Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zase budu ukamenovan lidmi co tvrdi ze grafika je to posledni co je na hre dulezite,ale hry co vychazi v posledni dobe s podobnymi grafickymi stylizacemi,ty jsou snad jeste horsi nez mikrotransakce ve hrach(no dobre nejsou,ale ma to k tomu blizko).
    Proc bych proboha mel neco podobneho hrat? Kdyz se mi zasteskne po 16 bitove grafice,pustim si stare tituly.
    • Je to o konkrétních prioritách. Spousta ovcí je prostě natolik zmasírovaná reklamou, která hledí na líbivý obal, a že je za ním schovaný hnus už nikdo neřeší.
      Pro takové lidi, pro které je obecně nejdůležitější to, jak kdo/co vypadá - je logické, že tento životní postoj uplatní na vše. Tedy i na hry.
      Vypadá to hezky, má to masivní reklamu, takže kdo to nehraje, není IN!!! A jim to stačí. Grafiku vidí na první pohled, není nutné jít do hloubky a zjišťovat, jestli za tou grafikou je vůbec ještě hra a nebo jen plytká blbost, kterou za pár hodin dohrajete a už se k ní nikdy nevrátíte.
    • janchor
      Protože tyhle hry se nehrajou ze stesku, ale pro to, co nabízejí tady a teď. Pro někoho stylizaci a poetiku, která se mu líbí, pro někoho zábavnej obsah, pro někoho obojí dohromady. Nikdo neříká, že bys měl hrát něco, co zrovna tobě nenabízí nic.
    • Takové hry vycházely vždy, akorát je nikdo nerecenzoval a bylo těžké je vůbec najít. Dnes mají garážoví vývojáři podporu jako nikdy.
      • Tak uplne nesouhlasim. Vychazely vzdy,o tom nepochybuji. Ale dneska podobnou stylizaci(nebo proste silne zjednodusenou grafiku) vyrabeji i velke firmy. A zamerne.
  • Tak oni se dělají už i 8bitové strategie? Co bude příště, 8bitové závodní hry? *6*
    • GlaDOS
      http://driftstage.tumblr.com/
      • Na tohle se zrovna brutalne tesim. Prijde mi to jako kombinace Lotus Challenge a starych Ridge Raceru. Bomba!
    • La_Furia_Roja
      Příště bude osmibitový simulátor kamene.
      • species
        ty si delas srandu, ale uz tu mame simulator kozy

        edit - a dokonce i hory, takze imo ke kameni nemame daleko *1*
        • https://www.indiegogo.com/projects/rock-simulator-2014
    • A co takový 8bitový filmy pro dospělé... *8*
    • species
      souhlas, tomu snad chybi uz jen 900p 30fps lock open world adventury... oh wait
  • to vypada hur nez moje pr*el
    • A to už je teda co říct..
  • Ta grafika je opravdu uzasna. Jsem rad, ze v dnesni dobe se najde studio, ktere se nezene jen za sterilninimi polygony, ale je ochotne do grafiky hry vlozit i neco vic, rekl bych skoro az dusi. Proto je mi lito, ze takovych her vychazi tak malo. Nemohl by mi nekdo prosim doporucit dasli gamesky s podobnou stylizaci?
    • Taky se mi vizuál líbí.
  • Vymrdat s vasima vyskakujicima reklamama, krete*i zasrany, mazu tuhle zprasenou sajtu z oblibenych Vy hova*a !!
    • postiženec si neumi stahnout adblock ? *13*
      • dal jsem vam oboum +1 :)
  • Ross
    Návrat ke starým dobrým časům. Stejně to je beztak náročné jak prase, takže to kompy s win 95 ani nerozjedou. *12*
  • Tenkrát nic lepšího nebylo, ale přesto to bylo koukatelné. Grafici si dávali záležet a editovalo se až na úrovně pixelů, nicméně evidentně věděli jak to udělat aby to vypadalo pěkně a člověk poznal, že tyhle 3 pixely jsou rytíř nebo támhlety strom... viz třeba první settleři

    To co vychází dnes je hnus a lenost/neschopnost autorů.
    • Naprostý souhlas! Dříve byl pixelart poctivý a měl svůj účel. Estetika sama vyplynula z toho, že si s tím dal někdo práci a taky ze způsobu jak grafiku tvořil (po pixelech, žádné vrstvy a filtry z Photoshopu). Taky se tomu v té době neříkalo "pixelart", ale šlo o normální grafiku do hry. To co se dělá dneska je jen pokus o napodobení. Chápu módní pojem "retro", ale když vezmu novou mikinu, vymetu s ní louži, pak ji usuším, bude sice vypadat jako retro, ale pravé poctivé retro to prostě není.
      • Mato1987
        toto čo teraz vychádza nie je retro ale často výplod chorých a lenivých hipsterských hláv, česť výnimkám.
        • Kozy
          Co je na pixelartu lenivýho? Protože udělat ho pěkně je taky kumšt.
          • Mato1987
            Tak to určite, ako som už napísal, česť výnimkám, ale okrem kumštu to chce aj talent a 90% hipsterských vývojárov na to nemá ani ten talent.
            • Kozy
              To bych asi souhlasil, dobrýho je po málu.
    • Kozy
      Nesouhlasím, tenhle minimalismus má něco do sebe. Taky to neni zase tak lehký a to řikám jako někdo kdo většinu pixelartu nemusí.
  • Tohle zavání sebemrskačstvím... pomůže to spasit od hříchu, když si to člověk zahraje?
  • Zeptám se odborníků na tento druh vizuálního umění: ta barevná změť napravo na prvním screenu je ničivý oheň, bouřka nebo hurikán??
    • Kozy
      Je mi líto lidí bez fantazie.
  • MickeyMutant
    Většina stromů vypadá jako kulisy pro besídku zvláštní školy vyrobené žáky. Je smutné, že ve firmě nikdo neví, jak vypadá takový smrk a je škoda, že nedokážou zaplatit člověka, který by ho dokázal vymodelovat. Ve zkratce - stromy jsou nerealistický a zfušovaný. Štyry body dolu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit