Přejít na výpis diskuzí
Titanfall 2 nabídne plnohodnotnou kampaň se zápletkou ve stylu Americké revoluce
8.2.2016 | Aleš Smutný
24 příspěvků
-
Jestli opravdu hledáš logiku, v postapokalyptické válce (nebo pře apokalypsou?) tak pak sis to ani užít moc nemohl. Někteří meši měli aspon štít a dokázali kulky odrazit.
-
Vyšel, i kdyby pršeli anonymové z nebes můj názor to nezmění *3* *5*
-
Ano, ti mechove jsou desne blby a skutecne by se nevyplatilo stavet takovehle mechy ... dve rakety a zbohem ...
To uz tank vydrzi vic, takze proc by jsi stavel mecha kterej bude stat prinejmensim stejne, kterej nema takovy efekt a odolnost.
Navic vetsina MP map byla navrzena tak ze pouzit mechy v takovem prostredi je absolutne nesmyslne. -
V SP to neni takovej problem, tam jedes jenom destrukci a na pobaveni dobry ;)
Srovnat v palici by jsi si to mel spis ty -
*nevyšel
-
cches prekousnou blby mechy na hre ktera je o blbych mechach srovnej si to v palici ;)
-
nahrano asi 200h jedina fps co za neco stoji dvojka bude narez *5*
-
Ne ne, spíš to byl experiement který zrovna vyšel.
-
Titanfall podle mě byla výborná hra, ale pohřbilo ji málo obsahu za obrovskou cenu (aspoň u mě) :O
-
Já sem více SP hráč, ale zrovna tohle mi přišli jako striktně MP záležitost a SP mi nechyběl.
-
Jo? Takže to bude o špatně zaplacených, úplně zelených vojácích co sedm let courají po lesích, občas si zabojují a spí na zemi?
-
co kdyby misto na marketing, televizni show a vsechny ty ostatni kraviny soustredili rozpocet na samotnou hru? to bych asi chtel moc...
-
Pokud si myslí, že největší problém u titanfallu byl příběh, tak se bojím, že dvojka bude velký propadák. To je jako chtít dostat příběh do FIFA nebo nějaké rallye. Chyba byla 3 DLC, žádné udržování hry a prakticky nulový zájem o hráče a přitom to byla podle mne jedna z nejlepších her toho roku a první FPS od Quake III. co jsem hrál déle než 20 hodin.
-
Single-player kampaň byla jediná věc, který mě mohla přinutit zajímat se o Titanfall. Odteď se tedy zajímám.
-
To bych nepovažoval za chybu ale za drobný nedostatek z minula, jinak já to určitě budu chtít - je to pro mne mnohem zábavnější než takové COD.
-
TF1 byla velmi dobrá hra se skvělým nápadem, bohužel nebyla uchopena nejlépe. Strávil jsem nad ní par desítek hodin a velmi se bavil. Doufal jsem, že se tvůrci poučí z minulých chyb a ne že vytvoří navíc SP kampaň ..... No uvidíme.
-
Mechové blbé ? to si nemyslím... naopak to byla konečně hra která mně bavila a plánuji se do ní zase vrátit. Někdy...
-
Tahle hra hráče bavila asi jenom v době bety... Možná 6 hodin po vydání hry a pak postupně umírala. Tohle by chtělo úplně změnit, celý koncept:) Jediná hra, která překonala tohle v rychlosti umírání byla Evolve
-
Tak to už máš jistě přeodbjednáno, nebo tu jen mlátíš prázdnou slámu? *6*
-
Titan nebyl spatny, ale je tam jedno velke ALE, neznicitelne male prostredi, naprosto nepouzitelne mechy a celkove design map nemel hlavu ani patu ...
Ovsem pokud mi nabidnou SP kampan ktera bude intezivni a dlouha skoro stejne jako v novem Wolfovy tak nemam nejmensi problem prekousnout blbe mechy i nelogicky design ...