Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako cenzora fakt štve, že jsem napsal Punk is dead a i Sid to věděl? Opravdu? Masírka (trailer) Rage je přesně to proč to tak je.
  • Ja nevim. Ale techto “silenych” radoby cool veci s kriklavymi barvami i na zbranich jsem presycenej...
  • muze mi kolega rici, co je na ID tech tak na prd? Mam za to, ze kazdy jejich engine byl prulomovy, napr prvni rage mel megatextury a prinesl tim opet technologii, na kterou si predtim nikdo netroufl. OK, doskakovani textur bylo mistama vetsi, bohuzel to je dan za textury o velikosti 128k x 128k, coz hardware v te dobe jednoduse nedal.
  • Star Citizen taky je o generaci dál...
  • Tak to je hodně špatný, když jde dolů i id soft.... rip gaming industry.
  • Protože to jsou většinou hry s daleko nižším rozpočtem a nebo velké, které jsou F2P a jak už to napovídá, dělají se za účelem, aby tu hru hrálo co nejvíce hráčů. Rozšiř si obzory a nebude to pro tebe žádná záhada. *3*
  • Tak když by za to mohly konzole, tak PC only hry (a že je jich fůra) budou běžně o generaci dál. Proč nikomu z PC master race stále není divné, že se tak neděje, je mi záhadou :-D
  • Pravda pravda. Rage nebyl nějakej extra open world právě to sypaní nepřátel v těch jakoby dungeonech bylo fajn i různé druhy munice a podobně. Snad půjdou stejnou cestou.
  • https://www.youtube.com/watch?v=FCeEvQ68jY8
  • Trailer mi pripomína tú epizódu IT crowd, čo išli na to predstavenie. "I'm Disabled!"
  • SalemCZ
    u Borderlands bys ten trailer ale pochválil.
  • Jack1947
    Aha, no pokud to nebude přehnané tak mi to zas tak nevadí... kéž by to bylo aspon tak povedené jak Mad Max - vzhledem k tomu jak skončil by si zasloužil trochu více.

    Je to jen hranej Trailer vyšilovat třeba začnu až uvidím gameplay *3*
  • První Rage byl moc fajn hra. Ne nejlepší FPS, ale hrála se moc dobře. Ale halvně přestřelky v lineárnějších částech měly šmrnc díky AI a nevídané mobilitě protivníků. Ale to dělalo ID (a k dokonalosti dotáhlo v novém Doomovi). Ale pokud dvojku dělá Avalanche, tak se bojím, že to bude celé takové "meh". Jako nebojím se herního světa, ten bude ais hezký. Ale bojím se velkého množství opakujících se aktivit (kolik budeme muset vyšplhat věží, osvodobit bandit campů, apod?). A halvně hratelnosti. Feeling ze střelby v ID hrách je prostě super. Feeling ze střelby v Avalanche hrách není žádný. Ti to dělají tou nejzákaldnějí formou. Takže z tého hry mám fakt obavy :-/
  • Tak koukám, že do obsáhlého seznamu věcí které nenávidíš (pro pubescenty hejtuješ), přibyla i čeština.
  • Podle mě za to nemůžou konzole, ale honba za hezčí grafikou, filmovostí a zpřístupněním her širšímu publiku. Na dnešních konzolích by lepší AI ve starších měřítcích nebyla problém a gamedesign s tím vůbec nesouvisí.
  • Johnny
    ono to je totiž pořád aktuální takže mě to teda docela sedí
  • RAGE byla ucházející hrou a rozhodně neurazila, s tím že závody, vylepšování vozů ala Deathrealy byli dobrým doplňkem a podstatnou částí hratelnosti a ingame karetní hra trochu předběhla čas současného zahlcení tohoto digitalně-herního prvku. A k obsahu "teaseru": Očividně zvetší svět možná do hodně otevřených planin až možná do jednoho velkého světa podle Mad Maxe s tím že také zvětší vozový park a velikost největších vozů a evidentně stále bude hrát nějakou roli vojensky a technologicky vyspělá skupina držící veškeré archy které nebyli osazeny vojáky pod zemí, ale z videa je vidět pár kusů jejich techniky tak se dá předpokládat, že se skupina rozpadla a bude děj navazovat na jedničku přímo a pokročilou techniku rozebrali obyvatelé pustin a možná osvobození přeživší z arch. Dále se dá usoudit že dost podtatnou roli hlavního záporáka převezme skupina mutantu a banditů s různě zaměřenou orientací skupin (jako v jedničce: osobní souboje-Ghost, výbušniny, palné zbraně,...atd.) a samozřejmě v otevřeném svěťe kde se budou pohybovat technologicky vyspělé tanky a vozy po střechu naplněné výbušninami naroste počet opevněných osad s poněkud mírnějšími osadníky. A předpokládám, že děj se bude motat kolem zachránění a nalezení co možná nejvíce přeživších z arch pro jejich technologické znalosti a potenciální posílení odboje proti vyspělé vojenské organizaci a posunutí obyvatel pustin v technologickém žebříčku, nebo to tvůrci šikovně přeskočí a dostaneme šílenější verzi Mad Maxe (otevřený svět s pevnostmi) a kapsami narvanými střelivem a záměrem čistit jedno doupě padouchů za druhým. Snad udělá jasno dnešní Gameplay.
  • Ocěnuji jak nevyšiluješ z barviček..:)
  • Ready to Die - Andrew W.K
  • Jo, le zase hry barevnýho kouře a pouště prostě vypadají dobře. Pokud kolem sebe budou psycho-magoři metat barevný smoke screeny, tak to může na obrazovkách vypadat taky dobře. Teaser je teaser, nebo co to bylo..

    Já bych zase sebevraždu v podobě nevím čeho neprorokoval. Růžový klauny a tak--

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit