Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nemuzes prece srovnavat projekt nekolika desitek nadsencu pro hru, ktera puvodne ani multiplayer mit nemela, s pokracovanim od male nezavisle spolecnosti, ktera na to nema dost lidi ani penez, aby tam zahrnula funkcni multiplayer. =D
  • Shaker
    Ty ceny jsou fakt moc, me lowrider stal asi 1 400 000$, coz bych si ve hre, kde je hlavni moznost ziskani prachu hrat s retardama Heisty normalne nevydelal (jak rika Lubos pri oprave traktoru: "Ani za ko*ot, v*le"). Mel jsem stesti, ze jsem potkal par cheateru, co zrovna nebyli v killing spree a naspamovali mi par mega hernich $ primo pod nohy.
  • Shaker
    Tak to mas docela kliku, ja se z poslednich asi 5i pokusu nedostal do zadnyho lobby, kde by nebyl cheater a bylo to fakt 5 ruznych lobby. K tomu vsemu jeste po poslednim velkym updatu, kdyz nekdo naspamuje trupy letadel po celym Los Santos, tak mi v klientu zustanou do uplnyho restartu hry (odzkouseno na 3 ruznych pocitacich 3ma ruznyma lidma). To samy, kdyz okolo tebe cheater naspamuje ohromnej vanocni strom nebo jinou blbost... A vzhledem k tomu, ze vypnuti a zapnuti GTA Online je zhruba na 5 minut, tak GG.
  • Že si neumíš zazálohovat save vypovídá pouze o tvojí debilitě...
  • firebug
    Já jsem do GTA online naskočil asi někdy v červenci. Párkrát se mi stalo, něco podobného, co popisuješ výše, ale šlo o výjimky způsobené nestabilní rychlostí připojení jednoho ze spoluhráčů (po tom, co jsem ho vykopl, bylo všechno ok). A takové extrémy, jako auto jedoucí bokem, jsem nezažil nikdy. Zkoušel si během hraní monitorovat stav připojení, jestli nedochází k propadům (na obou připojených PC zvlášť)?
    Nechci nijak tvrdit, že GTA online, je dokonale odladěná hra, ale i přes občasné chybky, to je v pohodě hratelné i na mém -znatelně pomalejším- připojení.
  • firebug
    A víš něco bližšího o těch modech? FiveM umožňoval hrát online s modama a modely vytvořenými hráči, což se jednoduše mohlo celkem dobře zvrhnout. Mody vhánějí vítr do plachet cheaterům a modely třeba porušovat autorská práva (reálné značky aut, postavy z filmů od Marvelu atp.), či zamávat s věkovým ratingem hře už dávno uděleným (nude modely/mody). Pokud by to všechno bylo právně v pořádku, stále by to mohlo poškodit "dobré jméno" GTA, protože modely by třeba kolidovaly s prostředím, nebo glitchovaly při animačkách.
    Jako je fajn, že se všichni zastávají "těch slabších" oproti "zlé, bohaté společnosti", ale není od věci se nad tím lehce zamyslet. Nikdo tu zatím nenapsal, o čem přesně FiveM vlastně je/bylo a stejně se ho tu většina lidí zastává...
  • firebug
    Pár desítek hodin mám nahráno (level 58) a cheatera jsem potkal 1x. Tím nechci říct že nutně přeháníš a zveličuješ, ale jen že mám jinou zkušenost.
    Nefunguje v GTA online jen tak mimochodem systém, který odhalené cheatery hází do stejného lobby? Vím že to tak funguje s hráči s maniakálním mentálním statusem (lidi co útočí na jiné hráče a NPC), ale těmi cheatery jsi nejsem jistý...
  • Jinak receno, vydavateli vadi, ze moderi gratis umi udelat narozdil od nich zaprachy fungujici online ....
  • A nepopisujes nahodou nejaky to posledni BFko? ...;D. Je to klasika, tohle se deje v kazdy podobne spatlany hre. Je to dany prave tim, ze server jako takovej nedela nic, a klienti proste pokazdy spocitaj neco jinyho, takze v BFku se ti zcela bezne stane, ze te nekdo zastreli skrz zelezobetonovou zed, proste proto, ze on ji ve svym vesmiru nema.

    Reseni to pochopitelne ma, zcela trivialni, musi to pocitat srv, jenze to taky znamena, ze je treba na strane serveru radove vic vykonu a nepripojis 100k hracu k HW vytazenymu z popelnice.
  • Taky jsem si myslel že to dělá někdo z kamarádů v private lobby na nějaké WiFině, ale když to dělalo i mě s kámošem kterej seděl vedle na mém internetu který je 75/75mb optika, oba připojený do routeru s povoleným UPNP (takže si může hra otevřít port pro přímou komunikaci mezi hráči i serverem jaký chce) 1Gb metalikou a žádná jiná MP hra tohle nedělá (např takový Planetside 2 je na síť docela náročný), tak jsem usoudil že to má doprasený Rockstar.
    Mimochodem mluvím tu o "odladěné" PC verzi a jejím stavu po cca 3 měsících a pak po dalších 5ti měsících. Jaký stav je teď v listopadu nevím a znovu se mi do toho nechce.
  • To se stava jenom kdyz ma nekdo zvas lagy jinak je to ok
  • Raj pro cheatery je ale i ofiko Online, ted uz tam skoro nejde zadneho nepotkat do par minut *15*
  • 300 hodin v Online nahrano, a tech chyb tam je pozehnane i presne takove, jake tady popsal... asi hrajes jinou hru *3*
  • Taky nemuzu rict, ze bych toto v Online bezne zazival. Jasne, obcas si to zalaguje a ztrati sync, hraci a provoz se cukaji nebo i teleportuji, ale jsou to fakt vyjimky. Vetsinu casu je synchronizace uplne v pohode
  • JC2 bylo mnohem lepší než GTA4 a to samé očekavám od JC3. Hlavně je to hra na stovky hodin s mnohem větším potenciálem a možností jak se vyblbnout než nějaké GTA.
  • hmm.... vyhozených 1500,- pořád toho strašně lituju, jak jsem naletěl na jeden blbý hype... Ano grafika pěkná, město živé(na první pohled), charaktery dobré(Trevor, Michael), ale po čase člověk zjistí, že to je zase bez duše a hloubky. Rozjížděl jsem to 2x, ale vždy jsem skončil zhruba v polovině kampaně bez špetky nutkání pokračovat... Navíc ani ten debilní rockstar social club neumí dávat save do cloudu, takže když si přeinstalujete počítač a nezazálohujete save, tak je to v p.... no a online je vlastně jen sandbox, kde se pár hodin vyblbnete a pak zas nic... loupit obchody a plnit vedlejšáky a ujíždět policii to neudrží u hry věčně a moc hráčů taky nepotkáte a když potkáte tak to nemá ani hlavu ani patu.... S odstupem času GTA V hodnotím 5/10 a lituji vyhozených peněz. Víc jsem se vyblbnul v Just Cause 2 a ten stál pakatela nezabíral 60 GB na disku:-)
  • Ale je to zadarmo...shark karty jsou jenom virtuální peníze za reálné peníze, což vůbec není potřeba
  • A to jsem si chtěl k vánocům to GTA konečně koupit, doteď jsem bral že je GTA Online zdarma součástí GTA V a pak tu čtu o nějakých kartách. To ze mě zase budou chtít vytáhnout prachy?
  • Rockstar/potažmo vydavatel udělal milióny a teď je ještě nenasytný. Závislí na prodeji kartiček do GTA Online. Jediný důvod proč Rockstar udělal LowRider Update byl ten, že chtěli aby hráči utratili, co nejvíc peněz, aby si mohli koupit tuning. Pro ty co neví, tak LowRidery jsou dostupné jen a pouze v Multiplayeru. Všechny ty díly na tuning jsou už od začátku strašně a nereálně předražené (myslím v MP). Hlavně, že lidi se radují, že je Rockstar tak laskaví, že vydává updaty zadarmo, ale on je v podstatě zadarmo nevydává... A teď ještě ničí celou komunitu a ničí povedené Multiplayer mody. Jsem jediný komu příjde GTA Online plné děcek a takové bez chuti? Zlatá SA:MP, kde jste dělali pomalu nemožné a kde jste si mohli vybrat v klidu server a bez hodinového loadingu. Teď z jistých zájmů se takový povedený komunitní Multiplayer nebude opakovat.
  • Co dál? Zažalují zpětně vývojáře SA-MP a VC-MP?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit