Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • bacha na to, zdá se mi že trochu ztrácíš pojem o tom co je hra a co je realita...

    jen pro upřesnění... SC je hra, neni reálná, nikdy nebyla a vždy vyžadovala od hráče solidní macro i micro hru... Naproti tomu MOBA prakticky postrádá jakékoliv macro a je výhradně zaměřená na micrování jediné jednotky...

    Ale nic si z toho nedělej, že už ti SC nejde... je to prostě hold těžká komplexní hra... Možná bys měl zkusit právě nějakou MOBU, ta ti bude tak akorát ;)
  • Ano tome, strategie je o tom microvat každou jednu svou jednotku, vždyť i ve skutečnosti velitel generálního štábu třeba USA má v hlavě každého jednoho vojáka a vysílačkou mu říká, aby teď použil jinej druh nábojů než před minutou :-)

    A pak ses probudil celej mokrej viď, mobíku...
  • typickej nářek lidí, který se k SC vrátili po dvou a více letech a zjistili, že hra je rychlejší a náročnější a že teď dostávaj na p*del i když dříve byli na vysoko v lize...

    celá kauza ohledně konce SC2 v Korei byla taky jen nafouknutá bublina... V Korei se stále hrajou velké i premiové zápasy o hromadu peněz... http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Premier_Tournaments

    Evropský a americký progameři stále jezdí do Korei aby mohli trénovat mezi korejcema...

    a nakonec, jestli si myslíš že ability dělaj z SC2 MOBU... tak si asi nikdy nehrál žádnou MOBU, protože pak bys věděl že hlavní rozdíl je jinde... ale chápu, že hledáš ospravedlnění pro svoje chabé micro...
  • KrPa
    taky mozna v te dobe a predchozi dobe pojem competetive hra ani neexistovala, to jeste neexistoval ani e-sport, v te dobe clovek ziskaval informace z levelu a vrcholem "e-sportu" byly lokalni offline lanky

    dle me je sc1 porad lepsi nez W3 a hral se taky vice nez w3, w3 byl vice oblibeny kvuli tem modum

    a rozhodne pokud bude nekdo vybirat nejlepsi rts, online multak hry to jen tak lehce vyhrane nemaji
  • Nesouhlasím z těchto důvodů. W3 je micro . Dobře se na to dívá. Pár jednotek se spoustou schopností a možnost kombinování předmětů/hrdinů/jednotek skýtá mnoho taktických možností. Micro je ideální pro progaming a pro diváka. Jeden click , jeden svitek, jedna jednotka, může rozhodnout vše. Má to přehled. Navíc se skvěle dívá na to, co hráč dělá s hrdiny. Z těchto důvodů je to best competetive RTS dodnes. Jestli to není nejlepší RTS, tak přeformuluji svoje tvrzení: je to nejlepší competetive RTS ever.
  • jamar28
    Proč veskoslave???
  • KrPa
    http://knightsandmerchants.euweb.cz/home/index.htm
  • osobně si myslím, že to se strategiemi není tak hrozné. Sice jich za rok tolik už nevyjde, ale aspoň 1-2 dobré se každý rok najdou.
    Třeba minulý rok (2016) byl opravdu silný: XCOM2 a Total War Warhammer :)
  • Veskoslave?
  • U SupCom je problém i v kodu, kdy i již zničené jednotky hra stále evidovala a snažila se jim dávat příkazy, ale existuje fan patch, který to částečně opravuje.
  • A jaka strategie se ti tedy libi?
  • Tak hlavne ze sis zvednul sebevedomi. O nicem jinem hrani starcraftu ani neni
  • Prostě mi připadá , že vždy musí přijít manažer se snahou odlišit tuctovou RTS a kope a kope až je z toho nudná MOBA ...a pak se všichni diví proč se RTS nedaří :( . Stejně jako EA s medvědy v RA3 ...cirkus , místo alternativy reálií . A pak pro jistotu vzali celou svobodu kterou hráč na mapách měl a z Kanea udělali skoro záchranu světa :/ ...C&C vyvařili do poslední kapky a ještě se ptali proč ty slabé odvary nikdo nechce ...
  • Problém je že zrovna DOW a COH jsou ukázkové skoro strategie . V 90% času máš pár jednotek a zabíráš strategické body vzdálené pár metrů od sebe , aby se děj alespoň trochu hnul kupředu . To mi silně vadilo už na prvním DOW , který alespoň vyšperkovali datadisky a obsahem universa . Popravdě Heroes jsem už nemusel a DOW 3 ve mně vzbuzuje dokonce silnou averzi vůči Relicu :(
  • :) ...Akční až to bolí .Prostě smíchané Diablo s několika strategickými cíli ...A Diablo já nemusel nikdy ;)
    ( Jsem toho názoru ,že vytrhat rodila, zavřít portály a zničit zákládnu je lepší než zoufale čelit vlnám respawnujících se šašků na minimální úrovni a běhat okolo jako téměř nesmrtelný boss .Holt nová doba a zábava pro děti co si neumí přiznat , že by se měli zamyslet i nad sebou ,pokud se jim podvakrát jejich strategie nevyplatila ..)
  • KrPa
    a co strongholdy, sic je ekonomika od setlersu trochu zjednodusena, ale takovy crusader 1 je hratelny porad

    pripadne i serii Anno
  • KrPa
    tim trpela ale temer kazda hra, kde nebyl limit populace, i v RA2 si mohl z 300 FPS padnou na 2 uplne normalne, na antifreez se pak pouzivali atomovky
  • KrPa
    w3 sam o sobe je dobre rts, ale to best rts z toho udelal editor a ruzne mapy/mody jako tower deffence, hry na hrdiny, mobi atd. coz ale neni zasluhou firmy ale moderu
  • Mě stačilo v HoS porážet top mastery, to mě bavilo a měl sem na to :)
  • Jo, to je bohužel pravda. A místo upgradu jedničky zlikvidovali studio pokusem o mainstreamovou 2.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit