Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ten nejlepsi a nejhranejsi mod OPERATIONS si samozrejme v hardcore nezahrajete. To by nebylo DICE, aby neco nepo*ralo.
  • Jack1947
    Dovedu si představit ten chaos - njn tak nic podobného alá RO/Infantry ale z 1světové asi nikdy nebude... škoda - Verdun je sice hezký ale vždy z toho bude jen běs ne nějaké taklzizování nebo plánování. Nej by byla hra která by neměla - Free for all mod a jen nějakej conquest nebyli tam moc vozidla hráčů by nebylo 32 ale třeba jen 16 žádný fičury atp... to vše z první světové.
  • Chci se zeptat hrajících, ten HC mode, bude aspoň z části tak HC jako je třeba Red Orchestra 2?
    • HC už ve hře je. Pravidla na serveru, kde jsem hrál:

      Všichni mají cca 60% HP.
      Zdraví se neregeneruje automaticky, ale pouze lékarničkama od medika.
      Friendly fire.
      Chybí minimapa.
      Z HUDu zůstal pouze ukazatel skóre, obsazené vlajky a počet vybavení v "batohu". (vše jde myslím vypnout v options)
      Minimum vozidel.
  • A kedy opravia to ked chcem ist do tanku alebo kona, tak ma spawne na jeho mieste ale tank ani kona nedostanem za to jeho otrasne zbrane ano :D ... Alebo mi z nicoho nic prehodi hlavnu zbran na pistol alebo mieritko pusky mi zblbne tak ze nedokazem zazoomovat zbran pri oko az pokial neprehodim na pistol a zase naspet. Este tam je co opravovat.
    • Nic z toho se mi uprimne nikdy nestalo, ale co me irituje, je bug s nefunkcnosti zbrane po revivu (je nutno prehodit primar/sekundar aby se to fixlo), na to uz jsem chcipnul nescetnekrat. Ironii je, ze ten bug si pamatuju uz z BF2.
  • Pobavil mě řádek, že výkon mediků je podprůměrný *1* Chlape ... kdyby se každej nerespawnoval instantě tak se medikové snažej jinak. Osobně už je mě každej ukradenej jelikož z 90% případů kdy k někomu běžim tak se mezitím respawne a já zdechnu. *16*
    • Tak on je asi trochu problem i v tom, ze nemuzes poradne delat medika a zaroven mit puskove granaty. Dost lidi si vubec nevezme syringe, ale da prednost granatum a lekarnicce. Pri obrane v operacich to ostatne i dava celkem smysl, horsi je to pri utoku.
      Mam sice dojem, ze medik bez syringe se snad mrtvemu hraci netrackuje a vsichni uz jsme jiste zazili medika ve vzdalenosti 1-2m dloubajiciho se v nose, jenze ono je to nekdy tezke - asi kazdy uz byl znovu zabit ihned po oziveni, protoze medik si nevsiml nepritele, ktery vas zabil predtim. No a nekdy i kdyz jsem k umirajicimu blizko, tak proste nemuzu kvuli sniperum, tanku etc. To pak vetsinou odbiham dal, aby na me umirajici zbytecne necekal a chapu, ze ho ten tracking muze frustrovat.
      No a dalsi vec samozrejme je, ze poctivym ozivovanim obcas trpi KDR a to je - co si budem povidat - pro 99% hracu bezkonkurencne nejdulezitejsi.
    • respawnoval instantne? TO asi hrajes zcela jinou hru.
    • To je snad důsledek podprůměrných výkonů mediků ne? Ty asi lozíš z postele prdelí napřed...
      • Proč si pleteš příčinu a následek?
  • CRYPT
    Predpokladam, ze Gewehr 98 je porad stejny co se tyce damage.... Bestova Bolt Action Rifle, kvuli ktere jsem si v podstate BF1 koupil (nehraji s jinou zbrani, nez s Infantry Gewehr (Martina, zatim jeste porad nemam unlocknuteho jsem scout lvl 6 a pul), ale ty zatraceny hity za 80 mne neskutecne serou.

    Jinak Pigeons rulez!

    p.s. videl jsem borce na yt, co hral s nejakym lehkym kulometem a musim rici, co to sakra melo bejt? Tam chodil, a vsechno pomalu IKckoval, nulovej recoil, nebo mi to alespon pripadalo. No teprve taham update, ale jsem fakt zvedav
    • Me nejvic sedi infantry Manlicherka, je pekne rychla.

      Mozna jsi v tom videu videl sentry? To je jeden ze specialnich kitu a ten kulomet je fakt silny. Pripadne Villar Perosa, ta ma brutalni kadenci, ale zas musis casto nabijet.
    • No zrovna Gewehr má tu "oneshotovací" vzdálenost 80-120 metrů, takže to je puška spíš na střední až dlouhou vzdálenost.

      Ten kulomet byl předpokládám BAR, zásobník na 20 ran, což je o parník nejlepší zbraň, co support má, hlavně díky tomu, že se nechová jako LMG, ale spíš jako assault rifle. V tomto patchi vývojáři posílili prakticky všechny ostatní support zbraně, BAR naopak dostal lehkej nerf právě v podobě většího recoilu.
  • Pete.palis
    Italská mapa v horách...bod B ukryt v bunkru....V Operation takřka nemožné jako útočník dobít, když se vám tam zakempí 5 a více obránců *1*
    • Pokial nemas tupcov, co v kuse vbiehaju do dveri a umieraju, tak staci, ked sa postavite na bunker k vlajke a uz ju zaberate z vonku (samozrejme vas musi byt viac ako obrancov).
      • to bych si dovolil nesouhlasit.. prave ze dovnitr musi probehnout .. jenze musi bezet vsichni, stat venku je k nicemu musi tam vtrhnout nekolik lidi hlava nehlava.. je jasne ze jich nekolik umre v prvni linii ale pak uz to nepritel nedokaze ustrilet a je to ;) nemam rad ty lidi co se boji ze umrou a sou nekde schovany... team musi tlacit tlacit tlacit ne strilet z povzdali a doufat ze tma bude schovanej jeste dlouho
        • Jj presne tak. To je jedinej spravnej zpusob jak bunkr obsadit pokud nejsou obranci blby.
          • Uprimne receno mnohem casteji jsem videl uspech v podobe venkovniho capu.
      • A pokud nemají obránci tupce tak vám mezitím zaberou bod A. Zase tak jednoduché to není a rozhodně to chce pár uprav.
  • Nevím, co se Alešovi nelíbí na posílení LMG. Do teď byl support víceméně mula dobrá tak akorát na tahaní munice, všechno ostatní zvládl assault líp, takže snad se to teď zlepší a support bude hrát víc lidí.
    • ales.smutny
      Jenže to je jeho role, proto je to support :) Dělá podporu ostatním, ať už je to přes doplňování munice, potlačovací palbu a nebo minomet, který je pořád dost silný. Plus samozřejmě oprava vozidel. Jeho úkol není v tom běhat s LMG a od pasu vše kosit. A tohle jsou role, které assault nezvládne líp, ten je určený na CQC a jako protipancéřový specialista.

      Naopak, jejich role jsou velmi odlišné proto, že Assault bude na čele útoku, protože na mid-long nemá moc nástrojů, zatímco Support má naopak LMG na mid podporu a případně minomet na long. Hlavně, aby se ve hře neobjevovali Rambové, kteří běhají v čele s LMG u pasu a nějaké doplňování munice jim může být ukradené, protože fragy. Jasně, některá LMG jsou spíš určená pro použití spíš vepředu a hipfire, ale ideálně je v CQC Supportova zbraň pistole nebo revolver.
      • Ale vždyť tam žádné změny směrem alá Rambo nejsou, naopak prakticky všechny jsou pro zlepšení mid-range podpory, kterou prostě předtím LMG nedokázali efektivně poskytovat.
        • ales.smutny
          No, drobet se obavam toho zvyseni presnosti prvni strely a celkove rychlejsiho ziskavani presnosti strelby. Ty zbrane to podle me nepotrebovaly, jen se s nimi muselo lehnout nebo aspon mirit.

          I kdyz po vcerejsem hrani mi spis prijde, ze neco udelali s brokovnici, protoze s ni najednou strilela pulka assaultu a velmi presne i na delsi nez kontaktni vzdalenosti. Coz je sice realisticke, ale...:-)
          • Já se toho zas až tolik nebojím, protože to zlepšení přesnosti "od boku" se týká low weight LMG, což jsou jenom 4 varianty kulometů a ty to opravdu potřebovali, to stejné platí o té první kulce, Lewis a Huot byly fakt špatný zbraně.

            Co se týče brokovnic, tak neskutečně OP byla model 10-A hunter a patch to měl opravit. Jestli se to povedlo, nedokážu zatím posoudit, každopádně Argonne jsem hrál od patche jednou, předtím tam mělo huntera +/- 40 lidí, tentokrát skoro nikdo.
            • Souhlas, low weight predtim nebyl duvod pouzivat, nemelo to zadnou vyhodu proti storm a trench variantam, ktere jasne vladly. Supressive jsem taky skoro nevidel, zpresneni mirene palby jim jiste pomuze.
              Ale i tak asi stale zustanu u sveho storm Madsenu :)
            • ales.smutny
              Já včera 2x na Argonne a Amiens nepotkal nic jiného u Assaulta, než 10-A :) Pravda, ona se na tu mapu hodí, ale když mě s 10-A odstřelí na třicet metrů za překážkou...:)

              Já na Lewise ale nedal dopustit ani předtím, ve chvíli kdy člověk zalehnul na správném místě dokázal ten buben dodat obrovskou podpůrnou kadenci. Ale uvidíme, je to venku půl dne, příliš brzy soudit.
  • S těma vlastníma serverama to totálně zazdili. Už jsem to několik dní ani nezapl, protože ty oficiální servery s tupým nastavením jsou neskutečně nudný. Na co furt čekají, ať už konečně spustí ten pronájem do háje!! Ta hra v podstatě ještě nevyšla, až spustí pronájem vlastních serverů, tak to teprve bude finální vydání hry. *16*
    • Joo až spustí dedicated servery tak o tom začnu přemýšlet. Buhehe tak na sv. Dyndy.
    • To vis ze jo ty pronajme.
  • Ja sa pri hre skvele bavim, dakujem DICE za tuto hru
    • Nemáte zač, Váš zájem nás těší.
      • Dobrý den, chtěl bych využít této vzácné příležitosti a zptat se kdy vyjde první DLC. Přidá do hry Francouze?

        Rozumím, že nepodstatné národy, které se moc neangažovaly ve válce se nehodí mít ve hře již od začátku.

        Děkuji, Váš Velký fanoušek
        • Dobrý den, na Francouzkém DLC usilovně pracujeme. Zatím se nám však stále nedaří vybalancovat účinnost bílé vlajky tak, aby hra za tento národ byla zábavná.
          • Taky jistě řešíte vybalancování francouzského tanku, kde již betatesteři zjistili, že jeho zpětný chod je velice OP a tak se po nějaké době všechny francouzské tanky na bojišti prohání pozpátku a to rychlostí značně převyšující jízdu. A to enní zrovna estetické, vzpoměňte jaký to byl problém s draky ve Skyrimu.
          • Vtipy o francouzich a bile vlajce nebyly v podstate nikdy prilis vtipne a vesmes vznikly po neuspechu v 2.sv. (a i tam samotnym vojakum nelze nic vycitat, problem tkvel hlavne ve zkostnatelem a nepruznem veleni). V souvislosti s prvni 1sv. valkou uz se ale daji brat, kdyz ne primo jako neucta, tak rozhodne jako prachsprosta hloupost.
          • Během 1. sv. války padlo v boji víc než milión francouzských vojáků.
            • A čí vojáci se nevzdávali? Němců a Rakušáků se vzdali na obou frontách cca 3 milióny a nějak si nepamatuju, že by na mě při single kampani někdo mával bílou vlajkou. *1*

              Sami Němci se starali o cca 2,5 miliónů spojeckých zajatců.
            • A další milión Francouzů Němci zajali.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit