-
Kašlať na division *1* *1* *1*
Hello Drak_1_SVK ,
We are very excited to invite you to our PC Closed Alpha!
The Crew 2 Closed Alpha will be live from March 14th, 9am UTC to March 19th. -
a ja že zavíta Samko ( Splinter Cell ) *10* *10* *10* *8* A26
-
Ja myslel ze zivotnost mmo her je delsi nez par let. A ze se o to staraji, vydavaji dlc a tak
-
-
Starostlivost Ubisoftu o Division je prikladna. Za dva roky vydali 8 velkych patchov, kopec DLCciek, pripravili demo verziu, ktoru si kazdy moze vyskusat zadarmo, casto boli zlavove vikendy spojene s hranim zadarmo. Neustale vylepsovanie hry (bugy, balance)
-
-
a přesto všechno je to nuda pro malý děti
-
-
Kdežto chodit se sekerou, která je 3x větší než postava a tisíckrát mlátit do nějakého draka, ze kterého lítají číslíčka je opravdu dospělácké. :-)
-
-
-
-
Nahodou podle me je division kazdym updatem lepsi a lepsi hra..a osobne si myslim ze je to velice promakana rpg online strilecka. Kdyz se do hry opravdu vnorite a mate kvalitni pc tak vas opravdu nepusti. Osobne si myslim ze je to velice kvalitni titul a ubisoft odvedl dobrou praci. Za me je Division vynikajici hra a Ubi si v tomhle zaslouzi uznaní na rozdil od EA a jeho Battlefront 2, NFS Payback a COD WW2 coz jsou prosrané potencialy.
-
Doufám že tam budou kulichy s bambulí za 20 babek, několik barev, jinak to nehraju...
-
Ten Ubisoft je fakt k smíchu *15* To ještě někdo ty jejich pračky na prachy bere vážně?
-
Division hebrejsky znamena downgrade
-
-
A synonymum je Witcher 3.
-
-
Možná by vývojáři měli nechat dostupný grafický mód, v jakém hru prezentují. Sice by to pak nikomu pořádně nejelo, ale odpadly by řeči o downgrade.
-
-
Spis by stacilo na prezentacich ukazovat jak hra skutecne vypada, a ne predem pripraveny graficky demo.
-
-
Pokud jsi někdy četl nějakej článek o vývoji her (pár jich tu už bylo) a pokud máš půlku mozku. Tak by ti mohlo dojít, že když se dělá open world hra, tak se nepracuje NAJEDNOU na celém světě rovnou z fleku, ale utváří se postupně. Takže v 90%, když se ukazujou první gameplay videa, jsou většinou jen ze zlomku hry. Mohou si tedy dovolit tam tu grafiku napálit. Jenže jak svět roste, tak se hold musí sekat a optimalizovat.
Jenže tohle, aby zdejším herním vývojářům a producentům došlu, museli by někdy na nějaké hře nejdřív pracovat. Nebo jak jsem říkal, mít aspoň částečně funkční mozek. -
-
"Takže v 90%, když se ukazujou první gameplay videa, jsou většinou jen ze zlomku hry. Mohou si tedy dovolit tam tu grafiku napálit. Jenže jak svět roste, tak se hold musí sekat a optimalizovat."
Nebo se tomu taky říká downgrade...lol... -
S tím souhlasím.
Ale i přesto mohli nás hráče informovat o tom,že museli downgradovat grafiku. -
Nechápu jakej máš problém s kopírováním animací/objektů? Mají to vždycky dělat znovu, jen aby ti udělali radost a mohli vyhodit pár $$$ jen tak z hecu? Navíc to dělá každý studio, který pokračuje v pracích na stejným enginu.
Ale pěkně jste stočil konverzaci, doktore Mozku. -
Tak urcite, zvlast u ubisoftu ktere kopiruje mapy, animace, objekty proste vsechno.
Ty rozumbrado..
-
-
-
-
-
-
Tak snad navážou na příběh z jedničky,protože z konce to vyplývá.
-
Super zpráva.
Doufám že se konečně chytnou za rypák a poučí se z chyb... Jo, jsem optimista :D -
-
spíš snílek :)
-
-
Ach jaj, The Division. Moj jediny omyl hernej "kariery". Cakal som postapo RPG strielacku. Nieco ako moderne third person Diablo s nahodnym lootom a vylepsovanim zbrani - taky dobre vyzerajuci Hellgate London ale bez monstier, iba ludsky protivnici. To co z toho vyslo ma prestalo po case bavit.
Podivne mechaniky, konzolova UI. Loot naviazany na urcite eventy, ktore sa daju spravit iba v parte. A do toho patche, ktore menily hru tak, ze sa v tom postupne ani boh nevyznal. Cover shooter, kde nema vyznam sa kryt, ale najlepsie je chytit rychlu zbran (SMG), utekat k nepriatelovi a z dvadsiatich centimetrov mu strielat do hlavy.
Akoze, lezi mi to furt na disku, ale radsej pojdem na cajovu party do domova dochodcov ako hrat tu hru
*2* -
-
Souhlas
-