Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chudáček Lara *1* Vždyť to, čemu jí autoři vystavují, by nepřežil ani terminátor *1*
    • Shaker
      Vtipny je, ze bejt o chlap, tak kazdej rekne: "dobry, zloma noha, propichnuty telo, jde se dal!" Ale, ze je to Lara, tak kazdej kdo to video videl mluvi stylem: "chudinka mala, takova mlada pekna holka a oni ji takhle trapi...", na to autori asi hodne sazi, ale proc ne, kdyz to bude fungovat :)
    • Cahir
      Yep, trošku se to s tou její tolik propagovanou zranitelností tluče...
  • Tuhle hru sleduju už od oznámení, ale moc infa nebylo. To se ale změnilo v poslední době. Všude je to samej screenshot, video a rozhovory s tvůrcema no a musim říct, že pro mě je tohle momentálně nejvíc očekávanej titul.
    Spousta lidí píše, že ta hra hodně připomíná Uncharted. Uncharted jsem nikdy nehrál, ale slyšel jsem na tu hru jenom samá superlativa, takže jestli mi někdo nabídne podobnej zážitek i na PC tak na to můžu říct jenom jediný a to už provařený ,, Shut Up And Take My Money! ,,

    S toho co nám zatím tvůrci ukázali se mi líbí hlavně důraz na autentičnost a prožitek emocí, kdy je Lara strachy podě*aná a bojuje o život. Ty emoce v těch videí jsou opravdu cítit a to už jsem dlouho nikde neviděl.
    Naopak na některejch místech se mi nepozdává grafické zpracování. Sem tam šeredná textura v nízkym rozlišení a pod. ale to vem čert hlavně když bude taková jízda jako ve videu v celý hře. Na druhu stranu model Lary je úžasnej. Někdo tu psal, že mu Lara připadá jako 15 letej kluk, já si myslím, že naopak tohle je sexy kočanda. Na 21 let.

    Mám takový tušení, že tohle bude buď naprostá bomba hra a nebo prů*er jak vyšitej nic mezi tím. No já jsem hodně zvědavej.
  • sankuri
    Jen ty kozy uz nejsou co byvaly..:-)
    • Však on ještě porostou *3*
    • Peppa
      Vzhledem k tomu, že jsi ještě nikdy žádné naživo neviděl ani ještě pár let neuvidíš (pokud vůbec někdy), je tvoje hodnocení poněkud odvážné *14* .
      • Shaker
        ou... to bolelo... bohuzel spis blbost tohohle prispevku nez jeho obsah.
    • Aspoň nevypadají jako jehlany.
    • Sasek_je_proste_klasik
      Na holku který je 21 a váží odhadem podle obrázku tak 55 kg si myslím, že kozy má jako vozy.
      Jsem čekal kdy s tímhle někdo přijde *1*
  • Zoufalství, zranitelnost, přežití atmosféra a proto Lara vydrží zásah brokovnicí do hlavy bez viditelné známky reakce, že. Nemluvím o "prezentačním god-mode", ten je pochopitelný. Mluvím o absenci reace na zranění v akční pasáži.

    Takže tu asi po Uncharted máme další bipolární hru. Pocit vtažení do hry a prožitek je prý důležitý. Ano, a proto se spíš chechtám když Lara inkasuje headshot do hlavy bez viditelné reakce, běhá umělé inteligenci v periferním zorném poli (ignorace), odstřelí umělé inteligenci parťáka, který je v jejím zorném poli (ignorace), nabíhá na umělou inteligenci která je podle vzezření fyzicky zdatný přeživší (ignorace a rádoby "cool" animačka zabití)...

    ...ale pozor pozor, jakmile skončí akční pasáž a začne cutscéna, tak mám věřit že ostrované jsou velmi bystří a nelítostní a avatar bolí úder o zem. Jak ji může bolet úder o zem, když vydrží headshot z brokovnice a nehne brvou?

    A nejhorší na tom je fakt, že když jsem tohle napsal na jejich fóru do vlákna "reakce na E3 prezentaci", tak zdejší admini celkem rychle napostovali pár příspěvků "z E3" plné obrázků a Youtube videí, takže se daný příspěvek čirou náhodou velmi rychle ocitl v zapomnění kdesi na třetí straně od konce. Něco začíná zavánět, i když je to škoda, opravdu jsem si přál reboot se vším všudy a první zvěsti hovořily velmi pozitivně.
    • To je asi jako když v prvním Resident Evilu nevkročíte do dveří, prtotože nemáte klíč, ale proč zámek nerozstřílet a nevkročit? Hry jsou byly a budou vždy o pravidlech, které jsou ve hře někdy jako pěst na oko nelogické. Tohle bych moc neřešil. Je to samozřejmě špatné, že ten headshot neení respektován. Možná bych se jako vývojář rozhodl akce zklidnit a začlenit trochu více taktiky. Třeba při výstřelu soupeře by se zpomalil čas a Lara by musela narychlo uhnout. Komentovat by to šlo např. předvídáním. Každopádně příběhové scény nás mají hlavnš naladit. Tohle bych skutečně nebral příliš negativně
      • Resident Evil - rok vydání 1996
        Tomb Raider Reboot - rok vydání 2012/2013
        ????
        PROFIT !!!!

        A nápady na taktičtější postup jsou velice vítané. Nevím jestli bych dával nějaké zpomalování času, spíš by by bylo zajímavé koridor na šířku zvětšit tak to 200 metrů, přidat možnosti jak se skrývat v okolním prostředí a dodat pořádnou A.I. a ne implicitní TPS kačenky na střelnici. Hráč pak nemusí jít po vyšlapané cestě (logicky hlídané soupeři), ale má možnost tu a tam na něco vyšplhat nebo naopak něco podlézt. Snahou je být neviděn, protože avatar pokud vím nemá být nemačkavý nehořlavý hrdina, ale má vyvolávat pocit mladé slečny donucené k extrémním činnostem.

        To by znamenalu úpravu předváděného levelu, ale myslím si že pocit "homo hominem lupus" z boje o přežití by se jedině umocnil.
        • Problem je v tom, ze stavajici stav hry dokaze hrat kdokoliv. Tebou popsana hra by nejspis bavila HC hrace, ale nemala by tu proklatou pristupnost, ktera bohuzel vydelava penize.

          Samozrejme bych rad videl hru tak jak ji popisujes, ale to co jsem videl je pro me prijemny prekvapeni a asi prvni Tomb Raider, kde mam chut si hru vubec zkusit zahrat. Osobne bych uvital komplikovanejsi mechaniku u strelby z luku, ale muzu jasat ze tam luk vubec je a neni uplne debilni.
    • Cahir
      Vidím to podobně. Chtějí-li si hrát na opravdový survival se zranitelnou hrdinkou, měli boje, zdraví a reakce Lary vyřešit lépe.
  • "páči" sa mi že hra vyjde až budúci rok ale už stihli oznámiť že prvé DLC bude najprv na Xboxe ... nieee, vôbec to DLC nemajú už teraz hotové a nie je vypnutou súčasťou hry :)
    • Shaker
      ja uz presne kuli tomuhle bojkotuju predobjednavky, to je samy, kdyz predobjednate, dostane navic zbrane a 2 single player levely... Pak to clovek koupi a zjisti, ze je to sra*ka. Takze kaslu na ne!
      • Tohle je moderní pojetí her. Vyrobit, vybrat a prodávat po kouskách. Není špatný nápad, když do hry vyjde dodatčně rozšiřující obsah, to kvituji. Mass Effect 3 a první DLC Prothean byl však podobně asi jako bude toto, komeční podvod.
  • Tomb Raider jsem nikdy nehrál, ale tohle vypadá parádně.
  • Myslím, že tématem se trefili, teď už jen nezklamat hráče herními mechanismy a bude vše fajn. Když se zamyslím, proč byl v roce 1996 Tomb Raider takový hit? (řečnická otázka) Square Enix dává studiu potřebný čas. Možná, že nás čeká skutečný restart Lary Croft.
  • Stara seria u mna tiez viacmenej skoncila u stvorky. Aj ked ta kvalita dielov dost kolisala. Jednotka - super klasika. Dvojka - dobre ale prilis akcne. Trojka - Dobre, ale nudne opakujuce sa hadanky s hladanim klucov a pak v obrovsky rozlahlych leveloch, casto velka frustracia. Stvorka - podla mna mozno najlepsi diel zo vsetkych. Patka - Dobre nove napady, zaujimave prostredia bohuzial cely pribeh boli len take retrospektivne epizode z Larinho zivota.

    Nova trilogia od Crystal Dynamics sa mi pacila, ale najlepsie z nich zachytil atmosferu Tomb Raidera diel Anniversary coz bol taky remake prveho dielu a imo dost vydareny. Perfektne vyvazeny pomer medzi akciou a hadankami.
    • TR 4 byla dobrá.
  • MidnighT91
    Lara Croft pro mě vždicky bude LARA CROFT, ať si obleče textury jaké chce a poligonů kolik chce... Žádnou hru s ní bych si nenechl ujít...
  • Po DMC dalsi post-adolescentni hrdina a nikdo nenadava? To jsou mi veci :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit