Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kozy
    Tak jsem si zkusil demo a sakra tohle musim mít, úplně mi to učarovalo.
    • Jj, mne demo definitivne presvedcilo o preorderu. Takze mam i darek pro kamarada, Civilizaci 5 :) Nastesti nas je vic nez tech zapsklych rejpalu co budou porad dokola mlit, ze to neni jako puvodni XCom i kdyz tim niceho nedosahnou.
      • Já už to mám předobjednany už nějakej ten měsic. A těším se jak malej Jarda. *1*
    • rami.cz
      jo, me taky :)
  • Osobně jsem nadšený. Skutečně. Ze všech videí totiž dýchá nejen pěkná atmosféra ale i obtížnost a to přátelé, je dnes velmi ceněná komodita. Zrovna nedávno jsem koukal na jiném serveru na dobývání UFO a můžu říct, že to vůbec nebylo lehké. Vojáci panikařili a dokonce i dva zařvali. Jediné co mě zatím trochu mrzí je zjednodušený inventář vojáka. Žádné zásobníky a podobná udělátka. Nu nic. Ale na hru se rozhodně těším.
    • Presne, hned po vyzkouseni dema jsem to predobjednal. Jen nevim, proc vsude pisi 12.10. a na Steamu 11.10., ale to bude asi jen predownload, protoze to ma 200GB.
  • A dost, jdu nahodit dosBox :)
  • Ten cartoon styl mě prostě nebere. Postrádám tam trochu hutnější atmosféru.
    • První UFO/XCOM bylo ještě mnohem víc kreslené a hutnou atmosféru to mělo.
      • Skutečně ten pixelart v roce 1994 vypadal kresleně? Zcela nečekané. Tohle atmosféru nemá.
        • Ne každý pixel art vypadá cartoonově.
          Ze screenshotů k původní hře bych si taky nemyslel, že to má hutnou atmosféru.
          Tím netvrdím, že vím, jakou atmosféru bude nový XCOM mít, ale z obrázků je brzo soudit (a řekl bych, že ani z toho dema, když je to jen tutoriál, kde tě vedou za ručičku).
          • Robotron3
            xai: To rozhodně souhlasím. Ta tíseň UFA a strach nevycházel z grafiky, ta tomu spíš dávala takový prapodivný kontrast, jak říkáš. Tohle už bude na hratelnosti a to uvidíme až u hry. Ze samotných screenshotů původního UFA taky nic nevypovídá o tom, že se u toho člověk bál a strachoval se o každého vojáčka a jestli se emzák zrovna neobjeví z pozarohu a všechno to tam nevystřílí.

            Ještě bych dodal, že mnohem větším katalyzátorem strachu a tísnivé atmosféry byla hudba a zvuky, než ta grafika.
          • MickTheMage
            http://www.youtube.com/watch?v=0UKrk10ixiY
            • Jo, o tom se bavíme... podle mě to ale docela temnou atmosféru mělo (a hodně lidí to taky tvrdí jak píšeš), ale ta atmosféra nepramenila tolik z grafiky jako z toho, co se v té hře v krátkodobém a dlouhodobém měřítku děje (i když... ta grafika tomu dodávala takový znepokojivý kontrast). Proto taky nejde definitivně hodnotit celkovou atmosféru nového XCOMu ze screenshotů, videí a osobně bych řekl, že ani z toho dema.
            • Robotron3
              Já spíš taky reagoval na ty reakce, že to tu atmosféru nemá a kdesi cosi. Příde mi zvláštní, jak lidi vnímají po letech UFO, jako kdyby ten vizuální styl byl nějaký drsný, mělo to snad dokonce temnou atmosféru. Přitom to byla šíleně omalovánkovitá grafika se spoustou barviček na jedné obrazovce a se stylem skoro sahajícím až někam do japonska k manga. Kdyby to tvůrci pojali takhle, věrni originálu, to by se teprv děly věci :)

              I když zase koukám, jsem reagoval blbě, protože bylo řečeno, že to nemá atmosféru právě proto, že to vychází častečně ze stylu originálu? Což už je nějaké zmatené :)
            • Jasně, "true" pixel art podle definice (ruční kreslení pixel po pixelu) bude většinou vypadat kresleně. Já to bral tak, že se prostě bavíme o rastrové lowres grafice z poloviny 90. let. To je slovíčkaření, já reagoval na to, že komiksovost původní hry je prý dána jenom tím, že byl rok 1994 a nešlo to udělat jinak (a že v roce 2012 je tudíž ta grafika XCOMu neomluvitelná a nemůže to mít atmosféru atd.).
            • Robotron3
              V roce 1994 se určitě všude nepoužíval pixelart. A když používáš pixelart bez realistického vzoru, tak je výsledek vždycky cartoonový. To ani jinak nejde. Musel bys naskenovat reálné věci a postavy, aby to nevypadalo cartoonově a je pak jedině pixelartem dokreslit. Jako třeba Darkseed. Ostatně dřív se hodně skenovalo a digitalizovalo a dnes si spousta lidí myslí, že hry z historie jsou čistý pixelart a fantazie zručného grafika, přitom to často byla upravená digitalizace. UFO byla ručně kreslená grafika, tak to podle toho samozřejmě vypadalo.
            • Samozřejmě, ten styl JE cartoonový. Já ten Crabův příspěvek pochopil tak, že tehdy byl rok 1994, takže se všude používal pixel art, který je podle něj vždycky cartoonový, takže to nemohlo vypadat jinak. Proto jsem napsal, že ne každý pixel art je takhle cartoonový a ta grafika UFO byl záměr.
        • Resp. to nemá tu atmosféru, kterou bych od xcomu v roce 2012 očekával.
    • Robotron3
      Tak to tě asi ani nebralo původní UFO, protože to mělo taky cartoon grafiku.
      • haha. Na tehdejsi dobu byla grafika prinejmensim pekna,kdyz uz ne krasna. Ale to bylo pred kolika? 15 lety?
        Dneska necekam u strategie fotorealistickou grafiku,ale tahle stylizace tomu nesedi. S tim souhlasim. Kazda druha hra ma dneska komiksovou stylizaci a uz mi to leze krkem
        • Robotron3
          Vzhledem k originálu a jak se dnes grafika dělá, mi přijde, že je to zvládnuté dobře. Je tam jakási souvislost a přesto je to moderní. Co by sis představoval za zpracování? Když ne tohle, ani realistické?
          • Ty znas jen komiksovy styl a pak az fotorealismus?
            Styl mi nesedi,ale jako velky fanda X-Com serie si to samozrejme ujit nenecham. Pokud bude hra dobra,vizualni zpracovani ji rad odpustim.
            • Robotron3
              No hlavne, kdyz komixova stylizace byla uz v puvodnim UFU (a mnohem vic, nez tady)? Tak trochu nechapu, jak muzes tvrdit, ze se to do pokracovani nehodi ;)
            • To je prece jedno. Render nebo kreslene. Stacilo by to upravit na dnesni dobu,pridat rozliseni,vyhladit,zlepsit animace a bude se to hodit stokrat vic.
              Nevim jestli mi nechces rozumet nebo ti to tak spatne vyzvetluji,ale dal uz to resit nehodlam. Komiksova stylizace se podle me do takove hry proste nehodi. Ty mas jiny nazor. Vzhledem k tomu,kolik her posledni dobou vychazi v komiksovem stylu,tak je jen dobre pro tebe.
            • Robotron3
              Gorky 17 je z velké části renderovaná, vůbec neni ručně kreslená, jen některé prvky. Grafika nového UFA teda vypadá sakra líp, než tenhle stařičký render.
            • Ne nemel jsem to na mysli. Mezi komiksem a realitou je sto ruznych druhu grafiky. Co na tom porad nechapes? Jako priklad ti uvedu treba starickou hru Gorky 17. Krasna rucne kreslena grafika,kter i po tech letech vypada dobre.
              A uprimne ,me jako zakaznikovi je uplne jedno,jestli je nejaky styl grafiky na vyrobu narocnejsi nebo ne. Me zajima jen vysledek.
            • Robotron3
              Nepsal jsem fotorealistické zpracování, ale realistické. Realistické zpracování se dosahuje tak, že grafika je dělaná podle reálných předloh, ale poté může být upravena stylizací. To jsi asi měl namysli. To je ovšem ten nejnáročnější proces.
          • Psal, že nepožaduje fotorealistickou grafiku - to je něco jiného než nepožadovat realistickou grafiku. V drtivé většině her je prostředí nějak stylizováno (tedy není fotorealistické), ale přesto je realistické.

            Mně se také tato stylizace příčí. I když ne natolik, abych vážně neuvažoval o koupi.
            • Robotron3
              Takže prakticky skoro aby prostředí bylo dělané podle reálných předloh a postavy snímané mocapem a pak jen graficky stylizované? Jak se dělají velké AAA hry s obrovským rozpočtem? Zase si člověk musí uvědomit, na co ta hra má a na co ne...
    • jindra.veliky
      To je jenom na screenech. V demu to bylo v pohode.
  • tesim sa na tu hru lebo mi pripomina casy amigy a super hratelnost tej hry len sa bojim tej farebnej grafiky a nejakych tych "noviniek" aby nedodrbali hru,ako limit mat len jednu base a take
    • MickTheMage
      Hlavna vec, ze povodne UFO bolo ciernobiele ;)
  • Nikdy se mi nestalo, že by mi někde nejelo video za x let, akorát, když přijdu sem, tak mám černou obrazovku. Kde asi udělali soudruzi z games.ru chybu :)
  • Keyz
    Nějak mají divně modely,střílí tam skrz překážky.
    • Shania
      To je sparavně, prostředí je zničitelné a to že je vojak v krytu neznamena, že ho při velkém stěstí netrefí.
      • Keyz
        To je ok,ale viděl jak strčil zbraň do auta a skrz to střílel.
  • Shenkster
    Zklamání *9*
  • Grafika, hudba, atmosfera vsechno horsi nez hra z roku 1993 stejna pisnicka jako s falloutem... Doba kdy se daly hry povazovat za umeni je nenavratne pryc :'( Misto toho mame marketing a netalentovanou bandu kopirovacu/vykradacu.
    • Tak hraj tu dvacet let starou hru. Nevidim problem.
  • muzika ala Deus ex :-) to mám rád...jinak nemožnost plazení + to střílení skrz auto mě taky úplně nenadchlo......ale celkově to vypadá pěkně
    • Hudbu k DE:HR a XCOM má na starosti stejný skladatel (Michael McCann)
    • Ano, protoze plazit se uprostred ulice je opravdu skvely napad. Aha, na ulicich stoji bezne auta s neprustrelnymi skly, ze?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit