Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To chce nejdříve studenou sprchu..a nebýt zas tak naivní., protože všechno bude nakonec úplně jinak..Snad si někdo naivně nemyslí., že už nyní nejsou vymyšleny způsoby., jak všechny rozdíly, modernosti a jiné "výhody"..od lidí dostat zas v penězích i jinak..zpět a ještě víc na tom vydělat, než před tím..
  • No, jestli bude Škodovka vyrábět auta s obsahem 1,0 l, tříválec a ještě k tomu turbo, co ujede tak maximálně 200 km a auto bude stát 400 tisíc, tak to má fakt smůlu....a EU zcela jistě protlačí své západní produkty a na Madetu, Olmu a spol. se ve svém zájmu bohatnutí velkých zemí stejně vykašle...vůči Rusku jsou zase sankce, tak nebude skomírat jen Škodovka.... celou tu šaškárnu volných trhů, globalizace aspol. bych zrušil, pak jsou země velice lehce ekonomicky a politicky vydíratelné, napadnutelné sankcemi apod..... stejně to je v zájmu bohatnutí pár zemí, politiků a vyvolených miliardářů a bank..
  • Výměna žárovek čtyři tisíce korun,plech u brzdového obložení tak to ne jedině celou nápravu zadní i splechem ,hlavně jezdětě jen do servisů záručních oprav avedte si servisní knížky stejně jeto kničemu,jen popsaný papír automechaniky šefů ,auta strácí ojetím n a hodnotě a neschpní neschopné Fiat Volunta Stua slyšeli v kostela latinsky v otčenáši ,"tak desatero je Fiat "jsou šizeni prodejci starých ojetin z ciziny o desítky tisíc korun i mnohými automechaniky firem co si započítají do kalkulace i milenčin výlet za rozptýlením vášnísilony na stahování skel šest tisíc korun Skoda automechanici sorta k zamyšlení víte co vůbec platíte ? papír snese všechno ,výměna oleje jak těžké otočit filtrem a dolét stejný olej objednaný po internetu *16*
  • Brzy budeme jezdit všichni jenom na velbloudech.
    • B-kohl
      Velbloud je sice z anatomického hlediska velmi zajímavé zvíře ale jinak je to pěknej hajzl. To se netýká velbloudic. Ty se ochočit nedají. Jeho schopnost měnit metabolismus kvůli úspoře tekutin, odolat písečné bouři a nenávidět ty přiblblý turisty, je ale obdivuhodná. Bond. James Bond! Těší mě. Bloud. Velbloud!
  • B-kohl
    Pamatujte, že smyslem práce novinářů není manipulovat se čtenáři, ale nabízet jim kontext a podnět k zamyšlení nad jiným úhlem pohledu.

    To myslíte vážně, vy novinářský prostitutky?
  • Nejde jen o kupní hodnotu vozidla, ale i o cenu, kterou jeden zaplatí v servisu. A auto, které servis nikdy ve svém "životě" nepotřebovalo -NENÍ!
  • To je zase blbost
  • Ficus1
    Já přesedat nebudu, já už v Landcruiseru sedím.
    No ale nemám tu novou verzi, mám LC100 r. 2006, t.j. po faceliftu s pětikvaltem. No a přesedat nebudu, ani mne nehne! Asi Karel měl bud 120, nebo 150, anebo 200. Všechny ty verze nejsou uplně dobrý, nikdy by mne nenapadlo tohle starý prodat, a jít do nový verze... Takový už nedělají... *9*
  • Měl jsem Landruiser a už nikdy více.Vše fungovalo dobře jen 24 měsíců a 3 týdny.Přesně po této době odešlo turbo,následně po dalších 6ti měsících naftové čerpadlo.Pak to jezdilo asi půl roku bez větších investic a přesně ve 150 000 km odešla převodovka...navoněná bída za ty peníze.Jsou to bambusácký plečky s předraženým servisem a díly.Nebavím se o tom,že v těžším terénu se auto zahrabe a všechny ty staré otlučené Patroly,Cherokeea kdoví co ještě prostě projedou....Japonce či Korejce nikdy,raděli P I Č U na kapotě-aspoň je evropská...
  • B-kohl
    Přesně tak! Raději auto s píčou ve znaku než ty japonský hrůzy, jejichž reprezentantem je ta příšerná Toyota. Do r.43, výrobce šicích strojů. Měli u toho zůstat, košťata. Taková Carina, Corolla, Avensis-to je ale katastrofa! HDJ 80, Supra, Celica turbo to byly auta ale Yaris, ta předražená hopsající stvůra, chce se mi zvracet. Ty japonský skřeti budou v rauši z vynikajicích českých, francouzských a německých sýrů a my budeme zvracet z toho japonskýho auto-hnoje, předělanýho z pravostranýho řízení. A blbě. Kvůli nákladům. Naturlich.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit