Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MalyZeli

    Těším se, doufám že tam budou mnohem složitější puzzly než v předchůdcích.

    • MalyZeli

      No akorát teda graficky je to dost propad oproti Rise Of The Tomb Raider, zatím. 

      • Jack1947

        Možna trailer se sníženou kvalitou... grafika mi přijde jinak ok. SLožitější puzzly tam nebudou ale když tam budou nějaké budu rád.

      • Lukyz

        To mě ani nepřijde, ačkoli  bych se nedivil, když si vezmu, jak moc na p*del dostával framerate v Geothermal Valley na jakékoli platfromě a snad i sestavě, tak pokud tady chtějí ještě větší lokace, musí někde ubrat. Pořád to vypadá dobře a ty možnosti povypínat pomocníky mě fakt těší. 

        • danny_the_hound

          Tento diel narozdiel od predošlých dvoch nevyvíja Crystal Dynamics, ale Eidos Montreal. S veľkou pravdepodobnosťou teda vymenili celý engine. Crystal Dynamics používali svoj vlastný Foundation engine. V prípade Shadow of Tomb Raider sa predpokladá, že ide buď o Glacier engine, ktorý bol použitý v Hitmanovi, alebo o Dawn Engine, ktorý z Glacier enginu vychádza a Eidos Montreal ho použil v DeusEx: Mankind Divided.


          Tak či onak, podľa doterajších videí sa aj mne zdá grafika horšia ako u predchodcov, hlavne čo sa týka nasvietenia scény a mimiky.

          • ucho

            výměna enginu mi osobně přijde jako nesmysl. v předchozím dílu bylo prakticky vše potřebné. tady tedy stačilo udělat jen nové levely a dodělat mírné úpravy jako lepší plavání pod vodou. a z videa to na mě působí stejným dojmem (velmi podobné animace u různých přechodů, prakticky identické šplhání). proč něco takového teď měnit, když potřebují přesně to samé, jen v jiném prostředí? nedává mi to smysl.

            graficky nečekám razantní změny. jen je zde důraz na jiné prostředí.

            • danny_the_hound

              Pretože ako som písal -- zmenili sa vývojári. Crystal Dynamics používali vlastný engine, čiže ak by ho mali používať aj v Eidos Montreal, museli by sa s ním programátori najskôr naučiť pracovať (plus je samozrejme otázka, či by zaň ešte navyše nemuseli zaplatiť). Finančne výhodnejšie je teda pre nich siahnuť po engine, s ktorým už majú skúsenosti. Rovnaká situácia je napríklad aj pri druhom Rage. Napriek tomu, že IdSoft má vlastný engine, keďže v´yvoj prebieha v Avalanche Studios, hra bude bežať na Apex engine.

              • ucho

                Reakce na příspěvek:

                změna vývojářů není žádný extrémní problém. pokud kód není napsaný prasácky a mají normální komentovaný zdrojáky a dokumentaci, což je při vývoji běžná praxe, i kódu neznalý vývojář se do měsíce rozkouká a je schopný v něm dělat úpravy dle libosti.

                co se týče leveldesignu, tam je to hlavně o naučení se s tooly a to je opět v porovnání s vývojem a úpravami vlastních toolů jednoduchá věc.

                takže ne, v žádném případě pro ně není jednodušší sáhnout po enginu, se kterým mají zkušenosti, a snažit se ho ohnout tak, aby zvládal to, co předchozí díl plus něco navíc. lepší je vzít engine a tooly, který všechny tyto věci už umí, a rozkoukat se. zkušenému vývojáři na to stačí chvilka. vše se odvíjí od toho, jak je to napsané.

                jako jo, klidně se můžu plést a pravdu budeš mít s tím enginem ty. byl by to ale podle mě z jejich strany hloupý tah, protože by to znamenalo víc práce, navíc s rizikem nových chyb a problémů. engine, na kterém běžel rise of the tomb raider, je pro současnou generaci konzolí ideální. jediné, co potřebují udělat, je změna assetů, textur a různých detailů na základě změny prostředí. a drobné úpravy v enginu viz ta práce s vodou. upravovat na tohle všechno jiný engine je z manažerského pohledu nesmyslné vyhazování peněz.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit