Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mx0r
    vy ste sa nasli... ono bojovat s cheatermi v produkte, ktory ma miliony hracov a teda aj dostatok motivacie pre vyrobcov cheatov, je vopred prehrany boj. samozrejme zakladne opatrenia proti cheaterom urcite implementovane maju, avsak nemas sancu vychytat vsetko a v jednom momente sa uz proste nema cenu snazit a je lepsie radsej bojovat inymi prostriedkami a programatorov vyuzit na vylepsenie produktu. to iste plati aj o drm a podobne.

    mozno hlavny problem pubg nie su ani tak cheaty ako to, ze je to v skutocnosti pomerne nudna hra.
  • Ano. ;)
  • Rejsek
    Dobře, promiň, máš pravdu! Míření s gamepadem je pomalejší, a proto je blíže realitě než K+M. Sice asi tak blízko, jako od Země ke Slunci, ale je. To jsi chtěl slyšet? *7*
  • Ja taky nikde nepsal ze je pomala. Psal jsem o tom ze pohyb celeho tela je v realu fyziologicky a fyzikalne pomalejsi nez to jak reaguje v pc hrach postava na posouvani mysi po podlozce.
  • Ja to taky vzdavam.
  • Rejsek
    Ten první příklad nebyl asi úplně nejšťastnější, uznávám. Spíš to bylo o tom, že reál střelba není nijak pomalá, což si asi Petr myslel. Dál jsem to už ale rozvedl myslím dost jasně. A jako člověk, který se živí testováním kvérů mi musíš dát za pravdu v tom, že srovnávat ovládání hry na K+M/G s realitou je kravina, ať se na to podíváš z jakéhokoliv pohledu. A taky nechápu, kde furt berete to, že jsem nikdy nedržel kvér. Co z toho, co jsem tu napsal, není pravda?
  • Rejsek
    Já ničím neopovrhuju proboha. Proti let. sim. nic nemám. Jak jsi na to přišel? To byl příklad dovedený do extrému, že snad jen v tom případě se dá srovnat ovládání "hry" s realitou. Už totiž nevím, jak ti jinak vysvětlit, abys nesrovnával hraní FPS na K+M/G s reálnou střelbou. To prostě nejde. To je to jediné o čem tu celou dobu mluvím - Nic víc. Už to vzdávám. Buď si to, co jsem napsal, znovu přeber, nebo žij dál v tom, že G má k reálné střelbě blíž než K+M, protože je pomalejší. Jak chceš.
    Edit: když už bych pominul trochu té reality, tak se možná dá v některých hrách hovořit o určitém "jakoby reálném chování" zbraní které ve hře vidíš při výstřelu, jakkoliv je to pořád na hony vzdálené realitě. Rozhodně to ale nemá nic společného se samotným ovládáním hry.
  • Proč srovnaváš s někým kdo umí přebíjet? Si asi v životě nedržel reálnou zbraň viď?
    Něž napíšeš nějakou blbost živím se testováním zbraní :)
  • Článek fajn, ale tvrdit že PUBG je competitive game je přehnané.
  • Chápu to tak že opovrhuješ leteckými simulátory ovládanými joistikem, protože nesimulují přetížení a nemusí fyzicky trénovat aby si zahráli hru? WTF. A stejně je rozdíl mezi letovým modelem v GTA, World of warplanes, War Thunderem nebo nějakou simulací. Už to konečne pochop.
  • Rejsek
    Ach jo *7* Ještě jednou, trochu jinak a slušně. Já se tu nebavím o tom, kam mají směřovat střílečky. Reálná střelba z reálné zbraně je prostě pocitově a fyzikálně tak komplexní věc, závislá na tak mnoha faktorech, že se o ní v souvislosti s hraním na K+M/gamepad vůbec nedá mluvit. Nemá to s tím společného lautr nic a je jedno co z toho na to použiješ. Už sis to aspoň někdy zkusil? Zajdi si na střelnici, drapni opravdovej kvér do ruky (dlouhej, krátkej to je jedno) a pak mi sem přijď říct, jestli je to blíž gamepadu, nebo K+M. Hry musí z důvodu zábavy ignorovat spoustu věcí a nikdo jim to nebere. Já chápu kam míříš a jak si to představuješ, ale říkám ti znovu, že je to blbost a je to úplně mimo. Hry jsou hry, realita je realita. Ano můžeme se bavit o simulaci a simulátorech, ale sem lze objektivně zařadit akorát tak odpružené kabinové VR simulátory (za miliony), které se realitě blíží a ty se dají použít akorát tak na létání/ježdění. Reálnou střelbu prostě ve hrách/VR nenasimuluješ nijak, aby se jí to objektivně alespoň trochu blížilo, dokud člověku nevrazíš do ruky něco civilního, co by mělo reálné parametry reálné zbraně + buď třeba nějaké plynové kapsle, nebo mechaniku k vyvolání recoilu (nevím jak by to fungovalo), nebo alespoň reálnej kvér+slepé náboje+chránítko ústí hlavně a miles system na zbrani i na cíli, ale to už pomalu není hra ale spíš výcvik. Proto je to cos řekl mimo, prostě to nesrovnávej, nijak. Srovnávej klidně K+M vs gamepad z hlediska pohodlí a rychlosti reakce při hraní FPS, ale rozhodně ne K+M/gamepad vs realita střelby. Je to směšné. Kapiš? Čus
  • Jack1947
    Jo to jo to je špatně napsanej kod když se dá tak snadno zneužít ale to má více her.
  • To neni o anticheat systemu, to je o tom, ze to mas od zacatku blbe napsany.

    Jednoduchej axiom = uzivatel vyuzije na 100% vse, co mu hra vyuzit umozni. Tzn pokud ses dment, a nechas health pocitat klienta, tak pochopitelne uzivatel muze vypocet libovolne zmenit. To plati o zcela libovolny herni mechanice. Pokud by v nejakym mmo byl random loot a to co padne by pocital klient, tak proste bude vsem padat to co chteji oni.

    To je proste neco, s cim musis pocitat driv nez napises prvni radek cehokoli. Tzn veskery herni mechaniky musej bezet na serveru. Klient funguje jen a pouze jako zobrazovadlo. A k zobrazovani dostava jen takovy data, jaky potrebuje === o hraci za kopcem tvuj klient vubec nevi, protoze SERVER vyhodnotil, ze ho videt stejne nemuzes.

    Dtto autoaim, ten jako takovej eliminovat nemuzes, ale muzes jeho efekt minimalizovat, trebas tak, ze opet na serveru budes pocitat nejakou maximalni "rychlost" zamereni. Rekneme ze reknes, ze nejrychlejsi hrac muze zamirit za 200ms, a rychlejs to proste nejde. Tim padem vyhoda bota proti cloveku bude 00prd.

    Atd atd, proste u kazdy mechaniky musis resit, jaky data ma klient, a co snima muze nebo nemuze delat a jak to pripadne muzes nebo nemuzes resit. Ale 99% cheatovani === autori se na to vysrali.
  • Cim to, ze se vzdycky najde hromada blbu, ktery vubec netusej vo cem zvanej. Vi ty trotle jak finguje wallhack? Zjevne nemas paru. A vis ty trotle ze (trebas) ve WOTku nefunguje? Protoze nemuze. Kde nic neni neni co zobrazit, zejo.
  • Do podobnych blabolu si muze psat kdo chce co chce ... navic do kodu hry zasahovat vubec netreba (a to nemluvi o tom, ze pravo libovolne zkoumat a upravovat ti dava primo zakon). Na veci jako autoaim mi staci chytat pakety na sitovce a posilat si souradnice. V principu to klidne muzu delat i na jinym HW => technicky ani neexistuje zpusob jak bys to moh odhalit.
  • Pan se programovanim mimo jine zivi, a vzdy prepoklada, ze u klavesnice sedi stejny blb jako ses ty. Cemuz prizpusobuje kod. Kdyby vysledek jeho prace vypadal jako vysledek prace tvurcu her, tak nejen ze nedostane zaplaceno, jeste bude hradit zpusobeny skody.
  • Politika? Ale to ne, taky mimo mísu.
  • Jack1947
    Prostě nemaj efektivní a funkční anticheat systém kterej by fungoval tak jak by měl co se u tak velké hry kdy je nemožnost spectatorovat celou mapu dá chápat ale hře to rozhodně na atraktivitě moc nepřidá ( nebo jo ?)
  • možná bys měl zkusit nějakou brigádu. tam si 45 éček vyděláš podstatně rychleji.. a když tě začne bavit mít peníze, můžeš pak zkusit i práci *3*
  • "Jediné, co můžou mít FPS hry s realitou společné, je případně max vzhled zbraní."
    Lol. Takže máme rezignovat na snahy o střílečky usilující se o přiblížení realitě? Váha zbraní samozřejmě simulovat lze, ráže taky. Lze taky simulovat pohyb lidského těla (říká se tomu animace a fyzika, víme?). Simulace některých věcí je samozřejmě zbytečná a nereálná, jako např. úchop nebo těžiště.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit