Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • smejki
    Si tu něco odložim
    https://forum.kingdomcomerpg.com/t/warhorse-studios-weekly-torch/29593/94?u=madsmejki


    cituji:
    Why do you have procedually generated mouth animations, but have to craft every blink and eye movement yourself? It should be easier to create a similar algorith which automatically lets character blink from time to time, move the eye in a natural way, and so on. Other games have done this as well. Would it not be a waste of your time to handcraft everything?

    You are probably referring to the “dead faces” seen in our E3 demo. No worries there, the facial “moods” for in-game dialogues are one of the last things that are implemented. Basically, for each paragraph of our in-game dialogues, a character mood needs to be set and somebody has to set it. This, however, was not finished when we set out for E3 this year. Don’t worry, it will be ready for the final product, the characters will be blinking, have different emotions etc.
    • Pane Smejkal, a co takhle se taky jednou stavit do podcastu?
      • A brat Hellboyovy spotlight? Nemyslitelne!
      • smejki
        Když já nesmim ani naznačovat!
  • Rejsek
    Hra vypadá na pohled celkem fajn. Animace ksichtu vem čert, která hra, krom LA:Noire, je má na nějaké super úrovni ?! Obsah taky nelze zatím objektivně soudit. Ale minimálně ten soubojový systém se mi určitě nelíbí. Buďto to měli udělat tím stylem, že když reál, tak s krytím a se vším všudy, tzn fatální poškození při zásahu důležitých částí. A nebo to měli udělat víc arkádovější. Jako aby týpek v kůži ustál dva záseky ocelí přímo do palice, to fakt ne. (neřeknu kdyby po nich alespoň šel k zemi, ale von furt stál). Takhle to bude akorát pro nas*ání.
    A co se týče toho hate - proti hře ani Vávrovi nic nemám (přesněji je mi to uplně u p...). Ale ruku na srdce lidi, to souzení je plně zasloužené. Panáček si hrál pomalu na boha, kritizoval výtvory ostatních, tak se teď nemůže divit, že mu lidi daj každou chybku řádně sežrat. Jak se říká - "Nesuď, nechceš-li býr souzen" *4*
  • A já jsem za tyhle "nudné" souboje rád. Konečně to není jen pouhé klikání, ale musí se přemýšlet. Takhle to vypadá jako nuda, ale až se to bude hrát, mám pocit, že se člověk hodně zapotí. Jsem rád, že se snaží realinost dodržet i zde.
    • BohumilCisar
      Popravdě mně se ty souboje z prvních videí taky nelíbily a říkal jsem si, že to vůbec nemůže nikoho bavit... No a když jsem si pak zahrál betu, tak jsem změnil názor. Ty souboje jsou rozhodně mnohem zábavnější než jen přijít k nepříteli a bušit do tlačítka. Doufám ale, že ještě doladí damage systém, protože když jde na mě někdo bez pokrývky hlavy a dostane po ní mečem, tak mu to téměř nic nedělá... To samé šíp do oka atd.
  • Paulcz
    Mě se líbí jak to redakce, která většinou není schopná jakékoliv kritiky, hejtí. To to mají s Vávrou tak na nože? :)
    • jamar28
      To jo no. Čtu si článek, další a další odstavce kritiky a posměchu, tak si říkám, že teď už musí přijít nějaké věcné informace a bum - článek je u konce. *1*
    • Pusť si pár Fight Clubů, kde je Vávra a Poláček. Původně jsem myslel, že se chytli jen posledně kvůli těm akciím Nintenda, ale historie jejich střetů je poměrně bohatá a sahá dost daleko. Ostatní (Bach, Dobrovský) mají s Vávrou taky střety, ale řekl bych, že mnohem méně vyhrocené.
      • Holt kdyz se stretnou dve arogantni, jesitne osobnosti, z kterych je jeden uznavany herni kritik, dizajner a vyvojar a druhy uboha pisalkovska nula ktera vede potapejici se web, tak to zacne skripat...
        • a ty jsi co, když jsi schopen napsat takovouhle větu?
  • Ja nezazanamenal že by se u Falloutu 4 rešili animace, že postavy levitují, teleportují se, klouzají po povrchu, v boji na blízko pri náprahu se v pasu zalomí o 90 ° dozadu a pak ve zlomku sekundy zase o 180° dopredu, pričem jejich hlava je otočena dozadu, že se jakýkoliv vetší neprítel, napríklad Deathclaw nebo radscorpion, zasekne o jakoukoliv nepatrnou prekážku na zemi a zustane bezmocne stát atd.
    Taky jsem nezaznamenal, že by se ve Falloutu 4 nejak moc rešilo, že hra nenabízí krome (zábavného) střílení, taky postup hrou prostrednictví dialogu. Nebo treba že boj nablízko ve Skyrimu, i když zábavné, je v podstate jen mačkáni jednoho tlačítka myši.
    Proste velice zvláštní komunita tady na games a taky zvláštní prístup herních redaktoru... *7*
  • nevím jestli koukáme každý na jinou hru ale mne ty obličejové animace neprijdou prišerné. jiste, není to nic z čeho bych si sednul na zadek, ale není to ani tak špatne abych z toho mel noční mury jako autor článku
    • Mam dost podobnej pocit. Navic jak uz tu psal Smejki nejsou ty animace finalni.
  • Od profesionálního novináře bych čekal, že se třeba informuje než bude psát žvásty. Takže ano, dialogové scény opravdu nejsou finální, animace ještě kompletně chybí, vidět by měly být na gamescomu. Nicméně asi je chyba Warhorse že nedodělané věci vůbec ukazují, když jak vidno ani profesionální žurnalisté to nechápou. Asi na E3 vůbec neměli jezdit.
    • Co to zvanis za kravoviny ... hodnoti se zcela vzdy to, co je videt. Kecu na tema ze se zmeni tohle ci tamto maji vsichni vzdycny plny huby a ve finale je to jeste mnohem horsi nez co kde predvadej.

      Kolikrat ze uz to melo vyjit? Nemeli nahodou uz delat na druhym ... nebo tretim dile? Neplkal Vavra nahodou o tom, jak vsichni delaj vsechno blbe jen on je raketa? Zatim totiz vsechno nasvedcuje tomu, ze az se nekdo ujme sepsani ... 100x proc ... tak skonci u 1000x a jeste mu nejmin dvojnasobek zbude.

      A jestlize aktualne tvrdej, ze to vyjde 13 unora, tak maj tak 3-4 mesice max na dodelani.
  • jamar28
    Animace postav fakt moc nezvládli a nevěřím, že to napraví. Nejde jen o směšné pohyby, ale třeba jestli jste hráli betu, tak hned první NPC v cut scéně, se kterým mluvíte, má tak dvakrát větší obličej, než má hlavu, totálně disproporční.
    Nemluvě o animacích při boji. Nejsou povedené, postavy divně chodí, vypadají jako roboti, když mění pozice zbraně, jsou hrozně křečovité a divně kroutí ruce. Takhle se prostě nikdo nehýbe. A ty ženský, co tam nosí obří vědra vody, jak kdyby si nesly igelitku se šminkama, ty mě taky dostávají, takovou sílu bych chtěl mít taky. *1*

    Edit: Ale už teď to má stokrát lepší animace než celá Andromeda.

    Na druhou stranu prostředí vypadá výborně, boj sám o sobě je zatraceně zábavný (i když z videa tak nevypadá) a vkládám naděje do originálních a poutavých questů. Těším se, backu nelituju a držím palce. *4*
    • Chtel by ses dostat na Vavruv FB, jako ja minule, ale tohle bylo ze slabsiho soudku. Musis v tom trollingu pridat ... (ziiv)
  • Souboje jsou pořád stejně divný jako na začátku, pochybuju že se to nějak výrazně změní. Radši bych byl za něco akčnějšího (a zábavnějšího) ala Mount and Blade, než nějaký šermování z učebnic. Jinak jim fandim, historickejch her je zoufale málo.
    • TheGGG
      souhlasím, souboje asi dobře načetli z nějaké staré knihy, ale je to jak koukat na ty HEMA mečovače, prostě nuda...
    • Paulcz
      No hlavně to hraje na gamepadu, doufám, že při rozhlížení myší to bude přehlednější.
  • Autora článku bych rovnou vyhodil, protože takové kecy na seriózní herní web nepatří. Jinak celkově nechápu ty negativní reakce, které tady poslední build vyvolal a celkově když čtu ty komentáře tady, tak se nedivím autorům, že se na CZ dabing vybodli...
    • Jaké kecy ? Má pravdu, běžte už do p*dele s tím alpinismem, začínám být na to uctívání Vávry už alergický, nikdo netvrdí, že neumí dělat hry, tady jde o to, že má hubu plnou keců a potom skutek utek...
      • Vyvracíš sám sebe, kámo. Odsuzuješ adorování Vávry a horuješ za právo kritizovat developery, ale když sám Vávra kritizuje jiné developery, shazuješ ho, že má plnou hubu keců. Tak si vyber, o co ti vlastně jde!
      • BohumilCisar
        Jednak nechápu, kde vidíš uctívání Vávry, protože já o něm nenapsal jediné slovo, vyjadřuji se pouze ke hře, na které dělá asi 150 lidí a jedním z nich je Vávra (který je mi navíc úplně ukradený). Tvá poslední věta je navíc výmysl. Ten člověk má plnou hubu kecu a zároveň dělal na dvou nejlepších českých hrách a zrovna pracuje na další, která v mnoha ohledech vypadá úchvatně, ale v některých ne příliš podstatných věcech zaostává... Čili skutek utek platí tak maximálně pro tebe - předpokládám, že anonymní vykřikování v diskusích je dosavadní vrchol tvého fungování. *3*
      • jestli seš na něco alergickej, dojdi si k doktorovi.
        žádný uctívání vávry v diskuzi není, pokud ho tam vidíš, dojdi si k doktorovi.
        a do p*dele by si mohl jít ty sám

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit