Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jiste, jenze tohle je prave naopak, vime? Pokud mas romanskej kostel, tak je vespod a na nem je goticka dostavba. Nevim o tom, ze by ve stredoveku umeli barak odriznout, prestavet spodek a pak tam vratit vrsek.

    Pokud se navic stavel kostel trebas i desitky let, tak se nejdriv stavela lod, a teprve pak zvonice. Takze pokud by to melo byt dvouslohovy, mela by ta vez bejt goticka.

    Nadto se nachazime v obdobi vrcholne gotiky (kolem roku 1400), stavet goticky stavby se zacaly kolem roku 1200. Jo ... neni pdel delat hru s realiema ktery nejsou vycucany z prstu.

    BTW: To video si nevidel? Ta budova ma nejen goticky vchod (viz ten screen) ale i goticky okna a pochopitelne i goticky nosny prvky.
  • wenceslaus
    To ti závidím, že z toho odhadneš celé základy původní románské stavby :-)
  • spousta románských chrámů a kostelů se za gotiky dostavovala, upravovala a přidávaly se nové části a vznikaly tak hybridy těchto dvou slohů

    a ani ta fasáda té hlavní budovy kdovíjak výrazné gotické znaky nenese
  • Apropos ... nejsem teda zadnej odbornik na architekturu, ale pokud dobre vidim, tak ten kostel ma goticky zaklady a romanskou vez ... pricemz pokud mi skleroza slouzi, tak to jaksi je pomerne historicky nemozne.
  • To vis, nektery extremisti by misto omalovanek chteli videt funkcnost, takze by trebas chteli, aby se zbroj chovala jako zbroj, a neohejbala se na postave jak leginy, aby kdyz do toho nekde flaknes, bylo videt ze si do toho flaknul aby zraneni vznikala tam, kde sel zasah, a ne nejaky priposrany HP ...

    Uz jen takova kravina jako ze kona vytahnes kdekoli a kdykoli z kapsy ... a vetsinou jich mas po kapsach jeste par desitek ruznych ... lol.
  • Tak tak ...

    Pri tyhle rychlosti budou jednu vesnici (mno ona tam bude mozna i druha ...) vyrabet rok. Teda nevim, ale znam lidi, ktery sou schopny dat model trebas katedraly za vikend. A pokud dostanou dost fotek, za dalsi to otexturujou. A to je radove slozitejsi model stavby. Samo, zalezi na tom jak moc podrobny to ma byt, ale ingame opravdu neni podstatny, jestli je vymodelovanej kazdej vikyr, nebo jestli je to textura s bumpmapou.

    A pak se muze kazdej mrknout trebas do OSM na nektery 3D stavby. A uvedomit si, ze pro to prakticky nexistuje zadnej 3D editor ... ty lidi to vyrabej prakticky rucne.

    BTW: Uz se tesim, na ty pindy vyvojaru, proc to vypada o moc hur, nez jak to vypadalo na ukazkach ...
  • Ehm ... mensi mesto timhle tempem budou vyrabet tak 100 let. Rekneme ze stredoveky mesto ma tak tisicovku obyvatel a neco kolem 300 domu.
  • Magister_Peditum
    Ta mapa je zhuštěná, jinak by se tam nevešla ani Sázava. http://www.kingdomcome-base.net/images/news/2014-08/inoffizielle_karte.jpg
    Má to být obraz +/- reálné krajiny středních Čech na počátku 15. století. Tudíž tam nebude hlava na hlavě. Ve 3. aktu tam nějaké větší město chtějí přidat (ale 50 tisícovou Prahu bych raději nečekal).
  • Všechno hezký ale jak píše někdo dole, zatím jaksi chybí ta hra. Aby tento projekt nakonec nebyl jeden velký FAIL...
  • Při průměrné hustotě osídlení, to vychází na max 2 vesničky
  • A kam by jsi pospichal ? Jestli bude krajina tak promakana jak ukazujou tak budu klidne chodit pesky a kochat se . *1*
  • 4km na koni = cca 8 minut. Pri maximalni rychlosti pulka.
  • 4x4 km = 16 km2
  • luke.skywalker
    btw. ví se už jak rozlehlá bude herní mapa?
  • 4x4 se mi zda tak akorat, myslím že si s tím pěkně vyhrajou a bude se naco dívat. Už teď treba lesy vypadají neskutečně dobre *4*
  • btw zdá se mi to, nebo Dan hodně zhubnul a zešedivěl? Vývoj takové vlastní hry asi nebude žádný med
  • Tohle je 4x4 http://mapy.cz/s/irBk a nebo tohle http://mapy.cz/s/irBA, takze se do toho vejde tak jedna vetsi vesnice a 1-2 statky kolem max, s tim ze na pole uz jit nepude, protoze tam uz bude konec sveta.
  • V ty dobe prece vsichni vedeli, ze zeme je placata a konci velkym vodopadem na krajich ...
  • TheGGG
    Kostelík pěknej, vo tom žádná, eště tak k němu dodělat hru a bude to super. Hlavně když bude pořádnej sword fight a schopnej šermíř se od druhořadýho bandity pozná i jinak, než jen tím, že má víc životů.
  • Ja robim ako contractor pre velke Microsoft Game Studio a takych ako ja su desiatky. Preco by to nemalo takto byt v ceskom studiu Warhorse nevidim dovod. Pokial ludia dostanu zaplatene za svoju pracu v dohodnutej vyske, tak absolutne nevidim nic zle. Tym, ze obetujem tie zamestnanecke "vyhody" a "istoty", mam proste vysoky plat. To, ze ma mozu poslat prec jednoduchsie a nie zlozito, ked ma napriklad studio problemy, je proste fakt, ale ved ja som podpisoval contract a vedel som o tom. Uz by malo skoncit socialisticke myslenie a snivanie o joboch, kde toho moc netreba vediet, moc sa netreba pretrhnut, ale musia ma tam drzat, pretoze prepustanie je zlozite a drahe. Dnes studio skonci, zajtra mam novy job, treba sa profesne udrziavat v kondicii, presne ako musi zapasnik makat na kondicke, clovek v hernom priemysle maka na portfoliu a skilloch.
    Mna viac zarazaju tie casy, strom dva tyzdne, kostol so zamazanymi rohmi mesiac a pol.Chapal by som to, keby Kingdom bolo vyvijane ako tech demo pre Crytek. Bez debaty priznam, ze vizualna kvalita je absolutne v poriadku, len aby aj tej hry bolo dostatok.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit