Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ilusiveman

    Za mě 9/10 s odrenejma ušima za technickou stránku (jednou se mi stalo, že jsem místo vstupu do qustove jeskyně měl low poly stěnu exkrementu či čeho a pár dalších ještě zábavných poskok9u, ale žádná bethesda se nekoná..)jinak absolutní spokojenost s hratelnosti i B příběhem a lore 😍 není To žádný star wars, to ne, ale je to mad max hra Nadruhou se zombie prostředím 😎 pro srovnání, jsem zároveň koupil i nový GoW, který jsem ale hrál polovicne. 

    S člověkem, co tomuhle dá 7/10, bych si toho asi  hádám neměl, moc co říct. 🙄



  • Carnage666

    Za mě spokojenost. Hra mě baví a dostal jsem téměř to co jsem čekal, příběh začíná být po pár hodinách opravdu zajímavý, zbraně super, nepřátelé taky dobrý akorát ta AI lidských protivníků je opravdu někdy úsměvná. Grafika skvělá a sněžení je úplně skvělý a i déšť a všechny ostatní typy počasí. Jízda na motorce uspokojivá a vymakaná. Jeden rušivý element je podle mě benzín... hra se tváří jako takovej survival ale jakýkoliv kanystr s benzínem je nekonečný a vždycky můžete natankovat na 100% což je zvláštní + ve hře jsou stále funkční benzínky ale počítám že až tvůrci přidají new game+ a další obtížnost tak to udělají realnější a těžší. Po technická stránce se hra každým patchem zlepšuje. Na bugy jsem narazil tak 3x během 15h hraní takže za mě dobrý.

  • Jack1947

    Kdyby to byl čistě Single player tak jen SOD, DR , Dead island.

  • ja ani tou tupou stranou...

  • Inquisitor

    Maso a šlachy jsou pro sekeru to nejmenší. Horší jsou ty kosti, taková hovězí kost je slušně tvrdá a po nějakém čase by rozhodně v nejlepším stavu nebyla. No nebudeme to zbytečně pitvat. Každopádně bych sekerou dostat nechtěl, to je jasný :)

  • Derp_1337

    Předpokládám, že jsi ty kosti měl obrané a položil sis je na příhodné místo (třeba na špalek). Když jsou ty kosti stále "obalené tělem" (maso, šlachy, atd.), tak to je úplně něco jiného. NAvíc živý tvor (např. člověk) je neustále v pohybu, takže úhel dopadu sekery se nečekaně mění.

  • Dead Island série, State of Decay, Dead Rising série, Sunset Overdrive, H1Z1, DayZ, Unturned... je jich dost.

  • Inquisitor

    Sekera kosti štípe úplně bez problémů. Co jsem se jich pro psa nasekal :)

  • Jack1947

    Svým způsobem i Dead rising, a State of Decay jsou open world hry.

  • Ak dáš hre 95% je to obdoba hodnotenia 10z10 (po zaokrúhlení) čo je hodnotenie takmer dokonalej hry preto myslím Veskoslav komentuje tvoje hodnotenia ako ich komentuje. Hra má naozaj veľa vedľajších chýb na takéto hodnotenie aj keď v celku je to vynikajúca hra. 

  • *postapokalyptický 

  • Toto je druhá open world hra so zombie ktorú si pamätám (prvá bola Dying light ale ide o úplne iný žáner). Zombie hier je veľa ale z iných žánrov. Množstvo hier so zombie tematikou je odpoveď na trh. Proste hráči to chcú a preto ich výrobcovia tvoria a po čase keď omrzia tak prídu s niečim iným ale momentálne je to trend. Chápem že ti to nevyhovuje ale hry sa tvoria pre trh nie pre jednotlivca s trh si žiada niečo iné ako chceš ty. Určite sa nájde dosť hier ktoré ťa záujmu. Ja takisto nehodnotím hry ako NHL/FIFA lebo má to nebaví ale to neznamená že sú to zlé hry. Proste to nie sú hry pre mna ale určite majú veľa fanúšikov. 

  • Od počiatku bolo zrejmé že Days Gone bude open world hra typu GTA V alebo RDR2 teda ak si čakal Last of us (čo nie je open world) je očakávateľné tvoje sklamanie. Ale aj ty by si si mal prísť na svoje ešte tento rok snáď keďže Last of us Part 2 by mal vyjsť 

  • Mám prejdených 7% hry (podľa PS4 menu) a za mňa je to tak 80-85% K stereotypnemu hraniu som sa ešte nedostal (na 7% hry je ešte priskoro na stereotyp). Je to také GTA zo zombie sveta. Nádherne vymodelovaný Open World postapokalipticky svet ktorý si vybral daň na v podobe lagov na slabších konzolách PS4 (na PS4 Pro je to lepšie). Trochu neohrabané ovládanie na ktoré si po chvíli zvyknete. AI nepriateľov trochu nižšia (aj zombie aj živí) ale nič tragické. Hra je to vynikajúca len škoda množstva bugov. Po nainštalovaní som spustil hru ešte pred stiahnutím cca 23GB updatu a hra mi padala neustále na rovnakom mieste vo videosekvencii. Po update na 1.04 je to ok. Včera bol update na 1.05 a opäť trochu lepšie ale stále dosť bugov (najme to lagovanie na nižších verziách PS4 ako je PS4 pro). Napríklad v misii ktorej sa ma deacon potichu dostať cez agentov NERO aby vypočul rozhovor jedného z ich výskumníkov som mal používať kamene na odlákanie agentov NERO ale vo výbave som žiaden kameň nemal. :D Našťastie koli nízkej AI sa dalo potichu prejsť okolo NERO agentov bez kameňa doslova po ich pätách. Prvé minúty až hodiny hrania v prvej verzii by som dal hre 70-75% percent ale po pár dňoch a 2 updatoch svoje hodnotenie korigujeme na 80-85%. Stereotypu sa neobávam. Ten sa dá nájsť v každej open world hre tohto typu ako GTA V alebo RDR2

  • Derp_1337

    Jo, uznávám, že opotřebení kladiva je velmi přehnané. Přece jenom to kladivo bylo konstruované k úderům do mnohem tvrdšího materiálu než jsou lidské kosti, a tak by mělo dost vydržet...

  • Jack1947

    Dead island a Dying light by mohli vyprávět ;) ( teda plkud si neměl speciálně vyztuženej typ to pak očekávatelně vydrželo déle)

  • Tak jo ale v některé hře se mi kazil i perlík (pro neznalé - bourací kladivo) :D Celkově mi přijde v těchto zombie survival hrách, že se nástroje kazí strašně rychle.

  • Derp_1337

    Jo, je to podobné Mad Max. A pokud tě Mad Max bavil, tak se ti tohle taky bude líbit.

    Problém s repetitivností se projeví, pokud si podobných open world her hrál hodně. V takovém případě tě ta repetitivnost bude neskutečně štvát.

  • Derp_1337

    Tak každý 17 úder je trošku moc, to jo...

    Ale jedna věc je používat sekeru na činnost, ke které ta sekera byla stvořena (sekání dřeva), a druhá věc je používat ji k něčemu úplně jinému a mnohem komplikovanějšímu jako třeba přesekávání končetin. Ono se to moc nezdá, ale přeseknout kosti není žádná sranda.

    Podobně je to s baseballkou. I při běžném používání (odpalování míčků) se baseballka dokáže zlomit, takže zlomení při mlácení do "lidí" není nic zas až tak překvapivého.

  • Dotaz, to vážně nikomu nevadí, že se vám v těhle hrách zlomí baseballka/sekera/kladivo/... při každém 17 úderu? Já už to někde psal, pořád máme doma sekeru se kterou kácel stromy můj děda.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit