Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak jsem si říkal,na základě pochvalných recenzí,že bych si mohl konečně po dlouhé době zahrát zase dobrou strategii.Bohužel celá hra je neslaná nemastná.Na bojové mapě je to ještě horší,pohyb jednotek příšerný.Zlaté staré Total Wars.Nenašel jsem na hře vážně nic,co by mě nějak zaujalo.Po pár hodinách nudy jsem ji odinstaloval a smazal.Zase jen past na hráče,kteří si ji koupí a pak už hrají jen ze zoufalství.
  • GW maj samostatnou hru s loděma z WH univerza, to by tam klidně mohli zakomponovat
  • jamar28
    Pointa je v tom, že v jedničce jsei mořeplavbu prakticky ani nevyužíval, protože mapa byla hlavně velký kus pevniny, zatímco ve dvojce máš 4 kontinenty a hromadu ostrůvků, takže využíváš plavbu daleko víc.
  • skaven
    - Absence námořních bitev je tady oproti prvnímu dílu značná, doufám že v 3 to již bude a posléze zakomponováno do megamapy všech dílů.

    v jednotke si takisto nemohol na mori bojovat
    WH sa ani na namorne bitky velmi nezameriava, takze nepredpokladam ze v trojke to bude ine
  • Jo některé zmiňované prvky jsou dobré, ale zrovna level hrdinů působí až moc. Jsou to takové menší atomové bomby, které zabijí klidně půlku armády, což z AI, která ve hře je, znamená ničivou sílu. Ekonomiku zlehčili, ale na druhou stranu mi trošku mikromanegementu chybí a rozdílné jednotky, hrál jsem za elfy a ještěry a upřímně přijdou mi některé z nich stejné jen mají je o dost lepší statistiky viz elfští lučištníci, ale nikoliv vlastnosti.
  • Nemá prosím někdo odkaz na to, kde stáhnout langage pack?
  • - Velice diskutabilní je opět UI počítače, někdo se zde rozepisoval, že ho počítač dokázal přečíslovat v počtu koordinovaných útoku více armád najednou atd. Já jsem bohužel, za celou dobu hraní, nic takového nezažil, spíše naopak, počítač někdy dělal takové chyby, kdy v největším ohrožení svých měst, zbytečně rozdělil své armády a tím mi hodně usnadnil jeho dobýváni. co se reálných bitev týče, tak tam má počítač naučenou předem vymezenou jednu útočnou fázi, snaží se obejít obě křídla rychlými jednotky a středem zbytek armády útočí, po pár bitvách je vše snadno předvidatelné a lze se tomu snadno bránit, nulová inovace vás nenutí dělat žádné strategické manévry což je škoda.
    - Balanc některých jednotek by také nebyl od věci a síla šlechticů je také dle mého přehnaná.
    - Při větší počtu mých měst, se mi často stávalo, že nefungovalo před tahem upozornění na to, že mohu postavit/vylepšit další budovu v městě, takže jsem musel manuálně kontrolovat města, což je pěkná otrava, doufám, že tohle opraví.
    - Další pěkně otravná věc je diplomacie, kdy skoro každý druhý tah musíte odmítat dohodu o mír bezvýznamných frakcí, které s vámi nemají nic společného i když jsou na druhé straně mapy a vy k nim nemáte žádný vztah, tohle je pěkně uhozené a dost to po určité době znepříiemní hraní, taktéž vyhlašování války pidifrakcemi s jedním městem, které ve hře ani nenajdete a nikdy je nepotkáte :-)
    - Absence námořních bitev je tady oproti prvnímu dílu značná, doufám že v 3 to již bude a posléze zakomponováno do megamapy všech dílů.
    - Pro někoho může být z počátku nepříjemný fakt, že se na Vás chrlí spoustu questů a dalších informací a trochu ztrácíte přehled co je podstatné, časem však žádné další úkoly krom rituálu nebudete dostávat, (což je škoda). takže s hraním sami zjistíte které informace jsou podstatné a co ne.
    Závěrem bych napsal, že TWWH2 je dobrá hra, jak bylo psáno dvojka je vyšperkován první díl a jěště něco navíc, které bohužel nejvíce stahuje dolů inteligence počítače, což je největší kámen
  • Přidám zde pár takových postřehů po odehrání cca 120hod. ve hře .Mám odehrány 3 komplexní kampaně za temné elfy, ještěry a vznešené elfy.
    + Pěkný a rozlehlý svět, který vypadá moc hezký, jak na globální mapě, tak lokace bitev samotných, hlavní města moc pěkné
    + Sběr pokladů v moři, tohle mě fakt bavilo, můžete zde nalézt. zlato, prapory pro jednotky a opravdu unikátní předměty pro šlechtice a hrdiny.
    + Pěkné a rozdílné jednotky všech hratelných frakcí včetně rozdílných technologii a způsobu vedení boje atd. (zaručující znovuhratelnost)
    + Možnost hrát kampaň i tzv. bez rituálu, jen si musí hráč pohlídat finální bitvy frakcí, které dokončí rituály a pak už nic nebrání v anexi celého světa (ve třetí kampaní se mi stalo, že jsme zničil 2 hlavní frakce dříve než stačili dokončit rituály, hraji na obtížnost 3/5) Nicméně už se těším na velkou kampaň obou dílu, kde žádný vortex nebude.
    + Level hrdinů a šlechticů byl zvednutý z 30 na 40 a síla armády již je hodně poznat na max. úrovni
    + Začátečníky jistě potěší ekonomika, která je proti prvnímu dílu jednodušší a velice rychle lze vydělávat.
  • ty máš na krku obvinění z trestného činu vyhrožování lidem zabitím tady na Games (neboj, screenshot té diskuse mám pořád uložený). pokud si dobře vzpomínám, co je proti tomu vyzkoušení kopie hry před zakoupením *1*
  • Takze zlodej
  • No mi nevadí žádná rasa, už hru mám rozehranou za 3 frakce/2 ukončené po cca 350 tazích :-) Ale zkus to za temné bude seti to líbit uvidíš :-)
  • jasně no, mě moc nesedli elfové, takže volim v podstatě ze dvou

    ale zas Skaveni jsou super super *3*
  • Nevím, ale zrovna tohle mi nevadi, rozdílnost ras je veliká, takže znovuhratelnost ve hře je.

    Staci si pockat na patch co spoji obe mapy tzn z 1 a 2 dilu dohromady, pak bude vše dostatek, pokud to nejak nepohnoji :-))
  • hraju, je to dobrý, ale 4 rasy jsou fakt málo
  • skaven
    ja lore WH zeriem, tj uzival som si 1. WH total WAR, a uzivam si aj dvojku
    a kvicanie millenialov mi je u zadku *1*
  • species
    Kdybys nebyl hlupakem, pouzil bys warez jako demo verzi.
  • jamar28
    Jo takhle, tak to máš pravdu, tahle nehezká změna bohužel přišla už v jedničce. Taky mi to vadí.

    Já taky nedoporučuji řešit to daněmi, spíš ta povstání potlačuj, to je mnohem efektivnější a nakonec i levnější. Obchodní cesta je nedostupná, když není možné po souši či moři propojit vaše hlavní města a cesta by musela vést přes cizí území. S taktikou AI v bitvě taky nemám dobré zkušenosti, na tom by měli zapracovat.

    Nemůžeš konfederace uzavírat bez rozmyslu. Někdy je z toho víc potíží než užitku. Třeba právě v případě, že se sotva držíš ve válkách a nemáš příjem a konfederací získáš nějakého agresivního souseda. Pokud nevidíš vojska spojenců, pak si vybíráš moc vzdálené nebo slabé spojence, hlavně jim ale nastav ten bod zájmu. Co se zpráv týče tak ano, jdou vypnout, takže si jejich množství můžeš nastavit přesně tak, aby ti vyhovovalo.
  • Aleš by tomu dal 10 aj keby mal stupnicu len do 5.
  • Nemyslím bránění, myslím dobývání, kdy díky tomu a upřímně mi to přijde jako zjednodušení, lze provést zteč jen jedním směrem. Po obsazení do náměstí vedou tak cca tři cesty, a tam na tu se všechny jednotky nevejdou a jelikož to lze obejít tak přes čtvrt mapy tak je to pěkná přetlačovaná. To nezmiňuji, že CA si nedalo už ani práci s nějakou animací, aby vojáci na hradbách slézali nebo chodili východem,ale hezky přes texturu hradeb atd. To jsem ještě nezmínil, když zaberu nepřátelské město tak budovy v pásu karet se ani nemění nebo design města se vůbec nemění po jeho zabrání cizí rasou, to myslím už uměly předchozí díly.

    Daně máš pravdu, ale ještěři jsou celkem drazí, takže nastavit nulu, moc dobře nejde a nechápu systém, kde mi to píše nedostupná obchodní stezka. Jak zmiňovaná AI na střední obtížnost umí frontální útok s jízdou po křídlech a tím její taktické možnosti jsou vyčerpány, alespoň dle mých zkušeností.(odehráno 30 hodin)

    Ldyž uzavřu konfederaci, tak mám moc měst,málo peněz a upřímně jsem žádné jednotky mého spojence neviděl a co mě otravuje hlášky typu v tomto městě můžeš ještě postavit sídlo, tenhle hrdina postoupil o další bod(což je pravidlem každé kolo snad) nebo můžeš zahájit rituál. Zřejmě to lze vypnout, že dám nižší nápovědu i přesto je toho, dle mého příliš.

    Upřímně už jsem to zmiňoval těch možností je čím dál méně. Ano je to příběhovější, více akční, více koridorové, hodně rychlé...uznávám někdy to je super, ale chtěl bych díl, kde zase budou rody jako v Medievelu II, multiplayer jako v Shogunovi II a stavění jako v Empire Total War

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit