Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • EVE ma jednu vyhodu/nevyhodu oproti ostatnym MMO - je prilis komplexna na to aby ju clovek dokazal mat rad za par hodin hrania. Idealne je najskor prestudovat fora a zistit, o com to vlastne je, pozriet zopar in-game videi a povinne prejst tutorial.
    Autormi bola tato hra zamyslana ako simulacia otvoreneho vesmiru vo vsetkej jeho krutosti a neuprosnosti, kde kazda akcia vyvolava reakciu, nic nie je naskriptovane a vsetko zavisi na na poznani - poznani prostredia, hernych mechanizmov, vlastnosti lodi a vyzbroje atd.
    Tzv. "learning curve" - krivka, zobrazujuca pocet potrebnych vedomosti v zavislosti na case - je pekne strma uz od zaciatku, hra moc veci neodpusta a hlavne nie je designovana pre ufnukane deti zvyknute na WoW a podobne klikacky.
    Bohuzial sa vyvojari vydali cestou zjednodusovania mechanizmov za ucelom zaujat co najviac novych hracov, niektore zmeny v novom update to dosvedcuju a mam obavy o to, akym smerom sa hra ubera.
  • 400 mil na PLEX sa za 14 dni da pohodlne ziskat ... samozrejme nie plnenim misii.
  • http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Capsule

    Mam pocit, ze sis neprecetl (nebo nepochopil) muj prispevek. "Mentalni knipl" samozrejme avatar ma (jak uz jsem psal - neural interface). Pokud tim myslis prime ovladani jednotlivych "trysek" na korekci polohy tak takovy zpusob ovladani nema smysl - pocitac je na tyto korekce mnohem efektivnejsi nez clovek.

    Co se tyka ovladani IRL. Myslim, ze by mensim lodim sedlo ovladani z Freelancera. U vetsich lodi by to ale bylo otravne.

    Proc pisu POD velkym je snad jasne: aby si to nekdo nespletl s obycejnym slovem "pod" vyjadrujicim relativni polohu. Mozna jsem to mohl napsat v uvozovkach a bylo by to jasnejsi?
  • Však tu loď si každý ovládá. Stejně jako zbraně nebo cokoliv jiného. Prostě ukážeš kam a ono to tam jede, což podle mě zase pak ovládá počítač. A ano, myslím si, že by to normální člověk "manuálně" nezvládl, pokud by vyloženě neměl nějaký "mentální knipl" (což nevím, jestli nějak lore rozvádí, neb jsem se o to do teď nezajímal). To ovšem nic nemění na faktu, že by to tenhle server zdaleka neutáhl.

    Jo, EVE jsem někdy hrál.

    Edit: Jo a je to pod nebo capsule, ne POD. Nechápu tyhle kapitalizace.
  • Nejpokrocilejsi technologie dostupna hracum v EVE je prave POD (vajicko), ze ktereho pres neuralni interface avatar lod ovlada.
    Je to vicemene stejne jako v IRL, kde clovek ovlada stovky svalu primo i neprimo - nektere jsou samozrejme rizeny automatickymi subsystemy.
    Vazne si myslis, ze s neuralnim interface by clovek nebyl schopny ovladat lod, kde ridi jen vysokourovnove procesy a zbytek ridi pocitace?!
    Nevim, jestli jsi EVE nekdy hral, ale ty primo neridis konkretni zbrane - jen reknes "zamer cil" a pal, pripadne reload, ...
    Nic z toho, co jsem psal neni spekulace, je to soucast oficialniho EVE lore.
  • Chlape,cetl jsi vubec muj predchozi prispevek? Zkus to znovu.
    Tebe nezajimaji ''spekulace'' na EVE forech a sam tu spekulujes az se s tebe kouri.

    A vubec,tahle debata nikam nesmeruje.
  • Jeste k clanku-me osobne pripada ze autor proste nesnasi mikrotransakce,pripadne neni priznivec Incarny. Tolik nesmyslu pohromade se opravdu tezce hleda. Mysli si snad autor ze EVE je na vydelavani realnych penez?(i kdyz i takovii lide tam samozrejme jsou) Pocinaje nesmyslnou ''realnou'' cenou virtualnich predmetu(jelikoz si obleceni vetsina lidi koupi za herni menu,v prepoctu na real penize rovna se nule). A konce ''zabijackym dopadem mikrotransakci an ekonomiku EVE''.
    Jenom bych podotknul ze PLEX byl do EVE pridan teprve nedavno(vzhledem ke stari hry),a to pred 2.5 lety. Samotne pridani PLEXU melo na ekonomiku hry asi 10000x vetsi dopad nez nejake mikrotransakce za virtualni obleceni,ktere nikdo ke hrani nepotrebuje. Bilionaru je ve hre dost (EVE ma neuveritelne stalou hracskou zakladnu) a pro ne nejakych 400M za oblecek jednou za cas nepredstavuje zadny problem. Pokud po nem vubec touzi.
  • Strategie - ukazuješ jednotkám, kam jít/ject/plout/letět/bůhvíco.
    Simulátor - řídíš loď.

    Nezajímají mě spekulace na EVE forech. Velkou loď se zbraněmi nezávislými na postavení lodi a s další spoustou modulů není jeden člověk schopný fyzicky uřídit. Řídil snad Cdr/Adm. Adama sám celou Gallacticu? A mohl by vůbec? A znova, dokážeš si vůbec představit, jaká zátěž by to byla na server?
  • 2Aoyagi-Jaky je rozdil mezi vesmirnou strategii a vesmirnym simulatorem? Vazne mi to vysvetlete,pane moudry. Hrajes vubec EVE? A i zbytek prispevku nekde dole je totalne o nicem. Hrajes hru plnou nekolikakilometrovych vesmirnych lodi,vesmirnych stanic,warpovacich bran,teleportu,klonovani lidi atd a zaroven mi vytykas ze je ve skutecnosti nemozne tuhle lod normalne ridit? Hmmm.
    btw.topicu o poctu posadky u soucasneho stavu lodi je na oficial foru hned nekolik uz ted. Staci hledat
  • Není to výmluva. Ad ten link: blbě jsem to postnul. Tohle by fungovat mělo:

    http://eve-marketdata.com/price_check.php?type_id=29668
  • Skvělá výmluva.
    Dotaz: Proč mi nefunguje ten link?
  • Píšu "Kristowa" úmyslně, aby se do toho neobul zase nějaký náboženský fanatik. Ve slovním spojení "ježkovi zraky" to nedělám. Další dotaz?
  • Dává větší smysl, než použití W ve slově "Kristova". Já měl za to, že tohle už z civilizace vymizelo.
  • stala vic nez vcera ;)
  • Jasny, banda idotu tu je taky. Supr komunitu myslim, kdyz najdes spravnou korporaci. Jinak kdyz jsem neco nevedel, i uplnou blbost nemusel jsem dlouho cekat na radu. Blbci odpovedeli taky, ale se spravnymi kanaly se jim vyhnes.
  • Kristowa noho, co je tohle za nesmyslny clanek? *7*

    http://eve-marketdata.com/price_check.php?step=Show&type_id=29668&type=history®ion_id=-1
  • To jsou ale kecy! Grafika je dobra, chyba je u tebe, zkus si zvysit detaily :). Ale jak rikas tento patch incarna 1.0 je jen zacatek. Prvni krok, ktery se musi odzkouset v plnem provozu a zjistit reakce hracu (zpetnou vazbu) chyby, nefunkcnost atd. Do hry to pridava novy element. Tesim se az se zpristupni cela stanice se spolecenskymi prostory ve 4 variantach pro vsechny rasy + moznost projit se i vnitrkem lodi, ale to je jeste budoucnost.
    Chce to cas. Neni to tak jednoduche pridat to do rozbehnute hry. Kdyby jste se o to zajimali vic, tak vite ze na tom pracuji tak dlouho z toho duvodu, ze to delaji uz podruhe + samozrejme dalsi duvody. Pri testovani zjistili ze to proste takhle nepujde a cely projekt hodili do kose a zacali zase znova od nuly. Navic nedelaji jen toto. Patch prinesl i zmenu turretu a podklady pro budouci patche...atd. Nebudte tak kriticky. Samozrejmne vsichni zname CCP, ale chtel bych videt vas.
  • Zátěž na server při ovládání a fyzice typu Freespace by byla enormní. EVE není simulátor are strategie, jestli to hraješ pár let, jak tvrdíš, možná by sis toho mohl všimnout. A jak konkrétně by se ovládalo cokoliv větší, než frigaty? Měl bys v pokoji navigátora, zbraňového mistra, inženýra, atd...? Nebo battleship? Nebo titan?
  • O té super komunitě by se dalo polemizovat. Jako v každém MMO, i tady je tak polovina lidí banda idiotů, trollů a jiných podřádných tvorů. Jen o sobě nedávájí moc vědět, dokud na ně přímo nenarazím.
  • Nesouhlasim. Po prvnim spusteni je to samozrejmne nezvyk, ale pro zajemce o toto tema to neni duvod. Pusti tutorial a je doma. Take jsem cekal neco jineho, ale myslim ze to vyresili celkem dobre. Chtel bych videt jak by vas bavilo ovladani capital lodi. Navic v boji je dost jinych starosti. Hra je dost komplexni, takze musis v boji hlidat rychlost vzdalenost smer od cile, spousteni modulu, hlidani energie, munice ak potrebujete, prostredi a prispusobovat se tomu vsemu ... atd. S manualnim ovladanim z klasickych simulatoru by jste se ...... (zblaznili). Hra toho nabizi tolik, ze noveho hrace to spis odezene. Proto je tu ale ten tutorial! +supr komunita ktera pomuzou + 24/7 rookie hepl kanal (nebo tak nejak).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit