Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takže proč se vůbec dělají příjimačky, protože za ně mají příplatky?

  • Hmmm - takže bordel v našem školství pokračuje s požehnáním ministerstva školství...

  • Plaga degraduje školská zařízení na zajišťovací zařízení pro lidi mající problémy s logickým myšlením. Škola není hrou.
  • Pan Plaga opět sdělil něco, co je s podivem. Regulovat nabídku škol? Tedy rušit školy, vyhodit učitele, aby se zkvalitnila výuka? Nebo z gymnázií udělat učiliště pro instalatéry? Protože jsou v kraji třeba?!!

    Co nastavit přehledný vědomostní práh dětem, které přirozeně nemají studijní předpoklady, aby se šly třeba vyučit poctivému řemeslu? Jenže to by mnozí ambiciozní rodiče nerozdýchali. "Naše Bětuška (dosaď libovolně)  je sice hloupá, ale ten gympl mít bude!!!" 

    Už to tady jednou bylo a myslím se to osvědčilo, ale my budeme pořád vymýšlet inkluzivní pitomosti. 

    Nerad argumentuji minulostí, ale mě s průměrem 1,2 na gymnázium prostě nevzali, šel jsem studovat průmyslovku a pak techniku.

    Přežil to systém, tatínek, já i český průmysl. A ti, co se uměli lépe učit mě dnes léčí a třeba učí moje děti a budoucí vnuky. Co je na tom nepochopitelného pro ministra.

    Kraje mají podle mého pravdu. 

  • Kritéria pro přijímání na obory s maturitou by měla být přiměřeně přísná s ohledem na danou realitu, ovšem trend by měl být usměrňován tak, aby kritéria pro maturitní obory byla stále přísnější s ohledem na požadavky doby. Současný trend je opačný, úroveň maturit stále klesá a poškozuje pověst našeho školství. Úředníci z ministerstva školství zřejmě chtějí dál snižovat úroveň vyučování na středních školách, aby měl maturitu i člověk s IQ na hranici podprůměrné inteligence a debility. Všichni prostě nemůžou mít maturitu.  Právě zpřísnění kritérií pro střední školy s maturitou by mohlo oživit zájem mladých lidí o učňovské vzdělání.
    • V tomto ohledu máte pravdu.

      Je až tragikomické, když do firmy nastoupí čerstvý absolvent univerzity a v jednoduchém textu má 6 pravopisných chyb.

      V jídelně se potýká s příborem a Venezuelu umístí s přehledem do Austrálie. 😀 Pusu plnou workshopů, meetingů a body pitomostí všeho druhu, ale česky se ani bez chyb nepodepíše.

      Super pane ministře a páni rektoři, to je výsledek Vaší společné práce. ještě, že takových (zatím) není většina. 

      Chci zůstat optimistou.


      • Příklad z praxe:

        Student prvního ročníku české university přinesl na katedru jednoduchý text v délce jednoho odstavce a šesti pravopisnými chybami (tak, jak udáváte - asi standardní výstup).

        Po sekretářčině udivené připomínce požádal, zda by nemohl text odevzdat v angličtině, ve které se mu lépe vyjadřuje. Mýlil se.

    • Přesně!

      Byl jsem překvapen, když můj synovec ve shodě se spolužáky označoval své gymnasium zkratkou ÚPSI (Ústav postupného snižování inteligence), ale léta ukázala, že to chlapci viděli velmi jasně a ostře.

      • Pokud by to byla bariéra proti hlouposti, tak by to měl ministr školství snad uvítat, ne považovat za problém.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit