Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Laskomina pro fajnšmekry. Naprosto úžasné rozloučení se sérii která redefinovala žánr akčních RPG a vnímaní videoher. Tleskám ve stoje.
    • flash789
      Nic proti DS, je super, ale tohle nade mnou je tak pitomej koment ze to nema obdoby..
      • Nemusíš se omlouvat, já si to samé myslím o většině tvých komentářů. Dark Souls redefinovala akční RPG viz všichni vývojáři chtějí mít aspoň jeden prvek z DS ve své hře, dále DS samozřejmě redefinovala pojetí videoher, dala prostor komunitě vytvářet obsah pro hru, rozšiřovat svět a podílet se i na tvorbě světa viz EpicNameBro.
        • flash789
          To jsi spatne pochopil, me neslo o obsah prispevku ale o formu. je to jak kdyby jsi chtel 90ti lety babce prodat vysavac za 100k, nebo delal predsedu sdruzeni tvorby reklamy a zrovna jsi agitoval novy pracovniky.

          A obsah? Zkus si zahrat Severance Blade of Darkness z roku tusim 2002, je to DS v bledemodrem jen to ma krapet topornejsi ovladani a horsi lore. Navic s tim ze muzes usekavat casti tel nepratel, viditelnym poskozenim postavy (jizvy, sramy atd) a s jinym zacatkem pro kazdou hratelnou postavu. Vlastne se da rict ze Severance bylo jeste o fous dal nez DS. A obtiznost byla na hranici skoceni do zdi:)
        • Hele Mexikáne, trošku brzdi. Jsem ochoten souhlasit, že z DS chce mít skoro každá hra něco v sobě, ale není to první hra, který to tak má, takže by rozhodně neměla slíznout smetanu za něco, co se dělo již dříve a hlavně, co se bude dít i po ní. Žiješ ve světě Games.cz, kde se každá pitomost co vyjde okamžitě srovná s DS, a proto máš ten pocit, který tady popisuješ. A co se prostoru pro komunitu týče, to buď přeformuluj, nebo lžeš jak cyp, protože komunita přispívá do každé druhé hry už mnohem déle než si asi umíš představit, dokonce MNOHEM déle, než byl na světě první DS nebo dokonce než i Demon Souls........

          Jednoznačně souhlasím, že se jedná o výjimečnou sérii co do obsahu a hratelnosti, dokonce patří mezi několik "vyvolených" her, které dokázaly skoro všechny díly udržet na špičce žánru (u mě tam rozhodně nepatří DS2), ale rozhodně nemá - a to ani náhodou - prvenství jak co do redefinice žánru, tak co do přispívání komunitou. Dokonce i celkový koncept Demon Souls a Dark Souls je jen obšlehnutý a vypilovaný koncept jiných her. Za to ale dovedený skoro k dokonalosti, to se musí uznat.
          • Fordzy
            Dark Souls je skvělá série, ale mám pocit, že Mexičan nezažil dobu Diabla 1 atd... a proto tady plácá trochu z cesty. Takže bych neztrácel čas mu cokoliv vysvětlovat... Ještě když nemá soudnost a napadá Zaklínače. *7*
            • flash789
              Houby na ksichtu si zatim uspesne depiluju, takze nemusis mit obavu:)
              ty predkladas svuj nazor a ja trolim? Ty vole :)
            • Fordzy
              Mě je 23 a jsem happy. Jsem jen skromný člověk předkládající vlastní názor. Takže, ty si takový trolující kmet, obrostlý houbami a už jen čekáš až zaklepeš bačkorama a tvůj post vystřídá jiný mladší flash plný elánu, třeba GGG nebo Bob. Nejspíš jsem tě viděl v Asterixovi https://youtu.be/WA8rAWlPlGw?t=4095 *15*
            • flash789
              chces rict ze ty nemas rozum? Me to uz jedno, me uz celkem o nic nejde, bude mi 50 a muzu si delat co chci, ale ty by ses mel zamyslet jestli tady zbytecne neztracis cas:) Jsem zvedav na tebe az ti bude tolik jako me, jestli budes mit dostatek mladistvyho elanu do diskuzi s lidma klidne i o 30 let mladsima, spis si myslim ze te zivot semele a budes rad kdyz si vecer vyhodis nohy na pohovku a prectes noviny:)
            • Fordzy
              Pokud hraješ hry už 30 let, tak bys měl mít rozum a netrolit v diskuzích. *15*
            • flash789
              proc, me se Zaklinac celkem libil, jenze hraju hry 30 let tak z toho nejsem mokrej jako vetsina lidi kterym jeste tece mliko po brade:)
            • Fordzy
              Zabedněný flash a mluví o zabedněnosti, no to jsem se smíchem roztočil. *15*
              Vím, že takový japanofilní vykuk jako ty, nemůže docenit krásu Slovanského umění.
            • flash789
              Zaklinac se da napadnout z mnoha stran, jen resistence adorujici komunity je tak strasne zabednene vysoka ze se jedna o zbytecnou praci:)
          • Dobře nevím, jestli pojímáš slovíčko redefinice, neříkám že ta hra definovala, ale redefinovala, což je rozdíl, pokud to slovíčko tedy bereš, tak mi potom tedy řekni, která hra více redefinovala žánr akčních RPG v cca v posledních 10 letech než Dark Souls/Demon Souls, následně mi pak řekni nějakou tu hru, která má tolik obsahu na youtube v oblasti lore, že by jsme ji mohli nazvat nějakou redefinicí žánru v přispívání komunity okolo hry, jelikož Demon Souls bylo docela peklo bez wiki(proto taky ta obrovská komunita) pro první odvážlivce, jsem opravdu zvědav na tvůj výběr.
            • Prej komerce... lol... asi sis neuvědomil, že hry od FS jsou stejná komerce jako Zaklínač. Jsou to AAA hry, mají miliony prodaných kopií a reklamy na zastávkách v Japonsku. Ty si asi myslíš, že je to něco strašně hardcore, pro herní guru a nedělají to vůbec pro peníze, heh. Měl bys vylézt ze své vykontruované reality...

              ad Zelda:
              Podle tvojí logiky můžu říct, že 98% na meta nic neznamená, protože komerce... myslím, že tohle by mohl i trollí mozeček pochopit.
            • Na Mexičana nemá smysl nijak reagovat, jeho pohled je zkreslenej fanatismem a jedině jeho názor je ten správnej.
            • Jak říkám retardovaný troll, který tu píše pod x nicky. Zaklínače mám rád, Justina Biebera neposlouchám, tím přirovnáním jsem ti chtěl vysvětlit, že nějaké ocenění nic neznamenají, protože komerce vždy numero 1. Tvou argumentaci se Zeldou vůbec nepobírám, sry ale na tyhle trollí mozečky jsem asi krátký.
            • Říká někdo, kdo má mindrák z toho, že W3 má 8x víc goty než Bloodborne. *15* Ale díky, že si ukázal dvojí metr. Zelda hodnocení je ok, ale W3 je Justin Bieber. Kvalitní denial... *6* *zív*
            • tvé argumentace jsou nanejvýš retardované. Hlavně že jsi mohl vytáhnout Zeldu a poplakat si, že ano?
            • Ok. A proto je nový Zelda takový japonský Justin Bieber mezi hrama. Na tom, jaký to má score přece nezáleží a kvalitu určuješ jen ty, že? *15*
            • "Brak, kterej má víc goty než všechny hry od FS... *3*"

              Kvalitní argumentace. Tak já zkusím tohle. Justin Bieber má více Grammy než Freddie Mercury
            • Brak, kterej má víc goty než všechny hry od FS... *3*
            • Lore, kterou někdo vytvořil na YT je irelevantní. Jediné lore, které se počítá, je to ve hře. Ale slušnej straw grasp... *15*
            • Promin, jelikož povazuji poslední DLC pro W3 za urážku herní desingu, tak opravdu nebudu ztracet cas v diskuzi s clovekem, co se mu libí takovy brak. Bye
            • Esanti, jsem rád že aspoň někdo tu má soudnost, hošíci co vyrostli na DS myslící si že je to hra co položila základy všehomíra a ještě navíc svou arogancí neuznávají jakýkoliv jiný pohled na věc očividně tuhle hodnotu postrádají
            • Aha Zaklínáč fanboy, to jsi mohl říct na začátku. Bye
            • Co má společného "vytváření obsahu pro hru komunitou" s přispíváním na youtube.....aspoň čti svoje vlastní příspěvky prosím tě. A abych pokračoval v chytání tě za slovíčka, když už jsi v tom teda začal, kde jsi mluvil o posledních 10ti letech v předchozím příspěvku? A dále, jak množství obsahu od komunity na youtube "redefinuje" jakýkoliv žánr?

              A ještě sorry jako, ale od dob DS se změnilo pouze to - oproti tomu co bylo před tím - že teď vychází víc her s přízviskem "roguelike" tedy hry, kde se nesmyslně a zbytečně umírá a nikdo je nekupuje, nebo rozhodně ne tak, jak DSko. Takže ne, DS žádným způsobem neredefinovalo žádný žánr počítačových her, pouze se několik vývojářů pokusilo DSko neúspěšně napodobit. Poslední hra, která nějakým zásadním - ZÁSADNÍM a NA HODNĚ DLOUHO - způsobem ovlivnila svět PC her bylo Diablo 1, WoW a to je asi tak víceméně všechno. Tyto dvě hry v oblasti RPG defacto stanovily standardy pro všechny ostatní hry, nehledě na to, že Diablo 1 prakticky vymyslelo Akční RPG. Hry jako je DSko vycházely i před DS, pouze nebyly tak kvalitní. A to je další věc - durdíš se tady jak čertík, co vyskočil z krabičky a přitom úplně zbytečně. Souhlasím s tím, že DS je skvělá hra tento přídavek je skutečnou ukázkou toho, jak by přídavek měl vypadat. Ale zase, není ani první a ani poslední. Třeba takové přídavky do Zaklínače 3 stojí skutečně za to a řekl bych že byly dokonce i povedenější než tento DS přídavek.
  • Mě by zajímalo, jestli vůbec může existovat hráč, kterého baví Zaklínač i Dark Souls/Bloodborne hry *7*
    Nebo jsem tu vážně jediný, kdo si užívá oboje??
    *8*
    • existuji jich mraky, jen holt neprispivaji do diskusi na games :)
    • Zaklinac i Bloodborne naprosto v pohodě ;-)
    • Fordzy
      Může existovat a existuje. Inteligentní lidé si užívají oboje a nemají potřebu se navzájem urážet. Ale Poláčkova diktatura preferuje Dark Souls stranu, tak tu běhají jeho věrní lumíci a rozdávají bany. Pravím vám, nenechte se umlčet, svoboda slova musí vyhrát.
      • Tobě z toho Zaklínače už haraší...
    • DS > Wicher 3. DS má mnohem lepší soubojový systém, mnohem zajímavější svět a všechno v ní funguje, jen máloco se hře dá vytknout. Vyprávění příběhu je věc vkusu. Witcher 3 je hra plná chyb a filler contentu.
      • Na to jsem se vůbec neptal, ale tvá odpověď je přesným příkladem diskuze níže... *1* *5*
        ...navíc mám stejně pocit, že si tam někdo povídá sám se sebou *7*
      • Ty hry se snaží každá úplně o něco jiného. Porovnají se jenom proto, že si maníci na netu potřebují měřit pindíky. Já si taky vždy vyberu DS, protože je daleko unikátnější a originálnější, ale Zaklínač zase zvládá dobře plnou naraci, takže každý podle své chuti.
        • ty hry jsou podobně v tom, že jsou to obě akční RPG a mají podobný soubojový systém (sekání, kotouly). Jen ten v DS je asi 50x propracovanější.
          W3 selhává hned v několika naprosto zásadních oblastech a právě narace je jedna z nich. Ten příběh je natahované nic, respo. hledání Ciri přes 10 oklik (cca 4/5 hry) a pak poražení celkem nudného hlavního bosse. Další polámané oblasti jsou loot, inventář, RPG systém, level scaling. W3 je hra tak 85/100. DS tak 95/100
          • Když to shrneš takhle, má blbej příběh i Torment. Taky hledáš jednu konkrétní "osobu" přes 10 různejch oklik a několik sfér, jenom abys skončil 5 metrů od stolu, na kterym ses na začátku probudil.
          • narace je v pohodě, styl dialogů a vedení příběhu je v pohodě, dialogy jsou kvalitní, v tomhle je Zaklínač 3 dobře napsán, dialogy tě baví, nemáš potřebu je přeskakovat. Hlavní příběh je naopak naprostý děs, ale zase to kompenzují zajímavé vedlejší questy(ty větší), navíc jsem ani nečekal nějaký zázračný příběh v otevřeném světě. Kdyby se vykvajzli na nějaký rádoby epický příběh o Ciri, záchraně světa a udělali to komorní jako v jedničce/ dvojce, bylo by to moc fajn. První DLC skvělé, druhé o ničem.
          • "Ten příběh je natahované nic, respo. hledání Ciri přes 10 oklik"

            a tento tvoj prispevok je taka ista demagogia ako tvrdit ze honba za Irenicusom v BG je nic...
            • @n

              lol pravda *15*
            • Dark Souls nehraje na příběh ale na background story, takže srovnávat to nemůžeš pane nikto...
            • a role playing spociva v tom, ze muzes obcas jit zabit bosse nejdriv vpravo a toho vlevo az po nem, nebo naopak
            • Jak říkám, mám rád obě serie...

              Ale tvoje argumentace je dost mimo... DS je úplně to samé a jen ignorant to nemůže připustit... zatímco W3 je najdi Ciri, ale nevíš kde je tak musíš na deset míst kde získáš stopy a informace, tak DS je zabij hlavního záporáka, ale aby jsi se k němu dostal musíš zabít tohohle bose, aby se ti otevřela cesta k dalšímu bosovi a ten ti otevře cestu k dalšímu bosovi a tak dále...
              *3*
            • abys našel Ciri, najdi barona, kterému najdi ztracenou dceru a manželku, pak najdi Zoltana, pak najdi Marigolda atd. Určitě jsem ještě na pár "najdi toho a toho, abys našel toho a toho, který ti řekne kde najít toho a toho" zapomněl. Prostě trapas, tvůrčí impotence.
      • witcher je vic rpg nez slowmo akce s hledanim der v movesetech
        • RPG systém je v Zaklínači 2, 3 hodně rozbitý, takže tím RPG bych se moc neoháněl, v DS je sice RPG systém jednoduchý, ale funguje na výbornou, což se CDP nepodařilo za tři díly.
    • japanofilni hipsteri to nezvladaj, ostatni ano
      • Zdá se mi, že to tady absolutně nezvládá druhá strana barikády oslavující polskou sůl, myslím si, že soudný člověk vidí dno, kam zdejší trollové spadly, když se zmůžou na argumentaci jen dle y/i. To pak si člověk řekne, že oni vlastně nemají co napsat proti DS, jelikož to ani nehráli :)
        • *spadli
    • A proč by takový hráč nemohl existovat?

      Japonské hry jsou sice v mnohém vynikající, ale občas se tu a tam ukáže i z jiné země hra (viz Zaklínač 3), která dokáže, že to s tím herním průmyslem vlastně ještě není tak zlé jak si myslíme.
      • To byla taková menší reakce na diskuzi níže *3*
        A vlastně takový malý průzkum, jestli je to se zdejšími diskutéry je tak špatné, jak to vypadá *1*
    • Nejsi *4*
  • TheGGG
    neuvěřitelná pecka s atmosférou o který si zápaďácký RPG omalovánky mohou nechat jen zdát...
  • DwaR
    po tom, čo som videl gameplaye ma prekvapuje, že to nie je za plných 10.
    škoda, že sa so sériou DS úplne míňam, závidím fanúšikom takto kvalitný prídel naviac. palec hore pre autorov.
  • https://www.youtube.com/watch?v=v4O9rMQ-TlU

    Něco pro pobavení *1*
    • Paulcz
      to bylo spíše utrpení, jestli to někdo dal do konce má můj obdiv :)
    • Aby to druhé straně nebylo líto...
      https://www.youtube.com/watch?v=0aOp1p7e0d4
  • 28/69 lol
  • Já nevím ale když jsou tady 90% ubohé sra******* které to neumějí hrát tak ok ale dát 1/10 jen kvůli toho že to neumíte hrát tak to ha ha ha..Dohrál jsem všechny DS i s DLC a easyyyyy Jediný boss z tohoto DLC který byl těžší byl Midir ale taky na 3 pokus padl dole *1*
    • Přesně ůplně jednoduché Midir 1 pokus :D *15*
  • Zajímalo by mě, jaké by ta hra měla hodnocení, kdyby nebyla tak náročná. Pokud je totiž jediný důvod, proč to dostává takové vysoké hodnocení, těžký gameplay tak je to dost ubohé. Nikdy jsem totiž od nikoho nikdy neslyšel, že by hra měla dobrý příběh, strhující grafiku to taky nemá a MP mě tam příjde jen jako oddech na pár hodin.
    • Obtížnost je zásadní prvek, ale nejde jenom o ní. První věc je leveldesign, způsob, jakym na sebe jednotlivý lokace navazujou, systém zkratek... prostě to působí ucelenym dojmem, ač se od sebe jednotlivý místa poměrně zásadně liší. Ta celková provázanost je vynikající, a to je taky důvod, proč je dvojka považovaná za nejslabší v sérii - protože právě na tohle do určitý míry rezignovala.

      Druhá věc je variabilita herních stylů. DS nejsou omezený jenom na pár základních archetypů, každá zbraň má svůj unikátní moveset, každá zbroj svoje klady a zápory, každý kouzlo světlý a stinný stránky. Takže ač je soubojovej systém v základu hodně jednoduchej - v podstatě slabej útok, silnej útok, blok, parry - právě variabilita výbavy zaručuje, že každej průchod hrou může bejt unikátní, protože s každou zbraní musíš hrát trošku jinak.

      Mulťák je sranda. Taky jsem si myslel, že je to jenom takovej doplněk, ale utopil jsem v něm pěknejch pár hodin. Jenom summony jsou pro měkkejše.

      Příběh... takhle, já nejsem zastánce teorie o nějaký úchvatný zápletce, ale kde DS excelujou, to je lore. Je vidět, že si s tim hodně vyhráli, každá kravina (a tim myslim úplně každá) má svoje příběhový pozadí, celej svět je hodně do detailu promyšlenej a je fakt zábavný skládat si celkovej obrázek z popisků předmětů a kryptickejch dialogů. Uznej, v jakym RPG jsi investoval prostředky do zbraně, o který jsi věděl, že jí nikdy nepoužiješ jenom proto, abys získal další střípek do mozaiky? V DS jsem to dělal furt - tahal jsem s sebou tunu krámů jenom proto, že je za nima zajímavá hostorie. Jak nějakej vetešník.

      Zvolená obtížnost ale neni náhodná. Ta hra by bez ní nefungovala. K čemu zkratky, kdyby se šlo každou pasáží projít s prstem v nose? K čemu by byly různý movesety zbraní, kdyby člověk moh na každýho s čimkoliv naběhnout a prostě ho umlátit? Je zkrátka zvolená naprosto perfektně, protože když chcípneš, nemáš vztek na hru, za to, že před tebe postavila úchylně těžkou překážku. Ne, jsi nakrknutej na sebe, protože tvojí smrti předcházela nějaká chyba na tvojí straně. Takže ve finále tě nefrustruje, ale motivuje. A to je věc, která se málokterý takový supertěžký hře povede. Dark Souls jsou obecně dost zvláštní hra. Každou jednotlivou její součást už někdy někdo udělal líp. Ale když se spojí dohromady, z kombinace 7-8/10 prvků vznikne 10/10 hra. Neptej se mě, jak je to možný, sám to nevim, ta hra má spoustu zcela objektivních nedostatků - grafika nebyla nic moc už v době vydání, PC port jedničky je strašnej, AI je úplně blbá a najdeš spoustu míst designovanejch na to, abys tam chcípnul, když hru neznáš. Třeba maj kvality DS nějakou hlubokou filozofickou podstatu... ale spíš je to prostě sakra dobrá hra.
    • TheGGG
      zakomplexovaný multinick jelimánek který zná DS akorát z YT mě nepřestává bavit, kdybych já napsal jednu větu proti omalovánce od zlodějů z blizzardu tak mám ban, ale tady toto tady necháte rozlízat se jak tumor v každé diskuzi o DS... *14* *14*
      • Zajímavý. Já dostal několikrát ban jen za kritiku zastaralejší grafiky u DS nebo jiných her (na Nintendu). Žádný porušování pravidel, nic. Asi záleží, jak se cenzor vyspí a kterou hru má v oblibě. Je vidět, že tu na games.cz vládne svoboda názoru.
      • Mas spatne argumenty.
    • Ti co říkají, že má špatný příběh ji buď nehrály, nebo neumí číst - zrovna tady je totiž jeden z nejlepších způsobů jeho vyprávění, kdy ti nikdo necpe před ksicht polopatické cutscény ve kterých máš velmi detailně vysvětleno co se děje. V DS má každý předmět, postava i vlastně zbraňe vlastní minulost a je jen na tobě jestli se o to začneš zajímat, číst si jejich informace a sám (!!!) si odhalovat jaké je tam příběhové pozadí.
      Nerad to slovo používám, ale ti co tvrdí že tam není příběh jsou hlupáci.

      A ne, rozhodně to nedává dobré hodnocení jen proto že je těžká (i když je to její podstata), vlastně bych si troufnul říct, že je spíš férová, protože za většinu smrtí si můžeš ty sám a pokud si tu svoji chybu uvědomíš, tak už ji příště neuděláš a naopak si uvědomíš, že ta hra je tak těžká jak si ty sám (!!!) uděláš.
      Každý hráč co ji dohrál ti při druhém průchodu řekne "jak je možný že sem tady tak umíral, když je to vlastně tak snadný".

      Až je mi FromSoftware líto, když musí snášet takovou kritiku jen proto, že se vrátily k tomu čemu já říkám podstata hraní (čti "hráči tady máš zbraň, tady máš svět a přežij - opravdu nečekej šipku k dalšímu questu, autoheal, easy obtížnost a na každém kroku checkpoint").
      • Dočetl jsem až k "nehrály". Sakra děcka, naučtě se ti shodu pomětu s přísudkem, než si začnete hrát na literární kritky v diskusích. *1*
        • A jen proto si dál nečetl? Raději špatný podmět s přísudkem, než ignorace...
          • Spíš probleskne hlavou: "Pokud se ten člověk chce pouštět do rozboru příběhu podaného literární formou (byť zasazeného do hry), neměl by znát alespoň základy jazyka vlastního?"
            • Tak já osobně na jazyky hlavu nikdy neměl, ale aspoň to u mne bylo kompenzováno tím, že jsem velmi dobrý na matematiku.
              Pokud někomu mé vyjadřování vadí, nic s tím nenadělám. Ale jestli je pro někoho taková banalita jako záměna "i, y" problém v pochopení textu, či dokonce jeho ignorace, tak bych si troufnul říct, že já jsem na tom vlastně ještě dobře :)
          • Nemáš zač. *5*
      • "Až je mi FromSoftware líto, když musí snášet takovou kritiku"

        Jakou kritiku? Jeden zakomplexovaný PC multinick tady trollí, to není kritika. Dark Souls je ve světě glorifikované přesně tak jak si zaslouží, čili jako nejlepší série posledních x let...
    • Kozy
      No a já se k dostal k Dark Souls paradoxně hlavně kvůli příběhu.

      Jak s tim může někdo nesouhlasit když je to pravda *15* *15*
    • "Zajímalo by mě, jaké by ta hra měla hodnocení, kdyby nebyla tak náročná."

      10/10.
  • Zopár príspevkov v diskusii je na neuverenie. Hráč môže hodnotiť videohru len jediným spôsobom. Je to subjektívne hra zabavila alebo nezabavila. Pretože sa jedná o hru / zábavu = voľnočasovú aktivitu. Čas strávený podobne ako trebárs pri sledovaním filmu ,športového prenosu atď. Na základe toho potom môže dospieť k záveru o výhodnosti investovaného času a peňazí ktoré ho hra stála. A nech to aj oznámi na internete. To je v poriadku. Pri vyššom uvedomení musí byť hodnotenie hry min. uznanlivé aj v prípade, že mňa osobne nebavila ale iných ľudí áno. To totiž znamená, že tvorcovia odviedli dobrú prácu ale pre skupinu hráčov s iným vkusom a inými požiadavkami na zábavnosť. Ale hlavne prosím vás. Jedná sa o hru, to jest záležitosť určenú do značnej miery pre deti. Takže hádať sa o videohrách je ako hádať sa do krvi o tom že na pieskovisku je zábavnejšia lopatka a nie hojdačka. A hojdačka bola prvá a určovala od začiatku trendy. Takej hádke žiadny argument na vážnosti nepridá, pretože už od podstaty je to infantilné. Naozaj je to trochu až na smiech.
    • Ty si ten pravy a vyvoleny ktory nas musi osvietit ako sa veci maju, deti rastu s hrami a
      hry rastu s detmi, ci su to video hry alebo fotbal. Co tu vlastne pohladavas?
    • Chodíš rád na pískoviště a moralizuješ dětem o tom, ať se nehádají o lopatičky a houpačky? Stejně jako existují filmoví kritici, hudební kritici, stránky jako čsfd, kde lze hodnotit filmy a diskutovat o nich, tak jde hodnotit i hry. Samozřejmě každý trochu normální člověk chápe, že každé takové hodnocení je subjektivní. Trochu objektivity vznikne až agregací mnoha hodnocení a vypočítání průměru, tak jako na čsfd nebo metacritic, ale ani to nemusí být objektivní.
      Witcher 3 očividně spoustu lidí velmi bavil, ale dle mého má ta hra objektivně spoustu designových chyb, na které lze poukázat a o kterých lze diskutovat.
      • Každá hra má nějaké chyby. Je to jen o tom, jak dobrý je ten zbytek, díky kterému můžeš ty chyby ignorovat, čímž se dostáváme k tomu, co napsal předřečník.
        • len si davajte pozor aby ste tu nepoukazali na chyby DS, na polskou sůl ok ale DS je no-no!!!

          btw. pre trolikov - obe trilogie som si pekne uzil a mam obe rad bez predsudkov aj ked by som na oboch par veci zmenil/vylepsil....
          • až na to, že tu začli prvně řádit W3 fanboys, tak co čekáš? Pod DS recenzí? Většina těch W3 skalních fanboys ani DS nehrála, takže škoda slov...
            • to mi prijde jako blbost... hral jsem jak Witchera, tak DS (krome trojky). Bavilo me oboji, byt kazde jinym zpusobem
            • Proč nĕkdo pořád vytahuje W3 jako konkurenci pro Souls hry je mi fakt záhadou..A k tomu zaklinaci,osobnĕ od malička miluji knihy o Geraltovi a a Ciri.Ale fakt nepochopim,že se kolem Novigradu za každým stromem schováva příšera schopná vybít celou vesnici,když v knižkách Geralt sotva najde práci.Kéžby to udĕlali jako jednotku a dvojku,ten openworld je hruza bes
  • Demagogie místo věcného zdůvodňování působí hlavně na předsudky a emoce posluchačů, k čemuž slouží polopravdy, překroucené argumenty...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit