Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tenhle argument uz je tak strasne ohranej, ze uz snad ani nema cenu ho brat vazne *3*
  • kennyB
    Asi Chuck Norris *1* Jinak moc hezká statistika *3*
  • Všem děkuji za vyzkoušení testovací verze hry! *4* Získali jsme mnoho užitečných informací o tom, jak se hra lidem v aktuálním stavu hraje, co je třeba vylepšit atp.. Např. je třeba upravit menu. Zpřehlednit jej a přidat možnost vypnout zrnění a minimapu. V 5. úrovni je třeba lépe vysvětlit chůzi po stropě. Plus hromady maličkostí.
    Zde je pár statistik *4*:
    - jeden hráč hru v průměru spustí cca 3krát a úrovně spustí cca 11krát
    - cca 60% hráčů spustí 4. úroveň a hru dokončilo 52% hráčů
    - první úroveň dokončilo 97% hráčů, druhou 89%
    - všechny úrovně byly dohromady spuštěny 1886krát
    - nejčastěji spouštěná úroveň je úroveň s číslem 2
    - jeden človíček nějak hru přečůral a dokončil 5. úroveň *1*
  • Hm toho se zřejmě držely tvoje rodiče když tě vytvářely a koukni jak to dopadlo..
  • ucho
    jako freewarovka snad, ale hratelnost a level design nic moc.
  • Paulcz
    Kumšt je něco dotáhnout do konce, přičemž je docela irelevantní co z toho bude. Stačí, když další hra bude lepší.
  • Já se jen ptal autora, snažil jsem se poradit. Nemá moc smysl někomu mazat med kolem huby a říkat jaká je to bomba když to tak prostě není. Něco vytvořit není kumšt, vytvořit něco hodnotnýho je kumšt.
  • Ghost a co jsi udělal nebo dokazal ty ? kecat a prudit umi každej trouba ale něco vytvořit to je kumšt
  • Díky za vyzkoušení. *4* Steam Greenlight vyžaduje nemalou základnu fanoušků, kterou my prozatím máme poměrně skromnou. *4* To je ironicky důležitější než kvalita hry, ikdyž hra také samozřejmě musí mít určité kvality. Kickstarter je poměrně složitá sranda a myslím, že to jde i bez něj.
  • Pardon. *1*
  • Thorar
    Tak jsem asi dvacetkrát chcípnul zbytečně :-)
  • Pátá úroveň dokončit nejde. V této verzi to končí pádem vzhůru. Cíl je až dál. Za přirovnání k FEZu děkuji. *4*
  • Kdyby to dělal macura tak už by se přis*al do posledního FC a udělal si promo... on ty svoja guvna musí takto propagovat a pak si to koupí stejně jen šest barvoslepejch lidí, nechápu proč si na dva roky neutáhne opasek (stejně potřebuje zhubnout), nevykašle se na mobilní hady a postižený červi a neudělá po 10ti letech normální hru pro PCčka.. cinemax dřív bylo jméno, co je to dneska? tss
  • p.s.
    priznam se text sem nečetl, pokud se jedna o začinajiciho vyvojare tak klobouk dolu a držim palce, jen jsem si chtel udelat legraci z macuru
  • No je vidět že nejsi grafik ani designér, ale spíš programátor, mám pravdu? Přitom podobné jednoduché hopsačky stojí právě na poutavé a originální grafice a nápaditém designu úrovní... a na sympatickém hrdinovi... nejlépe na originálním, na hrdinovi který se denně neobjevuje v TV seriálu :)... Ale začal bych už tím názvem - proč proboha Hard to Color? To si zrovna koukal na nejmenovaný film s B. Willisem a napadl tě ten název? A ještě, pokud to není tajemství, mohl bys napsat kolik ti let? Vážně bych být tebou uvažoval o přibrání jednoho dvou lidí do týmu, takto v této fázi si tu hru nikdo nekoupí.. To co jsem si stáhnul a zahrál si představuji jako "koncept pro hru" - tedy něco, co jeden člověk předloží týmu a pak se na tom začne pracovat.
  • nedelal to nahodou macura? on dela takove hry co jsou hotove za mesíc, lae vypadaji jak kdyby byly hotove za den *4*
  • Thorar
    Fajn :-) Ta pátá úroveň se dá dokončit nebo je rozpracovaná? Jinak z toho mám takovej FEZovskej pocit, což myslím v dobrém.
  • Díky za feedback. *4* Není problém přidat do nastavení možnost zrnění vypnout.
  • Thorar
    Po chvilce hraní musim zkonstatovat, že mě dost ruší a je mi nepříjemný to "zrnění" na pozadí.
  • Mít na tohle kickstarter nebo greenlight by bylo asi už moc. Hra vyzkoušena a je to bohužel nuda ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit