Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Není, když uvažujete o úplném zrušení monetárního systému.
  • Těžko smrt businessu v herním průmyslu, to je poněkud oxymoron.

    Nicméně za povinnou lekci "selského rozumu" (common sense) a za večerní kurz "Jak nelhát zákazníkům" (How NOT to scam your customers) pro určité rozhodovací pozice bych se velice přimlouval.
  • Ta hra nemá vůbec nic nového, ten mladík ve videu akorát omýlá pořád dokola ty stejné nacvičené marketingové kecy, které přednášel investorům na poslední schůzce s nimi, je to naprostý ÚPADEK!
    _______________________________
    SMRT BUSINESSU V HERNÍM PRŮMYSLU!
  • Téma designu úrovní okolo třetí minuty - to ten úzký koridor ze všech stran sevřený buď skalami nebo převisy (viz gameplay videa) dá opravdu tolik práce? Jak jen to mohli v Core dokázat, že úrovně starších TR nepůsobí natolik uzavřeným dojmem (byť samozřejmě také byly ohraničené)?

    Dále opět zmiňovaná "zranitelnost" - jak jsem psal do podcastu: kašlu vám na "cutscénovou zranitelnost", když v gameplay části HEADSHOT brokovnicí nejen že na Laře nenechá žádné následky, ale ona na něj vůbec, ale vůbec nezareaguje.

    Okolo čtvrté minuty ohledně nepřátel: ano "uvěřitelnější" nepřátelé, kteří (brání z E3 gameplaye) stojí jak polena, nereagují na smrt spolubojovníka, pokud ten není součástí skriptu, střílí jako trotlové všude jenom ne do Lary a nakonec se nechají efektně odkráglovat zblízka při přebíjení (herní mýtus "přebíjecí zranitelnosti") místo aby Laře prázdný kvér hodili do obličeje, kopli jí tou těžkou botou do kolena a nakonec ji ukopali na zemi. To by byli uvěřitelní nepřátelé.

    Apropo je zajímavé, že v té údajně multikulti enemy směsce pán čirou náhodou opomněl zmínit Američany a Brity, ale "Eastern Europe" (USSR) z něj vypadlo téměř ihned, následováno Japan (Pearl Harbor) a China (no comment).
  • Já chci zpátky Laru s vnady... a složitými hádankami aby bylo dost času si celý ten prostor oběhnout,obkrokovat a sledovat ty pohyby.. *15*
  • Jee nova Lara COD
  • Tak se po osmdesátépáté dozvídáme, že Lara bude špinavý krvácející smraďoch :)
  • To je taky fakt *4* Ale me slo spis o to, ze v jednom traileru behem jedne minuty je nasekano tolik logickych piiiicovin, ze je to az k smichu. Zadna hra neni dokonala a uplne realisticky logicka, ale tohle bylo trochu moc.
  • Asi tak nejak *1*
  • DangerousDave
    riešiť kuchanie jelena v hre kde mladé dievča pomocou luku doslova vyvražďuje chlapov ozbrojených AK47 je tak trochu odveci.
  • Tak zase na druhou stranu,koho by bavilo tam pul hodiny kuchat srnku ze :-D
  • A videli jste ten posledni gameplay trailer jak zabije jelena a pak ho kucha? Tak to me fakt dostalo. Napred jelena trefi sipem do hlavy, ale kdyz k nemu prijde, tak sip nikde a jelen jeste dycha. Potom vytahne dalsi sip (ktery ma na zadech asi nalepeny) a vykucha s nim jelena. Sipem. Vazne sipem. Autori asi nikdy nekuchali ani rybu. To by bylo hooodne obtizne a urcite by to netrvalo 5 sekund. No a nakonec si ten sip zase pekne cistouckej prilepi na zada. Ach ta LOGIKA. Na hru sem se tesil, ale ted uz fakt nevim.
  • no na tom jistě není nic špatného, ale všichni bychom asi chtěli hledat poklady že :-)
  • A nevíte kolikrát se tam Laru pokusí někdo znásilnit? Budou jí chtít znásilnit i zvířata? Z dostupných videí ta hra o ničem jiném nebude.
  • Tohle vypada jako prvni pro mne a hrace co rafdsi akcni hry, survival prvni hra a rozhodne jsem nato zvedavy, podle mne to uz ted vzhlizi zajimave, na spekulace je ale myslim dost brzy no (kdyz vychazi az 2013.) Uvidime uvidime , propadak to zcela urcite nebude, tim si muzeme byt jisti uz ted :-D.
  • Mozna je to jen tim,ze do ukazek se hodi vice akcnejsi pasaze,nez potulovani se po ostrove.
    Tezko rict jake to nakonec bude.Na me to zatim pusobi spise jako interaktivni film.
  • Mno popravde z prezentovanych videii to zatim pripomina vice interaktivni film,nez hru.Tak uvidime no.
  • Je vidět, že autoři jsou z vlastní hry naprosto unešeni, jsem zvědav jak budeme my hráči. Hovořit např. o kultuře, která je tvořena trosečníky různých národností je zajímavé, ale bude to mít pro smysl hraní nějaký význam? Trochu mám pocit, že se autoři snaží spíše vytvořit propracovaný film.
  • Ono to je video XD
  • Kde se to má rozkliknout abych si mohl přečíst ten rozhovor?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit