Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud je v titulku jakéhokoliv článku otázka, odpověď je VŽDY ne.
    • mondzi
      Trefne :) Vacsinou asi preto, ze redaktori sa snazia posobit nezaujato a nechaju to na nas diskutujucich :)
      • smejki
        no to se musíš dostat právě dál než jen k nadpisu.
    • mm spíš bych řekl že by to VŽDY měla být úvaha a donutit člověka k zamyšlení ne vždy jen příjmutí názoru toho kdo to psal ale i nesouhlas a podobně od toho jsou tu diskuze.
      • Jedná se o citaci z Murphyho zákonů: http://www.volny.cz/classicrock/Textiky/Murphy.htm
    • Black_Hand
      a jen polygony v 2d, prakticky bez detailu.
    • *14*
    • A jeste beze slov!
  • Blbost...mafia 1 nemala zrovna detailne tvare a na konci nejednemu ukapla slza...je to len na hracovi ako sa dokaze s tou postavou spojit, avsak bohuzial za 5 hodin herneho casu sa to neda...
    • Ještě dodej, za 5 hodin herních času, z nějž 4 hodiny jsou in-game a CGI filmečky.
  • Hm... ten člověk má dojem, že nový herní žánr potřebuje nutně výrazové prostředky filmu. Ne
    Co kdyby se hledaly žánry jinde? Stáhněte grafiku do doby před deseti lety a veškerý výpočetní výkon zkustě vynaložit na originální a logické chování npc, vytvořte skutečně rozumnou a přirozenou umělou inteligenci a prostředí, které funguje i bez hráče. Místo grafiky radši zkuste boostovat interaktivitu.
    Nedávno to zmínil i Vávra v podcastu - zatím to jsou povětšinou jen nefunkční imitace.
  • mondzi
    Potrebuju knihy fotorealizmus, aby vyvolavali hlbsie pocity? Otazka uplne mimo misu. Hry potrebuju fotorealisticku grafiku akurat na to, aby boli ako filmy. A preco by mali byt hry ako filmy? Hry maju svoje specifika, a s tymi mozu dosiahnut omnoho viac ako filmy.
    • Protože davy chtějí interaktivní zábavu, která při co nejmenší porci vynaložení úsilí a práce (a interaktivity) přinese co nejvíce pasivní zábavy.
      • mondzi
        Ved hej...tak nech pozeraju filmy :)
  • Fotorealistickou grafiku potřebují v zásadě jen hry, které se snaží realitu zobrazit. Aby ve mě vzbudila hra emoci, tak stačí aby měla silný příběh. Samozřejmě jsem v zásadě pro pokroky v audiovizuálním zpracování her, ale emoce jen na grafice nestojí.
  • Fotorealistická grafika je asi tak třebná, jako pumpa na saně. Nedávno jsem si nainstaloval a hrál BG a krom toho, že se královsky bavím, tak jsou tu ještě hrdinové, kteří ve mně vyvolávají ty pravé emoce, jako třeba: "pro tebe udělám cokoliv holka" nebo "ty jsi ale odpornej trpaslík, nebe vyměním". Pamatuji si na první screenshoty Oblivionu, mně a určitě i mnoha lidem spadla brada, když to viděli. Pak to člověk nainstaluje, spustí a co se nestane? Hra najednou připomíná sci-fi, tolik prkených robotů člověk neviděl ani v Hvězdných válkách. Což schodí celý dojem ze hry, atmosféry, prožitku. Dnes už by se mohli vyvojáři snažit zaměřit na animace a celkovou uvěřitelnost postav.
  • Myslím, že to potřeba není. Animované filmy také dokáží vyvolat emoce a to jsou některé opravdu hodně stylizované, jen to musí někdo umět. Ale je mi jasný, kam tím míří. S fotorealistickou grafikou bude moci emoce vyvolávat i kdejaký "škvár" protože to půjde o dost jednodušeji.
  • Izmæl
    Hry (nebo spíš momenty ve hrách), které mě emočně hodně silně zasáhly a které si zrovna vybavuji (protože je jich stopro víc, ale hrál jsem tisíce her a všechno si holt nepamatuju) by byly:

    × Mafie: poslední mise a zabití Sama (to fakt nebudu dávat do spoileru, protože už jí každý určo dohrál) společně s "Přátelství je sračka.", což je dodneška legendární hláška, se jedná o výborné zakončení jedné vynikající hry.
    × Modern Warfare 2: zabití Ghosta a Roache a následné podpálení těl s úžasně silnou skladbou by Zimmer.
    × Deus Ex: HR: zakončení příběhu společně s touhle skladbou (http://www.youtube.com/watch?v=qZoU3tYdB6s) a Adamovo filosofováním se jedná o jedno z nejsilnějších zakončení u už tak skvělého zážitku.
    × Uncharted 3: prošel jsem první a druhý díl s velkou radostí a příjemným zážitkem z hraní a proto jsem se těšil na trojku jaxviň, ale když přišla scéna, kde zastřelili Sullyho, tak mi bylo fakt divně, oblíbil jsem si tu postavu a proto jsem byl o chvíli později fakt rád, že šlo jen o přelud.
    × Mafia II: stejně jako u třetího Uncharted, oblíbil jsem si postavu, Joea, a na konci při "Co uděláte s Joem?" "Už ho nebudeme potřebovat." jsem sice neměl na krajíčku, ale bylo mi líto, že ho pravděpodobně oddělaj, i přesto, že se jedná jen o postavu z pixelů.
    --- Takže ne, podle mě hry nepotřebují fotorealismus, aby se vyvíjely. Jde o postavy, příběh, hudbu, lokace, záběry kamer, dialogy - grafika je vážně snad až na posledním místě, i když...
    • @departed Jsem rád, že někdo zmínil Modern Warfare 2 a nechápu jak někdo muže tvrdit, že je to nejhorší díl série.
    • Ještě bych přidal konec RED DEAD REDEMPTION, pro mě nejsilnější zážitek ze hry.
    • A co CoD:MW1 konec? Jak Prica ozivoval ten rusky vojak a nevyzeralo to moc uspesne To som mal pokazeny cely den...
  • Stačí si vzpomenout třeba na první dva Fallouty a Planescape Torment a známe odpověď :)
    • K tomu přidej baldurs gate sérii a je absolutně jasno

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit