Jak hodnotí ve světě – Death Stranding
-
Nepochopil. Nikdy jsem žádný CoD nehrál. Narážel jsem na to, že ve spoustě adventurních her se člověk musí dostat z bodu A do bodu B, chůzí nebo jinak, čili se svým způsobem jedná o walking simulátor. To, jak dobrý nebo špatný nebo špatný zážitek to je, záleží čistě na koncentraci událostí, které to chození zpestřují.
Nic víc, nic míň
-
to je samozřejmě jen od tebe předpoklad a faul. Jelikož vyšla hra, která mě zajímá, tak jsem šel i na Doupě, Zing, BW a další weby, které vůbec nesleduji. Tohle asi děláme všichni, že toho načteme co nejvíce o hře, co se nás zajímá.
-
Označit The Last of Us za walking simulator může opravdu jenom troll a nebo někdo, jehož vnímaní herního světa zkreslilo až příliš časté hraní arkád typu Call of Duty.
V Call of Duty jsi mohl nabít dojmu, že je "reálné", když hráč má mega přestřelku s čtyřiceti-násobnou přesilou (do toho libovolně přidej dělestřelecké bombardování nebo nálet letadel), aby po následné eliminaci nepřítele stačilo uběhnout 15metrů a zahnout za 1. roh, kde na hráče čeká nic neočekávající nepřátelská hlídka, která se mezi sebou v klidu baví!!!
Arkády (třeba CoD) je jeden extrém, kdy nepřátelé jsou umístěni kousek od sebe. Druhým extrémem jsou ty walking simulátory (třeba některé díly MGS a různé další open world hry), kde člověk může putovat desítky minut a na nic zajímavého nenarazit. Zlatá střední cesta je někde mezi, kdy člověk pár minutek cestuje, aby došlo k celkem reálné změně prostředí a nepřátel (třeba TLoU).
-
Tak i The Last of Us byl svým způsobem walking simulator a jaká to byla pecka. Jde hlavně o to, co se bude dít, zatímco se dostáváš z bodu A do B.
-
Tak proč tam chodíš a četbou stránek tak podporuješ tu českou novinářskou spodinu.
-
Nejvíc pobavilo Kotaku. Ti tu svoji ultralevicovou ideologii naroubují úplně na všechno.
-
Je to prostě o tom, jestli ten "walking simulátor" někoho bavit bude nebo ne, prostě jako každá jiná hra... každý má rád něco jiného. Někoho to bavit bude a někoho to unudí k "smrti".
-
nejlepší je BW. Tam to hodnotilo 222 lidí s průměrném hodnocení 37% a to vše týden před vydáním hry samotné. Celý IDnes je bahnem české novinařiny a komunity🤮.
-
super. Tohle je super zpráva, že to není klasický mainstream, tak jsem se trošku bál, že to bude bahno mainstreamu a ono ne. Toho otravného mainstreamu(Uncharted, God of War atd) od Sony na této generaci máme až dost.
Cituji z KN:
"Třeba to s tím hodinovým broděním se sněhem z jedné lokace do druhé, co někdo zmiňoval v recenzi jako důvod k stržení bodíků při hodnocení...stačí si vzít pár žebříků a korevních svorek, vyšplhat na útes z jedné strany a z druhé se spustit po laně dolů a je vymalováno za 15 minut. Namísto toho, aby to člověk zdlouhavě obcházel a brodil se půl metrem sněhu, což už je samo o sobě přece hloupost, lidi. Nebo si vyrobit terénní techno-skelet a běh je ve sněhu a na svahu mnohem rychlejší. Lze i počkat, až tam lidi vyšlapou cestičky, ap. Je to víceméně takový Kingdom Come: Deliverance syndrom, kdy stačí jen trochu zapřemýšlet a zbavit se dojmu, že vše je možné dělat jen jedním způsobem, což bohužel v dnešní době mnozí neumí. Jde také skočit s Fragile do jiné lokace a má to člověk blíže..."
-
Polarizujici hra je snad to nejlepsi, co nam mohli prinest! S touhle produkcni kvalitou dnes uz skoro nic takoveho nevychazi. Kopirek a pokracovani toho sameho vychazi dost.
-
„..., je tohle možná jedna z nejvíce polarizujících her, jaké kdy kdo stvořil.“
asi je to fakt 50 na 50
-
Vypadá to, že to pomotalo hlavu aj recenzentom. Nemôžem sa dočkať až tomu trochu spadne cena. Neviem či to vydržím :D ...
-
Někde jsou hodně krutý :D