-
To je hrozně nerealistické, když do nákladů nejsou zahrnuty prebendy pro recenzenty.
-
-
Přesně jsem si říkal, jestli v tom jsou zahrnutý úplatky pro IGN, Gamespot a další *1*
-
-
sak sa tam da kupit reklama za 2M tak asi su zahrnute vtom :D
-
-
-
Tak tomuhle se říká dát si s recenzí na čas. *2*
-
Hrozná návykovka :-) ale už vyvíjim i vlastní konzoli Vapor mojí firmy Ventil. Nejúspěšněší hra romance adventura Mass Deffect 2. Kupodivu jsem ještě nezkrachoval a to dělam jenom pro PC a handheldy
-
-
moje první desítková hra byla taky z nějakýho důvodu romantická adventure... zvláštní *1*
-
-
Hra je to pecková, ale po pravdě mě hodně mrzí že z ní vypadlo to co mě na jedné z prvních verzí nejvíce fascinovalo. Dobře mě tenkrát hra pobavila nutností vývoje podpory pro myš nebo volant, nebo joystick; pak to celý zahrnout do gameenginu a do závodní hry fláknout podporu právě volantu a tím získat i vyšší hodnocení. Tohle si myslím, že hře dnes dost chybí. Nebo, ano je super, že můžu udělat svoje MMO a že vydáváním expanzí k tomuhle kousku můžu mít vlastní MMO, ale kčemu, když z něj nemůžu udělat F2P (popřípadě P2W) a to ani nemluvím o tom že výdělečnost se počítá z prodaných kusů ne z poplatků za hraní...Je toho hodně co by mohli upravit, předělat a přidat, ale je fakt že hra je prostě plná vtipných hlodů a odkazů na zkutečnost.
Naříkald co uděláte když za vámi přijdou fanoušci že chtěj váš zastaralý engine - Poslat je do háje, prodat jim ho, nebo jim ho dát? Ovšem co mě nejvíc rozesmálo bylo když mě jedna společnost žalovala, že můj engine obsahuje něco co jejich majetek a jako jedna z možností je povolání fanoušků... -
Myšlenka se hodně blíží hře The Movies. Tam jste si natáčeli vlastní filmy.
-
-
The Movies je skvela hra s nadcasovou grafikou. Dodnes si to obcas zahraji a porad to vypada nadherne. Kdyby to vyslo dneska,dostalo by to nejakou osklivy infantilni vzhled ala WoW nebo Minecraft.
Datadisk vysel jen jeden,ale na netu se daji stahnout nejake ''minimody''(obleceni ,sety a podobne hlouposti).
Pokud vas bavi Game Dev Tycoon,mozna vas bude bavit i The Movies. http://www.youtube.com/watch?v=w26zSJyOWN8 -
-
movies je skvělá hra, ale postupem času jsem se začal utápět v mikromanagementu zaměstnanců, sice tam myslím v sandbox módu nálada lidí neovlivňovala výsledek, ale přišlo mě že se ty fajnovky nasí*ali častěji než by bylo potřeba
-
-
Oni hodne casto ti herci pili :) Ale uz tenkrat na to byl neoficialni patch, co je stavel do late.
-
-
-
To byla taky dobrá sranda...
-
-
Jo, takove the sims s natacenim skoda ze ta hra zapadla tak rychle(ji) co vysla *9* .
-
-
Ano bohužel si The Movies nenašlo dost fanoušků aby se opravdu proslavila, ale ti co ji hráli a pronikli až k psaní vlastních scénářů kdy se při několika hodinové až několika denní práci dal vytvořit scénář pro dvouhodinový film (je pravda že natočení pak bylo opravdovým porodem), který by hravě trumfnul i produkci Hollywoodu na ni nikdy nezapomenou a díky nim bude stále připomínána a tudíž nikdy nezapadne.
-
-
The Movies jsem měl hodně rád, ale dost mi vadilo, že je to napůl hra a napůl nástroj. Pokud bych to hrál jako hru, nechal bych si automaticky psát scénáře a dělal kratičké filmy bez obsahu. A pokud jsem to bral jako nástroj a vytvořil si vše sám, tak zase natáčení bylo zdlouhavé a celkem nezábavné.
-
-
To je pravda. Hodně tam chyběla možnost rychlého natáčení, která by se třeba aktivovala ve chvíli kdy by jste napsali vlastní scénář řekněme o délce výsledného filmu nad 10 minut.
-
-
-
-
-
-
Zacnu s linkem: http://gamedevtycoon.wikia.com/wiki/Success_Guide ,ale varuju, ze kazdy kdo si ho precte, pravdepodobne ztati o hru zajem.
Abych shrnul asi to nejdulezitejsi co odporuje tomu co je napsano v recenzi: Nezalezi jak nastavite packy pri vyvoji hry vzhledem k zanru, vysledek je zavisly pouze na poctu designu a technology bodu (takze bohuzel neni nijak dulezity u adventur davat cas do dialogu, protoze ostatni volby odvedou uplne stejnou roli).
A pro me nejvetsi fail: maximalni znamka se odviji od 10% navyseni bodove hranice dle vasi nejuspesnejsi hry.
Posledni drobecek: kdyz jste v garazi delali hry na handheldy a nejednou jste udelali 10 bodovou hru co vam prinesla miliony a meli jste z toho strasnou radost ... je to skript na ktery narazi temer kazdy.
Celkove me mechaniky tehle hry velmi zklamaly :(. -
-
Až na to, že to platí jen pro neopatchovanou verzi hry...
-
-
Aha, ja jsem to hral v dobe vydani + 1-2 mesice, takze jestli byl nejaky velky patch, tak mi usel. Jinak k cemu jsi se vyjadroval, kdyz jsi psal, ze uz je to opatchovane? Nechce se mi moc verit, ze by vydali patch, ktery by kompletne zmenil zpusob fungovani hry.
-
-
Jak psali kolegové nade mnou - je tam kompletní rebalance a pokud můžu posoudit, tak šoupátka opravdu vliv mají ;) :)
-
-
Vidim a verim. Jak jsem psal nahore, prijde mi, ze je trochu skoda, ze existence takto vyraznych zmen neni uvedena v recenzi. Kdybych se o tomhle v diskuzi nedozvedel, tak bych nemel jediny duvod tu hru zapinat, protoze tak, jak vypadala po startu, to byla zalezitost na hodinu.
-
-
http://www.greenheartgames.com/game-dev-tycoon-changelog/
Seznam změn. -
můžeš se podívat, co se tam od 1.4.0 měnilo, je toho hodně
http://www.greenheartgames.com/game-dev-tycoon-changelog/ -
-
Diky, zajimave zmeny. Osobne si myslim, ze takhle vyrazne zmeny hry od prvotni verze by mely byt trochu zminene v recenzi (obzvlast v takhle pozdni :) ). Prece jenom kazdy kdo se zajimal, jak to fungovalo v dobe vydani si musi myslet, ze se autor recenze zblaznil (protoze popisuje, jak si lidi mysleli, ze to fungovalo, ale ve skutecnosti tomu tak nebylo).
-
-
-
-
-
Ať už máte ke hře jakýkoliv vztah ta jejich protipirátská ochrana se jim povedla. Tím nemyslím jen že udělala z některých lidí v*ly, ale hlavně se jí díky tomu dostalo takové mediální pozornosti jako žádné jiné nezávislé prvotině před tím.
-
Jedina chybka hry je v tom, že i kvuli nejvetsi kravine musite udelat znovu engine
-
-
Eh...ono to tam pořád je? To mi prostě nebral rozum a bral jsem to jako jeden z největších failů. To si v době Unreal Engine, IDtechu, Cryengine a Unity dělají snad to, no legraci.
-
-
Strašně návykový, taky trpí syndromem: vytvořím ještě jednu hru a jdu spát. Teď navíc autoři přislíbili modovatelnost, takže se hra možná ještě rozroste. Jako největší mínus kromě zmíněného stereotypu je pro mě absence nějakého většího sociálního prvku typu porovnávání v rámci dalších hráčů, nebo i přítomnost nějaké AI společnosti, jak tomu bylo třeba u The Movies, která je teda produkčně někde jinde, ale aspoň porovnávání v rámci nějakého udílení cen by neuškodilo.
-
-
AI společnost by ti zprvu strašně nakopávala a pak by si jí od určité fáze prostě valcoval, teda pokud by to nebylo udělaný po vzoru tebou zmíněného The Movies, kde člověk měl možnost se opravdu nějakm způsobem porovnávat AI a ne vždy dokázal natočit lepší film než AI. Nicméně globální/lokální statistiky a porovnávání společností by jistě stálo za hřích, jenže zase by mohli porovnávat jen "vanila" verzi bez modů a úprav, protože jednoduchou editací souboru můžeš mít kolik miliónů potřebuješ, což porovnávání s ostatními hráči činí absolutně nereálným. Muselo by to být ošetřeno tak, že by existoval "multiplayer" s patřičnou ochranou proti přepisům souborů, pak by to možná i šlo.
-
-
Já bych chtěl nějakou nemocnici jako byl Theme Hospital.
Už jsem dlouho nikomu nemačkal jebáky. -
-
Nevim proc si nenahrat Theme Hospital, je to neprekonana klasika a kdyz si do toho stahnes HD mod "CorsixTH" tak se da hrat v krasnym rosliseni a hned je o zabavu postarano :)
-
Co jebáky, ale propíchnou nafouknutou hlavu a pak jí pomocí pumpičky zase nafouknout pomocí pumpičky je prostě klasika, která na dnešním trhu prostě chybí...
-
Surgeon Simulator 2013? Mužes lidem voperovávat hodinky.
-
-
To sice jo, ale tenhle "simulátor" chirurga, má jen pár misí a nemá nic společného se strategií..
-
-