Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A kromě toho zjišťuju, že co je to pdel víte velice dobře, ale co je to řiť, o tom nemáte zdá se ani potuchu *3*
  • Tak bohužel zjišťuju, že v dnešní době jsou schopny tři řitě blbečků vyblít na internet hromadu recenzí, ale kvalitní návod ke hře, to už je zřejmě příliš vysoká liga *9*
  • Najdu prosim nekde navod na netu na tuto hru,zamrzl jsem hned na zacatku ve vlaku,kde nemuzu najit jeden ze zlatych medailonu k otevriti tasky.
  • Ahoj, hraju resident evil zero a ted jsem v té knihovně ale místo holky tam vyšplhal nahoru kluk a nejde mi to ted změnit, abych tam dostala tu holku..a naposled to mám uložené už s tím klukem :-/ je nějaká možnost to zaměnit?
  • Ježiš zastřelte někdo už tohohle recenzenta, kurv.. ten tomu rozumí jak moje babička laserovým senzorům. Co plácne je hlod, jedna kravina vedle druhý. Bože takovýhle lidi táhnou redakci dolů až se jednou potopí a pak budou ptát jak se to mohlo stát, když Olejník byl přeci takovej expert.
  • Stará dobrá klasika resident evil, za mě palec nahoru :)
  • Hnisavec
    Konstruktivna kritika zalozena na empirickych dokazoch nie je hate ani plivani..mylis si pojmy s dojmami hh..ked nevies radsej nereaguj lebo robis zo seba len hlupaka
  • vlastik.plaminek
    Vzhledem k tomu, že Džasťova cílovka s tebou půjde za pytllík bonbónů, nic světoborného bych v tom neviděl.
  • Nope 1 ani 2 sem tehdá nehrál, teprve ted nedávno sem začal s remasterem takže tvoje trapná generalizace je uplně mimo a popravdě inventář je to jediný co mi na tomhle (podle mě) subžánru hororovek nesedlo ta statická kamera(dobře umístěná ofc.) má něco do sebe a atmosféra se dala taky krájet.
    Navíc je stále dost očividnej zájem když se chystá remake 2 dílu takže šance na uspěch asi bude, je to prostě hra dělaná pro určitou skupinu hráčů a kupodivu v ní nejsou jen starý kmeti.
    Navíc a pro tebe a tobě podobným je tu dost survival hororovek ala isolation,dead space apod. takže si myslim, že bys klidně mohl prskat spolu s jackem v jinejch diskuzích než tady (jen návrh).
  • Co příspěvek, to nějaký hate, nebo plivání. Neber si to zle, ale ty musíš být na živo teda pěkný kok*t.
  • Ja fotr, ale ty děti zase umí alespoň česky.
  • No jéje. Alespoň druhý a třetí díl jsou tímhle nepřekonatelnou záležitostí. Při prvním hraní těchto dvou pěkně při tmě v jednu noci ti klidně na nervy dokázala zahrát obyčejná zvuková stopa připomínající zapraskání podlahy v soundtracku a asi kdekdo si cvrknul, když třeba skrz zabarikádovaný okna najednou vyrasila řada ohnilých ruk a zachytily tvou postavu zrovna když si procházel a to nemluvě o Nemesis ve trojce. A takových bylo hodně. Ale nešlo jen o ty chytře proložený lekačky a nějaký nutný gore jako takový, ale o to napětí, pocit nejistoty co se může dít dál a tak, který se s tebou nesly celou hru. To mělo při hraní tu správnou šťávu, kterou můžeš označit za strašidelnou. Něco podonýho se podařilo zopakovat až remaku na Gamecube. Ale EW je dobrej, ale už to nemělo takovej efekt jak člověk čekal, ale k doporučení se přikláním.
  • kazdopadne je zajimavy sledovat jak sou lidi stale slepy a budou davat palecky dolu.pro takovy playstation 1 a 3 hry a nechat je zhnit v te nostalgii,
    ale dokud budou mit deti pristup na internet,tezko s tim neco delat....
    viz afery 30fps,nextgen,cokoli od nintenda,destiny,wow,cod,LoL a milion dalsich
  • nejlepší Resi z poslední doby(čti od 4 dílu) je The Evil Within. Tu hru opravdu doporučuji, navíc první DLC je i dost strašidelné(ona místy byla strašidelná i původní hra viz neviditelní nepřátelé). Byl vůbec někdy Resident Evil strašidelný?
  • Hnisavec
    Tiez som dohral vsetky Residenty...5tku dokonca na najtazsej na S rating celu. Naposledy som prebehol 4ku na hard, Evil Within pod 4 hodiny a Resident Evil HD remaster. A musim skonstatovat ze ide v dnesnej dobre o naozaj zastaralu nudnu vec...nie je to vobec tazka hra len je neskutocne otravna co robi rovnaky pocit frustracie ako ked je nieco nefer tazke. 3 hodiny hrania a 3 hodiny pozerania na zatemnovacku animaciu otvarania dveri...wtf. Zbieranie predmetov je tiez uplne mimo logiku..kluc a mini erb zabera tolko co pistol v inventari. To si postava nevie dat podstatne veci pre postup v hre niekam.inam doprd3l3? 40x sa vracat do rovnakej miestnosti len lebo je inventar osina v za..ku a kluc odlozeny na zemi potrebujem zrovna na dvere o 5 km a 4 hodiny hratelnosti dalej akurat ubija hororovy zazitok. Kamera je priserna a nemoznost strielat za chodze detto...a dohrat starych Resi a detto remastre nie je nic hardcore ako sa tu daktori pasuju...je to easy prechadzka zahradou plnou zombikov a zastaralych oldschool mechanik ktore boli otravne uz pred xy rokov a v dnesnej dobe biju ako past na oko a nijako nesuvisia s kvalitou hry...
  • kamarade,ja sem dohral vsecky RE na hard sveho casu,vsecky dead space na insane.
    problem s orientaci je ciste o zmatene kamere,ktera se prepina nelogicky a chaoticky.
    par prikladu: jsou zde mista kde musis vystrelit kotvu,na to abys to misto videl,musis presne pod nim a to prijdes jedine tak,ze si pod nej stoupnes,samozdrejmne kamera se ti prepne 1 cm od toho mista.todle je ve hre asi 5x.
    dale je tam na SPOUSTE mist, nelogicky reseny pohled kamery,ktery si ti opet prepne jen pokud stojis v poli 1x1 m.tech mist je tam opet 10.
    problem ktery TY nevidis je,ze tyhle hry vymreli z jisteho duvodu.hajit je a jejich mnoho let prekonane principy,je jako postavit se proti evoluci.
    nemas pravdu v podstate v nicem a mas opravdu jen ty ruzove bryle,protoze pokud by jsi pravdu mel a hra byla bajecna hratelna prehledna,strileni bez chybicky,NIKDY by nevznikl RE 4 s ovladanim jak ho zname a vem jed,ze do sruvival hororu se uz nikdy staticka kamera nedostane,natoz inventar na tak debilni urovni,ze postava co nese brokovnici a pistli,uz neunese 3 kiyticky,protoze je ocividne bere i s kvetinacem.
    nazory mas zajimavy,ale je na to be videt,ze si jeste mlad a nerozumis uplne hernimu desingu.
  • TheGGG
    víš že Justin měl zřejmě víc holek, než ty i všichni ostatní neckbeards tady dohromady... je to holt můj vzor...
  • TheGGG
    peněz mám dost bro... takže proč ne...
  • Tedy jsem fanda serie RE a to pouze 1 až 4 dílu. Pak to šlo už hodně dolu :-( Nevím, ale zdá se mi, že Capcom pouze ždíme, kdysi slavnou serii. Jsem fanda, ale s koupí, počkám, vzhledem k tomu, že už celou serii mám na Gamecube...
  • ZvacA
    Tomu rozumím, sám bych taky nevěděl jakým adekvátním číslem hru obecně dnes hráčům představit. Na jednu stranu velká radost, že je Zero ve své původní podobě konečně k dispozici pro další platformy, na tu druhou to není pravda žádný vrchol série, je méně hororová a je navíc trochu jiná a nemusí opravdu nabízet po těch letech dost na to, aby na sebe uměla strhnout pozornost všech a nejen znalců série. Asi je to fakt, že tenhle remasterovaný projekt zůstane oceňován primárně k tomu přístupnými fanouškami. Určitě je však na místě to, že některé věci, které se zmiňují, třeba to pohodlnější rozložení v ovládání a tím intuitivnější a pro některé hráče méně frustrující gameplay (zkoušet RE k+m je obecně hráčská sebevražda :) ) by klidně mohly být remasterem opraveny a nic by se tím nestalo. Sám je moc nepovažuju pro celkovou hru za něco sice tak fatálního, co by vyloženě bránilo tomu si to vychutnat takový jaký to je, ale asi každý, kdo tuhle sérii a staré díly zná, ví, že i tyto staré projekty mají svá ale, přesto je bere jako součást toho, o co žánr usiloval. Nerad bych však, aby se někteří těmto starým dílům a jejich podávání survival-hororu s těmi všemi svými alfami a omegami, které k tomu jsou , zbytečně lekali, nechali se unášet číslem v rezenci a považovali je dnes za něco příšerného, co nestojí minimálně za vyzkoušení. To je důvod, proč kolegovi oponuju, protože věřím, že sám hru vnímá příliš černě.

    Nejsem taková konzerva, co by vytahovala kříže nad novějšíma dílama a modlila se jen k původním konceptům RE, naopak mám rád i nové díly a jsou mi stejně zase jasné i jejich výhody a nevýhody, ale podobně jako u ostatních "veteránů" si člověk uvědomí, že ten pocit v rozdílu v zahrání si dílů, které ještě mohou být definovány tímto původním žánrem survival hororu a těmito mechanikami a s tím spojenou výzvou, zábavou a atmosférou, která se tvořila fantazií z ničeho, je trochu o něčem jiném. Jsou to tyhle blbiny, fixovaný kamery, hrabání se a dělání akcí v inventářích a nutnost pobíhat a přemýšlet s kusem sošky sem a zpět a nemít jistotu v tom, zda vypálený náboj cíl zasahuje nebo ne, co téhle sérii asi po těch letech zase schází a v čem tato značka kdysi tak uspěla. A protože se Capcom zdráhá něco podobného zase tvořit, je vděčnost už alespoň za možnost hrát tyhle remasterované díly přesně takové jaké si jeden pamatuje. Revelations série má s tím svým přístupem nepochybně potenciál a po RE5 a RE6 je to ve snaze Capcomu značku udržet modernizovanou a přesto neztrácet fanoušky krok nadějným směrem, ale jak jsem naznačil výše, něco tomuto konceptu přesto stále schází do dokonalosti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit