Přejít na výpis diskuzí
Riccitiello: EA je z nejhoršího venku, čeká ji slibná budoucnost
16.2.2011 | Aleš Smutný
16 příspěvků
-
tato firma stala za nieco ked sa volala Electronic Arts a vyplodila taku hru ako Need For Speed. Odvtedy uz ubehlo vela vody a kto sa v hernom biznise orientuje, ten sa moze nad Riccitelovymi slovami len usmievat. Ten clovek trepe az to dverami plieska a je zrejme ze je to len a len z dovodu ovplynenia investorov.
-
Ricitello je konecne sef, ktery vi o cem mluvi a hram rozumi, coz se o ostatnich blbcich viz kottick rict neda.
-
-
nekecal on taky do WAR ? :))
-
-
No ja doufam ze Česke zastoupeni EA ceka co nejdriv zanik, protoze to co predvadi na poli lokalizaci ackovych her je k smichu. Kratce po Dead Space 2 se vykaslali i na Dragon Age 2. Ted budou plakat nad mizernymi prodeji a hazet vinu na piraty. *5* Cenega ma zdatneho nasledovnika.
-
-
proč Cenega? Ta poslední rok, dva, lokalizuje naprostou většinu titulů, který vydává :)
-
Proč zánik? EA Czech nemá s lokalizacemi moc společného. Oni nelokalizují, ale pouze zajišťují propagaci her (tzn. jsou zodpovědni třeba za českého průvodce Dragon Age Prameny) na českém trhu. V rámci propagace podporují i fanoušky u fan lokalizací (viz překlad DLC pro DAO a ME2). EA Czech dělá masivní propagační akce na Conem série FF (festivalfantazie.cz), pořádají BioCon (tuto sobotu v Praze se koná druhý ročník - btw. jedu tam z Ostravy) a objevují se i na jiných akcích.
-
-
Takže lokalizace dělá D.P. Praha?
-
Pokud nemaji s lokalizacemi nic spolecneho pak pro me jako koncoveho zakaznika maji nulovou hodnotu. To ze se nekde budou nacpavat chlebicky a honit si triko je mi celkem sumak. Propagovat na Českem trhu vec kterou si clovek nemuze uzit v materskem jazyce ma fakt smysl. Jak jsem rekl absence EA Czech bych si ani nevsimnul. *5* S takovu muzou za chvili vyhlasit dalsi petiletku kdy si dobraci kteri na kolene tvori amaterske lokalizace do her budou davat socialisticke zavazky a prihlasovat zlepsovaky.
-
-
Stav se na CravataCon a uvidíš, že ty "amatérské lokalizace" jsou zpracovávány často kvalitněji a efektivněji než ty "profesionální".
-
-
O tom nepadlo jedine slovo, ja si naopak tvurcu amaterskych lokalizaci vazim. Ovsem nic to nemeni na tom ze nejsem ochoten vysolit litr za polotovar ktery mi bude mesice hnit v supliku a cekat nez se nejaky dobrak slituje a udela praci za jine. Pokud neni EA Czech schopno hajit zajmy Českeho zakaznika pak je zde nadbytecne.
-
-
Celkem je chápu. Komu by se chtělo překládat hru jen kvůli pár tisícům lidí? Překládat nepřeložitelné věty kvůli zanedbatelnému trhu? Stejně je to v 80% řešeno outsourcingem, kde lidi dostanou kupu textu, nic víc. Proto je lepší se oficiálním českým (ano, píše se to s malým 'č') překladům vyhýbat a ne jich chtít ještě víc.
-
-
-
-
-
-
EA byvala pred lety solidni. Casem se bohuzel preminila na konzumni tovarnu zelenych papirku *7*
-
Pořád nerad vidím slova "free-to-play" a "sw:tor" ve stejným článku....
-
-
Ano, to bych taky rad videl. Hru bych okamzite objednaval a i na ty mikrotransakce bych neco hodil, ale platit 300 - 400 mesicne s tim, ze si za ten mesic mozna zahraju jenom par hodin se mi nechce
-
-
To nejhorší teprve přijde. Singlpayer je přece mrtvý *1*
-
-
Když vidím ty 5 hodinový SP hry, tak se bojím, že to je vážně pravda. *10*
-