Simulace Teardown posouvá hranice zničitelného prostředí
-
Na tohle sem nedávno koukal a spadla mi brada. Řikám to už 20 let, že voxely jsou budoucnost. S polygonama takovou fyziku nikdy neuděláš. Teď si jen představit hru, která by to využila v masivním měřítku. Napadá mě Magic Carpet.😎
-
Engine naprosto super, bohužel je ale vidět že game design dělal geniální programátor. Každopádně jsem nečekal že by to bylo oznámeno tak brzo. Mimochodem, ten člověk má na svých videích i lidské NPC a pavouky, co se umí pohybovat i vámi poničeným prostředím.
-
-
To je trochu problém dnešní doby. Na jednu stranu je fajn, že díky one-man studiím vznikají v záplavě balastu tu a tam zajímavé kusy, je na nich bohužel vidět, že tohle hru dělal jen programátor, ale grafika, scénáristu a další už nesehnal a pak jsou jiná studia, kde zase chybí pořádný programátor. Většinou je to ve stavu, že to funguje dobře, ale nedá se na to koukat a je to nuda nebo je to super, nedá se na to koukat a je to plné chyb, případně se na to sice dá koukat, ale optimilizace a bugy to zabíjí nebo jakákoliv kombinace dříve zmíněných.
-
-
Souhlasím, ale tady bych grafiku moc neposuzoval. Na to, že se jedná o voxely, tak to vypadá moc dobře. Bohužel jsou voxely náročné, takže není možné objekty dělat moc detailní, ale zato textury, pokud to tak můžu o voxelů nazvat, a nastavení materiálů ma perfektní.
-
-