the role, because during the rehearses I saw the two extremes in him - just as in Caravaggio, but in the course of the filming I've been surprised. He is really a Renaissance man in the film. Just as he has stepped out of a canvas of that age."

So... all we have to do is waiting and getting more and more excited about the film. I think we won't be disappointed. Our overheated Scottish must have done his best again...
  • Kurva

Nemam nic proti jejimu "herectvi", ale vzhledove je lacina... *5*
    • Re: Kurva

ale no tak to nejsou její hadříky dyť ona v reálu chodí oblíkaná jako obyč. ženská.. tepláky a vytahaný triko. *4*
    • Re: Kurva

Musim souhlasit, ze vetsina fotek co tu ma je dost odvaznych az nevkusnych. *9*
  • grace.candrix

ANNA FRIEL JE PROSTĚ ÚŽASNÁ HEREČKA.

Anna je strasne zvlastne krasna zena. roli cachticke pani se ujala naprosto dokonale... *3* nechapu proc takove role nedostava casteji je proste uzasna.. *14*
    • Re: ANNA FRIEL JE PROSTĚ ÚŽASNÁ HEREČKA.

Kolik režisérů natáčelo film o čachtické paní? *1*
  • Anna+Hans

Díky filmu Bathory má poměr s hercem hansem Mathesonem. Tak jí uz drzim palecky aby jí to vyšlo. Jinak si ji uz vždy budu pmatovat jako Elizabeth Bathory *3* *3*
    • Re: Anna+Hans

To máš z jakého zdroje? *1* Asi ne z důveryhodného, protože tohle pravda opravdu není. *5* *13*
      • Re: Re: Anna+Hans

Tohle není nijak nová novinka *1* Toi dva uz sou spolu asi nejmin pul roku.. *9* *9* . Jste ale zavostalý........ *13* *15*
        • Re: Re: Re: Anna+Hans

tebe a podobný děvčičky máme na háku.. *5*
        • Re: Re: Re: Anna+Hans

Jo, tak oni jsou spolu už nejmíň půl roku? *1* *1* Tak oni se jako do sebe zamilovali během natáčení Bathory, které skončilo před 2 roky a 3 měsíci, láska jako trám a jsou spolu teprve půl roku *1* *1* Prosím tě a jak spolu přebývají, když Anna žije se svým dlouholetým přítelem Davidem Thewlisem v luxusní vile v LA, má plno práce se seriálem a oproti tomu Hans žije v Bromley v UK a práce má tenhle rok až nad hlavu, že pendluje mezi natáčením a koncerty.. *15* Mimo to děvenko, Anna Friel uvedla v rozhovoru z 21.10.2008, že plánuje s Davidem Thewlisem druhé dítě, se kterým už má tříletou dceru. *5* Takže si nech ty svý "zaručeně pravdivý" zprávy, ano. *13*
          • Re: Re: Re: Re: Anna+Hans

Hele nevím, co si chceš dokázat tím, že jsi upravila životopis podle sebe, ale Hans a Anna spolu nic nemají a neměli! Anna je na úplně jiným kontinentě, oba jsou plně zaměstnaní a Gracie Ellen Mary Friel není výplodem fantazie, ale dcera Anny a Davida *16*
            Buď si informace ověřuj, než je někam napíšeš, nebo se do ničeho podobného nepouštěj! Doporučuju oficální stránky Anny Friel nebo Hanse Mathesona - minimálně *13*
            • Re: Re: Re: Re: Re: Anna+Hans

Přesně tak. *3* *4* Holka si myslí, že když napíše do životopisu nepravdivý info o vztahu Anny s Hansem a pošle pár ubohých upravených obrázků se srdíčkem, že jí to tady všichni schlamstnem.. *13* *5*
            • Re: Re: Re: Re: Re: Anna+Hans

Ještě jsem si všimla, že oficiální stránky Davida Thewlise by taky nezaškodily - Anna a David se nikdy nevzali!!! *7*
        • lynette

Re: Re: Re: Anna+Hans

Božínku lidi, co z toho máte psát takové dezinformace... *8* *13*
  • co máte?

nechápu, co se do ní někteří přítomní naváží - že je laciná, kráva,... apod.
    chtěla bych vidět ty vaše držky - obličeje (anebo ji znáte osobně ?)
    příjde mi úplně normální ,docela pěkná ( to záleží na vkusu -asi náročných - pánů), někdo ji hrát musel, leda že by oživili skutečnou čachtickou paní. *1*
  • Bathory

Bathory u nas na Slovensku v telke nedavali odkial to mate?
    • lynette

Re: Bathory

mame ji nacerno z netu *1* ne vazne, pokud pises, ze u vas jeste Bathory nedavali, tak u nas Bathory popezi na CT1 *5* tahle verze z netu byla urcena pro jednu nejmennovanou svedskou tv stanici *4*
      • lynette

Re: Re: Bathory

kdy? *7*
  • lieblinka

Anna Friel

Happy Birthday Anna!!! *3* *15* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit