Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jo toho ja se sice take desim ale jednou se to clovek nauci a pak je to ok. Prvni ufo jsem se ucil se slovnikem mesic :) to z roku 1994 :)
  • JJ presne a asi nevideli gamescom a zase placaji blbosti :) tak normalka :)
    https://www.youtube.com/watch?v=fhQBVxSRMN8
    https://www.youtube.com/watch?v=zKG2SPR1eJc
  • Jakou fySiku, chlapce? To slovo neznam.
  • star citizen ma o vikendu ,,citizen con,, tak se muzes rozcilovat, jak jim to pekne jde :)
  • ,,vesmirna stihacka,, muze provadet prakticky jakekoli manevry - vcetne tech, ktere pripominaji chovani v atmosfere, staci aby na to byla odpovidajicim zpusobem nadizajnovana a mela napr. dostatecny pocet smerovych trysek. Ostatne raketoplany tohle predvadely uz v minulosti, samozrejme v mnohem ,,opatrnejsi,, forme.

    Hra, kde ,,litame - bojujeme,, rychlosti blizici se C rozhodne neni simulator, ale scifi toho nejvetsiho kalibru, kde vubec nejsme schopni odhadnout technologie, ktere se budou pouzivat v dobe, kdy budeme moct rychlosti blizici se C litat. Takze mozna, ze kdyz nekdo odpali rakety v rychlosti C, tak obrance vytvori miniaturni cervi diru za ,,prdel,, utocnika a on sestreli sam sebe :D
  • Jak malý děcko na písečku. Brečící, že PC only hra má lepší grafiku než ta jeho krabička.
  • Tak to nevim jaky hry jsi na Unity hral a byly skvele optimalizovane, ja zadnou. Vetsina bohatych firem co dela hry si delaji enginy vlastni, takrikajic site na miru. Vzhledem jak vetsina her na Unity vypada hnusne je precenovani hardwaru na miste.
  • Mam obavy, ze vase predstavy o pohybu v otevrenem vesmiru jsou prilis ovlivneny starwarsoidnim pojetim. Stihacky zataci uplne jinak nez jak intuice napovida. Vsichni si predstavime manevry suchoju a F22, ale tyto stroje plovou ve vzdusne atmosfere. Jejich pohyb je tak blizsi ponorkam nez kosmickym plavidlum. Ve vesmiru je nemozne "zatocit" o 180st ve vzdusnem pojeti, vzdy se musi zlikvidovat predchozi rychlost a akcelerovat znova.
    Dobre to bylo popsano v jinak naprosto pitome knize "vecna valka", kdy jakysi stihac proletel rychlosti blizkou C, odpalil rakety, ktere uz svou kinetickou energii zlikvidovaly jakousi obrnenou bitevni lod a zmizel z dohledu, aby nasledujici mesic *1* brzdil, pricemz pro pilota tento manevr znamenal to, ze ve svete mimo nej uteklo par set let *9*
    Taky prilet bitevni lode a bombardovani by asi nevypadalo ze lod dobrzdi a bude tam viset, ale ve velke rychlosti vyuzije gravitace planety, zachyti se a bude stale vysokou rychlosti orbitovat. Vse jde naprogramovat a i tak to muze byt zabavne.
  • osobně mě tenhle typ online her, které staví na interakci s dalšími hráči, moc nebere.

    Když máte hodně smůly a na nikoho nenarazíte, tak je to strašná nuda. Kdyby aspoň hra vygenerovala nějaká NPC, které to trochu rozproudí.
    Stejně tak, je to katastrofa, když naopak narazíte na hodně hráčů, kteří vás pak snadno zabijí.
  • jo skutečně by se to hodilo na smazání tvých stupidních příspěvků.
    Proč?
    a) buď jsi nevzdělaný křupan, co nedochodil devět tříd základky a přesto se z nějakého neznámého důvodu pouštíš do debaty o astrofyzice.
    b) nebo úmyslně trolluješ a v tom případě si taky zasloužíš smazání.
  • Přesně. Star Citizen je zatím jenom stroj na výrobu slibů a vydání hry pořád v nedohlednu...

    Dokud Star Citizen nevyjde, tak by se ho nikdo ani neměl používat pro srovnání s hrami, které skutečně vyšly.
  • tak Vmax je normalni...to ze lode litaji prilis nizkou Vmax je druha vec, ale pokud chceme dogfighty, tak uz jen kvuli pretizeni ta rychlost nemuze byt nejak extremni - minimalne u stihacek, protoze by prakticky nemohly zatocit. Takze uz rozjetou lod nikdo nechyti, ale pokud nekam prileti a napr. ostreluje planetu :)...nebo teprve zrychluje...coz ji bude nejspis trvat dost dlouho...tak ji muze sejmout kde kdo.
  • Oni sú hlavné dôvody dva. Zaprvé je to často limit enginu, ktorý proste nebol na niečo také stavaný. A za druhé je to samotný žáner, je to proste druh scifi. Drvivá väčšina bojových space hier má dogfighty v štýle WW2, podobne ako filmy typu Star Wars. Na také súboje ale proste potrebuješ limitovanú rýchlosť a ideálne ešte aj celkom malé rýchlosti.
    Takéto súboje nemajú s realitou absolútne nič spoločné, ale pre väčšinu ľudí je to proste zábavnejšie. Reálne súboje vo vesmíre by prebiehali úplne inak, na obrovské vzdialenosti s úplne iným manévrovaním, zbraňami a taktikou, ale o tom tie hry jednoducho nie sú.
  • Tak Empyrion byl teda dost hroznej. Když jsem to hrál - je to asi půl roku zpátky - bylo to prakticky nehratelné a já vůbec nechápal, jak to někdo může hodnotit pozitivně. Doufám, že se někam posunuli.

    Toto je úplně jiná hra. Si o tom něco přečti.
  • kovar.jakub
    Tahle má navíc příběh, fyziku, autoři nad tím vším přemýšlí, není to jen stavebnice jako Space Engineers...
  • To je pořád dost málo na skutečnou simulaci.
  • To si myslím,že není pravda. Protože počítá i s asférickou gravitací, slunečním větrem a keplerovymi zákony.
  • Keplerovy a Newtonovy zákony. Vzájemný vliv gravitace a slunečního větru.
  • zahrajte si orbiter 2016. Tam máte nejreálnější vesmírnou fyziku vůbec
  • ale působí, ve sluneční soustavě se budeš vždycky s raketou pohybovat v gravitačním poli planet nebo hvězdy, proto vždycky letíš v elipsách a nikdy ne rovnou přímkou

    zahraj si Kerbal Space Program, to budeš koukat *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit