Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hlavně dneska už se to nenosí, dneska neni cílej přijít s něčim dobrym, dneska je hlavní bezhlavě rejžovat dokud to jde... plně ho chápu
  • ty co ti hned vysvětlej jak něco nejde, mám fakt v oblibě... fyzika byla uz v ultima underworld
  • jiste proto ?
  • C-BEAM
    OR je zatial priliš pomalý na hry typu Q3A.
  • Spades
    Doskakovani textur byl BUG na ATI kartach, protoze to na nich netestovali. Jako je to fail, ale za to Carmack nemuze, on neni tester. Ta featura na nVidia kartach fungovala normalne.
  • kickasl
    Prostor pro hrani? Nevim co si pod tim predstavujes, ale pokud dobre vybiras tak urcite neco najdes.
    Jinak co se tyka ty fyziky- ono to neni tak jednoduchy. Uz jenom nejaka pseudofyzika je narocna na vyvoj, problem je s bugama a ve vetsine her se to proste nehodi.
    Snad krom simulaci neni ucelem hry byt realisticka(snad chapes, zni to trochu divne, ale lepsi formulace me ted nenapada).
    Ale o tom by se urcite dalo debatovat, na co jsem ale chtel poukazat predevsim, je, ze udelat hru s funkcni fyzikou je problem(napr. se muzes podivat na video tykajici se kingdom come a obleceni, tam taky rika, ze to proste udelat nejde realisticky a musi byt naky kompromis, protoze kdyz tam je tech postav hodne pocitac by to proste nezvladal).
  • Jo, já to taky napsal krapet "divoce". Pravděpodobnost, aby udělal něco jako Q3A, je minimální. To bylo spíš marný přání, protože pro mě je Q3A stále nej online FPS. Ale tenhle styl her nebude pro OR v dnešní podobě možnej. Takže konec by mohl být, engine od Carmaca a dělat na něm budou výborný hry jiný studia ;)
  • Ale jo víme. Napsal jsem to trochu blbě. Dělají si vlastní ukázkový engine díky kterému vychytají co jde a nejde. Původně jsem měl za to, že pracují přímo s epic enginem, s ním tedy také pracují podle hledaných pozic. Třeba z toho opravdu vyleze slušný engine. Spíš jsem chtěl poukázat na přemíru sentimentu. Pod jedním článkem byl trefný komentář. "So get ready for brain dead AI and shotguns!" Spíš by to chtělo najít někoho jako třeba byl Monolith s FEARem. Protože oni opravdu přemýšleli a udělali levely pro jejich AI a navíc výborně nepřímo podaný (dospělý, žádná epická pič*vina) příběh. (podle Carmacka blbost) To podle mě dělá dobrou hru. A pokud se přidá skvělý engine tak je to plus.
  • Názory některých tu nechápu. Jakmile na steamu vyšla RAGE + datadisk, neváhal jsem a od Half-life 2 se královsky bavil a bavím pořád.

    Jen bych sakra v roce 2014, kdy máme už 100 000x rychlejší mašiny, než v roce 1998 a 100x rychlejší než v roce 2004 čekal třeba funkční fyziku ve hrách a trachy trochu prostoru pro hraní.
  • Tak je to se vším. Hollywood měl také zlatou éru, která produkovala jeden zajímavější titul za druhým. S autama, motorkářema, psama.... jakbysmet (nebo jak by smet?).
  • Však jasný, všichni zde víme co je OR za firmu, ale to neznamená, že nedělají i vlastní soft.. Může pro OR udělat vhodnej engine, díky přístupu, kterej teď jako tech. ředitel má. Nikdo z nás tady neví, proč tam ve skutečnosti je. Samo ten engine nemusí být na hraní, těch možností je tam spousta...
  • Mně se vybavil nějaký imp, nebo chrlič. Taková ta zlá potvora z animovaných seriálů. *4*
  • Nemůžu si pomoct, ale vždy když vidím takovouhle jeho fotku tak se mi vybaví Lucifer ze seriálu Supernatural. Byl taky chytrej a hrál ho tam herec co vypadá docela dost podobně :D
  • C-BEAM
    v skutočnosti je to naopak, rozdiel je v tom, že tie zásahy už nie je vidieť tak ako kedysi.
  • spis jde o to, ze carmack proste rad delal enginy, kdezto vyhodnejsi je zdimat jeden engine 10 let (viz COD, oblivion-fo3-skyrim apd.)

    vyvijet vs produkovat
  • doskakovani textur byla prave ne moc povedena ochcavka enginu zrovnatak nefunkcnost hry na vsech ATI kartach taky zalezistost enginu...
  • maros.goc
    Carmacka milujem :-) velmi inteligentný človek
  • Alebo teda presnejšie crowdfounding, SC bol z Kickstarteru financovaný len chvíľku :)
  • Tak toto rieši celkom elegantne Kickstarter, viď Star Citizen - tam je krásne vidno, ako sa dá financovanie projektu zefektívniť, keď vynechajú kravaťákov :)
  • Možná že máš pravdu ,ale spíš si myslím že on byl jeden z prvních kterýmu došlo že hry už nedělaj programátoři ,ale manažeři a ti kteří drží peníze . Můžeš mít nápadů kolik chceš ale když ti to nikdo nezaplatí ..............

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit