Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už je to nějaký ten pátek, co jsem dohrál Evil Within, ale příběh jsem tenkrát moc nepobral (možná i kvůli tomu, že jsem nehrál zbylý DLC). Může mi ho někdo trochu více vysvětlit? Vim, že hlavní hrdina byl napojen na ten STEM, kde byl i ten záporák, ale kdy se tam napojil a proč, a kdo STEM stvořil a za jakým účelem to mi nějak uniklo, nebo už si to nepamatuju. Díky
    • STEM vytořil Ruvik pro nějaké experimenty s myslí(alespoň myslím, že to tak bylo, kdyžtak mě někdo opravte). O ten stroj se začala zajímat organizace Mobius a jelikož se Ruvik toho stroje nechtěl vzdát, tak ho zabili a jeho mozek použili jako jádro(centrální mysl). Hlavní hrdina Sebastian je v tom stroji s ostatníma postavama napojen už od začátku tím Mobiusem, aby ten stroj byl otestován. Během hraní jsi mohl nacházet zápisky z deníku hl. hrdiny, ve kterých se psalo jak se jeho manželka Myra dozvěděla o nějaké organizaci(Mobius), jak jeho dcera zemřela při požáru jejich domu a Myra následně zmizela(tohle je hlavní téma druhého dílu). Samozřejmě byly v jedničce ještě zápisky, noviny a plakáty s pohřešovanýma osobama, které ten příběh trošku rozvíjeli a doplňovali(například vysvětlení co je vlastně Keeper(ten maník s trezorem na hlavě)). DLCčka spíš pak vysvětlili, co byla zač ta Kidmannová(že pracuje pro Mobius atd.)
      • A Mobius chce STEM pro vytvoření dokonalé společnosti( ve zkratce aby byly všichni lidi napojení na jednu jedinou mysl)
        • Díky. A co byl zač ten Keeper?
          • Ono to tedy nebylo přímo v tom dokumentu napsáno, že Keeper představuje to co představuje, ale bylo tam napsáno, že Ruvik měl nějaké dokumenty, o kterých nechtěl aby se někomu dostali do rukou(nebo že měl nějaká tajemství, fakt si už přesně nepamatuji co tam bylo napsáno). Takže je měl zamčené v sejfu, který byl hodně zabezpečený. Keeper představoval tenhle "zabezpečený" trezor . Tohle jsem na prvním dílu miloval hrozně moc, že ti hra nevysvětlí význam nepřátel, ale že ti dá nějaké nápovědy a nechá tě samotného, aby sis to z toho vyvodil. To samé pak platí pro tu holku co chodí po čtyřech, až na to že tam je to naznačeno skrze cutscénu.
            • Jack1947
              Já jsem snad první horor (originál) hrál až Resident evil 4 na ps2. Nedohrál - tam zase byl docela psycho ten vidlák s motorovkou. Zajímavé že jinak jsem dohrál všechno potom včetně té blbosti racoon city nebo jak se to jmenovalo *3*

              Upřímně to bych si dal ale za hoodně dlouhou dobu pokud vůbec a určitě né hned po dohrání...
            • Dead space mi ani nepřipomínej :D Jo přesně, ty animace zabit byly hodně drsný :D Pro mě byl ale asi nejvíc šokující Keeper, ten ti zapíchnul to kladivo do hlavy a pak tě odtáhnul :) Vůbec není zač, pro mě byl The evil within první hrou tohohle žánru, kterou jsem si koupil(do té doby jsem už ale dohrál res 4,5 ale pouze pirátěné, což nerad přiznávám, ale teď když to vydali i na konzole jsem to napravil), takže je pro mě TEW srdcovka, proto si i hodně věcí pamatuju...já jsem tu hru prostě žral a i stále žeru. A popravdě do dneška i nejoblíbenější hra tohoto žánru(spol s res 1).
            • Jack1947
              Přesně jako bych hrál Dead space ( i když tam byl více naskriptovaný)

              Hnusné bylo i to že se teleportovala za záda, navíc to když tě chytla taky humus - utrhala končetiny, pak bylo zajímavé už jen s Animou ale spíše škoda že nedostala více prostoru. Taky dík za info tohle jsem si bud nepamatoval nebo nevědel *4*
            • Přesně, ještě do toho jak se pohybovala pomalu(až nechutně a nepříjemně pomalu) a pak najednou rychle...a ten zvuk do toho :D TEW 1 měl geniální design nepřátel. Jak říkáš, tohle už k tomuhle žánru prostě patří. A je to dobře :)
            • Už jsi mi to připomněl. Díky ti. Snad u žádný jiný hry jsem neměl takový až nepříjemný odpor k protivníkovi, jako u tý holky po čtyřech. Vždycky když se tam objevila, tak jsem se musel překecávat, ať to hraju dál, ať se s ní pustim do křížku. Ale o tom horory jsou :).
            • Klidně vysvětlím, takže...Ta holčina byla Ruvikova sestra, která uhořela. Ve hře je pasáž, která se v té stodole odehrává a je tam filmeček, ve kterém je vidět, že tam byl i Ruvik a ona. Tu stodolu zapálili nějací vesničané, protože věděli, že tam tihle dva jsou. Ona Ruvika zachránila a sama tam zůstala a uhořela(proto je její slabinou oheň). Důvod proč po tobě jde, bych řekl že je(jak říkám, je to můj osobní názor), že Ruvika chránila a tak jí i Ruvik viděl, jako osobu, za kterou mohl jít a které věřil, osobu, co ho chránila. Jinak souhlasím, souboj s ní byl hodně šílenej. Pamatuju si, že jsem byl z ní vždycky vyklepanej :D
              Souhlasím s tebou Jacku, velice originální. Pamatuju si jak jsem byl tehdy v šoku z toho, že ho nejde zabít. Že vždycky ožije v jiném trezoru.
            • Díky moc. Kdyby se ti ještě chtělo napsat skrz tu holku co byla zač, tak bych to uvítal. Tu cutscenu si nevybavuju. Pamatuju jen to, že souboje s touhle potvorou byly pro mne horší a víc psycho než s Keeperem.
            • Jack1947
              Lara creature mi trochu připoměla dead space )spálení v peci ) Keeper byl zajímavý nepřítel... a hodně originální. Uvítal bych nějaké to dlc s ním nebo s Sadistou.
    • STEaM vytvořil ďábelský gaben, který žije z emocí lidí napojených na STEaM. Po tom co rozjel slevy začali být napojení lidé emocionální natolik nestabilní až docházelo k roztrhání jejich fyzických schránek.
  • Asi do toho teda půjdu..tak jsem zvědav. jinak pěkná recenze *4*
  • V jedničce mi zatím nikdo nevysvětlil, jak mě mohli dostat do vany a kdo teda vyvraždil tu lobby plnou mrtvých policajtů, když Ruvik měl moc jen ve Stemu. Ale tady naštěstí už nic takovýho není.

    Ve dvojce docela potěšila sestřička z jedničky. Snad se někdy vrátí i k ní. V jedničce jsem se jen dozvěděl, že je nezvěstná, ale ne už co ji potkalo.
    • Btw: jednička měla i vážný kiksy v designu. Pamatuji si, jak jsem sbíral zkušenosti na schodech před dveřma při fightu s bossem s trezorem na hlavě. Stál jsem dole, on se vždy spavnoval za rohem nad schodama. Pár ran než slezl dolů a bylo. A tak znovu a znovu.
      Stejně tak byl nedomyšlenej fight s tou holčinou co lezla po čtyrech. Level jsem opakoval asi 15 krat, jen aby schytala každej uzávěr s plynem, otevřenou pec atd. Vcelku byla nesmrtelná až do cutscény.
      Jedničku bych si už podruhé nezahrál. Ale dvojka je jiná. :-)
  • Já chápu že někteří hru haní.. pravděpodobně za to že je docela složitá a rozhodně také neni jednoduchá.. pro jednodušší jedince EW2 nemusí být po chuti, jelikož člověk musí nad hrou přemýšlet, rozhodně to neni oddechovka, za mě je to jedna z nejzajímavějších her, docela se tesim na další díl.
  • Tak musím říct za mě totální pecka. Psychologický horror jak bič. Jednička je skvělá, dvojka ještě lepší. Sebastian jedna z nejlepších herních postav vůbec. Dohráno za 24 hodin, 30 min. Atmosféru jsem vychutnával každým coulem. Těším se na DLC. Myslím, že se zrodila sakra dobrá série :)
  • Jedna z tech interaktivnich filmoher, ktere se radeji zhlednu na Youtube. Nebo twichi. Hlavne kdyz to bude parit nejakej muj oblibenej streamer.
  • Super hra. Dohrano dvakrat. Poprve jsem snizil v zoufalosti na minimalni obtiznost, ani jednou jsem nechcipl. Podruhe jsem hral na nightmare (3/4 obtiznost), chcipam neustale :D Problem v nightmare je ten, ze neni na ps4 autoaim. Ale na poc je to mnohem lehci. Nicmene mohu doporucit. Uz jsem si tak roky nezahral :D Jednicka me stvala zbytecne linearnim frustrujicim designem a nedomyslenym pribehem. Tady to az na klisoidni,ale stale fungujici veci, vse funguje na jednicku.
    • Jack1947
      Na pc je auto aim? ale to míření je taky šílené. Nejlepší je to hrát hned na Survival.Těch konců je tam snad více že se vyplatí hrát new game + nebo Classic mode nejenom kvůli svojí výbavě a nově nabyté cos dostal za hraní?
      • na ps4 je auto aim... pri zapnuti ti to nabidne a v nastaveni je celou dobu ;) jinak mireni mi prislo elkem v pohode ... strelnici sme s kamosem udelali na jednicku ;)
        • Jack1947
          To mi přišlo nudné a dal jsem max 80bodů víc už mi nešlo ) beztak ta odměna za 100 nestála za to).
  • Pro recenzenta to byla asi první hra v jeho životě. Druhý díl je vyloženě graficky hnusnej, hlavně ve městě, které navíc strašně moc ubírá právě na klaustrofobický atmosféře. Stejně tak animace postav je otřesná. Bohužel velký krok zpět oproti prvnímu dílu ... 4/10
    • Popol urcite si vsichni važí nazoru čerstvě zletilého gaye kterym nepochybne jsi ale ta hra je naprosta bomba ve svým žánru ty pako
    • No a co příběh co nic neřeší, a vykrádá i poslední možné existující klišé to jedné hromady zvratků..
      Nesmyslný, cliché, trapný, úchylný, pseudo horor. S frustrujícím gameplayem a špatnou technickou stránkou. 4/10 je ještě nadhodnocené.
      • TheGGG
        pokud jsi příběh nepochopil, doporučuji vysvětlující videa na YT a pokud na hru nemáš žaludek, vrať se k minecraftu nebo p2w moba omalovánkám, to ti pujde líp...
        • Ne každej hraje hry, aby si honil ego jako ty... ;DDD dej si vlastní medicínu...
          • TheGGG
            tak to bylo hodně trapné anonymku... na touze po kvalitním příběhu není nic špatného, to není o egu. To vám ale v pomocné ještě asi nevysvětlili, co ego je. Takže prášeček do pusy, nasadit svěrací kazajku a upaluj zase na celu. Klasický K/D h*nič, co nedokáže ani složit rozumnou větu dohromady..
            • Na touze po komplexních herních mechanikách není nic špatnýho.
              Na touze po těžkých hrách není nic špatnýho.
              Na touze po skill-based hrách není nic špatnýho.
              Dej si vlastní medicínu, anonymku.
            • To víš že jo, odborníku na skládání nerozumných vět...
  • TheGGG
    velice dobrá hra, optimalizace na PC sice nic moc: viz test http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-the-evil-within-2-shines-on-ps4-but-xbox-one-and-pc-fall-short
    ale jinak podařený kousek. Zatím jsem to pravda nedohrál, ale story působí dobře, bohužel trochu moc napřímo podané, aby to pochopil i člověk který považuje příběh v zaklínači 3 za kvalitní. TEW 1 měl rozhodně komlexnější story. Naštěstí monstra, padouši a atmoška je velice dobrá.
    • Femto
      máš pravdu, jednička má lepší story o dost, člověk si musel číst noviny, sledovat TV, dávat si dohromady a pak to dalo pěknou, komplexní mozaiku, dvojka je to opravdu lineární. Možná je to způsobené, že Shinji to nerežíroval, ale jenom na to dohlížel. Ale jinak skvělá záležitost...
      • Tohle je dost subjektivni, ja osobne nemam rad hry “domysli si sam”. Nevadi mi to ale radsi mam pribeh kde je jasne o co jde. Radsi propracovany pribeh kde musis i trochu premyslet nez tohle. Ono ja bych s tim nemel problem. Jak rikas bylo fajn hledat si stripky sam, cist noviny atd. Ale to by bylo vsechno super v okamziku kdy te to dovede do zdarnyho vyreseni a konce. Problem je ze pribeh evil within1 si mohl hledat cos chtel a stejne ani po dohrani vetsina lidi nevedela ktera bije a o co presne tam vlastne slo. To podle me neni ta nejlepsi cesta.
  • Femto
    Jeden z nejlepších survival horrorů od dob Silent Hill 2, sice přeběhově oproti jedničce lineární a ne tak poutavé, ale atmosféra, desing a gameplay to vyváži. Kandidát na hru roku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit