Zastavení výstavby D11 by byla hrůza, lidé jsou rukojmí sporu, míní hejtman
-
Podle českých zákonů může stát podnikat jako každý jiný subjekt. Proč už dávno nebyl zřízen státní podnik, který by odpovídal za výstavbu silnic a dálnic?
Žádné lišácké tendry, kdy je výsledná cena 6 až 7 vyšší než vysoutěžená, žádní motoristé jako rukojmí. Žádné nenažrané tlamy navoněných manažerů Eurovie......
-
-
Jaký je stát mizerný podnikatel, jsme viděli v letech 1948 - 89 názorně!
-
-
A dnes je to ještě daleko horší.
-
ano mizerně ale bez dluhu
-
-
Mýlíte se. Vnitřní dluh - vybydlení a podfinancování infrastruktury v předmětném období budou splácet ještě naše děti.
-
-
bavíme se o financich.a něco jsme vlastnili fabriky i když zastaralé byly,naše
-
-
Dluh stále trvá - nepleťte kladné hodnoty přebytku státního rozpočtu za loňský rok +2,9 miliard Kč, případně za rok 2016, kdy ing.
Andrej BABIŠ jako ministr financí docílil PŘEBYTKU
ROZPOČTU +61,8 miliard Kč, když v roce 2017 byl deficit -6,2 miliard Kč (při deficitu plánovaném -60miliard Kč)!Ale zapomínáte, že výše státního dluhu za působení všech vlády od roku 1989 se pohybuje v řádu stovek miliard Kč! V tom vynikl zvláště Ing. M. Kalousek - ten jako ministr financí v r. 2009 vyrobil deficit státního rozpočtu -192,4 miliardy Kč.
A to nemluvím o deficitu státního rozpočtu před rokem 1989, kdy nám jen např. bývalý SSSR dlužil této zemi 72 miliard Kč. A kdyby měly nástupnické státy této země platit za škody, způsobené okupací...
-
-
Pane Janáku, pokud možno objektivně prosím. Snažíte se o argumentaci, ale jde to trochu šejdrem. Argumenty nejsou ideologie.
Já mluvím o státním podniku v roce 2019 a je mi v této souvislosti celkem lhostejný
Váš ideologizovaný náhled na desítky let starou historii. Slintání a plivání na včerejšek nám dálnici pro zítřek nepostaví.
A ti, co se o to snaží dnes (ne v padesátých letech minulého století) odvádí prostě mizernou práci.
-
-
no zlatej hitler
-
-
-
-
-
Podle českých zákonů jistě, podle Kalouskových nikoliv. Pramen? Nespočetná ústní vyjádření pana poslance a druhdy bohužel i ministra. Lze se oprávněně domnívat, že nyní založený státní podnik by byl po změně poměrů sil mezi politickými stranami neprodleně zprivatisován skupinou osob obzvláště vypečených.
-
-
Dobrý den Filie.
Rád Vás opět vidím. Neměl jste náhodou také od c.k. redakce distanc?
-
-
Samozřejmě. Také vás rád vidím. Byli jsme zjevně vylosováni v jednom tahu - alespoň jsem byl v dobré společnosti.
-
-
-
-
Zda mají stavebníci důvod pro svá tvrzení se uvidí později. Dnes je však pravda, že to vše vypadá jako vydírání. A to není dobré. Firma přece vyhrála výb. řízení s jistou cenou, a to musela být seznámená s rozsahem prací . Dohodu ano, ale ne za cenu podlehnout vydírání. To by potom mohl kde kdo u získávání zakázek vyhrát smyšleně levnou cenou a potom rozdělat a vydírat, chtít více.
-
D1 se místo rozšíření pouze opravuje. Ostatní dálnice se staví tempem 1 km za 5 let. Kde je pes zakopaný? Peníze na výstavbu jsou ale jsou tu nenažraní vlastníci pozemků a degenerovaní ekologové. Chce to půdu vyvlastnit za cenu odhadní a ekology a zelené zavřít.
-
Hrůza to už je a teprve bude. To budování dálniční sítě, obchvatů apod. u nás dlouhodobě nejde. Kde je asi chyba?
-
-
V televisi nedávno (loni a asi i předloni) vysílali v různých pořadech několik vyjádření starostů a představitelů nátlakových skupin k D35 v okolí Vysokého Mýta a Litomyšle.
Shrnutí: Dálnici také potřebujeme, ale nesmí vést blízko našich domů a našich polí.
Extrém (Džbánov? - již si přesně nepamatuji ): když nám nevyhovíte, tak dálnice na našem katastru nebude.
-
Nedávno se to rozebíralo v ČRO. Není problém odkup či firma.Je problém že od realizace po začátek stavby je 13 let papírování a úředničení. Tak že ten co to dneska zařídí rozhodně na konci nepřestřihává pásku.
-
-
Tohle postavili za tři roky.Tady neschopný demokratičtí politici nejsou sto dostavět 30 km dálnice za 30 let!
https://www.youtube.com/watch?v=MwLcGVLAwp8