Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Správně by se měl v hlavní roli střídat muž a žena. Aby to bylo genderově vyrovnané!
    • a teplouš ty wole
    • Zároveň aj černoch a beloch...
      • ještě asiat a arab
    • Krescz
      a ovce
  • Krescz
    co má autor článku proti velkým podprsenkám? lepší než mužatka
  • Llour
    Vikander je rozhodně lepší herečka než Jolie, ale do téhle role mi moc nepasuje. Představoval bych si tam úplně jiný typ.
    • D3sert
      Mně se v traileru taky nezdála ale ve filmu mi přišla úplně v pohodě.
  • Mne príde ten prechod na "mužskejšiu" Laru dosť sexistický.
    • 5 Lidí nepochopilo ironii *7*
  • Nemohla hrat Laru proste nejaka britka, jak to ma bejt? Musi to bejt švédka, ktera je zrovna v módě, hraje si na britskej prizvuk, ma krk jak zirafa a kdyz hraje drsnou, tak vypada jak ja kdyz flatuluju.
    • třeba Emily Blunt *7*
  • Still
    Ještě jeden dva filmy a už bude mít solidní kozy.. Stejná evoluce jako u her :)
  • tak cieľom týchto filmov je len zarobiť s priemerným budgetom pár korún stávkou na istotu a priemernosť. Pritom by stačil len šikovný kameraman a inteligentný scenár. Ale toto nie je o kreativite, je to len továreň na filmy, podobne ako keď sa na páse plnia uhorky do fliaš.
    • Povida telefonni operator David *15*
    • MiMo
      No to bych tak uplne nerekl. Diky Marvelu (ale existovalo to uz davno predtim), se studia snazi si vyrobit serii, ktera jim bude vydelavat treba dalsich 15 let. Do originu nebo prvniho filmu jen maloktery studio narve extra velky prachy, ale 90 mega neni zas tak malo a da se s tim vykouzlit spoustu veci. Zmineny konec tomu ocividne nahrava. Tady ocividne zadna sazka na jistotu neprobehla, to by ten film musel mit trochu lepsi recenze
  • Už jen ta promo fotka je strašně bad.
  • Problém je, že když se převádějí hry na plátno většinou to nemá velký rozpočet. Seriozní režiséři hry povětšinou nehrají či dokonce pohrdají. A konečně je málo her u kterých vy samotní vydržíte koukat na to co kamarád právě hraje. Ono dívat se na to jak někdo hraje zas tak zábavné není co se týká obsahu ve hře na toš pak z toho dělat film. Jen málo her má opravdu kvalitní příběh.
    • S tou druhou části moc nesouhlasím. Ja sám jsem nic nehrál uz skoro dva roky, ale na to jak hrají jiní se divam každy den. Pochopil jsem, ze me to baví mnohem vic. Jednak se tím dostanu ke hrám, ktere bych chtěl hrat ale neumím je (strategie, souls), druhak kdyz správně vyberu, tak se toho o te hře i mnoho dozvím, o jejim vývoji, o predchudcich atd a v neposlední radě take mohu vidět jak hraji hry profesionálové (např v Dragon Age jsem vždy jen inicioval fight ale pak uz jsem nechal svoje chlapíky, at to nejak vybíjení sami a jen jsem to sledoval, zatímco následně jsem z letspllayu zjistil, ze se daji dělat i nějaké pasti, používat lektvary atd) no a tretiak kdyz se divam na hraní, tak aspon u toho nemusím aktivně nic dělat. Přes den nemam cas a ke hrám se dostanu az tak v 11 vecer kdy uz chci spat a hrat aktivně je pro me uz únavné a nema smysl zapínat hru kdyz clovek ví ze na to ma jen 10 minut. A takových lidi, kteri uz přešli od hraní na sledování her mam kolem sebe mnoho. Vic nez tech, kteri stále aktivně hraji.
      • Deset minut - chuť si zahrát - Solitaire. *14*
    • Příběh filmu nemusí být 1:1 kopie příběhu hry. Film může mít s hrou v podstatě společný jen námět / prostředí / atmosféru. Dobrý film by se IMHO dal natočit podle de facto kterékoliv hry. Problém prostě je, že se toho vždy chopí nějaký břídil. Mým snem je třeba film podle Half-Lifu, ale než aby to někdo zmrvil, tak to raději nic. Vždyť kolik herních značek už bylo takhle pokálených...
    • Blue.Shark
      S tím tak úplně nesouhlasím. Spousta her má perfektní námět, ale následný scénář filmu je téměř ve všech případech změněný k nepoznání, aby se zalíbil co nejširšímu publiku. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby ovšem tahle změna z důvodu nepochopení předlohy nesrazila daný příběh na kolena a neudělala z výsledného produktu zapomenutelný paskvil. Co třeba pokus o Hitmana? To je učebnicový příklad zajímavé látky, která byla záměrně zdebilizována, aby se líbila publiku, které ale neexistuje už 15 let.
      • A taky třeba takový Doom by mohl vyprávět. Zrovna tohle byl případ, kdy jsem čekal že ten film se nedá posrat, když už předloha je prakticky bez příběhu - Mars, otevřená brána do pekla, kterou tam lezou démoni a týpek (klidně by to mohl být i tým lidí aby to nevypadalo tak blbě) co je roztřílí na sr4čky a ani tu pekelnou bránu nemusí zavírat, třeba klidně můžou i chcípnout (aspoň mají námět na dvojku, kdy by se na odmlčenou základnu vydal záchranný tým) - jasně není to nic objevnýho, ale to snad od akčního filmu nikdo neočekává, hlavně když by to měl v rukou nějaký schopný režisér co by zvládnul akci. Film by ani nemusel být přehnaně drahý.
        No a jak to dopadlo všichni víme. Já vlastně dodnes ani nevím proč se to jmenovalo Doom, když to se hrou nemělo krom Marsu vůbec nic společného.
        Většinou je to způsobeno i tím, že autoři buď hry nehrály, nebo je viděli maximálně někde velmi letmo. Např Assassins Creed je toho typický příklad. Fassbender o těch hrách moc nevěděl a myslel si, že bude super nápad, když se film bude spíše odehrávat v budoucnosti a když se náhodou konečně podíváme do minulosti, tak místo toho aby se člověk kochal jejími krásami, tak mu jsou zase cpány prostřihy z budoucnosti a celé se to akorát hroutí jako domeček z karet...
        • Blue.Shark
          Souhlasím. Jediné, co každý od Doomu čekal, byly hordy digitálních démonů, frenetická řežba a snaha o zavření brány do pekla. I kdyby se scénář držel "příběhu" původního prvního a druhého dílu, s trochou umu to mohlo být zábavné béčko. Jak to dopadlo všichni víme, přičemž nejzajímavější částí filmu byl first person pohled, jehož scéna trva asi dvě minuty.
        • JamesFaith
          Tak asi těžko budeš vyčítat herci Fassbenderovi, že se film odehrával většinou v budoucnosti, když o tohle se postarali scénárista a režisér.
          • Mam pocit ze byl i jednim z producentu...
        • Jack1947
          Doom měl společné třeba bFG a legendární 15minutovka ve fps ale jinak tím podobnost končí... Assasins creed špatný nebyl jen to zabily jak říkáš těmi zbytečnými akcemi v budoucnosti a minulost tam skoro nebyla, schoopný režisér co hrál hru to snad ani neexistuje. Všechno to vždy bude filmové aby naplnilo sáli podle her by to asi nebylo ono.
          • Kde si vzal těch 15 minut ty vole? :D
          • "legendární 15minutovka ve fps" asi vnímáš plynutí času trošku jinak než ostatní.
            • Jack1947
              To máš fuk ale bylo to to nejlepší na celém filmu *3*
  • Shrnu místní diskuzi:
    Lidi, co film vůbec neviděli, si stěžují, jak je herečka špatná.
    Lidi, co film viděli, jsou spokojení.
    • az teda na kritiky

      a i takovej herne pozitivni fuka tomu nasolil jen 50%, a to umi ocenit i poetiku transformeru *1*
      • ucho
        "jen" 50 % od Fuky je velmi dobre hodnoceni. tentokrat nemel u filmu potrebu se divat na hodinky, takze film udrzi pozornost divaka. a vlastne filmu vytyka jen to, ze nedostal neco vic. to je problem dost lidi a otupeni na to, na co se divaji. chteji proste vic a vic a neuspokoji je neco bezneho. v tomhle kontextu dopadlo hodnoceni od Fuky skvele.
        • Ovšem recenze na Tátovu volhu za 50% a Winchester za 30% mne odradila a ušetřila mi tak čas .
          • člověk nikdy nemůže věřit kdejakému nýmandovi, co píše na netu.
            Někteří do svých "recenzí" míchají SJW politiku, jiným jde jenom o své vlastní zviditelnění a objektivita je jim ukradená, další zase mají prostě zvláštní/odlišný názor.

            Proto je vždy potřeba najít recenzenta, kterému "můžete věřit".
            Fuka bohužel mezi důvěryhodné nepatří! Číst "recenze" od něj je jako číst jeho osobností blog, v kterém spoustu času tráví popisováním svých nálad a reakcí. Pokud se chcete pobavit, tak to není špatné, ale pokud chcete objektivní zhodnocení filmu (nebo hry), tak je to fakt ztráta času.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit