Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tohle bylo treba v Star Trek Bridge Commander, jenze to ovladani bylo proste tak pomale, ze se stejne vyplatilo vzit plavidlo do vlastnich rukou a ovladat ho manualne. Ale pocit je to paradni, otacet se na ty poskoky a rikat jim, at prevedou energii do stitu *1*
    • spook.y
      Jediná vada byla ta, že se loď otáčela automaticky jen podle zbraní takže pokud byl dolní štít vyřazen tak se tam stejně otočila a to znamenalo vážné poškození.
  • Jak bylo řečeno Legionem v ME 2: "Gethské lodě nemají žádné okna.Je to konstrukční slabina..." . Můstek na vrcholu lodi je pitomost... minimálně "kdybych útočil na takovou loď ve flotile, byla by to volba prvního úderu ". Mnohem lepší mi příjde nápad velitelského můstku v lodi s velkými obrazovkami.

    Tak na tohle se už teď těším. Výborný nápad! *14*
    • jak vis,ze to jsou okna? co kdyz jsou to lcd obrazovky ktery dovnitr lode promitaji,co se deje venku?
    • VaZqeZ_EU
      Doufám že na tom můstku někdo v žáru bitvy nezakopne o napájení k těm obrazovkám *8*

      Mimochodem taky se těším!
  • Lotr
    Pokud nepodělají ovládání bude to skvělý zážitek. A mod podpora by také jistě potěšila. Ta totiž z podobných her dělá nesmrtelné kousky
  • Hry, kde budú vesmírne boje podobné tým z honorverse sa asi nikdy nedočkám.
    • Vždyť ty lodě vypadají, jako dilda.
    • Mně by se spíš líbily souboje z Věčné války. :D
  • Nebo taky jako Homeworld z kapitáskýho křesla.
  • vasam
    Stejně to ale pořád nebude dostatečný duchovní nástupce Star Trek: Bridge Commander.
    Nebylo na to velet pěkně jedné lodi, posádce, nastavovat lodní systémy, ...
  • Heh, teda dat proskleny mustek na samy vrchol lode, to muze jen id*ot...
    • VaZqeZ_EU
      ..tak samozřejmě z můstku velitelského křižníku má admirál větší přehled o situaci a loď je chráněná silnými štíty. Vezmi si třeba současné loďstvo (křižníky, letadlové lodě, atd.) kde je můstek taky umístěn skoro nahoře plavidla. A pokud si myslíš že v budoucnosti na průhledné stěny používají sklo tak jsi id*ot Ty...
      • To se pletes ... zadny soucasny lodstvo totiz neexistuje, vsechno co je na vode bylo spusteno pre 30+ lety. Navic i tyhle lode jsou plne ovladateny a schopny boje i pri uplnym zniceni toho, cemu se rika mustek. Co existuje, jsou nejaky prototypy tanku - kde posadka sedi v trupu, ve vezi uz je jen delo a munice ... a cidla.
      • Ghost47
        Když nepočítám letadlovku, tak můstek není zas tak důležitý, v boji se všechno řídí z CIC o pár pater níž (ono když se něco nepřátelského dostane k lodi tak blízko, že je to vidět pouhým okem, tak někdo udělal chybu *4*).
      • - litat vesmirem medzi hvezdama
        - furt zaviset na okne aby si videl venku
        - nemit komplexnej system senzoru a virtual realitu ktera vykresli deni na bojsti
        - byt tak blbej a nechapat zakladne souvislosti a jeste nadavat lidem do id*otu

        Jedine sci fi co tohle dokazalo spravne bylo BSG. Cic byla nejnedobytnejsi cast lodi, a ne nakej balkon.
        • VaZqeZ_EU
          Ok, ok mame na to jinej názor chápu.. Mimochodem za toho id*ota se zpětně omlouvám, nechal jsem se unést..
  • vypada to pekne,inspirace mass effectem z toho uplne srsi,to uvodni volani o pomoc je jako z traileru pro mass effect 1 a nasledny FTL skok vsech lodi je uplne jako z finalni bitvy proti reaperum v ME3,uplne stejnej uhel kamery
  • Vypadá to zajímavě a trochu mi to evokuje stařičkou hru Battlecruiser 3000AD, která měla také za cíl dát hráči pod palec celou vesmírnou bitevní loď. Bohužel ale přes veškeré ambice byla nehratelná kvůli neskutečné hromadě bugů.

    Pokud by tohle dopadlo dobře, asi bych si dal říct. *4*
  • spook.y
    Mě bavil Star Trek : Bridge Commander...jestli si to někdo pamatuje. Rád bych nějakou podobnou hru. Tohle by bylo fajn.

    Aha tak on tu ST:BC byl už zmíněn.
    • Před 14 dny jsem ho zase rozehrál *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit