Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KrPa
    Dnešní novy "hráči" jsou moc debilní a líní, navíc takové hry nejsou cool, je tam málo akce z prvního pohledu a chybi realisticka grafika. *7*

    Edit: A jeste bych doplnil, ze vsechny studia jsou vesmes taky debilni, delaji hry, aby tyto hrace uspokojili, nekdo vytvorit relativne novy zanr (Moba, karty) a hned se to temi dalsimi kopiemi jen hemzi.
    • Femto
      píše člověk s avaterem Ciri *15*
      • KrPa
        pise clovek, ktery mel celeho zaklinace precteneho 10 let pred vydanim prvni hry a tuhle hrdinku si proste zamiloval
        • Femto
          tak to máš opravdu "vkus", že ses zamiloval do mizerně napsané postavy. Ale je pravda, že jsem nečekal, že Ciri může být ještě otravnější než v knihách, ale třetí díl ukázal, jak jsem byl bláhový.
          • KrPa
            kazdy ma jiny vkus a ten tvuj nazor taky neni vzdy ten jediny spravny
            • KrPa
              bez si tedy cist stredoveke nebo rimske autory ty znalce umeni, furt opakujes jen jeden argument jak nejaky osel
            • Femto
              vždyť Ciri je naprosto černobílá postava, strašně napsaná, navíc prostoru nejvíce dostává v těch dílech, kde se to strhává do braku. Ve hře herečka navíc Ciri přehrává, takže je to jak z nějaké laciné telenovely. Tfuj.
    • Jen do nich! Všichni jsou to idioti co nic neumí (ani hrát už neumí!). Co je to zase za scestný komentář? Já jako nikdy netuším jestli si pure troll nebo vážně nad ničím nepřemýšlíš nikdy.
    • Jj. Dnesni hraci... za nasich mladych let... *1* *1* *1*
      • Však to je pravda. V té době hrálo hry jiné publikum jak dnes....
        • Tak tohle je pěkný nesmysl. Myslíš to publikum, ze kterého následně rovněž vyrostlo plno pitomců jako je KrPa, který má nyní akorát možnost více otevřeně poreprezentovat své scestné názory? Nenechte se vysmát....

          Snadno se totiž pozná, kdo byl a je skutečným vyzrálým hráčem, co má rád opravdu hry a rozumí jim a komu tohle zůstalo vlastní po celou dobu, aniž by měl potřebu si něco přes ně nostalgicky dokazovat a nadřazovat se nad ostatní. Bez ohledu na to, co hraje nebo hrál nebo kolik mu jakože je. Kolega KrPa navzdroy svému věku k takovým lidem rozhodně nepatří a je ten poslední, kdo by měl vykládat o tom, kdo je hráčem nebo kdo je nebo není vlastně u her inteligentní.
          • KrPa
            Ja to fakt nejsem, jen sem zhodnotil dnesni situaci, komandos jsem hral, ale nedohral, radeji sem mel robina. Ja sem vyrustal na red alertovi 1 a dune 2000.
  • Kam zmizeli strategie? Ať již RTS, nebo ostatní.
    Kam zmizeli vesmírné simulátory?

    Kam zmizely všechny hry co se nedají hrát na konzolích?.... a to i když pro ně je stále obrovský trh....
    • Femto
      Bože další plačka. Strategie nikam nezmizel(y). Stačí napsat do Googlu, co vše za strategie vyšlo a vyjde v roce 2016 a myslím si, že to normální člověk, žijící aspoň s částečným sociálním životem, nemá šanci dohrát. Vesmírných simulátorů taky není málo, přece neočekáváš, že vesmírných simulátorů bude jako kartiček na IOS...
      • A kolik z tech strategii je AAA? Pozor indie hipsta tahovky jako total war se nepocitaji
        • KrPa
          ty AAA uz vsechny stoji za jedno brdo a vubec to nezobrazuje nejakou kvalitu...
          • Femto
            jasně, všechno to stojí za starou belu a o tom rozhoduje člověk s avatarem se Ciri. Už se neztrapňuj nebo si změn avatar. Proboha a ne tak pitomou, černobílou postavu.
            • KrPa
              ty ses taky pitomec, co ti je po mem avataru?
        • Maxíčku jdi hajat, jsi unavený
    • sor za překlep
      • Majkl
        Přitom by to šlo, když se chce, ty Halo strategie prej nebyly úplně zlé


        Podobně to máš třeba se simulátorama techniky, byly doby kdy vycházely třeba 3 hry do měsíce, co simulovaly různý stíhačky, tanky, vrtulníky.. jenže to bylo složitý, lidi se to museli učit, kolikrát čist manuál abys vůbec odstartoval, všechny ty pecky od Jane's apod. A jsme zase u toho, dnešní mladá konzolová generace se prostě nechce učit komplexní mechaniky, ale hrát zparchantělý zjednodušený arkády :/
        • ZvacA
          Tak to je hotovo názor. Skutečně věřit tomu, že mladá generace (a ještě k tomu nepochopitelně konzolová, což je absolutně stupidně použito) se najednou zasadila o to, že se nezávisle na jiné platformě rozhodl někdo přestat s děláním simulátorů techniky pro tak pro to nažhavené publikum, ke kterému se řadíš? To snad nemůžeš myslet vážně? No počítám, že asi my tak hodně staří páprdové jsme zase moc ve své době neprokázali, aby se z toho vyklubila nějaká lukrativnost, která by stála za další snahu, nebo ne? A nebo se prostě někomu nechce to dělat, když to teda jde?

          Nebo chceš mile naznačit, že ti, kteří vyrůstali před miléniem, tak naprosto bez výjimky všichni prahli po nějakých simulátorech techniky a raději třeba nehráli taky zjednodušené arkády? No to asi ne, že jo....
          • Majkl
            A čim to tedy podle tebe je, že tyto hry vycházej pouze na PC platformu, zatímco na konzole žádný HC simulátor nikdy nevyšel, jediný problém by snad mohlo být ovládání, ale to neni problém nepřekonatelný, když se to udělá chytře (např kokpit s klikacími tlačítky, jako má Flight Simulator) možná sis toho nevšiml, ale hry se dneska dělaj primárně na konzole, takže (ne)vkus konzolového publika se odráži i v tom, co vychází na PC. Navíc je tedy zajímavé, že se to netýká jen simulací vojenské techniky, ale třeba i závodních her, které jsou v konzolovém podání jenom arkády, ale taky třeba stříleček, kdy realistické fps jako ARMA na konzole vůbec nevychází, to mi tedy řekni, čím jiným vy to mohlo být, než rozdílným vkusem a nároky hráčské základny, pokud myslíš, že to tak neni, vyjmenum mi 5 hc simů co kdy vyšly na konzole, podle mě člověk musí být natrvdlý, aby tohle neviděl
            • Přesně tak. A až budeš hrát EvE Online nebo Starcrafta, tak si vzpomeň, na jaké platformě jsou a vždy byly ty nejkomplexnější hry + e-sport.
              • ZvacA

                Reakce na příspěvek:

                Tohle tvrzení je ale u tebe především postaveno na vlastním zájmu, protože je hraješ a otázkou tady je, kde vlastně leží ta definice komplexnosti? Je spíše pravdou, že hry, ktere vytvářely historii herního odvětví vznikaly všude, nejen na PC, proto to tvrzení, že na zrovna této platformě jsou a vždy byly ty nejkomplexnější hry je trochu zavádějící. Oba tebou zmíněné tituly jsou určitě kvalitní, ale kde třeba vidíš "vždy" komplexnost u těchto her, já vidím třeba sérii Resident evil, Silent hill a jiné i před nimi vznikající tituly žánru survival hororu a začínající právě na konzolových systémech. Jsou tím méně komplexní než hry, které tou dobou vznikaly na PC?

                Každopádně ve své podstatě píšeš přesně to, o čem mluvím výše, že každá platforma umožnuje mít své specifické portofilo her a není jejích chybou natož jejích komunit, že nesdílejí některé mmorpg nebo strategie nebo naopak něco jiného z druhé strany napříč jinými systémy (ačkoli nebude určitě pro tebe bez zajímavosti, že existuje i verze Starcraftu pro Nintendo 64). Je tedy skutečně nutný se tak třídit, kdo je lepší? Ani ne.

                K tomu e-sportu. Přiznám se, že u mě i jako uživatele PC jde e-sport mimo, osobně jej považuju za zbytečnou kompetitivní magořinu, která z her ubírá zábavu, proto těžko na něj budu pohlížet jako na něco vznešenějšího, ale je to pochopitelně můj náhled na tuto věc, někdo tomu propadl mnohem více, takže nechť se líbí, považovat jej za blbce nemám moc v úmyslu...
            • Majkl
              Ok, nechápeš, tvůj mozek zjevně nepobírá, zřejmě jsi konzolová cílovka o které se tu bavíme a cítiš se být tématem dotčený, to mi stačí, běž si hrát svoje zjednodušené arkády a neotravuj svými názory náročnějši hráče, já jsem napsal argumnent, ty jen plácáš kolem sebe, neumiš ani odpovědět na otázku, natož číst obsah příspěvku diskuse (např píšeš, že tvrdim že se kvůli tomu přestaly simy na PC dělat, což jsem NIKDE nenapsal), jen tu s tebou ztrácim čas vrať se až se naučíš číst a diskutovat. čau
              • ZvacA

                Reakce na příspěvek:

                Ty jsi nepodal žádný argument, jen svoje zaujaté a k problematice neuvážené přesvědčení, které není ani logické a k hrám jako takovým ani inteligentní. Už jen z tvého gramatického projevu je patrná rozštěkanost v myšlení, takže bych byl opatrný v těch tvých soudech. Jako prosťáček sis vzal do hlavy, že herní systém a hry na něj vycházející reflektuje náročnost, vkus a zaměření jeho hráčské základny, což je naprostý nesmysl. Ústřední pro tebe je, že na jiné systémy se nedostaly podle tvého HC simulátory jako je Arma vyhradně působící na PC. To je ale v případě těchto her přesně dáno tím, že zde existují limity ne tak ve výkonu jako právě v ovládání, které vyžaduje více než pár tlačítek. To platí i pro letecké simulátory typu Sturmovik, které jsou sotva dostačující i s obyčejnou klávesnicí a myší a jediné, co to rozumně jistí v pohodlnému hraní je minimálně kombinace joysticku a namapovaných kláves k dalším úkonům v letadle, kterých není zrovna málo. Tohoto se na výchozím gamepadu, navzdory tomu, že lze dokoupit i ke konzolím herní příslušentví typu volantů a kniplů a klávesnic, se s obtížemi dosáhne, aniž by se trochu nezasáhlo do uživatelského rozhraní. K tomu navíc jsou tvůrci těchto her exkluzivní pro PC platformu ze svých vlastních důvodů zejména pro práci s těmito hrami a zkušenostmi s platformou; považovat to za to, že se tím naznačuje, že hráči, kteří vlastní nebo hrají hry na jiných systémech a nemohou si tím zahrát tyto hry jsou tím pádem nehodni jejich her jakože o ně nemají zájem nebo mají radši "hry pro blbečky", je absurdní a debilní zároveň. A nemusím ti rovněž snad zdůrazňovat, že zájem o arkády a HC na PC se u hráčů promítá jednotlivě a specificky stejně tak jako kdekoliv u čehokoliv jinde, aneb navzdory tomu, že na PC vychází nějaký HC simultáror, neznamená to, že jej chci zákonitě hrát a nezahraji si podle své chutě raději Soldier of fortune nebo Quakea.

                Já jako dle tvého konzolová cílovka mám velmi rád například grand strategie typu EU, TW a strategie obecně jako třeba SS nebo Blitzkrieg. Jejich větší a logická absence na jiných herních systémech mimo PC je dána ovládáním a tím, že tyto hry a jejich mechaniky trpí nebo by trpěly na konzolích svou těžkopádností, což je známá a akceptovatelná věc. Ani by mě však nenapadlo to brát tak, že tato jejich absence značí, že hráči konzolí jsou lenivější, méně chytřejší a že o tak "náročné" hry nemají zájem. Takto může uvažovat jen id*ot. Věděl si například, že z Commandos série se na konzolové systémy dostal druhý díl? Překvapuje tě, že se tvůrci sami rozhodli vydat jeden z nejlepších dílů ze série, který si podle tebe měli v té době dopřávat jen ti chytřejší a elitnější na PC už pár let po roce 2000? To je zrada co? Hra byla stejně výborná, bohužel nutno dodat, že se osvědčilo, že ovládací mechaniky této série nejlépe vyhovují klávesnicím a myším, tedy počítačům. Ovšem co to má dělat se vkusem a náročností hráčů, že? Naprosto nic. Konzole si nikdy nehrály na platformy, které musely lákat simulátory nebo hry přímo jim neurčené, aby tím něčemu nebo někomu vyrovnávaly, nikdy to od nich nikdo neočekával. Jsou to systémy se svým specifickým ovládáním, které slouží ke hraní svých exkluzivních nebo multiplatformních nebo konverzí her. A rozhodně nějak neovlivňují ty tvůrce, kteří zase chtějí tvořit materiál exkluzivně pro PC, které tím pádem získává taky své specifické portfolio her, kde převažují jakože komplexnější simulátory a strategie pro možnosti jaké obecně představuje. Není to však indikace ani inteligence, ani vkusu a cucaných jakýchsi nároků hráčů toho a onoho.

                Až příště budeš blbě uvažovat o tom, že mladší nebo konzolové publikum může za úbytek HC pro PC exkluzivních her a že naopak ono hraje jen samé "arkády", tak si zkus projít trošku herní historii. Až budeš chtít naznačovat, jak konzolové publikum je méněcenné a je determinováno nezájmem o zajímavé a komplexní hry, zkus si vzpomenout na Vávroro KC, kterému nemálo fandí a podporují i hráči na těch tvých konzolích. Až příště budeš filosofovat třeba u War thunder, Verdunu nebo Planetside, vzpomeň si, že jej mohou hrát i hráči na konzolích.
            • Hra jako Arma nebo simulátory na konzole nevychází, protože se na PC hrajou líp a mainstream o to nemá moc zájem. I když, sem docela zvědavý, jak se bude prodávat třeba Numenera na konzolích.
            • ZvacA
              Prosím zadrž a už nepokračuj, příteli. Já ti moc děkuji za ukázku tvé bravurní inteligence a hráčského přehledu. Máš-li za to, že zřejmá absence "HC simulátorů" na uzavřené platformě s omezeným ovládáním (být tebou, tak si hlavně zjistím pojem "simulace" a jeho užití a zapracování v jednotlivých videohrách, včetně tebou zmíněných her a potom kouknu na seznam takových her na wiki a kde všude vycházely) má co dočinění se vkusem nebo nevkusem, inteligencí a nevím čeho ještě dané hráčské komunity, a to celé potom stáhl na to, že kvůli tomu se navíc přestaly dělat (jak píšeš prvně) nebo dokonce nějak ovlivňovat exkluzivní "HC simulace" na tvé platformě (což je fakticky stejně naprostá blbost), potom se není dál o čem bavit. Evidentně tu diskutuji jen s dalším zaseknutým a přes videoherní průmysl neuvědomělým človíčkem, který si jen něco vzal do hlavy podle svého, aniž by věděl něco více a uměl se zamýšlet hodně, ale hodně pořádně...
        • Femto
          pak to nikoho nebavilo, nikdo to nekupoval, proto nevychází tři nudné simulátory stíhaček do měsíce, trh rozhodl a je to dobře *3*
  • Odulin
    Commandos legenda. Ve třídě to tenkrát hrál snad každej kdo měl kompa a všem šesti se nám to líbilo.:) Okamžitě bych bral cokoli s takovými mechanismy a pěknou grafikou.
    • a kazdej mel samozrejme originalku *1*
      • Odulin
        No jistěěěěě, jak tehdy jinak. :D
      • Mam. Jsem ji kdysi kupoval na Invexu *2*
  • Commandos byla prostě třída a zahraji si ji i klidně i dnes !!!!
    • Souhlasím. Pravidelně tak jednou za tři roky nainstaluji a dám se do hry. :)
  • restore
    Pustite si
    https://www.youtube.com/watch?v=C14uPHg--vE
    a uronte nostalgicku slzu za doby davno minule

    Myslim, ze v '98 dalo score jednu celu misiu ako demo - este teraz by som zrejme dokazal z hlavy presne opisat postup po tych 30 prejdeniach :D
    • Dneska maji hry AI diky ktere nabizi kazdy pruchod misi dynamicky zazitek. Neni duvod se vracet k predpotopnim mechanizmum.
      • Jojo dynamickej zážitek jako když se AI zasekne o kámen nebo o keř a podobný jiný lahůdky.
      • restore
        To je fakt, ale ako pisal v clanku, toto bola vpodstate logicka hra - a ta musi mat pevne pravidla. Kazdy predpoklada, ze ked nastane vystrel, vzdy tam dobehnu a po presne danom case sa otocia a vratia sa. Ak by dotoho zacala zasahovat nejaka AI, mali by prilis nahodne reakcie a hru ako commandos by to znicilo
  • Commandos, Desperados i Robin Hood jsou famózní hry, ale dnes by už asi neuspěly, protože ta dnešní pakáž by to neuměla hrát, je to pro ně příliš těžké a náročné - musí se u toho myslet...
    • Ešte by som doplnil Jagged Aliance. To bola super hra.
    • ZvacA
      No jak vás tak čtu, milí soukmenovci, tak jste na tom v případě těchto opravdu jinak famózních her nestihli být s myšlením o dost lepší ve své době (co teprve dnes, že jo). Je zajímavé, že pro dnešní mladší generaci mají být dle vašich slov příliš těžké a náročné, protože u ních musí myslet a naopak jsou tyto hry strašně poplatné své lepšejší době a lepšejším a "chytřejším" hráčům... No a o pár příspěvků níže se od některých nostalgicky založených a tak HC a inteligencí překypujících kolegů dozvídáme, že tyto zmíněné famózní a těžké a mysl vyžadující hry (a to pouze na PC) ani nedohráli nebo, že některou z misí museli robit i týdny (což je hodně nepochopitelný).... i v té době, přestože jistou omluvou by mohlo být, že řadě z vás sotva doteklo mlíko po bradě a ony hráčské dovednosti ku těžkým a náročným Commandos byly dosti mizivé, bych osobně tohle nazval jako hodně veliké lamáctví.


      Tak se zdá, že ta generační linie, která má co do schopnosti myslet a hrát takto těžké a náročné hry a rozdělovat tehdejší s dnešním, se nám nějak překryla, ne?
      • Majkl
        Nejsi nějaký Femtův multinick? Přpadáte mi oba stejně neuvěřitelně hloupí a omezení ve svých názorech, jestli ne, měli byste spolu zajít na pivko, z vás bude krásný páreček *4*
        • ZvacA
          Ne, ale můžu být jen rád, že se vedle těchto infantilních tezí stále najdou v diskusích lidé, kteří na hry, role a význam jednotlivých platforem v herní historii a jiné s herní problematikou spojené umí nahlížet ještě s rozumem, znalostmi a respektem. U tebe takovou jistotu moc nemám...
        • Femto
          samozřejmě. Jak jinak. Všichni ostatní jsou tu jedinci, co považují hry na PC v roce 1998 pro Mensu. Panebože vy potřebujete šuk.
    • Tak co chtít od generace která vyrůstá na ovládání, kolečko, čtvereček, trojuhelník. To zvládá každá opice, delfín, pes, nebo papoušek... když ti tohle cpou od mala do hlavy tak máš ve 13 mozek šimpanze a seš vyřízenej.

      Poděkujme konzolím
      • "Tak co chtít od generace která vyrůstá na ovládání, kolečko, čtvereček, trojuhelník. To zvládá každá opice, delfín, pes, nebo papoušek... "
        - tak uz na rovinu konecne priznej, ze na tu konzoli nemas a rodice ti holt nechteji dat, no... *14*
      • Dovolil bych si nesouhlasit, říkáš hlouposti. Konzole tu byly před 25 lety normálně vedle PC a Amigy a nikdo z nich nezdegeneroval. To není konzolema ale výchovou....
        • Jo, konzole byly pro ty hloupější, pomalejší děti, které uměly mačkat čtvereček, kolečko... a nic víc.
      • Femto
        takže když hraješ od mala na PC HC simulátory, jsi geniální, rovnou připravený na Oxford? Běž se projít ven, protože s takovými názory dojdeš tak akorát na pracák *3*

        PS. Děkuji konzolím, že nejsem takový omezený degenerát jako ty, že beru hry jako zábavu na jeden dva večery v týdnu, nepodřizuji jim život, nehoním si své mrzké ego, neutápím své komplexy na webech o nich určených apod. Takže ještě jednou - děkuji konzolím :)
  • Commandos 1 je paradny zaklad zanru.
    Commandos 2 je technologicky pokrok, pridali aj kopu hernych moznosti. A vnutorne prostredia su vyborne stvarnene (v malom okne v rohu).
    Commandos 3 je o dost horsi 2.
    Desperados 1 sa vydal inym smerom: ma kreslenu grafiku ,paradny uceleny pribeh, perfektne a nenasilne zakomponovane tutorial mapy kde spozname schopnosti novych clenov. A hlavne ten pribeh!
    Desperados 2 bolo pre mna sklamanie, nehralo sa dobre.
  • kkING
    ach dny meho mladi *1* commandos jsem pravidelne dohraval nekdy kole treti hodiny rano a nejvetsi zabava byla vycistit uplne celou mapu do posledniho nacka. Dned po tricitce jsem jen hrac duchodce hyckaný hry s trojitym A, ktere sice hodne pobavi, ale uz toho tolik nevyzaduji.....ne, ze zrovna commandos by byla nejaka makacka na bednu *1*
    • Nápodobně...prvně jsem hrál demo s první misí...dokola a dokola, až pak plnou...dnešná A hry nesjou špatný...ale jsou tak neskutečně neoriginální první BF, první CaC, první Warcraft, Starcraft, EU, HoI, Tropico, Civilizace, UFO, warhammer a miliony dalších, každá hra přinesla něco...dneska to je pokračování za pokračováním, originalita vesměs žádná...nehledě na to, že o komplexnosti se u dnešních her nedá ani mluvit...například všechny novodobý Deus Ex nejsou rozhodně špatný hry (i ta dvojka zabavila) ale na velikost jedničky prostě nemají...stejně tak je to dnes se vším, nejsou to špatné hry ale kdo si za pár let vzpomene na BF 3, 4 1 (?!?!) myslím že absolutně nikdo...ty hry jsou si tak podobné že to krom jedničky (která změnila prostředí ale nenechte se zmáct...je to furt stejná 4)...na BF1942, respektive BF 2 se bude vzpomínat vždy
  • Tedy, osobně mám z Commandos nejraději druhý díl, samosebou jsem odehrál hromady hodin i v prvním a třetím díle, ale dvojka, ta byla nejlepší. Bylo by fajn kdyby se tenhle žánr zase vrátil.

    Bohužel, řekl bych že pro dnešní mainstream je tento žánr příliš obtížný a proto takové hry už nevznikají. Tvůrci a zejména vydavatelé jsou totiž nejspíše přesvědčení že vydávat takové hry pro původní fanoušky (přitom jich jistě není málo) se nevyplatí. Škoda
  • RedEagle
    Commandos ešte nič nie je, omnoho zarážajucejšie je to že v dnešnej dobe nedokažu už vyrobiť ani hru ako bola Jagged Alliance 2 alebo Rome rotal war 1.
    • Ja2 ? To je hodne naivni predstava, ze by u toho jeste nekdo z dnesni generace vydrzel.
      • Generace je taková jakou si ji uděláš. Pokud by velké společnosti investovaly peníze do propagace a hlavně tvorby kvalitních her třeba typu Zaklínače, Star citizena, skutečného Starcraftu 3 (ne 4 datadisků na dojení peněz).

        Mladí hráči co maj oči by prostě viděli propastný rozdíl mezi takovejma hrama a "směšnejma" arkádama ve 30FPS pro lidi s mentální retardací (čtvereček, kolečko, trojuhelník ,-X) na konzolích.

        Takhle nemaj srovnání a je z nich generace trotlů... a eště se cejtěj uražený když to o nich někdo řekne.
        • Femto
          Star Citizen už vyšel, že je víš, že je kvalitní a dobře hratelný?
    • Paulcz
      JA2 snad ani nástupce nepotřebuje vzhledem k tomu, že vývojáři uvolnili zdrojáky a dali je komunitě, v1.13 je prostě boží :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit