Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak jsem si říkal,na základě pochvalných recenzí,že bych si mohl konečně po dlouhé době zahrát zase dobrou strategii.Bohužel celá hra je neslaná nemastná.Na bojové mapě je to ještě horší,pohyb jednotek příšerný.Zlaté staré Total Wars.Nenašel jsem na hře vážně nic,co by mě nějak zaujalo.Po pár hodinách nudy jsem ji odinstaloval a smazal.Zase jen past na hráče,kteří si ji koupí a pak už hrají jen ze zoufalství.
  • Nemá prosím někdo odkaz na to, kde stáhnout langage pack?
  • Přidám zde pár takových postřehů po odehrání cca 120hod. ve hře .Mám odehrány 3 komplexní kampaně za temné elfy, ještěry a vznešené elfy.
    + Pěkný a rozlehlý svět, který vypadá moc hezký, jak na globální mapě, tak lokace bitev samotných, hlavní města moc pěkné
    + Sběr pokladů v moři, tohle mě fakt bavilo, můžete zde nalézt. zlato, prapory pro jednotky a opravdu unikátní předměty pro šlechtice a hrdiny.
    + Pěkné a rozdílné jednotky všech hratelných frakcí včetně rozdílných technologii a způsobu vedení boje atd. (zaručující znovuhratelnost)
    + Možnost hrát kampaň i tzv. bez rituálu, jen si musí hráč pohlídat finální bitvy frakcí, které dokončí rituály a pak už nic nebrání v anexi celého světa (ve třetí kampaní se mi stalo, že jsme zničil 2 hlavní frakce dříve než stačili dokončit rituály, hraji na obtížnost 3/5) Nicméně už se těším na velkou kampaň obou dílu, kde žádný vortex nebude.
    + Level hrdinů a šlechticů byl zvednutý z 30 na 40 a síla armády již je hodně poznat na max. úrovni
    + Začátečníky jistě potěší ekonomika, která je proti prvnímu dílu jednodušší a velice rychle lze vydělávat.
    • Jo některé zmiňované prvky jsou dobré, ale zrovna level hrdinů působí až moc. Jsou to takové menší atomové bomby, které zabijí klidně půlku armády, což z AI, která ve hře je, znamená ničivou sílu. Ekonomiku zlehčili, ale na druhou stranu mi trošku mikromanegementu chybí a rozdílné jednotky, hrál jsem za elfy a ještěry a upřímně přijdou mi některé z nich stejné jen mají je o dost lepší statistiky viz elfští lučištníci, ale nikoliv vlastnosti.
    • - Velice diskutabilní je opět UI počítače, někdo se zde rozepisoval, že ho počítač dokázal přečíslovat v počtu koordinovaných útoku více armád najednou atd. Já jsem bohužel, za celou dobu hraní, nic takového nezažil, spíše naopak, počítač někdy dělal takové chyby, kdy v největším ohrožení svých měst, zbytečně rozdělil své armády a tím mi hodně usnadnil jeho dobýváni. co se reálných bitev týče, tak tam má počítač naučenou předem vymezenou jednu útočnou fázi, snaží se obejít obě křídla rychlými jednotky a středem zbytek armády útočí, po pár bitvách je vše snadno předvidatelné a lze se tomu snadno bránit, nulová inovace vás nenutí dělat žádné strategické manévry což je škoda.
      - Balanc některých jednotek by také nebyl od věci a síla šlechticů je také dle mého přehnaná.
      - Při větší počtu mých měst, se mi často stávalo, že nefungovalo před tahem upozornění na to, že mohu postavit/vylepšit další budovu v městě, takže jsem musel manuálně kontrolovat města, což je pěkná otrava, doufám, že tohle opraví.
      - Další pěkně otravná věc je diplomacie, kdy skoro každý druhý tah musíte odmítat dohodu o mír bezvýznamných frakcí, které s vámi nemají nic společného i když jsou na druhé straně mapy a vy k nim nemáte žádný vztah, tohle je pěkně uhozené a dost to po určité době znepříiemní hraní, taktéž vyhlašování války pidifrakcemi s jedním městem, které ve hře ani nenajdete a nikdy je nepotkáte :-)
      - Absence námořních bitev je tady oproti prvnímu dílu značná, doufám že v 3 to již bude a posléze zakomponováno do megamapy všech dílů.
      - Pro někoho může být z počátku nepříjemný fakt, že se na Vás chrlí spoustu questů a dalších informací a trochu ztrácíte přehled co je podstatné, časem však žádné další úkoly krom rituálu nebudete dostávat, (což je škoda). takže s hraním sami zjistíte které informace jsou podstatné a co ne.
      Závěrem bych napsal, že TWWH2 je dobrá hra, jak bylo psáno dvojka je vyšperkován první díl a jěště něco navíc, které bohužel nejvíce stahuje dolů inteligence počítače, což je největší kámen
      • skaven
        - Absence námořních bitev je tady oproti prvnímu dílu značná, doufám že v 3 to již bude a posléze zakomponováno do megamapy všech dílů.

        v jednotke si takisto nemohol na mori bojovat
        WH sa ani na namorne bitky velmi nezameriava, takze nepredpokladam ze v trojke to bude ine
        • GW maj samostatnou hru s loděma z WH univerza, to by tam klidně mohli zakomponovat
        • jamar28
          Pointa je v tom, že v jedničce jsei mořeplavbu prakticky ani nevyužíval, protože mapa byla hlavně velký kus pevniny, zatímco ve dvojce máš 4 kontinenty a hromadu ostrůvků, takže využíváš plavbu daleko víc.
  • hraju, je to dobrý, ale 4 rasy jsou fakt málo
    • Nevím, ale zrovna tohle mi nevadi, rozdílnost ras je veliká, takže znovuhratelnost ve hře je.

      Staci si pockat na patch co spoji obe mapy tzn z 1 a 2 dilu dohromady, pak bude vše dostatek, pokud to nejak nepohnoji :-))
      • jasně no, mě moc nesedli elfové, takže volim v podstatě ze dvou

        ale zas Skaveni jsou super super *3*
        • No mi nevadí žádná rasa, už hru mám rozehranou za 3 frakce/2 ukončené po cca 350 tazích :-) Ale zkus to za temné bude seti to líbit uvidíš :-)
  • skaven
    ja lore WH zeriem, tj uzival som si 1. WH total WAR, a uzivam si aj dvojku
    a kvicanie millenialov mi je u zadku *1*
  • ..jednička byla taky vychvalovaná a větší nudu sem nezažil.Dejte si bacha, ať taky nenaletíte.
    • species
      Kdybys nebyl hlupakem, pouzil bys warez jako demo verzi.
      • Takze zlodej
        • ty máš na krku obvinění z trestného činu vyhrožování lidem zabitím tady na Games (neboj, screenshot té diskuse mám pořád uložený). pokud si dobře vzpomínám, co je proti tomu vyzkoušení kopie hry před zakoupením *1*
  • Jak někdo tohle může nazvat recenzí. Rome II neprávem za 9 už jednou stačil.
  • Pane Smutný ! je vidět, že recenzi navzdory tomu, že hra je již 3 týdny venku, tak této hře jste opravdu moc nedal, píšete zde o všeobecných věcech, které jsme si mohli přečíst v mnoha jiných recenzích, videích atd, budiž základy se nemění, ale opět se rozepisovat o tom, že celá kampaň se točí kolem vortexu a pak prohrajete, když nebudete první .... krom toho jste do recenze nepřidal defakto nic ze svého postřehu, krom toho "zda máte zavraždit sestru nebo ne" ...

    Kampaň TWWH2 - "se točí kolem vortexu",ale také tuhle mechaniku hry můžete v klidu ignorovat, nejdůležitější je vyhrát vždy rozhodující bitvu s danou frakcí, která tzv. rituály dokončila a jelikož na obtížnost 3/5 jsou finální bitvy opravdu triviální, ještě k tomu s podporou ostatních neútočících frakcí, které vám v bitvě samotné spěchají na pomoc. Takže pokud vás nějaký vortex nebaví, klidně se na něj vyprdněte a hrajte TW dle obrazu svého, jen si pohlídejte zmiňované bitvy a až budete mít dobyt celý svět, můžete si klidně jak třešničku na dortu dát všechny rituály a finální bitvu najednou.

    Další věc co mi v recenzi chybí je jakákoliv zmínka o negativech hry, třeba umělá inteligence protivníka na globální mapě či v reálné bitvě opět pokulhává a počítač někdy dělá takové kiksy, že přecházejí oči z důlku, viz můj příklad, kdy na mě dlouhodobé útočili temní elfové, jistě byli ve velké přesile jak ekonomické tak vojenské a proti jejich sedmi armádám jsem odolával pouze se třemi svými, jenže po par desítkách kol a nespočet bitev, počítač na mě přestal reagovat a odešel bojovat jinde a nechal mi všechny své města bez ochrany abych se je jen tak pobral, neskutečné.

    je toho dost co zde nebylo zmiňováno, třeba neustále se objevující poklady v moři, které se opravdu vyplatí sbírat obzvláště v počátky hry, dále rozšíření hrdiny z 30 na 40 lvl přidáno spoustu nových úkolů, kdy některé odměny pro vašeho hlavního hrdinu opravdu stojí zato, jelikož fialový item jen tak nenajdete atd. atd. atd. Jenže to by pán Smutný musel hře dát trochu více času a ne jen odklikat pár kol.
    • vaclav.pechacek
      Najdou se lidé, pro které je tahle recenze prvním kontaktem s TWW2, protože nesledují každou zprávu a video, co kde vypadne. Proto je nutné je podobně seznámit snad s největší kampaňovou změnou v historii Total War, kterou je v tomhle případě boj o Vortex.

      Umělá inteligence je dle mých zkušeností velmi kompetentní především na kampaňové mapě, kde si dává pozor, aby svá vojska umístila tak, aby k nim nemohly dojít silnější armády a aby se tak nedostala do bitev, které nemůže vyhrát - minimálně tedy od obtížnosti Hard výše.

      S temnými elfy se mi stalo něco podobného - jejich tlak náhle ochabl a divil jsem se tomu, ale pak jsem zjistil, že k tomu měli velmi dobrý důvod, protože high elfové daleko na severu podnikli invazi směrem k Naggarondu, a nějaké lustrijské džungle tak v tu chvíli pochopitelně ztratily relevanci. Není to tak, že by se AI zničehonic rozhodla vás nechat prostě vyhrát. Spíš nesmíte zapomínat, že ve hře jsou vždycky 4 silné frakce, co si žijí vlastním životem, a někdy vám to může pomoci.

      Předpokládat, že Aleš hru moc nehrál, a ještě tady psát věci jako "odklikat pár kol", když a) o tom vůbec nic nevíte, b) není to pravda, je vrchol arogance a rozhodně to neslouží konstruktivní diskuzi, která by tady ideálně měla probíhat (protože určitě je o čem diskutovat).
      • jamar28
        Pravda pravdoucí, na strategické mapě se AI chová normálně, řekl bych dokonce líp, než v jedničce. Např. když jsem byl na samém jižním cípu Lustrie, ze severu na mé území náhle vpadlo asi 5 nabušených armád temných elfů, které se držely u sebe. Jindy mi zase vyhlásili válku skaveni a velmi koordinovaně poslali na poměrně obsáhlé území asi 6-7 armád. Nepamatuji si, že by se mi něco podobného stalo v jedničce. Tady hned dvakrát během jedné kampaně.
      • Dobre vasku
      • A vidíte já mám opačnou zkušenost, hrál jsem totiž kampaň za vznešené elfy a temní elfové mě dost vyčerpávali, ale najednou poslaly všechna svá vojska nepochopitelně do jižního kontinentu, kde stála dlouhodobě na jednou místě a nic nedělala a já tak mohl v klidu a bez problému si podrobit celý severní kontinent včetně hlavního města, opravdu skvělá inteligence.

        Navíc naprosto souhlasím s diskutérem "no" co psal je naprosto pravdivé, navíc recenze by měla být komplexní se vším a ne tohle polodílo pana Smutného s 90% hodnocením, navíc 2 týdny po té co vyšly daleko lepší a komplexnější recenze všude možně, nabízí se mi sama otázka, když si čtu nejen zdejší recenzi, zda-li pán šéfredaktor je profesionál ve svém oboru a práci odvádí dobře.
      • pochybuji, že člověk co hrou nepřiśel do styku bude čerpat informace z recenze na Games, vzhledem k tomu že jí máte poslední z webů v ČR, o světových ani nemluvě. Upřímně, i šnek nadopovaný valiem by psal recenze rychleji, což zase ovšem vůbec nekoresponduje s tím, jak povrchní ta recenze je, když už máte recenzí 14 dní po všech ostatních, tak by člověk čekal, že ten čas využijete k nějaké hlubší analýze, která se projeví v recenzi, takhle jí máte pozdě a ještě povrchní, wow
    • Smutný a negativa? Ty jsi tu nový, že? *1*
      • Paulcz
        Hlavně, že má načtené lóre.. to je stejný jako např. u filmových fandů, kteří řeší zda je příběh o původu vetřelce opodstatněný nebo ne, ale tak nějak jim uniklo, že i ty největší maličkosti co se ve filmu dějí postrádají jakoukoliv logiku, herci jsou příšerní, CGI trapné a scénář psal 10letý kluk :) 9/10
      • No spíše je smutné, že recenze dělá redaktor, který svou práci dělá na půl. A jestli je pravda že vše je hodnoceno 9/10 tak takový člověk zde nemá co pohledávat
        • šefredaktor, ale Poláček už časem taky moc recenzí nepsal, třeba to pistihne i Aleše, there is always hope *7*
    • Musím souhlasit a dát této hře dát 9 stejně jako RTW II totálně zabudovaný. Ke zmíněnému textu bych doplnil ještě absolutní chaos v pásu karet pokud Vám přijde napomoc cca deset dalších vašich jednotek tak se karty jednotek složí tak že není nic vidět. Za b dobývání fakt? Utocime z jedné strany takže a zkuste naskládat jednotky do měst padesát procent času se snažíte jen po proražení času uspořádat jednotky tak, aby z toho nebyl velký Chuchel. Další z jednoduší nelze nastavit daně pro jednotlivé provincie takže se tam blokuje dost dlouho armáda a pokud zvolíte možnost konfederace nejen, že budete mít málo jednotek, ale budete se muset vypořádat s dost malichernými problémy ve stylu stále otravujicich zpráv. V poslední řadě bych zmínil neschopnost při vojenské alianci jakkoliv pomoc spojence. Za mě hra má některé super prvky ale rozhodně to je slabší než Shogun 2, ale přijde spoustu DLC takže mě hodnocení tak 8 a to že zavřenými očima a to hraju total War hry od prvních dílů
      • jamar28
        Nechápu, jaký máš při bránění města problém. Nedělá mi problém armádu uspořádat i když má třeba 4000 vojáků. Střelce na hradby, některé pěšáky na hradby (naproti obléhacím věžím), zbytek pěšáků, jízdu a hrdiny před brány a hotovo.
        Daně nastavit můžeš, respektive je můžeš úplně vypnout, což o něco zvýší veřejný pořádek. Klikni na město, vlevo dole máš tabulku, kde se nachází položka "danit provincii". Tu odklikni. Ještě tam můžeš postavit budovy pro veřejný pořádek (klidně za cenu, že strhneš nějakou nepotřebnou budovu). Případně nech to město vzbouřit, ale drž si poblíž armádu. Spawnutí vzbouřenci mají nejdřív tak 5 jednotek (každé kolo je pak zvyšují). Když tu jejich malou skupinku hned zničíš, dostaneš v daném sídle na několik kol obrovský bonus k poslušnosti (asi +20 za kolo).
        Jak spolu souvisí konfederace a jednotky? Po uzavření konfederace jich naopak máš zpravidla víc, protože pod tvoje velení přejdou i armády toho, s kým uzavřeš konfederaci. To se zprávami taky nechápu. Jaké zprávy tě kvůli konfederaci otravují?
        Spojenec ti v alianci pomáhá, pokud má možnost. Ale musíš mu říct, co má dělat. Na mapě se mu dá nastavit třeba to, jaké nepřátelské město má dobýt nebo na jakou armádu zaútočit. Používám to běžně, funguje to, když má spojenec možnost, klidně se s armádou táhne i celkem daleko.
        • Nemyslím bránění, myslím dobývání, kdy díky tomu a upřímně mi to přijde jako zjednodušení, lze provést zteč jen jedním směrem. Po obsazení do náměstí vedou tak cca tři cesty, a tam na tu se všechny jednotky nevejdou a jelikož to lze obejít tak přes čtvrt mapy tak je to pěkná přetlačovaná. To nezmiňuji, že CA si nedalo už ani práci s nějakou animací, aby vojáci na hradbách slézali nebo chodili východem,ale hezky přes texturu hradeb atd. To jsem ještě nezmínil, když zaberu nepřátelské město tak budovy v pásu karet se ani nemění nebo design města se vůbec nemění po jeho zabrání cizí rasou, to myslím už uměly předchozí díly.

          Daně máš pravdu, ale ještěři jsou celkem drazí, takže nastavit nulu, moc dobře nejde a nechápu systém, kde mi to píše nedostupná obchodní stezka. Jak zmiňovaná AI na střední obtížnost umí frontální útok s jízdou po křídlech a tím její taktické možnosti jsou vyčerpány, alespoň dle mých zkušeností.(odehráno 30 hodin)

          Ldyž uzavřu konfederaci, tak mám moc měst,málo peněz a upřímně jsem žádné jednotky mého spojence neviděl a co mě otravuje hlášky typu v tomto městě můžeš ještě postavit sídlo, tenhle hrdina postoupil o další bod(což je pravidlem každé kolo snad) nebo můžeš zahájit rituál. Zřejmě to lze vypnout, že dám nižší nápovědu i přesto je toho, dle mého příliš.

          Upřímně už jsem to zmiňoval těch možností je čím dál méně. Ano je to příběhovější, více akční, více koridorové, hodně rychlé...uznávám někdy to je super, ale chtěl bych díl, kde zase budou rody jako v Medievelu II, multiplayer jako v Shogunovi II a stavění jako v Empire Total War
          • jamar28
            Jo takhle, tak to máš pravdu, tahle nehezká změna bohužel přišla už v jedničce. Taky mi to vadí.

            Já taky nedoporučuji řešit to daněmi, spíš ta povstání potlačuj, to je mnohem efektivnější a nakonec i levnější. Obchodní cesta je nedostupná, když není možné po souši či moři propojit vaše hlavní města a cesta by musela vést přes cizí území. S taktikou AI v bitvě taky nemám dobré zkušenosti, na tom by měli zapracovat.

            Nemůžeš konfederace uzavírat bez rozmyslu. Někdy je z toho víc potíží než užitku. Třeba právě v případě, že se sotva držíš ve válkách a nemáš příjem a konfederací získáš nějakého agresivního souseda. Pokud nevidíš vojska spojenců, pak si vybíráš moc vzdálené nebo slabé spojence, hlavně jim ale nastav ten bod zájmu. Co se zpráv týče tak ano, jdou vypnout, takže si jejich množství můžeš nastavit přesně tak, aby ti vyhovovalo.
  • species
    No tak to mam radost ze to dopadlo ^^ Na zimni vecery si udelam radost *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit