Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přiznám se že nechápu logiku psaní preview z dva roky staré tech bety. Jste snad herní web, s lidmi z Warhorse máte pokud vím dobré vztahy, tak by nemusel být takový problém zajet na Karlín a podívat se na aktuální build ne?
    • Vávra píše každej měsíc do Levelu, tak asi dobrý vztahy mít budou :D
      • Proč teda píše, že Games.cz je odpad a do podcastů chodit nebude? :)
        • Protože má pravdu?
        • Kde to psal?
          • Psal na fejsu že diskuze na games.cz jsou žumpa (což má pravdu) a že ho nebaví dávat krmivo zdejším trolům, což chápu, ikdyž mě to mrzí, v podcastu byl ze všech vždycky nejzábavnější.
            • Takže nemá rád zdější diskutéry a diskuze a jak to souvisí s vedením games?
            • Tak kdyz sam trolloval v clanku o Skyrimu...
    • jamar28
      Já se hned těšil, že vyšla nějaká aktualizace, když o tom píšou. A ono nic.
  • Měl Jan Slavík k dispozici nějaký novější build než ten, o kterém vývojáři řekli, že už ho updatovat nebudou? Protože ten pamatuje Švédy na Karlově mostě a "recenzovat" ho teď mi nedává vůbec žádnej smysl.
    • Jak je vlastně starej?
      • drasta
        Jestli se nepletu tak posledni update co vysel byl z brezna 2016.
    • Mart9
      Ten článek se zasekl někde v redakčním systému před dvěma lety a dnes ho to vyplivlo. Jelikož je víkend, nebyl v redakci nikdo, aby ho schoval.
    • nightborne
      Neměl, pardon. A samozřejmě chápu, kam míříš. Nicméně se o týhle verzi bety ještě nepsalo, a nedostatek byl napraven =).
      • Lukass
        Taky byste mohli napravit nedostatek v podobe recenze na Project Cars 2. Ale uz to chapu, do roka se dockam.
        • Jack1947
          Jj, do roka a do dne ale gamesplej určitě nebude protože Rybář... někde bude zřejmě chytat ryby *12*
  • Nejvíc se těšim, až budu ve hře malejm dětem splachovat hlavy v záchodech. To budu dělat první hodinu. Druhou hodinu budu lovit v lese veverky a prodávat jejich kořeněné a grilované maso vesničanům. Teprve potom začnu plnit questy.
    • Rejsek
      To se fakt nikdo nepozastavil nad splachovanim hlavy v zachode ve stredoveku? :-)
      • Kadibudka a vědro vody? *15*
    • Já jen řekl, že děcka ve hře nebudou :) jestli v tom někdo viděl nějaký "hate comment", za to už nemůžu.
      • spis to byl policek za nepochopeni sarkasmu v prvnim prispevku
        • True, true... kaju se a příště líp :)
          • games.cz - místo kde i omluva dostane palec dolů
    • Vavra nejprve hejtil vsechny ostatni vyvojare, ze jsou luzri (hlavne bethesda a rockstar) a nechapave je kritizoval, pak je nechapave do hry nedali...
    • Děcka ve hře nejsou
      • a pečený veverky tam prodávat půjdou? *4*
      • https://goo.gl/0fvY1
  • MiMo
    Vychazi to den pred Valentynem? To bude ve spouste domovu asi dusno :D
    • CRYPT
      Spravnej gamer je NOLIFE, spravnej gamer videl nahou zenskou akorat na internetu a mozna svou mamu, kdyz smiroval a spravnej gamer neslavi Valentyna :D
  • Nemám moc rád když se problémy s bojem s více protivníky v Kingdom Come, hází na realismus.
    On není problém že je to těžký, ale problém je, že je to frustrující, kvůli ovládání. V realitě nejste "locknutí" na jednoho protivníka když, zrovna chcete zaútočit na druhého. Ve výsledku bojujete víc s ovládáním než s protivníky, a strašně to svádí k tomu využívat nedokonalostí v umělé inteligenci. Což je podle mě špatně.
    • Bavit se o lockování v betě je zbytečný.O lockovaní už mluvili. Teď je rychlejší, intuitivní. Dan mluvil něco o tom že designer špatně pochopil jeho zadání a tak to o čem si mysleli že je bug byla vlastně feature a teď to funguje tak jak má.
    • Většinu času jsi locknutý na protivníka,jen se rychle ohlížíš, jak si vedou lidi kolem, nic víc.
    • Ristoro
      Souhlas, tímhle problémem trpí velká spousta her a vadí mi to.
    • Krescz
      stačilo by upravit to locknutí na soupeře tak, abych mohl efektivně odrážet údery ze všech stran nebo propíchnout někoho ze zadu mečem, ale nehrál jsem to takže nevím....každopádně jestli to bude tak, že jakmile locknu protivníka, který je ke mě zády a ten se ihned otočí, budu pro zabíjení využívat střelné zbraně nebo stealth pokud to bude možné
    • jamar28
      Souhlasím. KC má vlastně stejný systém jako Mount and Blade, jenže v MB nebyl problém zvládnout víc protivníků, protože šlo pružně reagovat na výpady každého z nich. To ale se zamčeným cílem nejde, takže doufám, že to půjde v nastavení vypnout.
      • Celej ten systém je postavenej na míření na jednotlivý končetiny a části těla, předstírání jedný strany a vedení útoku jinam atd...bez locku by to dost dobře nešlo. Osobně moc nechápu ten hejt - combat systém v Fromsoft hrách jako Souls a Bloodborne je celej na locku postavenej a všichni se neustále počůrávaj jak jsou ty hry úžasný (jsou ok).
        • jamar28
          Postoj protivníka vidíš bez locku i s ním. Lock se hodí v duelu, ale představ si, že budeš muset bojovat se třemi protivníky naráz. Pak je auto-lock peklo. A nevím, o jakém hejtu mluvíš, tohle je úplně normální kritika, tu hru jsem ještě k tomu podpořil na kickstarteru.
          • Myslím že bez locku by celej systém mohly rovnou hodit do koše, takže jsem si dost jistej, že vypnout ho nepůjde. Ale myslím že by na tom určitě šlo zapracovat (a doufám že na tom dělají). Bylo by dobrý kdyby se například po zmáčknutí klávesy přepnul lock na nejbližšího nepřítele kterého vidíte atd.
            • "Myslím že bez locku by celej systém mohly rovnou hodit do koše,"
              Potom je to blbě nadesignovaný, nemyslíš?
            • jamar28
              A proč by to měli hodit do koše?
        • nightborne
          Jisté rozpaky (rozhodně ne "hejt") projevuju nikoliv kvůli uzamykání na nepřítele, ale kvůli jeho provedení, kdy je strašně krkolomný na někoho rychle přepnout. Momentálně to snad jde jenom tak, pokud jsem něco zásadního nepřehlédl, že skočíš do sprintu, což zruší lock, a pak se musíš honem podívat na nepřítele, na kterýho chceš přepnout. Běda, jak ale zavadíš pohledem o toho prvního, můžeš to dělat znova. Teoreticky by to mělo jít i škubnutím myši směrem k druhému nepříteli, ale to se mi nedařilo. Nemluvě o tom, jak moc praktický je tohle polorozbíhání a cukání myší uprostřed boje.

          Ale věřím tomu, že to ve Warhorse musí vidět taky a ve full verzi bude na zamykání cíle prostě tlačítko, nebude se dít automaticky. Ona by nakonec vlastně naprosto stačila třeba funkce přepínání targetů tabulátorem, pěkně oldschoolově jak ve WoWku, a bylo by vyřešeno =).
  • Držím palec...
  • TheGGG
    no na to, že jim s tím pomáhali nějací ti HEMA molitanoví mečovači, vypadají souboje ve většině ukázek dost kostrbatě. Jinak ovšem držím vávrovi palce, je to člověk s rozumnými názory co není zblblý politickou korektností... snad se zadaří
  • risa2000
    @Redakce
    Nechcete ten článek stáhnout, domluvit se ve Warhorse a podívat se na aktuální build? Podle mého Steamu byl poslední update na betu před rokem a půl.

    Tohle je snad světový unikát, napsat recenzi na hru ve vývoji z rok a půl starého buildu. Když v mezičase i lidi z games hráli (nebo viděli) novější buildy, např. na letošním E3. To mi hlava nebere.
    • Recenzi? Článek se jmenuje "dojmy z early access bety".
      • risa2000
        Doufám, že těm, co můj příspěvek četli, dojde, jak jsem to myslel.
    • Koukni se na předchozí článek o této hře a bude ti to jasné, tady KC nemají rádi :)
      • *články
  • Ta hra nejspíš nebude trhat rekordy v prodejích jako GTA, ale věřím, že bude celkem úspěšná a dobrá. Každopádně příjde mi, že některé věci, které jsou v KC:D prezentovány jako super featury, tu hru naopak trochu shazují - např. ten super vymakaný denní režim NPC - ono je sice fajn pokaždé potkat toho NPC někde jinde, ale jestli kvůli tomu budou vesnice poloprázdné (protože by to jinak engine/pc neutáhnul), tak to má přesně opačný efekt... Třeba v Assassins Creedovi ty města fakt žijí a osobně je mi úplně fuk, že ty postavy tam jsou náhodně generované.
  • Rejsek
    Vávra k těm special edicím ty meče asi neměl prodávat. Jestli to pokadí, tak mu nespokojení backeři přijdou rozsekat lebku :-/
    • Je to dvousečná zbraň, musel s tím počítat. Navíc všichni ví, kde bydlí, jak se pořád promenáduje po Praze. Když to bude průser, bude muset emigrovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit