Přejít na výpis diskuzí
Ragnar Tørnquist: O znovuzrození Dreamfall Chapters
7.3.2013 | Pavel Dobrovský
12 příspěvků
-
Nemyslel náhodou "chapter 2" toho rozhovoru? :)
-
mno nvm, ja se taky bojim nastavovany kaše... proc to nepojmenovali longest dreamfall nebo nejak podobne? to jediny me drzi abych neprispel a pockal az do vydani. :/
-
žádná chapter 2 nebude...
-
Parada, kdy bude chapter 2? :)
-
Tak na TSW je jediná výhrada snad jen PvP. Hlavně Fusang.
-
Díky redakci za tenhle rozhovor a těším se na druhou část. Ragnar je skutečně jeden z těch vývojářů, který do toho dává srdce. Proto jeho hry stojí za to. Kéž by to takhle dělal každý... A do listopadu 2014 asi umřu nedočkavostí.
-
Naprosto parádní interview! Těším se na druhou část. Snad se někdy dočkáme klasické 2,5D adventure The Longest Journey 2!!! Díky Pavle za rozhovor.
-
Jo, TLJ je nejak spesl.
-
Fakt chlapi drzim palce at to zmaknete
-
Sorry, opraveno.
-
U otázky: " Chapters vytváříte v oblíbeném enginu všech nezávisláků - Unity. Jaké jsou dosavadní zkušenosti?"
Je useklá odpověď. -
Hry od Funcomu mam rad. Maji mnoho much,ale nebali se nikdy posouvat hranice zanru a jit proti proudu(kolik dlouhych let byla treba jejich Anarchy Online jedinou skutecnou sci-fi MMO hrou na trhu? S pomerne originalnim vyvojem postavy). Secret World se jim pak povedl temer bez vyhrad. Nutnost premysleni u questu,zadny armor a omezeni ve skillech,zadne povolani,zadne levely,zajimavy svet,pravidelnme updaty a konekoncu i prechod na B2P.
A serie The Longest Journey? Uz to tu pisu po nekolikate,ale tahle serie a pak jeste Syberie-jedine adventury ktere jsme kdy dohral. Obe herni serie jsou temer dokonale. Takze jsem jim prispel a ted se tesim az si zahraji
*2*