Přejít na výpis diskuzí
E3 2012 rozhovor: Brian Horton o Tomb Raider a Laře Croft
12.7.2012 | Redakce Games.cz
21 příspěvků
-
Téma designu úrovní okolo třetí minuty - to ten úzký koridor ze všech stran sevřený buď skalami nebo převisy (viz gameplay videa) dá opravdu tolik práce? Jak jen to mohli v Core dokázat, že úrovně starších TR nepůsobí natolik uzavřeným dojmem (byť samozřejmě také byly ohraničené)?
Dále opět zmiňovaná "zranitelnost" - jak jsem psal do podcastu: kašlu vám na "cutscénovou zranitelnost", když v gameplay části HEADSHOT brokovnicí nejen že na Laře nenechá žádné následky, ale ona na něj vůbec, ale vůbec nezareaguje.
Okolo čtvrté minuty ohledně nepřátel: ano "uvěřitelnější" nepřátelé, kteří (brání z E3 gameplaye) stojí jak polena, nereagují na smrt spolubojovníka, pokud ten není součástí skriptu, střílí jako trotlové všude jenom ne do Lary a nakonec se nechají efektně odkráglovat zblízka při přebíjení (herní mýtus "přebíjecí zranitelnosti") místo aby Laře prázdný kvér hodili do obličeje, kopli jí tou těžkou botou do kolena a nakonec ji ukopali na zemi. To by byli uvěřitelní nepřátelé.
Apropo je zajímavé, že v té údajně multikulti enemy směsce pán čirou náhodou opomněl zmínit Američany a Brity, ale "Eastern Europe" (USSR) z něj vypadlo téměř ihned, následováno Japan (Pearl Harbor) a China (no comment). -
-
Ta hra nemá vůbec nic nového, ten mladík ve videu akorát omýlá pořád dokola ty stejné nacvičené marketingové kecy, které přednášel investorům na poslední schůzce s nimi, je to naprostý ÚPADEK!
_______________________________
SMRT BUSINESSU V HERNÍM PRŮMYSLU! -
-
Těžko smrt businessu v herním průmyslu, to je poněkud oxymoron.
Nicméně za povinnou lekci "selského rozumu" (common sense) a za večerní kurz "Jak nelhát zákazníkům" (How NOT to scam your customers) pro určité rozhodovací pozice bych se velice přimlouval. -
-
Není, když uvažujete o úplném zrušení monetárního systému.
-
-
-
-
Já chci zpátky Laru s vnady... a složitými hádankami aby bylo dost času si celý ten prostor oběhnout,obkrokovat a sledovat ty pohyby.. *15*
-
Jee nova Lara COD
-
Tak se po osmdesátépáté dozvídáme, že Lara bude špinavý krvácející smraďoch :)
-
A videli jste ten posledni gameplay trailer jak zabije jelena a pak ho kucha? Tak to me fakt dostalo. Napred jelena trefi sipem do hlavy, ale kdyz k nemu prijde, tak sip nikde a jelen jeste dycha. Potom vytahne dalsi sip (ktery ma na zadech asi nalepeny) a vykucha s nim jelena. Sipem. Vazne sipem. Autori asi nikdy nekuchali ani rybu. To by bylo hooodne obtizne a urcite by to netrvalo 5 sekund. No a nakonec si ten sip zase pekne cistouckej prilepi na zada. Ach ta LOGIKA. Na hru sem se tesil, ale ted uz fakt nevim.
-
-
riešiť kuchanie jelena v hre kde mladé dievča pomocou luku doslova vyvražďuje chlapov ozbrojených AK47 je tak trochu odveci.
-
-
To je taky fakt *4* Ale me slo spis o to, ze v jednom traileru behem jedne minuty je nasekano tolik logickych piiiicovin, ze je to az k smichu. Zadna hra neni dokonala a uplne realisticky logicka, ale tohle bylo trochu moc.
-
Asi tak nejak *1*
-
-
Tak zase na druhou stranu,koho by bavilo tam pul hodiny kuchat srnku ze :-D
-
-
A nevíte kolikrát se tam Laru pokusí někdo znásilnit? Budou jí chtít znásilnit i zvířata? Z dostupných videí ta hra o ničem jiném nebude.
-
Tohle vypada jako prvni pro mne a hrace co rafdsi akcni hry, survival prvni hra a rozhodne jsem nato zvedavy, podle mne to uz ted vzhlizi zajimave, na spekulace je ale myslim dost brzy no (kdyz vychazi az 2013.) Uvidime uvidime , propadak to zcela urcite nebude, tim si muzeme byt jisti uz ted :-D.
-
Je vidět, že autoři jsou z vlastní hry naprosto unešeni, jsem zvědav jak budeme my hráči. Hovořit např. o kultuře, která je tvořena trosečníky různých národností je zajímavé, ale bude to mít pro smysl hraní nějaký význam? Trochu mám pocit, že se autoři snaží spíše vytvořit propracovaný film.
-
-
Mno popravde z prezentovanych videii to zatim pripomina vice interaktivni film,nez hru.Tak uvidime no.
-
-
Kde se to má rozkliknout abych si mohl přečíst ten rozhovor?
-
-
Ono to je video XD
-
-
Prvně jsem si chtěl zahrát nového tomb raidera, ale tak jak to předělali, už se mi ani nechce, klikfest, samá akce, hékání a regenerace Lary se mi nelíbí a jestli nějaký trailer klame, proč ne,ale gameplay je takový, jaký byl vidět a co prostředí? Četl jsem něco o otevřeném, ale je vidět jen samý koridor nascriptovaný
-
-
Mozna je to jen tim,ze do ukazek se hodi vice akcnejsi pasaze,nez potulovani se po ostrove.
Tezko rict jake to nakonec bude.Na me to zatim pusobi spise jako interaktivni film. -
-
no na tom jistě není nic špatného, ale všichni bychom asi chtěli hledat poklady že :-)
-
-