Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mnohem radši bych byl, kdyby zapracovali na komplexnosti rozhovorů jako třeba ve Fallout 2. Například když jste si dali inteligenci na 1 z 10. Vaše věty se omezily na "Ééé..., Uhm, To já nechtít, apod." Nebo naopak když byla inteligence vysoká a znalost vědy taky, tak při přihlášce do Vault-City kdy hlavní postava musela vyplnit příšerně obtížný test z matematiky, fyziky a logiky si s tím poradila tak, že i zadávající čuměl. A to je jen špička ledovce, mnoho dialogů ovlivňovaly staty, vlastosti a perky postavy a do dnes to nikdo snad nepřekonal (jestli jo dejte mi prosím vědět). Tohle považuju totiž za vůbec nejlepší část F2.
    • Neblbni, tohle je Bethesda. V tomhle dostanes po narozeni do ruky sutr, tim sutrem utluces mutanta v energozbroji, seberes mu laserovej gatling ... a pak to nejspis smazes, protoze ti dojde, ze uz jaksi neni proc hrat. To vis, to by neslo, aby deticky nemohli jit nekam na mape jen proto, ze tam sou moc silny enemaci.
    • Pethulla
      Souhlasím s tím, že je fakt velká škoda, že se vývojáři dneska už o takový košatý systém vývoje rozhovorů ani nijak nesnaží. Vlastně mě napadá jediná hra, která tenhle falloutí systém měla a to Arcanum: Of Steamworks & Magick Obscura, kde byl (podle mého) ještě lepší. Tu hru vytvořili v Troika
      studiu, což nebyl nikdo jiný, než tvůrci Falloutu. Potom ještě udělali monstrhru Vampire: Bloodlines, kde už ale rozhovory nebyly tak rozsáhlé a komplexní jako v těch už zmíněných.
      • Vyzkouším to, dík
    • snivaj dalej, Fallout od Bethesdy ma S.P.E.C.I.A.L. len na ozdobu, trosku vyuziva len tie skilly ako pacenie a veda..ale len v urcitych leveloch(stale po+25bodoch)
      • Jo, to je bohužel pravda, pamatuju si, že v New Vegas, postava s velkou úrovní lékařství, mohla operovat toho císaře z Legie a zachránit ho před rakem, nebo ho zabít během operace tak aby to nebylo poznat, to byla opravdu sranda, ale jen jedna z mála v celé hře, aspoň co se skillů promítajících se do rozhovorů týče.
        • a to nerobila bethesda, ale obsidian :)
          • Pravda, ještě ke všemu :D
  • Oukej. Nemá cenu hejtovat, zahraju si to. Můj názor, na jehož nevyvratitelnost mám potvrzení z Antropologického ústavu:
    - na grafice dobré hry nikdy nestály, takže oželím i psa bez chlupů (takhle se přestaly modelovat assety asi před pěti lety). Je to jenom detail.
    - po Oblivionu, Skyrimu a F3 nevěřím Bethesdě, že umí udělat: questy (kromě: jdi, přines, zabij, případně jdi daleko, zabij, přines), storyline s logikou, dungeony (většina z nich byla vždy generická), levelling (sic!) a hlavně svou hru vyvážit, aby to všechno fungovalo (až mě v F4 na třicátém levelu zabije vůdce křečků potom, co jsem ukiloval třináct supermutantů špejlí, teprv pak to zhejtuju pořádně)
    - co Bethesda vždycky uměla, je ale krajina, takže na ty toulky se těším. Kéž by to bylo tak kvalitní jako F:NV, protože tam se obsidianu podařilo uplést z h*vna bič
    • Bože, NV bol na úplne inej úrovni, čo sa týka kvality (okrem bugov, tých tam bolo viac ako v F3).. svet, postavy, dialógy, rozhodnutia, atmosféra, toto všetko a viac bolo oveľa lepšie ako v F3 - trojka bola typická Bethesda hra, čo znamená sandbox s priemerným príbehom, dialógmi, svetom, ktorý sa nemení a nereaguje na správanie a činy hráča, atď, a to podľa mňa osobne vôbec nesedí na Fallout hru - Fallout 1/2 a ani NV neboli sandbox hry a tak to malo byť stále (keď ide o primárnu sériu)
    • assety, storyline, levelling, zhejtuju... Ach jo *9*
    • Johnny
      Oblivion byla jedna z mála her u který sem se bavil přes 100 hodin a pořád na ni mam nostalgické vzpomínky, to samé, skyrim. Fallout 3 sem také dohrál a také mě bavil, ale nepřirostl mi k srdci jako oblivion a skyrim. A dle videa to vypadá tak že i mě to bude dost bavit. Nechápu ten Hejt Fallout 3 a klanění se k Fallout NW. Já se u obou bavil asi stejně.
    • Souhlas. Vůdce křečků zabil *1*
    • To je zase snůška nesmyslu...
  • Měl jsem obavu, že zas jen okopírujou trojku, ale tohle je parádní.
    UI nádhera, pěkný nový zbraně, strategický mod a craftění vypadá taky parádně.
  • Furt si stěžujete na grafiku... Najednou žádné "přece na grafice nezáleží"? Mně se moc líbí herní mechanismy a alespoň vím, že se ve hře nebudu nudit. Atmosféra bude jistě taky parádní. :)
    • Vzhledem k tomu, že moje nejoblíbenější (dle počtu odehraných hodin) jsou Crusader Kings, CK II, Europa Universalis IV tak na grafiku si určitě nikdy nestěžuji... *3*
    • Přesně tak. Hlavní je jestli hra bude zábavná a ne jestli má 8k textury a vyžaduje ke hraní stroj chlazený dusíkem. Z prvních záběrů to vypadá jako když se Bethesda konečně podívala na nejoblíbenější modifikace do starších bratříčků Falloutu a tentokrát je snad přímo implementovala do hry v nějaké zábavnější podobě. Jasně něco tady bylo u v New Vegas od Obsidianů ale tady se zdá že to bude více součástí toho jak se bude hra hrát. Modifikace zbraní, stavba vlastní energozbroje, jídlo, pití, spánek, stavba vesničky (to bych klidně oželel) a tak dále. Jen se mi zdá, že nadabování hlavní postavy by mohlo být trochu rána pod pás pro případné quest mody, které budou muset strávit spoustu času na případném stříhání originálních hlasů. Uvidíme jak se k tomu postaví autoři. Doufám že hru vydají ve stavu kdy nebudeme muset čekat půl roku než vychytají mouchy a následně další rok než ty ostatní vybije nějaký ten Unofficial patch od arthmoora a spol.
  • Ristoro
    Tak co děti, co říkáte na grafiku v gameplay verzi? :) Je dobrá, že? Abyste si to příště rozmyslely (děti), než začnete psát po netu pi*oviny.
    • Ja si myslim ze sa nema zmysel nad placom pozastavovat. Cim silnejsia znacka, tym vacsie stado hejtujucich oviec.. Taka je realita.
      • Hele, to je zajímavý. Když budu na hru nadávat, tak jsem ovce. Na druhou stranu, když jí budu chválit, tak jsem taky ovce... hmm, jak z toho?
        • hmm, seš č*rák
    • Lukass
      Tak urcite, v posledni dobe vyvojari vubec nelzou a neklamou v trailerech ohledne vzhledu her :-DDD
      • Ristoro
        Zrovna Bethesda je jedna z posledních firem, která by to dělala. Jejich hry nikdy nebyly nějak pěkné, každý to věděl a stejně se to prodává jak banány ve slevě. Fallout 4 bude bomba, letos asi jediná hra, která má na Witchera 3.
        • Půjčíš mi prosím taky tu věšteckou kouli?
          • Ristoro
            Podívej se na první gameplay z F3 a podívej se jak hra skutečně vypadá. Divím se, že vás tam kde jsi, pouští k počítači.
  • Mě baví oldschool hipstři co hejtujou bethesďácký fraško-příběhy, hráli jste vůbec Fallout 1 a 2? Copak si nevzpomínáte, že příběh F1 a F2 je uplně stejně hloupej jako příběh jakýkoliv hry od bethesdy?
    Co dělá Fallout Falloutem není příběh, ale dialogy, atmosféra a černý humor. A minimálně od 2 ze 3 věcí se Bethesda vzdálila víc než je dýlka mýho dicka, takže kurňa hodně.
    • Falout je predevsim funcni system abilit ... abilit, ktery maji zprdele veljej vliv na zpusob hrani. F3+ je prachsprosty FPS.
  • Morraw
    Post-apo sice není moje srdcovka a tedy ani série Fallout, ale moc rád sem hrával Tactics a poslední NV. Bohužel u nového Fallouta se obávám "Skyrim syndromu" - obrovská hra s tunou (spíše generického) obsahu a featurek, která ovšem působí jako základ pro něco většího, co tam nakonec dodělají modeřia vyplatí se spíše počkat.
    Survival hry jsou pořád v oblibě, takže možnost stavět a chránit vlastní vesnice v post-apo světě mi příjde nanejvýš skvělé vylepšení. Nechápu proč se to lidem nelíbí, že to nepatří do série a bla bla bla.
    Každý díl by měl přínest trochu jiný zážitek. Tady je možnost volby. Někdo bude osamělý vlk a jiný bude žít v komunitě. To, že vás tato možnost nezajímá a je tedy pro hru zbytečná, je naprosto omezené a sobecké myšlení.
    • wenceslaus
      Není nad to, označit cizí názor jako "bla bla bla" co? *facepalm*
      Sobecke to není ani trochu. Ono tak rozsáhlý prvek potřebuje hodně peněz a času. Prostě se bojím, že zbytku (dialogy, příběh, negenerický level design...) nebude věnováno tolik péče.
      A pokud někdo raději RPG jako Witcher než jako Minecraft, tak mu to nemůžeš mít za zlé. To by bylo totiž teprve sobecké :)
      • odkdy dela bethesda negenericky dizajn, vzdyt uz se deste let chlubí tim že jim hry dela generator, narozdil treba od warhorse kde se s3rou s každym detailem ručne
    • prave proto, ze bethesda se jeste za 20 let nanaucila delat poradne ani ten rpg zaklad a uz k tomu nabalujou dalsi blbinky okolo *5*
  • už aby to vyšlo. Jen když to vidím, tak bych si to rád zahrál... :-)
  • Mali by to dat spravit Obsidianu a starat sa len o technicke zalezitosti a grafiku. To im ide dobre. Questy a dialogy nevedia spravit kvalitne. Ako keby ich male dieta pisalo. Svet je az prilis cierno biely a plny nelogicnosti.
    • Psychotic
      Když to byla jejich první Fallout hra, tak asi příběh nebyl jejich priorita. Teď to bude lepší.

      Ne že by mě příběh nebo svět v F3 nějak urážel.
      • JezboX
        Jako myslíš, že si sedli a řekli si. Hele uděláme F3. A aby to pěkně odsejpalo tak příběh obsáhneme na 2 stránky, ale nalepíme tam spoustu super věcí, že to lidi ani nepoznaj. Třeba město na nevybuchlý bombě. Protože, proč sakra ne, žejo. A lidi ji budou moc odpálit. Vo tom se bude mluvit ještě za rok!
        • Psychotic
          A ty si jako myslíš, že příběhy píšou kravaťáci z Bethesdy? Je to o penězích. Kolik vyhradí writerům, podle toho pak příběh vypadá.

          A když děláš velký datadisk s mírnými vylepšeními, jaksi se dá na tyhle věci vyhradit víc peněz a času než když děláš úplně novou hru.
          • JezboX
            Mně jako zákazníkovi je celkem jedno jestli to píšou kravaťáci nebo cvičený vačnatci. U RPG typu Fallout bych ale dobrej příběh čekal. Pro mě prostě byl F3 hrozně divná věc u který se opět ukázalo jak Bethesda jede v nějakejch kolejích. Tak se Bethesda nepřispůsobila Falloutu, ale Fallout se musel přizpůsobit Bethesdě. Pro někoho možná dobře. Pro mě ne.
      • Magister_Peditum
        Ono to vypadá, že příběh nebyl u Bethesdy nikdy priorita. Vcelku zajímavý byl naposledy v Morrowindu.
        • Psychotic
          Vlastně souhlasím. U Bethesďáckých her se na hlavní příběhovou linii nikdy moc nehrálo.
  • RPG zmíněno až na poledním místě :-D. Očividně z toho má autor stejný pocit jako já. Ta slova z traileru o ''bydlení'' ve hře myslím vše dokreslují. Fallout 4 bude silnější sandbox než předchozí hry od Bethesdy. Crafting, stavění, pěstování mrkve, scavenging. Na příběhovou stránku hry dostaneme questy přines/odnes a dějová linie průhledná jak Oldřich Mánert na idnes.cz.

    Jak by mohl vypadat nový Fallout, kdyby jej dělal kupříkladu CD Projekt. Fallout je má nejoblíbenější herní série, s tím čím se ale předvedli dosud mě teda nezaujali. Ani ty trailery jsem nevydržel sledovat do konce.
    • Nestras. CD projekt by mi dal na zacatku na vyber celyho jednoho! hrdinu *12*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit