Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takový nesmysl může prohlašovat člověk, který v Československu nežil v letech 1948 - 1989!

    S barbarstvím tehdejších papalášů KSČ v mezilidských vztazích, kdy rozhodovali i o tom, kdo

    na jakou půjde školu,kdo půjde do učení a kdo rovnou do"pracovního procesu"(zametat ulice), 

    protože jeho rodina před  rokem 1948 vlastnila řemeslnickou dílnu, tován, případně větší pole.

    Nebo sám z rodiny těch nabobů v aparátu KSČ osobně pochází - což je nejpravděpodobnější!

  • Arťom Korjagin? To je krycí jméno nebo přezdívka z KGB? Jakou má hodnost u ruské tajné služby? 

    Ty jeho lži a propaganda, kterou tady publikujete, to je na žalobu. Normální člověk, byť je to ruský agent, si přece nemůže myslet, že demokracie je slučitelná s jiným systémem, než je svobodný trh=svobodné nakládání s majetkem.

    Tam, kde není SVOBODNÝ KAPITÁL, TAM NENÍ SVOBODNÝ ANI ČLOVĚK A NAOPAK.

    Pokud se vlastnictví prolne s politickou mocí - a o to socialismu vždy šlo, je to katastrofa. Pokud se monarcha, miliardář, jako byl Vilém, Hitler nebo Stalin stane i politickým vůdcem je to totalita: feudalismus nebo pozdní feudalismu tzv. fašismus/socialismus.

    Svinstvo zvané SOCIALISMUS, což je jakási forma stranického feudalismu, kde se feudály stávají papaláši socialistické/fašistické strany (Hitler, Stalin, Chavez, Grebeníček, Pol-Pot) vyúsťuje vždy do totality, chudoby, pracovních táborů a usmrcování lidí s odlišným názorem. 

    • Demokracie byla svého času slučitelná s otrokářským systémem. Svobodný kapitál s obecnou svobodou člověka nesouvisí nijak.

      Vlastnictví je vždy prolnuto s politickou mocí. Typickým projevem je například existence lobbyismu.

      Když o problematice nic nevíte, proč diskutujete? Z přemíry smělosti?

    • Takový chlívek v hlavě, to se jen tak nevidí, chudinko.

    • Uslintaný ).( silný pes (bišonek) opět poštěkává. Faktem je, že co se děje teď, nemůže a nevydrží

      dlouho. K čemu budou lidi tíhnout se ukáže. Pokud se vše nevypaří v atomovém horku.

      • Milý Jane Klimeši , čekáš na reálný socialismus? Vsadím se , že se nedočkáš. Připomíná mi tažení RA přes Polsko v roce 1922 /?/ do Německa pro to , aby konečně rozjeli tu "Světovou revoluci". U Varšavy Tuchačevskému napráskali Poláci. Kdepák , furt budete věštit a jako vždy nic. Víte oni ti prognostici vybavení vědeckým světovým názorem nejsou k ničemu. Sice "veliký" Stalin věděl, že informatika a genetika jsou buržoazní pavědy, ALE nějak se mu to vymklo z ruky. Tak to bude a je s jeho souvěrci - mými současníky - v praktickém životě k nepoužití.

        • Jenom to, že někdo použije pojem "reálný socialismus" jako připomínku tažení kohokoliv kamkoliv v roce 1922, svědčí o zcela, ale opravdu zcela, mimořádné inteligenci.

        • Stalinovi
          samotnému počas ruskej občianskej vojny, vtedy ako frontovému
          veliteľovi, v čase napadnutia Sovietskeho Ruska 12 armádami
          kapitalistického sveta, išlo
          o život pred vojenským súdom.


          Stalin
          vtedy namiesto k Visle, presunul Buďonného jazdeckú armádu ku
          Ľvovu (hrozila mu vtedy smrť zastrelením, lebo sa chcel blysnúť
          ako ľvovský osloboditeľ), pretože on spôsobil pre Poliakov ten
          "Zázrak na Visle", keď Buďonného armáda vôbec
          nezasiahla do boja. A vtedy tam stratení Poliaci zvíťazili
          a v ošiali postrieľali desaťtisíce ruských zajatcov.
          (Toto Náckovia nikdy nepripomínajú.)


          A
          ako sa pravdepodobne ukázalo počas druhej svetovej vojny, Stalin to
          tým Poliakom v Katyni, počas waršavského povstania a nielen
          tam, nikdy nezabudol.


          TRAGICKÁ
          ODPLATA V KATYNI


          K
          tejto krutosti je treba hneď povedať, že z poľskej strany nešlo
          vyložene iba o pokus znovunastoliť Veľkopoľsko, ale o niečo
          oveľa horšie. Poliaci totiž zlikvidovali nielen zajatých
          krasnoarmejcov, ale aj bielogvardejcov, Bielorusov, Ukrajincov, Židov
          a vôbec všetkých z „Východu“, ktorí sa dostali do ich
          zajatia. Dnes sa nechávajú počuť o likvidácii Poliakov v Katyni,
          ale odhliadnuc od toho, že ide o fyzickú likvidáciu veľkého
          počtu ľudí, jedná sa o dva úplne odlišné problémy. Poľská
          strana určite má plné právo na vyšetrenie všetkých okolností
          smrti svojich občanov v Katyni, ale vôbec neberie do úvahy, že
          podobné právo má aj jeho východný sused, a to vo veci likvidácie
          krasnoarmejcov v poľskom zajatí. Na porovnanie, poľská strana
          dostala zoznamy tých, ktorí zahynuli v Katyni, no Poľsko ešte ani
          plne nepriznalo to, čo v minulosti vykonalo.



    • josef.chmela

      Ty samé lži a propagandu tady předvádíš i ty. Nejsi o nic lepší. Ale nvíc sy myslíš, že pouze ty máš pravdu.

      • mun.go

        Lidé si zpravidla vždy myslí, že jenom oni mají pravdu. 

        Například ekologická aktivistka Greta Thunbergová„Vím, co chci. A vím, co je správné.“

        Bohužel, ne vždy je to, co člověk chce, také správné.


  • Ví tento pán něco o historii ? Nežije v jiné době? Je to  normální ? Co ví o komunistech - jejich represivních nástrojích, útlaku v okamžiku, kdy si člověk řekne vlastní názor nejen v Číně, S.Korei ... ale i tady  - nedávno.... Nedávno bylo výročí Palacha - zaregistroval pan Korjagin, co bylo spouštěčem tohoto zoufalého činu?  A to nás čeká ve středu druhý díl 😬

    • Palach se upálil na podporu reformních komunistů, Dubčeka a spol., a za socialismus s lidskou tváří. Tedy za takové věci, o kterých mluví Korjagin. Zkuste si to trochu srovnat v hlavě, ale myslím, že se Vám to asi nepovede.

      Mimochodem, že se Palach upálil, to byla velká blbost a s velkou pravděpodobností tím řešil své osobní psychické problémy. Z nuly a outsidera se stala modla. Po tom toužil. Když mi nejde ekonomka, tak po roce přestoupím na filozofii. Tam taky nic moc, holky mě nechtějí, všichni mě mají za podivínského nudného patrona, tak se holt upálím a konečně budu někdo. Konečně se bude o mě mluvit.

      Kdyby neudělal tu strašnou blbost a dožil se dneška a náhodou by ve zdejší diskusi uveřejnil svůj komentář, tak byste mu možná nadával do bolševiků. Nejlepší jsou mrtví hrdinové, že? Ti už se nemohou bránit.

      • Vypadá to, že osobních psychických problémů mělo více lidí. Do konce dubna 1969 se pokusilo upálit 26 lidí a 7 jich zemřelo. Ovšem komouši o tom nepsali. A to nejsme v komunistické Korei, Číně apod. v dnešní době, kde totalitní řežim stále je. Komouši jsou nereformovatelní. Buďme rádi, že je to pryč ....

    • vanhorne

      "Ví tento pán něco o historii ?"

      Soudruh Korjagin z prednasek politruka, ucitelky soudruzky M. Semelove nabyl dost vedomosti, aby o historii podle linie strany mohl zasvecene plkat a ohlupovat ty, kteri nevi jake barbarske methody minuly regime pouzival v boji proti domacimu " barbarstvi".

      • Já vím, že někdy nenávist je silná, ale pokuste se zamyslet nad tím, co říká paní Semelová a o čem mluví tenhle mladý muž. 

        Myslím, že ten mladý muž řekl jednu dost podstatnou věc - jednotlivci a strana nemusí být to samé. To platí jako pro ČSSD, ANO i ODS atd. 

        Chraň Bůh společnost před dámami jako je paní Semelová, ale pokoušejme se prostě jen přemýšlet. Nic víc. 

        • vanhorne

          "pokoušejme se prostě jen přemýšlet. Nic víc."

          Tak se podle toho rid a neblabol o nejake nenavisti. Podle vas chytrousu, vsechno co neni v linii s vasim premyslenim je nenavist, ze.

          • Cituji:"Tak se podle toho rid a neblabol..."

            Přesně!

            Kruciální otázkou ovšem je, proč se svým vlastním doporučením neřídíte.

        • Semelová je OK.

  • Vrať se zpátky do Ruska, bolševiku. A tam si v klidu veď tu rudou propagandu. Už podle jména sem nepatříš.

  • Zajímavé, že ten pomatenec, nejspíš agent KGB, chce kandidovat do Evropského parlamentu, když podle těch zlotřilých komunistů Evropská unie je zlo a je potřeba ji zrušit a vytvořit opět SSC - společenství socialistických (rudých, ne hnědých) států, vlastně koloniální systém "Velkoruské říše" pod vedením cara Putina. Prostě koryto je koryto.

    • LENIN A NERUSI


      Lenin v decembri 1922 nadiktoval
      memorandum k Otázke národností: ------


      V memorande sa Lenin vysmieva pojmu
      "veľký ruský národ", ktorý je "veľký len svojou
      násilnosťou". Posmešne sa vyjadruje o Stalinovi ako "o
      tom Gruzíncovi ... ktorý je nielen pravým a nefalšovaným
      sociálnacionalistom, ale aj vulgárnym veľkoruským Držhubom čo
      narúša záujmy triednej proletárskej solidarity".


      Lenin tu naráža na postavu z
      Gogoľovho Revízora, ktorá sa stala symbolom brutálnych
      policajných metód a mentality. ---


      Pokračoval s tým, že nie je
      prekvapivé, ak na čele veľkoruskej nacionalistickej kampane sú
      Stalin s Džeržinským, lebo ako je známe, "poruštení Nerusi
      často dokážu na poli bytostne ruských nálad prekonať aj samých
      Rusov".

    • Na to jste přišel úplně sám zcela osobitým způsobem mozkového myšlení?

      Nebo dokonce dokážete poskytnout seznam použité literatury, alepoň jednopoložkový?

      Jako příklad vám mohu poskytnout:

      KSČM programově podporuje evropskou integraci jako
      objektivní potřebu rozvoje. Bez integrace by Evropa nemohla ani plnit
      roli emancipovaného hráče v dnešním multipolárním a globalizujícím
      světě. Chápeme potřebu kvalitních společných pravidel, podporujeme
      Evropu míru a sociálních jistot. Naší dlouhodobou vizí byla a je Evropa
      socialistická jako humánnější, rovnoprávnější a sociálně spravedlivější
      řešení. Po vzniku Evropské unie v roce 1993
      KSČM i ostatní evropská levice byla kritická k její byrokratické a
      kapitalistické podobě a také k přípravě jejího dalšího hromadného
      rozšiřování. Když v referendu v roce 2003 KSČM nedoporučila svým voličům
      kladné stanovisko k vstupu do EU, nezřekla se ale své evropské
      orientace. Respektujeme výsledek referenda o
      vstupu do EU, ale náš evropský postoj je kritický. S tímto postojem jsme
      také kandidovali úspěšně v eurovolbách v letech 2004, 2009, a 2014. Za
      15 let našeho členství v EU se ale potvrdilo, že další vývoj společné
      Evropy potřebuje zásadnější změnu. Taková změna není hned změnou
      společenského systému, ale komplexní zásah do pravidel soužití v EU je
      klíčový krok. KSČM proto tvrdí, že dosavadní evropská integrace musí být
      demokraticky přebudována na základě solidarity a suverenity lidu. Dnes
      je EU jiná než při svém vzniku, rozšířila se a měnil se i její smluvní
      základ, kdy se rozšiřuje většinové rozhodování. Integrace se prohlubuje i
      v oblasti finanční stability, bankovnictví atd. Jde o postupné kroky,
      které jsou ovšem prosazovány značně nekomplexně a rozporně. Tyto rozpory
      obnažila dluhová a zejména migrační krize. Průvodním jevem vnitřního
      napětí je pokles důvěry v evropské instituce v některých zemích a nárůst
      preferencí euroskeptické (často krajní) pravice.

      Ostatně soudím, že EU má býti opuštěna.

      • Otvorenie archívov v Rusku a citácie sú od historikov, ktorí zjavne so socializmom  nesympatizovali.

        Národné štáty lepšie vzdorujú veľkokapitálu ale sú aj vydierateľnejšie. Národný štát by nikdy nedokázal dať miliardovú pokutu Microsoftu ale EÚ áno za monopolné správanie. Zároveň národný štát poskytuje daňové prázdniny veľkým kapitalistom - podkladá sa..

    • mun.go

      Varování ohledně projevů nenávisti odesláno ...

      § 356

      Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod

      (1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

      (2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1.

      (3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán,

      a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo 

      b) účastní-li se aktivně takovým činem činnosti skupiny, organizace nebo sdružení, které hlásá diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou, třídní, náboženskou nebo jinou nenávist.

      • Máte pravdu, pokud kdokoliv vyzývá např. k oběšení komunistů na kandelábrech, není o nic lepší, než bolševici. 

        Vrah je vrah ať nosí jaký chce kabátek. 

        • Odlišuj vraždu od deratizace.
        • Kdo jen vyzývá tak tím ještě nikoho skutečně nezabil na rozdíl od komunistů ti mučili a vraždili skutečně a reálně a dnes to tady k mému úžasu skoro  nikomu nevadí takže si někteří občané klidně zvolí premiérem bývalého prominentního  soudruha který další jejich spoluobčany bez výčitek udával v minulém režimu za peníze STB jako její agent ,tak to je fakt ujetý.
          • josef.chmela

            Ty jsi ujetej, nebo sjetej?

  • Je to absurdní paradox, že tento mladý, cca 30 letý soudruh v podstatě dítě "Jelcinovy tunelářské éry" z bývalého Leningradu, kde ten jeho sen o socialismu, komunismu a "demokratizaci"., přesněji znarodňování všeho i všech atd..vznikl a to velmi brutálně a taky tak i nedávno dopadl !..tak tento člověk., nám tu chce opět a znovu kázat o něčem, co nikdy a nikde, dlouhodobě nefungovalo, nefunguje a to dokonce ani v komunistické, dnešní Číně ?!..Copak on nezná Leninovy citáty např...Demokracie, ale pro koho ?!..Svoboda, ale pro koho !?..Proč s tím tedy nezačal doma v dnešní kapitalistické RF ?!..Není to náhodou tím, že přímo i jeho generace doma., už na tyhle teze socialismu, komunismu, neomarxismu atd. co více než dost.,zažili jejich rodiče a prarodiče., většinově a tzv. z vysoka "kaká", protože sakra moc dobře vědí., jak to bylo doopravdy a skutečně v reálném životě., hlavně mimo velká města..na venkově atd ?!..Copak mu jeho máma s kterou odešel k nám., neřekla pravdu,  jak "skvěle".., se v tom komunismu a CCCP opravdu žilo ?!..

  • Společnost nemůže zamrznout v současných principech a je jedno jak se bude dalšímu uspořádání říkat. Uspořádání se určitě změní, tak jak tomu bylo v dějinách i do teď, protože s měnícími se podmínkami společného života lidí se bude muset změnit i systém a zřízení.
  • Už to vidím, jak Burešovi budou znárodňovat Českou republiku 😍

    Pak se to zas za 40 let nepovede a bude to tady znovu.

  • Co to je za jméno Korjagin? Nějaký pomatený Rus? Každý komunista by měl svůj majetek darovat společnosti, tím myslím státu, každý komunista by měl být uvědomělý soudruha měl by jít všem dalším komunistům příkladem, jinak by nesměl vstoupit do KSČ. Doufám, že tento zmatený chlapeček daruje svůj majetek pro blaho všem potřebným a následovat ho mohou další jeho komunističtí přátelé v čele s Filipem.

    • rytír.m - si nejaký zmätený a pletieš si súkromný a osobný majetok. Ty nerozumieš Marxovi ako Stalin.

      "V tomto zmysle môžu komunisti zhrnúť svoju teóriu do
      jedinej vety: zrušenie súkromného vlastníctva. 

      Nám
      komunistom sa vyčítalo, že vraj chceme odstrániť osobne
      nadobudnuté, vlastnou prácou získané vlastníctvo; vlastníctvo, ktoré je základom všetkej osobnej slobody, činnosti a
      samostatnosti." 

      MARX. Komunistický manifest

    • josef.chmela

      Jo, komunisti svůj majetek po roce 89 darovali a demokraté jej demokraticky rozkradli.

      • Komu ho darovali, já nic nedostal!!
        • josef.chmela

          Státu a nově vzniklému režimu.

        • Rozsudok,
          ktorým český
          súd
          uznal Viktora Koženého a Borisa Vostrého za vinných z tunelovania
          Harvardských investičných fondov, podrobne opisuje, ako sa na
          tunelovaní podieľal Juraj Široký. Napriek tomu Široký nebol za
          tieto zločiny súdený. Prečo?


          „Prečo
          bola poňatá obžaloba práve takto, nedokážem povedať. Je to
          otázka pre štátneho zástupcu (prokurátora,
          pozn. red.)
          .
          Pravdepodobne Juraja Širokého neobžalovali v Česku, pretože je
          občanom Slovenska. Ale je fakt, že pán Široký sa podľa
          policajného vyšetrovania podieľal na trestnej činnosti vyvádzania
          majetku z harvardských fondov prostredníctvom cyperskej
          spoločnosti Zenko Trading.“


          „My
          sme to nazvali ‚harvardské drancovacie kolieska‘, v rámci
          ktorých sa prevádzali obrovské objemy cenných papierov na
          cyperské schránkové spoločnosti, následne sa prevádzali späť
          do Česka a Slovenska za zníženú cenu a takto sa to opakovalo.
          Harvardské spoločnosti a ich akcionári strácali, Kožený,
          Vostrý, ale zrejme aj pán Široký, získavali výhody. Asi si
          nikto nemyslí, že to robili zadarmo.“ Skupina okolo pánov
          Koženého a Vostrého teda s nelegálne získanými prostriedkami
          naďalej (dodnes máj 2015, pozn.) hospodári a snažia sa ich
          zlegalizovať, oprať. Na Slovensku napríklad tak, že za ne
          nakupovali a nakupujú cenné papiere iných firiem.“

          Odpovedal:
          Zdeněk Častorál, likvidátor Harvardských investičných fondov

    • Kandiduje-li pan Korjagin za KSČM do Evropského parlamentu, musí být občanem České republiky. Národnost je irelevantní.

      Cituji:"Každý komunista by měl svůj majetek darovat společnosti, tím myslím státu". Dokážete srozumitelně vysvětlit, proč by měl komunista darovat svůj majetek kapitalistickému státu? Nebo jste jen normálně, ale zato úplně, zmatený?

      • Ale on ten rusák řekl, že ho už darovali a demokraté prý ho po listopadu 89 rozfofrovali, takže plácáte nesmysly!
        • Jo, ONI komunisté  jenom vrátili to co ukradli po roce 1948 ,- A NEDAROVALI to, po roce 1989 !!? A ještě ne všechno vrátili !! Bylo jich už dost na této planetě a stále ještě je...!?! Bohužel!?!

          Ten rusák je v.l ,ať si jde dělat agitaci do Ruska,nebo Číny

        • Dokázal byste napovědět, kde to v diskutovaném článku kdo trvdí? Abyste byl ušetřen  plácání nesmyslů.

          Děkuji.

  • axell1990

    Strašně se mi líbí jak mluví o pokroku a posunu vpřed a chce toho docílit tím že se vrátí zpět k systému vlády, který historicky nikdy nefungoval a zrujnoval v podstatě každou zemi, která se k němu uchýlila. Zejména v době kdy krachuje Venezuela přesně z tohoto důvodu. ( a než mi někdo začne vyčítat že čína přeci stále funguje, tak Čína se drží kapitalistických hodnot více než západní demokracie a to i přesto že je "komunistická" takže tu bych si dovolil nepočítat) 


    Nemluvě o tom že i většina komunistických myslitelů/marxistů se shodovala vždy v tom, že socialismus je "nutné zlo" na cestě ke komunismu ( kterého nikdy žádná země nedosáhla a ani nedosáhne ), takže je docela zajímavé vidět komunistu jak lobuje za toto "nutné zlo".

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit