Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 500 h hraju na 40-1 serverech pod nickem Grossdeutschland vetsinou kolem pulnoci nekdy se stav at vidis jak se to hraje
  • RO2 hraju a blbě navržené mi nepřijde. Spíš Arma je nelogická v tom, že jsi pilot, tankista nebo voják, podle toho co za prostředek je zrovna kolem, asi jako BF. Ale že jako pěšák bez výcviku bys ani nevzlétl je jim jedno. Stačí mi ty kaskadérské kousky co postují na FB tady. Kdy vyskočíš ze stíhačky, sundáš sniperkou proti letícího pilota a ještě stihneš za letu nasednou do jeho stroje, který začíná padat tvým směrem nebo jiné šílenosti alá holywood. Ale během války prostě pěšák nelezl do tanku (max. ke kulometu na věži) a tankista nebojoval jako pěšák. Natož do toho ještě míchat piloty.
  • Paulcz
    Jo Arma, děsně to prožívaj a pak se podívaj na mapu kde je vidět každej člen týmu včetně statusu, případně to přepnou do pohledu třetí osoby :)
  • Paulcz
    Zkus si to zahrát :) Možná pak pochopíš rozdíl mezi dobře a blbě navrženou hrou .
  • To hlasité ostřelování z letadla je nejspíše záměr. AC-47 Spooky (dá se přeložit jako strašák) měl na palubě tři rotační kulomety a ty byly schopny svými střelami pokrýt poměrně velkou plochu, navíc měl opravdu děsivý účinek, což podle mě dost dobře funguje i ve hře, protože jakmile Amíci zavolají Spookyho, tak většina hráčů raději zaleze, protože není úplně jasné, kde má útočit....

    Pořád je tu ale možnost, že to je fakt nějaký bug a hlasitost dopadání kulek se podle vzdálenosti nesnižuje tak, jak by měla...

    Jinak mě třeba ten systém krytí vůbec nechybí, jsem zvyklý z RO1 spoléhat jen na svou hbytost hráče
  • Jakožto nadšený hráč realističtějších stříleček typu Red Orchestra (případně Verdun) jsem se na Rising Storm 2 Vietnam celkem těšil a zakoupil si jej asi dva dny po vydání.

    Oproti RO2 mě trochu zamrzel systém tutoriálů, kdy nyní si výcvik sami "neprožijete" ale pustí se vám návod na Youtube. To nemusí být špatně, ale osobně jsem ve hře nemohl přijít na to jak se krýt za překážky a v instruktážním videu to šlo jakoby nic. Až později mi teda došlo že vykukovat lze jen přes nízké překážky. Tímto se dostávám k absenci cover systému, který byl prostě skvělý a přidával na realističnosti (nikdo ve válce přece nestojí jak tvrdé Y na bojišti a rozhlíží se). Nezbývá než doufat, že tvůrci nám vyjdou vstříc (nebo že na RO2 serverech zůstane dost lidí).

    Vizuální stránku u RO2 jsem si zvykl příliš nehodnotit, protože tuto hru přece nehrajeme kvůli grafice.(Ačkoliv na to že to je hra z roku 2011 tak vypadá dle mého slušně). Rising Storm 2 je o něco barevnější a sytější. Nevím jestli je to ku prospěchu osobně mi vzhled původního dílo seděl více (vietnamská města ale vypadají dobře).
    Co musím pochválit je ozvučení. Zvuky vrtulníku i stíhaček zní dle mého opravdu živě a pokud jsem hrál za vietnamce tak mě i děsili (což vietnamci začívali). Avšak z čeho jsem byl zmatený je ostřelování (myslím) z letadla vietnamských pozic, ačkoliv kulky dopadají bezpečně daleko zní to jako by padali kousek za vás (možná je to účel, nevím).

    Celkově mi přijde že se v RS2V trochu slevilo z obtížnosti (Spoluhráči jsou označení!). Je pravděpodobné že časem se obtížnost zvedne, až se hráči "zaučí". Uživatelské rozhraní působí sice efektivně ale není tolik přehledné jako v RO2.

    Kdybych to měl shrnout, tak na Rising Storm 2 jsem nečekal netrpělivě ale byl jsem zvědavý. Moje dojmy jsou smíšené. Hra si ze svého předka bere osvědčené mechanismy a přidává něco nového, ale nesmyslně odstraňuje systém krytí. Co jsem si velice oblíbil jsou tzv: panji, pasti které mohou VC líčit. Vrtulníky a vůbec letecká podpora má zřejmě nahradit tanky, a myslím že zde platí (jako u RO2) že když ho ovládá někdo schopný tak jeho tým má obrovskou výhodu. Kdybych měl vyjádřit počtem bodů od 0 do 5 asi bych dal 3,5 bodu, s tím že pokud budou vývojáři na hře nadále pracovat dal bych i víc. Ještě bych se chtěl pozastavit nad jménem. Myslím že spousta hráčů bere Rising Storm 2 jako následovníka Red Orchest (i já). Ale ten v názvu nikde není Red Orchestra. Třeba tím autoři chtěli naznačit že se to nemá úplně spojovat. Kdoví, ale zase název: Red Orchestra 2 Rising Storm 2 Vietnam je hrozně dlouhý a taky pěkně divný :) takže kdo ví.
  • Dobré to je, ale po pár hodinách hraní prvotní nadšení trochu upadlo. Jednak je tam dost bugů (většina je jich stejných jako v RO2), které ještě dokážu tolerovat, ale net code mi příjde nějaký fakt divný, často se mi stává, že do někoho nasypu 5 ran z lehkého kulometu z dvou metrů přímo do trupu, ale on mě zabije hned na první ránu z nějaké flustačky do nohy a ještě mi napíše, že prej jsem vystřelil jen jednou - musí tam být nějaká divná synchronizace, u mě chyba být nemůže, připojení mám rychlé a hra mi jede stabilně na 60 fps... Dále je tam nějaké zvláštní cukání / lagování, opět stejné jako v RO2... Jinak jako dobré, ale je tu kladen větší důraz na práci velitele než tomu bylo v RO2, takže pokud je team leader u Amíků nějaká lama, tak tým nemá šanci na vítězství.
  • Souhlasím s tím co píšeš, ale neházel bych všechny do jednoho pytle. Zkušené hráče můžeš poznat stylem hraní, většinou u toho sedí pozdě večer, když už musí děcka jít spát a pak se dá dobře zahrát. Většinou na amerických servrech funguje i koorinace, kdy se podaří nejen postup v rámci squadů (čet) ,ale i celého týmu. To je potom radost hrát. Dá se to zažít i na evropských servrech, ale tam už bohužel méně často (aspoň taková je má zkušenost). Pro úspěch je důležité kdo hraje za velitele a jak moc a jak kvalitně dokáže komunikovat s celým týmem.
    Celé to je o přístupu a vzajemné pomoci. Ani velitel toho moc neudělá pokud mu velitelé čet dobře nepoloží markry k použití artilerie, pak takovej velitel muže jen trapně sledovat jak je nepřítel kosí. A nebo pokud oznámí nějakej srike na zajištění zony, na a nebo kolem cap-zon a lidi mu do něj naběhnou, za co pak dostane ještě zjeb...áno tak to je taky funy *1* a neudělá s tím nic... ale i tak je to super hra
  • A jak dlouho že to hraješ, chlapče? Teď to bylo free na Humble Bundle, že? *3*
  • No chlapce tak to si 300 hodin hral asi s botama protoze ten skvelej kryci system sem v RO2 nevidel nikoho pouzivat co to vyslo
  • Ja to mam presne naopak. Kryci system jsem v ro2 nemel rad a jsem rad, ze tu neni. Mohli odstranit i spawnovani ke squad leaderovi, to uplne shazuje autenticitu
  • To je sice fakt docela málo, ale red orchestra 2 nezačínala s o moc větším počtem. Navíc se některé kusy dostali do hry až pozděj a pár map se pro jistotu nehraje vůbec, zdravím tankisty na Gumrak.
  • RO2 a RS mám něco okolo 300h, ale Vietnam mě zatím vůbec nechytl. Mám nahrány asi 3 hodiny, ale nějak se nemůžu přenést přes fakt, že odstranili skvělej krycí systém. Jako co funguje, není třeba odstraňovat. Hra byla díky tomu jedinečná a pro mě osobně hlavní tahák. Jediná další FPS, co měla podobný cover system si vybavuju Call of Juarez. Absolutně nechápu, proč to odstranili. Takhle člověk nemůže smysluplně scanovat okolí a přitom nebýt jak pěst na voko *16*
  • Spawn na hraci v realisticke hre? Hezky oxymoron.
  • Tohle a realistická hra ? Vždyť je to klasickej Multiplayer ... měl by jsi vyzkoušet Project reality Vietnam nebo Arma 3 Vietnam War aby jsi zažil něco realističtějšího:
    https://www.youtube.com/watch?v=JcWieoSbduw
  • K tomu ještě dodám: Musím doufat, že se někdy dodělá mod In Country Vietnam do Red Orchestra 2 .. nezbývá mi holt než opět čekat na něco z Vietnamu.
  • Nezapomeňte na moddery, do RO2 taky přidali pár map
  • O něco rychleji než fretka :D
  • Já nevim, ale asi jsem od toho čekal něco víc, nevím proč ale vydržel jsem u toho maximálně jedno odpoledne, Nepoznal jsem rozdíl mezi dvěma modama co byly k dispozici, přišly mi uplně stejný.Navíc mi tam chyběl mod třeba Capture The Flag, nebo klasický deathmatch atd. Ty mody prostě byly pro mě nudný, to je jen můj názor, jinak zbraně, heliny, napalm super ale mody to zhatily a nevím či si to mám vůbec koupit a přitom jsem se na to tak moc a dlouho těšil.Nevím, Vietcong mě bavil, Battlefield Vietnam mě bavil, ale tohle moc ne, asi zůstanu u Project Reality Vietnam, zdá se mi to mnohem lepší.
  • Doufám že bude recenze na tuhle pecku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit