Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ezechiel25-17
    Jsem zvědavý, kdo bude koukat na víc jak dvě epizody toho, co zrovna dohrál, když tam vzhledem k tomu, že se to dá přeskočit, nebude nic essential.
  • moc hezka zena
  • Remedy je moje nejoblíbenější studio. To, jak v jejich hrách funguje příběh, jak umí pracovat s psychologií postav, mysteriózním tématem a psychedelií obecně, mi bylo zatím nejsympatičtější, co jsem měl tu čest ve hrách prožít.
    I když to hrát asi nebudu, na konzolích nehraju a ani v blízké budoucnosti hrát nehodlám, tak jsem zvědavý, jaké budou ohlasy.
  • MidnighT91
    Jebáku, souhlasím s tebou že Remedy je hodně přeceňované ale se zbytkem souhlasit nemůžu. Max Payne mě nebavil vůbec, přestal jsem ho hrát po tom co jsem v jedné misi kulometem zničil tak 300 lodí. Kdežto z Alana Wakea jsem si užil každou vteřinu.

    Mám ve své knihovně skoro všechny knížky od Kinga a ten příběh i atmosféra byly naprosto perfektní. Ovšem rozběhat to, to bylo umění! Když jsem spustil novou hru tak mi chyběly textury země a následně, když jsem došel do majáku tak jsem měl nekonečnej loading.

    Fascinující je že jsem to vyřešil tak, že jsem hru spouštěl v okně ale s rozlišením 1920x1200 a na ploše jsem měl nonstop správce úloh. Když byl loading tak jsem musel hře dát vysokou prioritu, loading pak trval asi 6 sekund ale hra se lagovala tak že byla nehratelná, když jsem tomu po načtení dal nízkou prioritu tak hra jela bez lagu a všechny textury načetly okamžitě. Něco takového jsem ještě neviděl...
    • 300 lodí? Tak to mluvíš o trojce, kterou Remedy ale nedělali.
    • Já to hrál na X-Boxu. Kupoval jsem to hned v den vydání (limitovku s tou knížkou).

      Max Payne si na nic nehrál a tak jsem k němu i přistupoval, navíc (hlavně první díl) byl ještě spíš odrazem doby ve které vznikal.

      Alan Wake byl už od samotného začátku prezentovanej jako něco co jsme ještě na poli her neviděli a tak jsem k němu tak i přistupoval. Bohužel jsem dostal vykleštěnej patvar, kterej pořádně nefungoval skoro v ničem (navíc měl nechutnej tearing, což bych takovej technickej kiks čekal od nějakejch nízkorozpočtovejch projektů). Od tý doby už je pro mě Remedy mimo zájem.
      • zmen si nick a fotku je to nechutny
        • Vždyť tam má zaklínače, co proti němu máš?
          • Nemluví náhodou o tobě? Jen tipuju (-:
      • MidnighT91
        Naprosto tě chápů, kdybych nebyl velkej fanda podobnejch příběhů tak se na to dívám stějně ale ten námět s temnotou která může posednout všechno od buldozeru až po odpatkovej koš se mi strašně líbí (něco jako od kinga, mobilní signál kterej z lidí udělá vraždící psichopaty) a tak snáz předejchám ty kiksy co autoři udělaly. Navíc, Berry byl perfektní :)

        každopádně Maxovy jsem nedokázal přijít na chuť přes to, že 1 a 2 jsou jedny z mých nejoblíbenějších her... Btw: Myslím si ale že kdyby Wakea vydaly tak jak měl původně vypadat, tak by to byl mnohem větší nářez...
        • Ale to posednutí předmětů se mi taky líbilo, problém spíš byl že ten nápad zůstal dobrej na papíře - oni si s tím prostě neuměli poradit a udělali z toho nechtěnou komedii...
          • GlaDOS
            Na Alanu se mi hodně líbil příběh a atmosféra map. Ale ze hry bylo úplně cítit, že měla daleko větší ambice. Pěkné velké levely, ale uvnitř nich to byl jen koridor se spoustou soubojů. A ty začaly být po nějaké době hrozně stereotypní. Po první až druhé kapitole mi rozhodně nepřipadalo zábavné, že většinu herního času musím vystřílen dvě tuny posednutých. Úplně jsem se těšil, až se dostanu zase k nějaké příběhově laděné části, ale souboje je výrazně převažovaly.
            • MidnighT91
              Ano máš pravdu, ten stereotyp ze soubojů jsem cítil taky. Podle mě je to tím že prostě neměli moc co víc do té hry dát, nápad je to skvělej ale už se s ním nedá víc pracovat. Máš temnotu která posedne vše, uhýbat, svítit a střílet je tvoje jediná možnost.

              Osobně doufám že nedělají dvojku, některé hry by pokračování mít neměli. Na tenhle námět už totiž nejde naroubovat další hratelnostní evoluce. Wake zachránil svoji lady a přemohl temnotu, tím by to mělo hasnout, nějak nevím jakej prvek by mohli do dalšího dílu přidat aby se to dalo brát jako plnohodnotné pokračování, na to je ten nápad moc jednotvárnej. Tedy za předpokladu že by se chtěli dál držet temnoty...

              Pokud dvojku tak jedině s úplně novou hrozbou, například šílenství samotného Wakea kdy už po stovkách nočních můr nedokáže poznat rozdíl mezi realitou a vlastní představivostí která se v jeho hlavě formuje do šílenejch patvarů a proniká do reality...
  • A ten seriál je tedy pouze součástí hry nebo se na něj bude dát dívat i normálně? a pokud vůbec, má to cenu bez hraní hry? :p
  • Remedy je jedno z nejpřeceňovanějších studií co znám.

    Všiml si někdo jak drtivou většinu svých velkých her dělají stylem: "copy-paste"? U Maxe Payna jim tenhle jednotvárnej "zpomal čas/skoč/střílej" styl ještě spousta lidí žralo (včetně mě), ale u Alana Waka a jeho "posviť/střílej" už fakt ne.
    To byl jeden z těch případů kdy se fakt potenciálně zajímavá hra naprosto potopila postiženým gameplayem a navrch přidala nulovou atmosféru, přitom si hrála na něco co nebyla (navíc původně byla plánovaná jako sandbox, to už na ně bylo asi moc).
    Na jejich novej projekt jsem zvědavej, ale taky zároveň krotím nadšení, protože je víc pravděpodobné že se jim to zase vymkne z rukou...
    • No já nevim, ale zrovna u Alan Wake byla atmosféra asi to jediný, co ta hra měla *3*
      • To mi teda vůbec nepřišlo. Už ten začátek mi lezl na nervy tou uspěchaností. Vylezu z auta, kousek ujdu a hned na mě vylítne bubák jako by se nic nedělo - budování atmosféry na nule...

        A souboj s buldozerem byla naprostá křeč. Abych se u hry, která se prsila hustou atmosférou smál, tak je asi něco špatně.
        • Buldozer byl pro mě OK. Kombajn mi přišel řádně ujetej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit