Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Andromeda hovorite, a bude aj Kevin Sorbo? ;)
  • Pro mě je mass effect třetí nejlepší věc co bioware udělali po sérii baldur's gate a knights of the old republic 1, já jsem nadšený a haters ať si trhnou *5* jediné co jsem viděl v této sérii jako hloupost byl návrat k nábojům, systém přehřívání zbraní mi tam seděl víc
    • http://blog.bioware.com/2015/06/15/introducing-mass-effect-andromeda/?sf38667951=1 Tady info pro ty kuřbuřty, který nenapalo kliknout na ten ZVÍRAZNĚNEJ odkaz v článku a stěžujou si, že trailer je o ničem. Doufám, že většina z vás nedomrdů umí číst!
      • Magister_Peditum
        Zklidni hormon. *3*
        • Co bych měl klidnit drahý kolego? Až zdejší diskuzní žumpa přestane všechno a všechny kritizovat, tak pak budu k těm hovnořezům přistupovat jako slušná osoba.
          • Až přestaneš ostatním říkat nedomrdové a kuřbuřti a až se naučíš jak se píše slovo "zvýrazněný" tak možná pak to tady nebude taková žumpa, o které mluvíš.
          • Můžeš začít u sebe, čtvrtý výkale v páté řadě. *2*
    • Kdyz nekdo 5 let slibuje, ze kazdy rozhodnuti ve hre bude mit vliv, a stovky lidi maj rozehrano v X ruznejch variantach, aby se o tom mohli presvedcit, tak si za to jak dopad 3ti dil zaslouzi dostavat dene po koulich az do skonani sveta.
      • ano každé rozhodnutí mělo vliv, všechno co jsi udělal ve hře, mělo vliv ve HŘE, moje rozhodnutí nechat žít/zemřít to že někoho rozhodí finální animačka a zabije to pro něj předcházejících 30+hodin kvalitního hraní posledního dílu není problém můj ani bioware to je jako by si spisovatel nechal kecat od čtenářů jak má knihu uzavřít(ano někteří toto bohužel dělají) člověk má super nápady ale dav konzumentů je stádo píp všichni byli nadšený z bioshock infinite a tam si neměl volby žádný ani v průběhu hraní, všechny byly iluzorní a nezáleželo na nich, ale byl to skvěle odvyprávěný příběh
        • Magister_Peditum
          Ono hlavní problém tkvěl v tom, že na veřejnosti unikly informace o původním scénáři hry, který i vzhledem ději prvního a druhého dílu přišel mnoha lidem lepší. Že se samotný závěr hry zvrhl v jakýsi sci-fi AZ kvíz, to byla spíš jen poslední kapka.
    • fallanga
      Oni se nevrátili k nábojům, ale k termálním zásobníkům. Rád slovíčkařím.
      • Vždycky mi přišlo, že měli logiku zásobníků vymyslet jako kombinaci. Výměnné zásobníky, které ale samovolně chladnou nebo jdou pro úsporu munice vyvětrat. Šly by s tím z pohledu herní mechaniky dělat i takové pěkné triky, jako je velmi omezené chladnutí ve vakuu a naopak rychlejší na studených planetách venku. Rychlejší chladnutí když je zbraň teplejší, ale možnost zaseknutí zásobníku pokud se mění přehřátý jsou pak už jen drobnosti k zamyslení.

        Určitě je to v BioWare napadlo, takže bych čekal, že se jim to hodilo EA ze stolu pro komplikovanost.
      • princip je takový, že to jsou náboje a je jedno jak tomu ve hře říkají a nenávidím to, byla to jediná věc která mi vadila na ME 2 přišlo mi to jako krok zpátky, mám rád i třetí díl, ale jedničku mám nejradši a to jsem celou sérii hrál až krabicovku trilogy(strašně mě naštvalo, že tam nedaly všechny DLC)
        • Ve 2 říkali, Gethové se k nim vrátlili jako první (a potom i ostatní), protože statisticky s nima je vyšší šance na zabití. Co jsem ale nepochopil bylo, že klidně tam mohli dát termální zásobníky a když by došly, tak jedeš na přehřívání (ve 2 a 3 si bez nich už nezastřílíte)
          • fallanga
            Přesně tohle mne také napadlo. Proč nemůžeš střílet ze zbraní potom co ti dojdou termální zásobníky? Logicky, by to mělo jít, jen by se ti přehřívala zbraň.
          • Cosi
            V ME3 se v dodatcích objevil lancer z prvního dílu.
  • Luckiller
    Někdo z E3 musel vidět Strážcové galaxie a říct si: "Hlavní hrdina ME4 musí poslouchat starý retro fláky." *3*
  • Ristoro
    Na ME se těším, ale ten trailer je absolutně o ničem. Nic neříkající, tohle by šlo udělat i z ME3ky.
    • Mě to řeklo víc než dost. Otevřený a různorodý prostředí, Mako, N7 protagonista a peckovej vizuál. Těžko říct jestli tak bude vypadat final product, ale to rozběhaný v enginu a "prý" je tahle vizuální podoba jejich cíl.
      • ten trailer sa aj niekomu paci? Berem ze prva cast je zaujmava, hudba je fajn, mozno skor fallout to evokuje. Ale co je imho uplny fail, su tie jetpacky, ked som na to pozeral si vravim wtf? bounty hunter zo SW ?? si delaj kozy...
        hlavne ze v ME sa nikdy nedalo ani skakat a zrazu tam natrepu jetpacky, len preto ze to dnes "musi" mat po titanfalle kazda hra.
      • Luckiller
        Bude to jako DAI, ale ve vesmíru. Snad z toho jen neudělají simulátor MMORPG pro singlplayer. *6*
  • Jedna z nejlepších herních sérií. Těším se, ale škoda, že vyjde na oridžinu. Či-li čekačka, až bude pod 5 eček *7*
  • Ja sa velmi tesim *14*
  • Obavy. Jak a proč navazovat na něco tak výjimečného, jako je dějově koherentní trilogie Mass Effect...
    • Proč navazovat? Jenom použít universum a víc ho rozvinout, zasadit to časově můžeš kamkoliv, je to scifi, klidně můžeš cestovat časem do vesmíru za času starověkého sumeru stvořit mítus o Anuaki *1* ,btw taky vidím příběh Sheparda jako uzavřený
      • proboha mítus *1* já mám dost, to je z přepracování, dobrou noc pánové
    • Naplnit ten kurvadrátovsky velkej potenciál, kterej tahle série má. Pěkně od znova a naplný koule! A ooo konec 2016. Žádná rychlokvaška ala Mass Effect 3. To mi ke klidu stačí!
    • Milk the cow!
  • Mass effect serii zboznuju a spolu s Kotorem pro me nejlepsi RPG ale od ME4 radsi nic necekam. Po pro me naprosto zpackanym konci moc neverim ze navazou nejak smysluplne.
  • Kdo že to vydává, EA?! Takže to znamená přestat se věnovat koníčkům a rodině a začít se učit anglicky. Stará si bude muset najít milence aby nestrádala. *7*
  • Já si myslím, že teorie indoktrinace je v podstatě reálná. Ten "vývojářský" deníček (další video, kde autoři říkají, jak bude nová galaxie, nové postavy atd.) je jen blábol. Sheppard je samozřejmě naživu, buď indoktrinován (pokud jste se rozhodli pro synétu nebo ovládnutí) nebo úspěšně vzdoroval indoktrinaci (zničení reaperů a přežití Shepparda). Hlavně Bioware a v podstatě nikdo jiný, by si nedovolili vymazat předchozí děj, předhcozí postavy, pocity hráčů, které k těmto postavám cítili. Sheppard se vrátí, a bude to bomba.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit