Přejít na výpis diskuzí
Brány Skeldalu - recenze mobilní verze
28.1.2014 | Pavel Dobrovský
96 příspěvků
-
Akorát nefunguje v bílé věži, s 5 věcma u sebe, si promluvit s mágem :(, asi nějaký bug, což je moc velká škoda. Až toto bude opraveno, tak luxusní hra.
-
už jen fakt že to Jindra hodil na net zadarmo je neuvěřitelnej, to by moc lidí neudělalo. Jasně crowdfunding ale i tak, gesto jako kr*va.
Tobě díky Ondřeji za všechnu tu práci na Skeldalu pro PC, je to dodnes jedna z mých nejoblíbenějších her, byť ke konci už to bylo trošku slabší, ale co pořád vymýšlet:) -
Já si tedy pamatuju "Bány Xedadlu" to snad proto, že ve Score byl kvíz o tom, jak se ta hra jmenuje a tohle byla jedna z nabízených odpovědí.
-
Zdravím, trochu chápu rozčarování některých, kteří prostě nezažili dobu před mnoha lety, kdy jsem ve škole hrál EOB II a snil o tom, že napíšu vlastní RPGčko. Vždycky mě spíš než grafika lákala herní mechanika (to je důvod, proč dneska nehraju nejmodernější pecky, ale už několik let neustále prolejzám kobky D&D Online a hned tak mě to nepřestane bavit - je to právě plné herní mechaniky s možností hrát tu hru po svém a tím být unikátem v rámci celé obrovské komunity - hlavně jsem to ještě neprolezl celé)
Teď budu psát za sebe, to jen pro případ, že by mě někdo považoval za tiskového mluvčího. Já osobně bych se asi sám do portu hry na telefony a tablety nepouštěl. Tahle oblast jde totálně mimo mě... konečně, třeba právě k ovládání DDOčka mi nestačí 105 kláves na klávesnici... Chápu, jaký boj Jindra vedl a skutečně asi nakonec zvítězilo to nejrozumnější co v tomhle mohl udělat. A odvedl na tom pěkný kus práce... klobouk dolu. Udělat 1:1 port (až tak 1:1 to přeci jen nebylo) na ARM z existujících Windows zdrojaků, ještě psané v C z doby, kdy jsem v tomhle jazyce začínal a každá část kódu je originál, napsaná na míru, dokonce i pozicování jednotlivých prvků jsou v programu natvrdo, maximálně podřízené grafice. Zkuste to předělat na něco jiného? Rozhodně by port nestál 180tis. Vidím to tak o tu jednu nulu navíc minimálně. Překreslit tuny grafiky, předesignovat různé UI prvky a dialogy a podobně. A výsledek nejistý... Nové hráče by to i tak neohromilo a akorát by to naštvalo ty starší, co mají to štěstí, že si tu dobu pamatují.
To můj názor. Ale rád jsem pomohl a moc mě těší, že se to Jindrovi povedlo dovést do zdárného konce a nebylo to marné! -
Teda Skeladu... proste blbe. Dzieki.
-
Ja zase jako Brany Skeldalu... *1*
-
Delate si rit? Vzdyt to neni ani port, je to sprosty rekompilat z PC. Co je proboha "Vystupni filtr (SB Pro)" ?!?
Beru za 180k se moc hudby nahrat neda. A siply na obrazovce jsou aspon nejaka nalepka. Ale jakou by dalo praci autorum zvetsit buttony aspon na dvojnasobek?
5/10 za snahu, za stabilitu, za to ze je to zadarmo a z nostalgie. -
Nezlob se, ale to je blbost. CoD A BF už dnes také můžeme považovat za "klasiku", to jim ale automaticky přeci nijak nezaručuje hodnocení, které dostanou. Je jasné, že když je hra z místních končin, tak k tomu má člověk o něco větší sympatie, ale také je blbost kvůli tomu zvyšovat hodnocení.
-
Koukám že Windows verze se někam z jejich stránek ztratila ....
-
Hru jsem nikdy nehral ani jeji puvodni verzi, nevim proc ale zapamatoval jsem si ji od videni jako "Brany Skledalu".
-
Ako majitel povodnej hry na pc som sa tesil ze si budem moct zazitok zopakovat. stiahol som to na ipad a super, ovlada sa to bez problemov. len co bude trocha casu tak sa do toho pustim, hra to bola absolutne vyborna a super atmosferu nestratila
-
Khamenis: No veď práve, mi môžme dumať jak chceme, ale pokial by sme sa o tom neporozpravali s tvorcom tak nevieme nič. Ak by to náhodou čítal niekto v redakcii, mohli by o zavolať do nejakeho fight clubu, alebo mu dať priestor na vyjadrenie sa k stavu portu apod. Ja nie som proti hre, verim ze s par upravami bude super hratelna a dokonca by som aj platil a isto nebudem jediny
-
fizola:Hmm, vidíš, rozlišením by to být mohlo. Já funguji na svém mobilu (Sony Xperia Tipo) s poněkud předpotopním rozlišením 480x320, což může znamenat, že se mi to tam roztáhne daleko více (pokud je rozlišení lupou přiblížené části fixní) a díky tomu to vidím paradoxně lépe s nižším zlišením.
Nicméně i bez lupy se mi docela dobře kliká na ikonky, jediný problém spočívá, když jejich víe těsně vedle sebe, pak může dojít k překlikům (což řeším právě tou lupou).
Evidentně to není prostě příliš odladěné, jinak by neměli různí lidé tak zásadně odlišné zkušenosti. -
Tak to si šťastlivec, asi zaleži od rozlišenia telefonu, alebo ja neviem čoho, prave preto by sa trebalo spytať priamo tvorcu kde može byť chyba. Ono je to asi programovy problem
-
To asi myslis Undercroft. Ten opravdu na androidu neni. Doporucit muzu treba Deadly Dungeons. Neni to tak dobre jako Undercroft, ale rozhodne to neni spatne. Pripadne je tu jeste QuestLord, kterej ma ale dost retro grafiku. Pak je tu jeste Oubliette, coz je remake nejakeho stareho dungeonu z 80. let.
-
Jo ale ja myslel autori Recenzi , redaktory.
-
Nemám moc v lásce hry ve stylu GTA a to, že je to česká hra, na tom moc nezmění.
-
troll
-
Pro většinu lidí je to spíš těžká srdcovka, ale to neznamená že to není sakra dobrý Rpg. Pokud jde o mafii ta nemusela sednout každýmu, paradoxně první díl mafie považuju za lepší než druhý.
-
Dotaz - existuje nějaký pořádný krokovací RPG na Android?
Vím že byla jedna která mi přišla super, ale pouze na iZařízení a na název si už nevzpomenu.
Díky za tipy!