-
Zase budu ukamenovan lidmi co tvrdi ze grafika je to posledni co je na hre dulezite,ale hry co vychazi v posledni dobe s podobnymi grafickymi stylizacemi,ty jsou snad jeste horsi nez mikrotransakce ve hrach(no dobre nejsou,ale ma to k tomu blizko).
Proc bych proboha mel neco podobneho hrat? Kdyz se mi zasteskne po 16 bitove grafice,pustim si stare tituly. -
-
Je to o konkrétních prioritách. Spousta ovcí je prostě natolik zmasírovaná reklamou, která hledí na líbivý obal, a že je za ním schovaný hnus už nikdo neřeší.
Pro takové lidi, pro které je obecně nejdůležitější to, jak kdo/co vypadá - je logické, že tento životní postoj uplatní na vše. Tedy i na hry.
Vypadá to hezky, má to masivní reklamu, takže kdo to nehraje, není IN!!! A jim to stačí. Grafiku vidí na první pohled, není nutné jít do hloubky a zjišťovat, jestli za tou grafikou je vůbec ještě hra a nebo jen plytká blbost, kterou za pár hodin dohrajete a už se k ní nikdy nevrátíte. -
Protože tyhle hry se nehrajou ze stesku, ale pro to, co nabízejí tady a teď. Pro někoho stylizaci a poetiku, která se mu líbí, pro někoho zábavnej obsah, pro někoho obojí dohromady. Nikdo neříká, že bys měl hrát něco, co zrovna tobě nenabízí nic.
-
Takové hry vycházely vždy, akorát je nikdo nerecenzoval a bylo těžké je vůbec najít. Dnes mají garážoví vývojáři podporu jako nikdy.
-
-
Tak uplne nesouhlasim. Vychazely vzdy,o tom nepochybuji. Ale dneska podobnou stylizaci(nebo proste silne zjednodusenou grafiku) vyrabeji i velke firmy. A zamerne.
-
-
-
Tak oni se dělají už i 8bitové strategie? Co bude příště, 8bitové závodní hry? *6*
-
-
http://driftstage.tumblr.com/
-
-
Na tohle se zrovna brutalne tesim. Prijde mi to jako kombinace Lotus Challenge a starych Ridge Raceru. Bomba!
-
-
Příště bude osmibitový simulátor kamene.
-
-
ty si delas srandu, ale uz tu mame simulator kozy
edit - a dokonce i hory, takze imo ke kameni nemame daleko *1* -
-
https://www.indiegogo.com/projects/rock-simulator-2014
-
-
-
A co takový 8bitový filmy pro dospělé... *8*
-
souhlas, tomu snad chybi uz jen 900p 30fps lock open world adventury... oh wait
-
-
to vypada hur nez moje pr*el
-
-
A to už je teda co říct..
-
-
Ta grafika je opravdu uzasna. Jsem rad, ze v dnesni dobe se najde studio, ktere se nezene jen za sterilninimi polygony, ale je ochotne do grafiky hry vlozit i neco vic, rekl bych skoro az dusi. Proto je mi lito, ze takovych her vychazi tak malo. Nemohl by mi nekdo prosim doporucit dasli gamesky s podobnou stylizaci?
-
-
Taky se mi vizuál líbí.
-
-
Vymrdat s vasima vyskakujicima reklamama, krete*i zasrany, mazu tuhle zprasenou sajtu z oblibenych Vy hova*a !!
-
-
postiženec si neumi stahnout adblock ? *13*
-
-
dal jsem vam oboum +1 :)
-
-
-
Návrat ke starým dobrým časům. Stejně to je beztak náročné jak prase, takže to kompy s win 95 ani nerozjedou. *12*
-
Tenkrát nic lepšího nebylo, ale přesto to bylo koukatelné. Grafici si dávali záležet a editovalo se až na úrovně pixelů, nicméně evidentně věděli jak to udělat aby to vypadalo pěkně a člověk poznal, že tyhle 3 pixely jsou rytíř nebo támhlety strom... viz třeba první settleři
To co vychází dnes je hnus a lenost/neschopnost autorů. -
-
Naprostý souhlas! Dříve byl pixelart poctivý a měl svůj účel. Estetika sama vyplynula z toho, že si s tím dal někdo práci a taky ze způsobu jak grafiku tvořil (po pixelech, žádné vrstvy a filtry z Photoshopu). Taky se tomu v té době neříkalo "pixelart", ale šlo o normální grafiku do hry. To co se dělá dneska je jen pokus o napodobení. Chápu módní pojem "retro", ale když vezmu novou mikinu, vymetu s ní louži, pak ji usuším, bude sice vypadat jako retro, ale pravé poctivé retro to prostě není.
-
-
toto čo teraz vychádza nie je retro ale často výplod chorých a lenivých hipsterských hláv, česť výnimkám.
-
-
Co je na pixelartu lenivýho? Protože udělat ho pěkně je taky kumšt.
-
-
Tak to určite, ako som už napísal, česť výnimkám, ale okrem kumštu to chce aj talent a 90% hipsterských vývojárov na to nemá ani ten talent.
-
-
To bych asi souhlasil, dobrýho je po málu.
-
-
-
-
-
Nesouhlasím, tenhle minimalismus má něco do sebe. Taky to neni zase tak lehký a to řikám jako někdo kdo většinu pixelartu nemusí.
-
-
Tohle zavání sebemrskačstvím... pomůže to spasit od hříchu, když si to člověk zahraje?
-
Zeptám se odborníků na tento druh vizuálního umění: ta barevná změť napravo na prvním screenu je ničivý oheň, bouřka nebo hurikán??
-
-
Je mi líto lidí bez fantazie.
-
-
-
Většina stromů vypadá jako kulisy pro besídku zvláštní školy vyrobené žáky. Je smutné, že ve firmě nikdo neví, jak vypadá takový smrk a je škoda, že nedokážou zaplatit člověka, který by ho dokázal vymodelovat. Ve zkratce - stromy jsou nerealistický a zfušovaný. Štyry body dolu.