Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a to vazne nikomu nevadi, ze to bude zase reskin? U Far Cry vam to vadi, tady ne?
    • vadí, jó to vadí
      • Jack1947
        Nemít prachy ještě více vadí *3*
    • Nevadí mi to ani u farcry ani u assasina ani u tomb raidera zvolená formuile a principy tohohle hraní mě prostě baví jsem explorer typ a prozkoumavám všechny zákoutí a skulinky aby mi neunikla žádná skrytá lokace. A tak to mam i normálně jsem cestovatel a když necestuji jsem na fiktivních cestach. Takže tak.
    • Jack1947
      Je vidět žes nehrál ROTT jinak bys to netvrdil.
  • Croft edice předobjednána. Teď už jen čekat.
  • Odulin
    Tímto chci poděkovat Jackovi za jeho pravidelné lingvistické obohacování. Z dnešní lekce si odnáším velmi rafinovaně vykombené "Rambo alá styl", ale především klenot v podobě nového idiomu --> "netlačit na strunu". (pro příště á la Rambo). Díky mistře, díky.
    • Jack1947
      Nojo někdo musí trochu vylepšovat zažitá nudná slova obohacovat je trochu špetkou novoty ;) nemáš zač. Mistře *15*

      Rambo alá styl se mi tady prostě hodilo více noo *5*
  • Pokud nebudu muset čekat na amatérskou češtinu nemám problém si novou Laru předobjednat, poslední dva díly mi poskytli kvanta hodin zábavy.
    • takže nový Stín Pleničky Hrobek?
      • Jasně, lidi si kupují hry s lokalizaci kvůli tomu že potřebují přeložit název hry. Ty stovky normostran často odborného nebo tématicky založené textu nejsou důvodem.To že si někdo umí objednav u stánku pivo nebo se zeptat na cestu nutně neznamená že dá i výlet do historie dávných civilizaci. A vysolit 1500,- a pak u toho mít na klíně slovník je opruz. Pokus o vtip ti ale upřít nelze.Pokud si to ovšem nemyslel vážně, to by bylo dost smutné.
        • Jack1947
          hehe a já se směji těm chudákům co si stále nemůžou zahrát protože to zlý korporáti nelokalizovali!
      • Když jsi tak v dobrý v překladu jistě zvládneš i tohle. You are an idi.t. *6*
  • mám rád kulturu Mayů a Aztécu, takže jsem se poměrně těšil, ale nějak mě to nezaujalo, není to moc atmosferické, vím, že FromSoftware by rád zpracoval tohle téma, takže snad jednou se dočkám.
  • Rambo alá styl je něco jako styl à la Rambo? Nebo jde o nějakej rafinovanej popkulturní odkaz, kterej mi uniká?
    • Jack1947
      Není to jedno hlavně že ses poblil do diskuze *7*
    • To je odkaz na Jackův vnitřní svět...
    • Jack je mistni r e t a rd. To nevis ?
  • Jack1947
    Už z prvních pár obrázků je vidět že to zase bude Rambo alá styl. Nevadí, hlavně aby se s tou akcí zas netlačilo až moc na strunu *3*
    • Ja zboznujem Rise of the Tomb Rider...
      No uznavam ze pri najtazsej obtiaznosti som to presiel ako NIC.
      Tym padom - prijal by som viacej hardcore hratelnost, stealth vaznejsi, budovanie postavy lepsie talent stromy na danu zbran,recoil nabijanie atd. Alebo aj Healing, zranenia od nabojov atd.

      Mozno aj Styl Kingdom Come Deliverance. Kedze mi sadol hardcore old school styl. (A nebolo by to zle z dovodu: predlzenia hratelnosti, a talent stromy na replay hry odznova - a.k.a. srdcovka Dark Messiah)

      Ale to asi chcem moc, kedze je to pribehova akcna hra kde samozrejme realne vojaci maju pri sebe automaticke zbrane a ide ich na vas aj 6 naraz atd. takze ratatata.

      :)
      • Jack1947
        No to bys chtěl moc mě jenom vadilo a vadí že je Lara robocop co se prostřeluje 50 nepřáteli jako by se nechumelilo. Třeba i ubrat na akci a trochu toho zkoumání pár hádanek. Trochu mystična atp...
        • Nech sa paci pred 6hod.
          Rambo , Najsilnejsia ŽENA :D
          https://www.youtube.com/watch?v=j9_8250Kndk
          • Jack1947
            No teda to už vypadá více jako film než hra navíc Z Lary se stal predátor lol *8* jinak trailer nastřihanej hezky.
      • Lukyz
        Pokud jde o ten rozvoj postavy, tak věc, která mě už dlouhodobě štve je, že ve většině moderních her, pokud vyzobáváš side questy atd., tak můžeš všechny skilly vymaxovat, tzn. žádná specializace, žádné přizpůsobení stylu hraní dle vybraných skillů. Krásný příklad jak to správně dělat byl např. první DeusEx, kde si hráč mohl vybrat max. jednu ze dvou (nebo tří?) augmentací na jeden slot, zbytek tím pádem nemohl využít a musel hrát dle svých rozhodnutí. Tohle bohužel zabili i další pokračování DE, ale za mě by to byl posun v hratelnosti a krok vpřed.
        • Uplne suhlasim.
          Vsetko co bolo Old school a hardcore pre dnesnych ludi, v tej dobe normalna vec...zvyraznovalo hratelnost hry ako aj je opakovanie odohratie na zaklade vybratia si inych moznosti a ineho herneho zazitku.
          Ja by som vsetko mozne prijal co by stazilo hry dobrym a spravnym sposobom.

          A tak uvidime co sa im podari vlozit.

          A + najvacsia vec jasne ze Lara neumiera a prebera skusenosti z predoslych výprav tak by to mohli nejak zakomponovat a zjednotit...a pridavat jasne ze dalsie a dalsie skusenosti.

          To by bolo PECKA keby si mal Talentovy strom kde si bud na pistole alebo samopal alebo Luk atd. Prenasal z 1 do 2jky a z 2jky do 3jky...samozrejme vyberat by si si mohol len jeden a pol stroma, Kde napr zvysne by boli survival skilly a healing. Atd. To by bola pecka. :)
          Nie rozhodnutia ale skusenosti a EXP preberat. A zrucnosti kedze by ste ich pouzivali. Ale zas to by bola mozno Lara v TR 5 diely RAMBO :D
          • Co to sakra meleš?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit