Přejít na výpis diskuzí
Super Time Force předvádí hranatou manipulaci s časem
12.5.2014 | Aleš Smutný
9 příspěvků
-
Indie mám rád, často přichází s novým nápadem, ale tak jako se AAA hry honí za úžasnou grafikou a na ostatní kašlou, tak mi u idnie přijde, že tam neumí nic jiného než 8-bit grafiku. Už toho začínám být kapku přejedený...
-
-
mně to připadá spíš jako 16bit
-
Pšššt, takto se na indieGames.cz mluvit nesmí!
-
-
Zase plkáš! Diskuze na games.cz je líheň individuí, kterým po shlédnutí screenshotu s trochu kostrbatější grafikou vyraší vřídek, který musí promptně vymáčknout do, co možná nejzbytečnějšího, komentáře. Je to takový evergreen. Stejně jako nadávání na neschopnost redakce, na špatně napsané články, na špatné číslo u recenze, na méněcennost konzolí/PC, no a nesmí se zapomenout ještě na nepřítomnost hajzlů... *6*
-
-
Tak od Hatera ktery pise jen kdyz jsou na blizku nejake indie zalezitosti ani nic mensiho cekat nelze
IQ pod bodem velke namrazy, a zaroven ... tak skoda slov no. Na take... skoda slov. *12* -
-
-
-
-
Mě by zajímalo, kdy to hodlají vydat na pc. Below už oznámili, ale k STF se nevyjadřují.
-
-
mam dojem že psali že po vypršení Xbox exkluzivity to přijde i na ostatní platformy - nezmínili sice který ale Steam a PSN se dá vícméně očekávat
-
-
Škoda, že hranatou. S Jets'n'Guns stylem grafiky a hudby bych takovou hru viděl raději.
-
konecne hra kde i MP pojede na nextgen konzolich ve full hd... tedy snad to zvladnou ten rastr 320x240 prepocitat na 1920x1080 *3*