Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • irdzi
    Dobrej rozhovor. Nedávno jsem přemýšlel, že si znovu dám DeusEx HumanRevolution a docela by mě zajímalo co si o této hře myslí Spector:)
  • risa2000
    Jedinou věc jsem nepochopil. Jak chce s mikimausem dosáhnout pocitu jako z hraní D&D. U D&D pro mně byl vždy důležitý příběh, charakter postavy a její rozvoj přes interakci s okolím. To právě skvěle fungovalo u DeusEx (1). Ale s mikimausem si to nedovedu představit.
  • risa2000
    Hudba z prvního DeusEx už u mě prošla z originálního mod formátu, do wav (pak vypálena na audio CD) a momentálně je v ALACu v iTunes a v Androidu. Onehdá jsem si ji pouštěl jako MP3 v autě :)). Spolu s hudbou k prvnímu Zaklínači směle konkuruje "standardní" hudební produkci.
  • fajn rozhovor, vdaka games :)

    to s tym co vravel o dues ex hracoch u mna platilo, si pamatam ako som vacsinu dolezitych rozhodnuti riesil cez save & load.
    Ked sa tak nadtym zamyslim, tak (co trochu zamrzi) ze asi deus ex ma naucil presne toto spravanie, vyskusat vsetky moznosti ktore su k dispozici a potom spravit load a vybrat si tu co sa mi najviac paci. Dovtedy som nemal problem prejst hrou bez zbytocneho rozmyslania.

    aj hudba v deusovi bola cool, hlavne intro theme mi pride po rokoch stale epic (vlastne aj samotne intro) :)
  • hm kromě mononoke a naušiky je od něj všechno pro děti, což neznamená že je to špatný, ale Mickeyho cílová skupina jsou děcka (popř. i s rodiči) o tom žádná. To je jako tvrdit že když se na naruta dívá spoustu "dospělých" ehm ehm cough cough cough lidí přes 30 taky neznamená že je dělaný pro ně *7*
  • Souhlas. SS2 je imho lepší. Má nejlepší atmosféru, jakou sem kdy u hry zažil...
  • smejki
    Děkuji, otče.
  • janchor
    (no ani tam mi to nepřišlo prostinký či předvídatelný, ale budiž, protentokrát jsi omilostněn)
  • smejki
    Já su <>debil. Já čet Bioshock. Überfacepalm. *15*
  • USER47
    Před nějakou dobou vyšel o Shodan pěknej článek na RPS...
    http://www.rockpapershotgun.com/2009/08/12/the-girl-who-wanted-to-be-god/
  • janchor
    A zásadní je, že tím zvratem nic nekončí, ale je to naopak začátek jednoho krásnýho "přátelství". Celý to zpřeházení rolí (včetně vztahu Many k jejich matce stvořitelce) mi přijde skvostný a skvostně provedený.
  • USER47
    The Polito form is dead, insect!
    http://www.youtube.com/watch?v=NOFZ5fv_pb8

    Jinak souhlasím s Lukášem, dvojka mi připadá lepší. Dobrý věci převzala z jedničky a vybrousila ty slabší stránky - ovládání, level design atd. Jednička už je dneska trochu moc oldschoolová, dvojka už je v zásadě moderní, pohodově hratelná věc, která si přitom drží tu stísněnou atmosféru.
  • Souhlas, SS1 nejlepsi hra vsech dob, taky jsem ji dohral asi 20x. A SS2 taky skvela, ale 1ku neprekonava- hlavne atmosferou ne.
  • janchor
    Předvídatelný? Prostinký?? Vykouřila z hlavy??? /faints
  • smejki
    Dvojka se mi už vykouřila z hlavy. Jakej tam byl zvrat? Já mám nějak za to, že to bylo celý předvídatelný a prostinký, ale fakt už nevim.
  • janchor
    Snad jen to ovládání. A co se atmosféry a vůbec celkový hutnosti týče, je to sice svým způsobem kacířství, ale mám za to, že druhej Shock posunul jedničku ještě o stupeň dál. Ten zvrat a z něj vyplývající souvislosti je naprosto geniální.
  • System Shock (jednička) je pro mě dodnes nejlepší hra všech dob. Atmosférou mu sice šlape na paty Half Life (taktéž jednička), ale hratelností, designem úrovní a spoustou revolučních nápadů dodnes nemá konkurenci. Jenom se divím, že už dávno neudělali oficiální remake do nějakého nového enginu, jinak by nemuseli měnit vůbec nic...
  • No tak predpokladam, ze tenhle predpotopni nazor a jeste na tomhle webu tu snad uz nikdo nema, ale Mickey pro decka je, o tom zadna :p
  • To, že je to kreslený, neznamená, že to je pro děti. viz. Hayao Miyazaki.
  • Skoda, ze casto plati, cim starsi a schopnejsi vyvojar, tim infantilnejsi hry ( vraci se do detskych let ) anebo maji az prilis vizionarske mysleni :)
    Jinak ma Warren ve vsem pravdu, ale obavam se, ze pocit kolektivniho hrani dracaku ze sedmdesatek se skutecne uz navodit zadnou vizualni hrou neda :/
    Jo a Lolita s motorovou pilou, z toho je mi taky smutno :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit